Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2012, 15:06

JFL skrev: I Ankerdal på News var Lindrup ellers afvisende overfor, at det er fordi Bjerregaard var/er Brøndbymand, at de startede i Brøndby med deres undersøgelse. Han sagde, at grunden til at de startede der, var at Brøndby geografisk lå tættest på Spillerforeningen (en IMO grotesk bortforklaring på en personlig Øland vendetta mod Bjerregaard). Øland forklarer dog, at Bjerregaard var en årsag til at de startede i BIF og indrømmer sit korstog mod denne mand.

Spillerforeningen er så ufatteligt langt ude i denne sag.
Det er rigtigt at Lindrup ikke er ret god til at kommunikere spillerforenings sag, men ellers synes jeg faktisk at spillerforeningen har gjort det fint. Samarbejdet med divisionsforeningen er derimod rigtig betændt, og selvom Claus Thomsen var meget bedre til at fremføre sin sag mundtligt, undgik han (og fik lov til at undgå) behændigt at blive fanget i hvor i alverden ikke svar gået dybere ind i at finde substansen i de her sager. Det eneste divisionsforeningen har gjort da sagen blev rejst, var at svare at de mente sagerne var forældede, og så har spurgt klubberne om de administrerede efter ferieloven (uden at give en klar vejledning i hvad korrekt administration var (ellers går jeg da ud fra at nogle klubber selv havde opdaget de var galt på den).

Ellers har de stukket hovedet i busken og håbet på at sagen rent faktisk var forældet og at problemerne gik væk af sig selv. De gange de har svaret spillerforeningen har de gjort det rigtig arrogant og åbenlyst helt uden vilje til at få hjulpet med at kontrakterne blev administreret efter de regler som de selv har været med til at vedtage.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2012, 15:09

jydenfranord skrev: Måske er det bare mig der har misset noget, men skal samtlige sager ikke behandles? Medmindre det er præcis samme kontrakt AaB, Brøndby og de andre klubber.

Det virker jo underligt at en "retsag" skal afgøre alle sager, men igen måske har jeg misset noget
Dommen taler om fire typer fejl. Alle kontrakter hvor man kan henføre fejlene til en af de fire typer er sådan set afgjort. Så kan der komme nogle diskussioner om det, hvis der er nogle kontrakter der er markant anderledes udformet end dem der har været fremme, men klubberne skal være rigtig sikre på at der er noget at komme efter for at køre en sag på dem, for der skal altså noget helt nyt på banen, hvis man skal få en ny voldgift til at dømme den anden vej.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3883
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Gentleman Finn » 16. sep 2012, 15:14

MHJ skrev:
Køllen I Møllen skrev:
AllanPedersen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
AllanPedersen skrev:http://ekstrabladet.dk/minsag/article1827298.ece

jeg har skrevet en artikel inde på nationen om jeg ikke forstår der ikke bliver stillet mere skarpe og kritiske spørgsmål til spillerne

hvorfor ingen spørger dem "synes du det er fair.. du skal have de penge?" "har du ikke fået dem? lavede du ikke en mundtlig aftale?"
ingen stiller spillerne det spørgsmål

hvis sådan en sag får over 1000 støtter... så gør ekstrabladet en artikel ud af det.. og så kan det være de endelig spørger spillerne
om de selv synes de har fortjent de her penge.,. og ikke bare om de har ret til dem

så i må gerne trykke "støt" på den hvis i vil og smide den ud, ved ikke om den kan få 1000 støtter
Jeg er ret sikker på at EB har prøvet det for lang tid siden men at ingen af spillerne vil udtale sig.
hvad bygger du det på?.. EB plejer at være ret gode til at skrive artikler selv hvis personen ikke gider svare på spørgsmålet. for det i sig selv
plejer jo at vise de lyver/har noget at skjule.
se bare på Kasi jesper.. han sagde ikke en eneste ord til ekstrabladet.. og ham skrev de artikler om dagligt.
Jeg bygger det ikke på andet end at det er det mest naturlige at gøre. Altså at prøve at få spillerne i tale. Mon ikke EB har ringet rundt allerede den dag dommen kom for at høre spillernes kommentarer? De vil vel også gerne have en historie om de grådige spillere men de der vil udtale sig er nok for diplomatiske til at EB gider skrive det.
Det tror jeg nu ikke. sportspressen har i stedet brugt dette som en undskyldning for endnu engang at fokusere på Cirkus Brøndby. Spillernes moral har haft en utroligt lille del af mediebilledet de seneste dage.
I ankerdal programmet, var Gaarde hurtigt inde om det moralske aspekt, ellers kørte man let henover det.

