limey skrev:Nu er jeg helt i tvivl om hvorvidt du tager pis på mig, eller ej. Hvis ikke, burde du nok være lidt mere forsigtig med et ord som bevis. Især når det, som i denne sammenhæng, bliver brugt på basis af induktion.seamann skrev:Sludder. Det er da nemt at konkludere at ændring i træningen har medført alle skaderne - og derfor er det Pehrssons skyld. Et yderligere bevis er at han som aktiv var kendt for at selvtræne, og se blot hvordan hans karriere endte!limey skrev:Muligvis. Men så er vi på et detaljeniveau som vi fans aldrig ville kunne gennemskue - og dermed heller ikke kunne konkludere noget ud fra.Pastorius skrev:Jeg tror ikke på det kun er uheld, men jeg er også ret sikker på at der ikke er nogle nemme frugter at plukke. De her ting er komplicerede og små ændringer i træningsmønstre kan betyde store ændringer i resultaterne.limey skrev:Lynge siger jo selv i Halftime, at man har prøvet at vende hver en sten i bestræbelserne på at se, om der er noget de gør anderledes end før i forhold til skader. Jeg hælder også mest til at det handler om noget så basalt som rent uheld - akkurat som vi var enormt heldige i 2008 hvor kun ganske få spillere var skadede.
Jeg er til gengæld overbevist om at AaB - stadig - leder med lys og lygte efter ting de kan gøre bedre.
Fyr Pehrsson så vi kan få helet springerknæ, fibersprængninger, knæ og andre legemsdele.
Undskyld - naturligvis pis på de simple holdninger, om at alting er trænerens skyld (og ikke pis på dig - du plejer at være nuanceret).