Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2012, 21:19

Jesper Schmidt skrev:Hvis Thelander allerede nu, uden tilvænningstid og efter stort set ikke at have trænet med holdet pga. skade, bliver smidt ind i startopstillingen må det godt nok være en god spiller vi har fået os der... jeg vil gå så langt som til at kalde det ekstremt overraskende, men jo klart en af de positive slags overraskelser :)
Ja, hvis man har ja-hatten på. Hvis man derimod tager nej-hatten på viser det hvilken knokkelelendig en trup vi har...

Lad os bare blive enige om ja-hatten :)
Janteloven eksisterer IKKE!

RufusTheDog

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af RufusTheDog » 12. jul 2012, 21:27

Køllen I Møllen skrev:
Ja, hvis man har ja-hatten på. Hvis man derimod tager nej-hatten på viser det hvilken knokkelelendig en trup vi har...

Lad os bare blive enige om ja-hatten :)


Køllen med ja-hat? Fedt fedt fedt fedt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jul 2012, 21:59

Mht. Bøgelund. Mener han skal spille for start, måske kan han kun holde en time. Men chancen for at han bliver skadet inden kampen er slut er vel lige stor om han starter på bænken eller på banen...

Mht. udskiftning, så er der vel ingen af de øvrige start11'ere, som ikke kan holde en hel kamp. Så kan vi godt budgettere med en udskiftning af Bøgelund.

Skidt hvis Gotfredsen allerede er overhalet af Thelander. Særligt fordi jeg opfatter Gotfredsen som en spillende midterforsvarer og de to andre(KEP og Thelander) som mener tacklende midterforsvarer(udelukkende baseret på KEP og ditto frisuren - kan ikke rigtig finde noget om Thelander, som særlig spillende forsvarer).
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. jul 2012, 23:52

FlæskeFrank skrev:Mht. Bøgelund. Mener han skal spille for start, måske kan han kun holde en time. Men chancen for at han bliver skadet inden kampen er slut er vel lige stor om han starter på bænken eller på banen...

Mht. udskiftning, så er der vel ingen af de øvrige start11'ere, som ikke kan holde en hel kamp. Så kan vi godt budgettere med en udskiftning af Bøgelund.

Skidt hvis Gotfredsen allerede er overhalet af Thelander. Særligt fordi jeg opfatter Gotfredsen som en spillende midterforsvarer og de to andre(KEP og Thelander) som mener tacklende midterforsvarer(udelukkende baseret på KEP og ditto frisuren - kan ikke rigtig finde noget om Thelander, som særlig spillende forsvarer).
Blæret at bedømme en fodboldspiller på frisuren :)

Mere alvorligt - jeg synes ærlig talt at det er langt vigtigere at vi får sat et forsvar sammen som er noget bedre til at undgå at give så mange simple chancer væk, som vores skiftende forsvar har gjort i mindst den sidste sæson, så er Thelander den store brølstærke Bård/Califf type (hvilket jeg absolut mener han er) må jeg indrømme at jeg mener det kommer i anden række hvor god han er til at føre bolden frem. Der skal først og fremmest sættes en prop i det forsvar, så modstanderne ikke scorer så mange mål mod os, og så mener jeg nok at vi har offensiven til at score mindst det ene mål som kan være vindere i langt de fleste kampe.

Og det er bestemt ikke fordi jeg har noget imod spillende forsvarsspillere, tværtimod.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af FlæskeFrank » 13. jul 2012, 01:35

Har problemet for forsvaret ikke været, at de ikke kunne slippe af med bolden igen, fordi de ikke kan spille fremad banen. Så kom det ganske enkelt for hurtig retur. Derfor er Augo ikke løsningen i forsvaret eller en brølstærk Thelander. Men behovet er en, som kan slippe af med bolden uden at få den igen med det samme.

Er faktisk stor KEP fan, men han er ikke styrmanden i forsvaret. Tror mere på Gotfredsen end Thelander også fordi Thelander knap har trænet med de andre.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2207
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Sauer » 13. jul 2012, 09:01

FlæskeFrank skrev:Har problemet for forsvaret ikke været, at de ikke kunne slippe af med bolden igen, fordi de ikke kan spille fremad banen. Så kom det ganske enkelt for hurtig retur. Derfor er Augo ikke løsningen i forsvaret eller en brølstærk Thelander. Men behovet er en, som kan slippe af med bolden uden at få den igen med det samme.

Er faktisk stor KEP fan, men han er ikke styrmanden i forsvaret. Tror mere på Gotfredsen end Thelander også fordi Thelander knap har trænet med de andre.
Jeg synes nu ikke Gotfredsen har vist sig at være særligt god i det opbyggende spil, de gange han har haft mulighed for at vise sig frem. Senest, så spillede han en udmærket kamp imod VBK, men han havde altså også nogle meget farlige bolde uden adresse. Nicolai Larsen var desuden ud og brokke sig i en situation, hvor Gotfredsen lod en VBK-angriber drible længere og længere ind feltet, og ikke formåede at afværge situationen og overlod således dette til Nicolai på stregen. Så jeg har altså ikke helt kunne få øje på de fremadrettede kvaliteter endnu, ligesom der har været lidt problemer med de defensive indgreb og opdækningen. Derfor, og på grund af hvad jeg har hørt om Thelander, så håber jeg faktisk på at vi får lov at se Thelander fra start.

Huckleberry
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 31. mar 2012, 16:49

Sv: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Huckleberry » 13. jul 2012, 11:08

Larsen er end ikke med i GFs trup..