Det bedste ved programmet var at høre Gaarde udtale sig ret klart om, at han ikke ville komme rendende efter feriepenge, når aftalen med Lynge var at de var med i kontrakten.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af hje1980 » 16. sep 2012, 21:54

Er der nogen der kan finde et link til fordelingen af pengene ved TV aftalen... Der er kun 2 runder til første fordeling og Lynge nævnte lige at budgettet var sat efter en plads omkring 8. pladsen...

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af BoomZ0R » 16. sep 2012, 22:20

hje1980 skrev:Er der nogen der kan finde et link til fordelingen af pengene ved TV aftalen... Der er kun 2 runder til første fordeling og Lynge nævnte lige at budgettet var sat efter en plads omkring 8. pladsen...
viewtopic.php?f=1&t=15120" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Alando » 16. sep 2012, 22:44

jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. sep 2012, 22:50

Alando skrev:
jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser
Hvor uheldig kan man være?

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Alando » 16. sep 2012, 22:53

Poker-One-Kenobi skrev:
Alando skrev:
jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser
Hvor uheldig kan man være?
ha ha, ja min holdning er ikke ligefrem den samme som profilen AllanPedersen

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af jonas386 » 16. sep 2012, 22:54

Alando skrev:
jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser
Okay, fair nok. En af mine venner er venner med dig på fb, og han nævnte du lavede en del opslag om AaB. Så tænkte der måske var en sammenhæng.
Ikke at jeg har læst noget negativt om Lynge eller noget på din profil, det var ren undren.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Alando » 16. sep 2012, 22:56

jonas386 skrev:
Alando skrev:
jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser
Okay, fair nok. En af mine venner er venner med dig på fb, og han nævnte du lavede en del opslag om AaB. Så tænkte der måske var en sammenhæng.
Ikke at jeg har læst noget negativt om Lynge eller noget på din profil, det var ren undren.
haha, ja, det gør jeg også. Er både kandidat og kæmpe AaB fan, så forstår så udmærket sammenblandingen. Man må sige det er en lille verden

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Klaus » 16. sep 2012, 23:09

Alando skrev:
jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser
hehe - den misforståelse er nok ikke så dum at få af vejen :innocent:

Noget helt andet er, at de næste uger bliver meget spændende. Hvis det er rigtigt, at hovedparten af AaB-spillerne ikke vil gøre krav på pengene, kan man i hvert fald konkludere, at aftalen har været noget tydeligere end den angiveligt har været i Brøndby. Som jeg har læst afgørelsen påstår brøndbyspillerne jo, at de ikke har vidst noget om, at feriepenge og pension var inklusive. Udmeldingerne i vores klub er en hel del anderledes. Så noget kan tyde på, at Lynge har ret, når han påstår, at man havde lavet en fast aftale. Dette faktum burde have betydning for afgørelsen af sagerne. Hvis spillerne erkender, at de har fået pengene en gang, kan vi vel ikke dømmes til at betale dem igen, selvom klubben har lavet en procedurefejl i forhold til overenskomsten???? Dermed ikke være sagt, at vi slipper helt??? Men der burde da være en væsentlig forskel, såfremt aftalerne er lavet af begge parter med åbne øjne....

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af sulakvelidze » 16. sep 2012, 23:23

Klaus skrev:
Alando skrev:
jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser
hehe - den misforståelse er nok ikke så dum at få af vejen :innocent:

Noget helt andet er, at de næste uger bliver meget spændende. Hvis det er rigtigt, at hovedparten af AaB-spillerne ikke vil gøre krav på pengene, kan man i hvert fald konkludere, at aftalen har været noget tydeligere end den angiveligt har været i Brøndby. Som jeg har læst afgørelsen påstår brøndbyspillerne jo, at de ikke har vidst noget om, at feriepenge og pension var inklusive. Udmeldingerne i vores klub er en hel del anderledes. Så noget kan tyde på, at Lynge har ret, når han påstår, at man havde lavet en fast aftale. Dette faktum burde have betydning for afgørelsen af sagerne. Hvis spillerne erkender, at de har fået pengene en gang, kan vi vel ikke dømmes til at betale dem igen, selvom klubben har lavet en procedurefejl i forhold til overenskomsten???? Dermed ikke være sagt, at vi slipper helt??? Men der burde da være en væsentlig forskel, såfremt aftalerne er lavet af begge parter med åbne øjne....
Jeg har det på samme måde, og efterhånden tegner der sig vel et tydeligt billede af, at AaB aftalte feriepenge og pension ind i kontrakterne med spillerne - mens det er mindre tydeligt, at Brøndby har gjort det. En eller anden var vist inde på det tidligere i tråden, men måske er det også grunden til, at Spillerforeningen valgte at køre sagerne mod Brøndby i stedet for mod AaB. Måske er BIF-sagerne mere åbenlyse, fordi Brøndby i mange tilfælde har fortiet feriepenge/pension, mens AaB har gjort det modsatte, men bare begået fodfejl ved at stole på, at et ord var et ord.

