PK centralt for Augu.mich1596 skrev:Thanks Det er ikke ret godt, men sådan er det game jo...........Wichmann ind på off midt og Wurst på def.kan den kage skæres anderledes?.
Kamptråd: AaB - Esbjerg d. 24-09-2012 kl. 19.00
Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg d. 24-09-2012 kl. 19.00
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- mich1596
- Allstar
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Yep bestemt en mulighed, men har wich og Hellenius ikke en fortid sammen!!!det tror jeg de har, er opmærksom på at PK spillede fantastisk godt på pladsen sidst han vikarierede, men good damm jeg er kold...............bare vi tar dem.Funky skrev:PK centralt for Augu.mich1596 skrev:Thanks Det er ikke ret godt, men sådan er det game jo...........Wichmann ind på off midt og Wurst på def.kan den kage skæres anderledes?.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Enig, jeg kan heller ikke forestille mig det bliver anderledes.Funky skrev:PK centralt for Augu.mich1596 skrev:Thanks Det er ikke ret godt, men sådan er det game jo...........Wichmann ind på off midt og Wurst på def.kan den kage skæres anderledes?.
PK har gjort det super de sidste par gange han har fået chancen centralt, og skal selvfølgelig prøves så meget som overhovedet muligt på den position. Om det så bliver Due eller Wich der trækker nitten og må starte på bænken, synes jeg er mere åbent. Mine penge er nu på at Kent ændrer så lidt som muligt, og holder fast i Wichmann i startopstillingen.
-
- Allstar
Ifølge Nordjyske er Augo kun tvivlsom, så der er vel lidt håb for, at han bliver klar.
Nu er jeg ikke så godt inde i reglerne, men kan Kent godt udtage endnu en spiller, når han allerede har offentlig gjort truppen??jensemand57 skrev:Ifølge Nordjyske er Augo kun tvivlsom, så der er vel lidt håb for, at han bliver klar.
-
- Allstar
Jeg mener, at en time før skal han offentliggøre holdopstilingen.Mr Alex skrev:Nu er jeg ikke så godt inde i reglerne, men kan Kent godt udtage endnu en spiller, når han allerede har offentlig gjort truppen??jensemand57 skrev:Ifølge Nordjyske er Augo kun tvivlsom, så der er vel lidt håb for, at han bliver klar.
er det ikk noget med du gerne må ændre truppen, helt op til en time før kampstart??Mr Alex skrev:Nu er jeg ikke så godt inde i reglerne, men kan Kent godt udtage endnu en spiller, når han allerede har offentlig gjort truppen??jensemand57 skrev:Ifølge Nordjyske er Augo kun tvivlsom, så der er vel lidt håb for, at han bliver klar.
lynge er gud!
- mich1596
- Allstar
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jeg tror man må erstatte op til ? skadede spillere...........men den diskution er akademisk.............vi har de spillere vi skal bruge, tænker jeg, spørgsmålet er kun om det er Wich centralt, det åbner for Duen på fløjen (min favorit) med PK som super sub i 2nden.Mr Alex skrev:Nu er jeg ikke så godt inde i reglerne, men kan Kent godt udtage endnu en spiller, når han allerede har offentlig gjort truppen??jensemand57 skrev:Ifølge Nordjyske er Augo kun tvivlsom, så der er vel lidt håb for, at han bliver klar.
Eller om han (KN) vælger PK centralt hvorefter Wich kan fastholdes på fløjen og vi skifter mindst muligt.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
- Allstar
Nu er det rettet på Nordjyske. Augo er ude til kampen definitivt.mich1596 skrev:Jeg tror man må erstatte op til ? skadede spillere...........men den diskution er akademisk.............vi har de spillere vi skal bruge, tænker jeg, spørgsmålet er kun om det er Wich centralt, det åbner for Duen på fløjen (min favorit) med PK som super sub i 2nden.Mr Alex skrev:Nu er jeg ikke så godt inde i reglerne, men kan Kent godt udtage endnu en spiller, når han allerede har offentlig gjort truppen??jensemand57 skrev:Ifølge Nordjyske er Augo kun tvivlsom, så der er vel lidt håb for, at han bliver klar.
Eller om han (KN) vælger PK centralt hvorefter Wich kan fastholdes på fløjen og vi skifter mindst muligt.
Håber de gamle Hools på Nordjyske bliver hjemme på plejehjemmet med deres læder-hynder, som de udlåner imod betaling, og hver eneste gang er der båthoveder som bruger dem som kasteskyts. Faktisk underligt at AaB som arrangør kan undgå straf. Problemet kunne løses ved at hynder lavet af Flamingo, som er ligeså gode eller bedre at sidde på blev anvendt. Ved kast knækker de i luften, og kan ikke kastes ind på banen, og bliver man ramt af dem er det ikke lige så smertefuld som det kan være at blive ramt af en hynde lavet af læder/plast.
