Godt indlæg, dem kunne der godt være flere af:-)Busk79 skrev:Nu kommer jeg ikke så ofte på stadion længere (SUen og fra Hjørring) Men når man kommer med en udtagelse at hadske sange er vores vare mærke og de unge lige så godt kan lære det fra starten bliver jeg sgu flov..
Fodbold og det at være Fan/Supporter af nogen handler om dem man er Supportere af.. Det er da sjovt at synge Vaseline sangen om nogle af modstanderens spiller med et grin bagefter men og være ond og modbydelig mener jeg aldrig skal være noget nye fans skal lære..
Som supporter ser jeg faktisk op til Brøndbys Fans (på hjemmebane) og er temmelig misundelig over deres arrangement i kampene.. Der er fest og løjer og hele stadion er klædt i hjemme holdets farven..
Oftest kan man ikke engang se AaB´s fans på tribunen.. Folket er klædt i sort, grøn gul og blå.. Hvis man opfordret mere til at alle stillede op i Røde/hvide farver over hele linjen ville der bare på den bekostning samle sig et mentalt fællesskab og man vil føle sig en del af "de andre" så kommer alt det andet også.
Omkring sangene.. Ja, for satan flere sange på listen.. ikke bare de samme 10-15 min af gange det er så dræbende.. Eneste jeg kan synes om er "Indianer sange med trommen" det er hymne..
Hvor blev Tetris sangen af vi "lånte" fra Nantes. Sangene for den enkelte spiller.
Der er så mange af de gamle sange man sagtens kan hive frem igen så er skide gode..
Måske, kunne Fan klubben/e lave en konkurrence om nye sange.. Lade alle her på siden og videre rundt komme med ideer til nye sange: Spiller sange, hymner, hyldest til gamle spillere osv.. Bare noget..
Jeg bider mig i selv mærke i noget som selv irriterer mig.
Hvorfor er det at der ikke er flere der viser farverne? En hurtig analyse ville nok kunne fremvise flere adidas lynlås trøjer, frem for AaB trøjer på Spar Nord. Vi har tit væres efter jakkesættene på Enggaard og de andre tribuner for ikke at hjælpe til med stemningen. Men med stemning syns jeg også hører en rød/hvid stribet AaB trøje, såfremt adidas har sådan en :-) og der vil jeg gerne give kredit til familietribunen og til dels også Nordjyske :-)