Det er rent gætteri, og måske er det bare ønsketænkning. Og indtil videre er mit største fokus også på de spillere, der kræver de samme penge to gange af AaB. Jeg håber ikke, at de dukker op, men hvis de gør, må de jo leve med, at omgivelserne ser på dem som de grådige svin de er.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Buzz Killington » 16. sep 2012, 23:42

sulakvelidze skrev:
Klaus skrev:
Alando skrev:
jonas386 skrev:Allan, du skulle vel aldrig være byrådskandidat fra SF?
Hvis det er brugeren AllanPedersen du henviser til tror jeg det næppe. Jeg er nemlig byrådskandidaten Allan Pedersen fra SF. Jeg har åbenbart en navnebror her, men de to ting har altså intet med hinanden at gøre :-) Bare lige for at undgå misforståelser
hehe - den misforståelse er nok ikke så dum at få af vejen :innocent:

Noget helt andet er, at de næste uger bliver meget spændende. Hvis det er rigtigt, at hovedparten af AaB-spillerne ikke vil gøre krav på pengene, kan man i hvert fald konkludere, at aftalen har været noget tydeligere end den angiveligt har været i Brøndby. Som jeg har læst afgørelsen påstår brøndbyspillerne jo, at de ikke har vidst noget om, at feriepenge og pension var inklusive. Udmeldingerne i vores klub er en hel del anderledes. Så noget kan tyde på, at Lynge har ret, når han påstår, at man havde lavet en fast aftale. Dette faktum burde have betydning for afgørelsen af sagerne. Hvis spillerne erkender, at de har fået pengene en gang, kan vi vel ikke dømmes til at betale dem igen, selvom klubben har lavet en procedurefejl i forhold til overenskomsten???? Dermed ikke være sagt, at vi slipper helt??? Men der burde da være en væsentlig forskel, såfremt aftalerne er lavet af begge parter med åbne øjne....
Jeg har det på samme måde, og efterhånden tegner der sig vel et tydeligt billede af, at AaB aftalte feriepenge og pension ind i kontrakterne med spillerne - mens det er mindre tydeligt, at Brøndby har gjort det. En eller anden var vist inde på det tidligere i tråden, men måske er det også grunden til, at Spillerforeningen valgte at køre sagerne mod Brøndby i stedet for mod AaB. Måske er BIF-sagerne mere åbenlyse, fordi Brøndby i mange tilfælde har fortiet feriepenge/pension, mens AaB har gjort det modsatte, men bare begået fodfejl ved at stole på, at et ord var et ord.

Det er rent gætteri, og måske er det bare ønsketænkning. Og indtil videre er mit største fokus også på de spillere, der kræver de samme penge to gange af AaB. Jeg håber ikke, at de dukker op, men hvis de gør, må de jo leve med, at omgivelserne ser på dem som de grådige svin de er.
Jeg tror ikke der er den mindte tvivl om at man har kørt sagen der hvor man står stærkest. I hvertfald holder Lindrups fjollede udsagn om at det er geografiske forhold der er baggrunden ikke en milimeter. Sagen startede oprindeligt i AaB, og man kan evt. gætte på at fedtegreven (tak junta, det er et meget bedre øgenavn en "det fede svenske idiot svin, røv") står bag. Her har man så kunnet konkludere 1) at der ikke har været andre spillere der har været parate til at dolke deres klub eller/og 2) det har været mest tydeligt at det er overlagt snyd i Brøndby's tilfælde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Klaus » 17. sep 2012, 08:15

Augu for fanden......................................

"Men vi kan sige lidt det samme som i Brøndby: Der er kommet en afgørelse, og den bakker vi op om."