Patrick er oplagt til startopstillingen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
- Allstar
Det kan da godt være, at du mener, at vi gamle skal blive hjemme. Men face it, det er os, der har råd til sæsonkort.634 skrev:Håber de gamle Hools på Nordjyske bliver hjemme på plejehjemmet med deres læder-hynder, som de udlåner imod betaling, og hver eneste gang er der båthoveder som bruger dem som kasteskyts. Faktisk underligt at AaB som arrangør kan undgå straf. Problemet kunne løses ved at hynder lavet af Flamingo, som er ligeså gode eller bedre at sidde på blev anvendt. Ved kast knækker de i luften, og kan ikke kastes ind på banen, og bliver man ramt af dem er det ikke lige så smertefuld som det kan være at blive ramt af en hynde lavet af læder/plast.
- vandmelonen
- 1. div
- Favoritspiller: Mæhle
KEP kaster altid med de hynder.634 skrev:Håber de gamle Hools på Nordjyske bliver hjemme på plejehjemmet med deres læder-hynder, som de udlåner imod betaling, og hver eneste gang er der båthoveder som bruger dem som kasteskyts. Faktisk underligt at AaB som arrangør kan undgå straf. Problemet kunne løses ved at hynder lavet af Flamingo, som er ligeså gode eller bedre at sidde på blev anvendt. Ved kast knækker de i luften, og kan ikke kastes ind på banen, og bliver man ramt af dem er det ikke lige så smertefuld som det kan være at blive ramt af en hynde lavet af læder/plast.
-
- Allstar
Jeg synes, det er mærkeligt at ønske, at folk bliver hjemme fra stadion. Jeg vil dog give ret i, at det er pinligt, som folk kaster deres sædepuder efter kampen. Læg dem nu bare tilbage på plads, i stedet for AaB skal have folk til at rende rundt og samle dem op fra banen.
Jeg har også sæsonkort, og må siges at være midaldrende.jensemand57 skrev:Det kan da godt være, at du mener, at vi gamle skal blive hjemme. Men face it, det er os, der har råd til sæsonkort.634 skrev:Håber de gamle Hools på Nordjyske bliver hjemme på plejehjemmet med deres læder-hynder, som de udlåner imod betaling, og hver eneste gang er der båthoveder som bruger dem som kasteskyts. Faktisk underligt at AaB som arrangør kan undgå straf. Problemet kunne løses ved at hynder lavet af Flamingo, som er ligeså gode eller bedre at sidde på blev anvendt. Ved kast knækker de i luften, og kan ikke kastes ind på banen, og bliver man ramt af dem er det ikke lige så smertefuld som det kan være at blive ramt af en hynde lavet af læder/plast.
Jeg har ingen forståelse for at blive ved med at udlåne de hårde sæde-hynder, når alt for mange idioter vil bruge dem til at vandalisere tribunen.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Jeg ber ikke nogen blive hjemme men hvis nogen kommer for at skabe sig åndsvagt eller tilskynde andre til det, ville det nok være i alles interesse hvis de bliver hjemme.A_Strandfelt skrev:Jeg synes, det er mærkeligt at ønske, at folk bliver hjemme fra stadion. Jeg vil dog give ret i, at det er pinligt, som folk kaster deres sædepuder efter kampen. Læg dem nu bare tilbage på plads, i stedet for AaB skal have folk til at rende rundt og samle dem op fra banen.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
perfekt runde for AaB indtil videre.
Hvis FCK smider point kommer Brøndby under stregen og vi kan tage 1. pladsen i morgen, samt have 7-8 point til nærmeste forfølgere. (minus FCK selvfølgelig)
Hvis FCK smider point kommer Brøndby under stregen og vi kan tage 1. pladsen i morgen, samt have 7-8 point til nærmeste forfølgere. (minus FCK selvfølgelig)
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
^^^
Vi skal nok ikke regne med, at FCK smider noget som helst i aften.
Vi skal nok ikke regne med, at FCK smider noget som helst i aften.
Nej det ser det ikke ud til....
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Hvor har det været en konge runde for AaB, hvis vi kan vinde i morgen:-) tage point på ALLE undtagen FCK. FULD gas i morgen!!!!
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
- Poker-One-Kenobi
- Allstar
Direkte rødt til Goodson, som så må være ude mod os. Er det en fordel? Totalt off topic, i know.