Sendt fra min HTC Vision med Tapatalk2

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. jul 2012, 11:39

FlæskeFrank skrev:Har problemet for forsvaret ikke været, at de ikke kunne slippe af med bolden igen, fordi de ikke kan spille fremad banen. Så kom det ganske enkelt for hurtig retur. Derfor er Augo ikke løsningen i forsvaret eller en brølstærk Thelander. Men behovet er en, som kan slippe af med bolden uden at få den igen med det samme.

Er faktisk stor KEP fan, men han er ikke styrmanden i forsvaret. Tror mere på Gotfredsen end Thelander også fordi Thelander knap har trænet med de andre.
Jeg synes faktisk forsvaret er blevet LANGT bedre til at spille bolden frem, især efter vi har fået Ahlmann og Dalsgaard på backs, og synes da absolut det var endnu en tand bedre i den sidste kamp Augo spillede dernede... men jeg så da gerne Pique og Agger i vores midterforsvar, jeg mener bare det er langt vigtigere at vi bliver mere solide og bedre til at forsvare.

Hvad angår Gotfredsen, så må jeg indrømme at udfra hvad jeg har set, tror jeg ikke på at han bliver god nok til at spille fast i vores midterforsvar, men jeg lader mig da gerne overraske.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2012, 12:11

Nogen der har et bud på AGF's opstilling?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af frederikshavneren » 13. jul 2012, 12:19

jonas386 skrev:Nogen der har et bud på AGF's opstilling?
Her følger mit bud på Agfs startopstilling, men der skal tages forbehold da Agf har en ret bred trup (især offensivt) så startopstillingen
kan sagtens være anderledes end følgende:

Steffen Rasmussen
Arthur Sorin - Anders Kure - Atle Ror Håland - Mikkel Kirkeskov
Søren Berg - Pjalte Nørregaard - Martin Jørgensen - Stephan Petersen
Morten Moldskred - Aron Johansson

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Elscorpio » 13. jul 2012, 12:21

frederikshavneren skrev:
jonas386 skrev:Nogen der har et bud på AGF's opstilling?
Her følger mit bud på Agfs startopstilling, men der skal tages forbehold da Agf har en ret bred trup (især offensivt) så startopstillingen
kan sagtens være anderledes end følgende:

Steffen Rasmussen
Arthur Sorin - Anders Kure - Atle Ror Håland - Mikkel Kirkeskov
Søren Berg - Pjalte Nørregaard - Martin Jørgensen - Stephan Petersen
Morten Moldskred - Aron Johansson
Hvem er ham Moldskred? Er han paa samme niveau som Larsen?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af frederikshavneren » 13. jul 2012, 12:25

Elscorpio skrev:
frederikshavneren skrev:
jonas386 skrev:Nogen der har et bud på AGF's opstilling?
Her følger mit bud på Agfs startopstilling, men der skal tages forbehold da Agf har en ret bred trup (især offensivt) så startopstillingen
kan sagtens være anderledes end følgende:

Steffen Rasmussen
Arthur Sorin - Anders Kure - Atle Ror Håland - Mikkel Kirkeskov
Søren Berg - Pjalte Nørregaard - Martin Jørgensen - Stephan Petersen
Morten Moldskred - Aron Johansson
Hvem er ham Moldskred? Er han paa samme niveau som Larsen?
Morten Moldskred er en norsk angriber, som Agf i vinterpausen hentede i Rosenborg. Moldskred har været meget skadet og kan derfor endelig få debut for Agf i aften.
Moldskred var også meget skadet mens han var i Rosenborg.

Umiddelbart vurderet vil jeg mene at Søren Larsen er en bedre angriber, men det er nok svært at vurdere da det er to forskellige angribertyper

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2012, 12:35

Han var en del af et af de skarpeste angrebs konstellationer i Norge i nyere tid da han høvlede kasser ind sammen med Sigurd Rushfeldt i 2007. Men han har altid været forfulgt af skader, og især korsbåndet har været slemt ramt.

EDIT: har ikke selv set ham spille, så kender ikke hans niveau.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Akarita
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 23. nov 2011, 12:27
Favoritspiller: Rasmus Würtz
Geografisk sted: Shanghai, China

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Akarita » 13. jul 2012, 16:22

Asking for link...again...thx...

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af white splash » 13. jul 2012, 18:29

http://oddsekspert.dk/live-streaming.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1 2 3 Jimmy er en mur!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2012, 18:36

God start de første par minutter, især rart at se Lucas i den frie rolle. Jeg tror virkelig han kan komme til at gøre ondt på den måde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Mr Alex » 13. jul 2012, 18:53

Synes også at Duen har fået en god start og hvis han rammer hans høje niveau, så kan han godt gå hen og blive en nøglespiller for os i denne sæson! :aabfan: Kom så AaB, god start!!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af AllanPedersen » 13. jul 2012, 18:54

Er der andre der ser Augo som en af de svageste på banen? .. synes spillet går i stå når han får bold.. han vender altid rundt og aflevere bagud.. ingen kreativitet... og er meget uskarp i afleveringer.. og dræber tempoet.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

loveduck
2. div
2. div
Indlæg: 107
Tilmeldt: 26. sep 2005, 09:26

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af loveduck » 13. jul 2012, 19:01

Hvad vil AGF? Hold op hvor er de kedelig at se på !

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30

Indlæg af Pippo » 13. jul 2012, 19:05

Er der nogen, der kender til Thelanders pasningsevner? Vi bliver jo snart nødt til at få en mand ind i stedet for KEP. Allerede nu har han foræret Gf to kontrachancer, fordi han forsøger at aflevere bold langs jorden. Det er i sig selv udmærket, men når man ikke evner det, er det bedre at lave en Trond Andersen og bare serve den ned på modstanderens halvdel..

Besvar