Sådan et citat har vi lige præcis ikke brug for lige nu. Lad nu for fanden være med at ødelægge det gode forhold spillere og fans har til hinanden ved at komme med ugennemtænkte kommentarer. Alt det andet han siger, er jo fornuftigt nok.


http://www.bold.dk/nyt/Augu-Fuld-fokus- ... lden-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Popnizzen » 17. sep 2012, 08:23

Ja der meldte spillertruppen så klart ud. Så ved vi da hvor de står henne i denne klamme sag. Augo! Manden med AaB-hjerte ønsker fremover at blive anset som er grådigt svin på linje med fedtegreven.... Den havde jeg ikke set komme!
„The less you care, the happier you will be.“

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3883
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Gentleman Finn » 17. sep 2012, 08:25

Ro på. Han prøver vel forhåbentligt på ikke at skabe for meget splid, hvis der er nogle der vælger at udnytte vores fejl. Men det havde da været mere befriende hvis han havde gentaget at han ikke manglede at få nogle feriepenge, eller alternativt ikke sagt noget tvetydigt.

Augo anerkender (selvfølgelig) sagens udfald, det er trodsalt en principsag der skal følges fremadrettet.

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af GregersP » 17. sep 2012, 08:30

Klaus skrev:Augu for fanden......................................

"Men vi kan sige lidt det samme som i Brøndby: Der er kommet en afgørelse, og den bakker vi op om."

Sådan et citat har vi lige præcis ikke brug for lige nu. Lad nu for fanden være med at ødelægge det gode forhold spillere og fans har til hinanden ved at komme med ugennemtænkte kommentarer. Alt det andet han siger, er jo fornuftigt nok.


http://www.bold.dk/nyt/Augu-Fuld-fokus- ... lden-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Lad os nu lige se, der er endnu ikke nogen grund til at male Glenn Riddersholm på væggen. Mon ikke det er den sædvanlige fodboldudtalelse: "accepterer dommen". I øvrigt er der - selv hvis Augo mener "bakker op" - forskel på at bakke op omkring en betydningsfuld arbejdsretlig afgørelse og at komme og kræve sine penge igen.
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Hanga » 17. sep 2012, 09:16

Augu er som anfører nød til at være forsigtig med, hvad han siger. Selv hvis hans personlige holdning er, at han ikke vil kræve penge af AaB, så er han nød til at respektere, hvis der er spillere på holdet, som har tænkt sig at stille krav mod AaB. Han skal udtale sig på vegne af hele spillertruppen, og det er måske ikke det nemmeste, hvis meningerne er delte.

Det havde selvfølgelig været befriende, hvis han meldte klart ud, at han ikke ville kræve noget - men de spillere der har tænkt sig at køre en sag, vil føle at han er med til at hænge dem ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Lindmark » 17. sep 2012, 09:42

Gentleman Finn skrev:Ro på. Han prøver vel forhåbentligt på ikke at skabe for meget splid, hvis der er nogle der vælger at udnytte vores fejl. Men det havde da været mere befriende hvis han havde gentaget at han ikke manglede at få nogle feriepenge, eller alternativt ikke sagt noget tvetydigt.

Augo anerkender (selvfølgelig) sagens udfald, det er trodsalt en principsag der skal følges fremadrettet.
Jeg synes nok heller ikke at disse udtalelser er så problematiske, selv om det selvfølgelig ville have været bedre hvis Augo havde sagt at den samlede trup var blevet så rørt over tifoen i går at de nu afstår fra alle krav. De næste uger bliver ekstremt spændende, både på og udenfor banen.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Brent » 17. sep 2012, 09:44

Hanga skrev:Augu er som anfører nød til at være forsigtig med, hvad han siger. Selv hvis hans personlige holdning er, at han ikke vil kræve penge af AaB, så er han nød til at respektere, hvis der er spillere på holdet, som har tænkt sig at stille krav mod AaB. Han skal udtale sig på vegne af hele spillertruppen, og det er måske ikke det nemmeste, hvis meningerne er delte.

Det havde selvfølgelig været befriende, hvis han meldte klart ud, at han ikke ville kræve noget - men de spillere der har tænkt sig at køre en sag, vil føle at han er med til at hænge dem ud.
Tror Augo er en af dem der personligt kan få meget ud af en sag mod AaB, han fik eftersigende en klækkelig signon da han forlængede i 08. Men jeg ville hellere have sagt at han ikke ville kommentere på sagen før der var noget konkret, end den fesne udmelding.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Besvar