Kontraktudløb

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kontraktudløb

Indlæg af jensemand57 » 20. nov 2012, 21:47

Det vil selvfølgelig være træls, hvis Kusk ikke vil forlænge med AaB. Men jeg tror faktisk, at det vil være mest træls for Kusk, AaB skal nok klare sig. Jeg er overbevist om, at Kusk vil have det bedst med at forlænge med AaB eksempelvis med 2 år. Herved kan han udvikle sig endnu mere, for jeg tror, at han stadig mangler noget for, at kunne gøre sig i en udenlandskliga, men det er jo hans valg og hvis det sker, skal han nok blive erstattet, ingen er uundværlig.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Lucas Kuskenius » 20. nov 2012, 21:48

Wichmann forlænger snarest.

http://www.bold.dk/nyt/Wichmann-Skriver-snart-under" onclick="window.open(this.href);return false;
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kontraktudløb

Indlæg af NIN » 20. nov 2012, 21:53

Kunji skrev:Selvfølgelig lægger Lynge pres på Kusk, men som så ofte før er det ualmindeligt dumt at lægge al for stor betydning i, hvad sportsdirektører siger i pressen. Lynge lægger pres på Kusk, som har lagt pres på Lynge for at få en mere tiltalende kontrakt. Sådan er livet sgu. Lynge er naturligvis skuffet over, han ikke kan signe Kusk for en slik, da Kusk har spottet, at han har en vis værdi.

Lad os nu se, når vi kommer tættere på. Vi kan jo ikke tvinge manden til at skrive under.

At lægge Kusk for had er i hvert fald det rene vanvid.
Du har fuldstændigt ret. Det andet er jo som at lytte til en børnehave. Hvad forestiller folk sig? Har de aldrig siddet i en situation og forhandlet kontrakt? Give and take og få det bedste ud af sin position. Det gælder både for Lynge og Kusk. Skal Kusk lægge sig ned, fordi han spiller for AaB og nikke og takke for hvad Lynge så end tilbyder ham? Og omvendt, fordi Kusk har fået sit store gennembrud?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. nov 2012, 23:09

NIN den fromme skrev:
Kunji skrev:Selvfølgelig lægger Lynge pres på Kusk, men som så ofte før er det ualmindeligt dumt at lægge al for stor betydning i, hvad sportsdirektører siger i pressen. Lynge lægger pres på Kusk, som har lagt pres på Lynge for at få en mere tiltalende kontrakt. Sådan er livet sgu. Lynge er naturligvis skuffet over, han ikke kan signe Kusk for en slik, da Kusk har spottet, at han har en vis værdi.

Lad os nu se, når vi kommer tættere på. Vi kan jo ikke tvinge manden til at skrive under.

At lægge Kusk for had er i hvert fald det rene vanvid.
Du har fuldstændigt ret. Det andet er jo som at lytte til en børnehave. Hvad forestiller folk sig? Har de aldrig siddet i en situation og forhandlet kontrakt? Give and take og få det bedste ud af sin position. Det gælder både for Lynge og Kusk. Skal Kusk lægge sig ned, fordi han spiller for AaB og nikke og takke for hvad Lynge så end tilbyder ham? Og omvendt, fordi Kusk har fået sit store gennembrud?
Trykker også på enig-knappen. Denne tråd har jo udviklet sig til det rene vanvid!

Som så mange andre vil jeg da også blive sindsygt skuffet, hvis Kusk ikke ender med at forlænge, men det kan jeg saftsuseme selv med de mest dystre briller på heller ikke se skulle være så sikkert som mange gør det til...det er jo fuldstændig ude af propertioner, hvordan der bliver tolket i vildskab på udtalelserne fra Lynge, Sivebæk og Kusk.

- Er der noget som helst at sige til Lynge kan være kommet med denne udtalelse, som en forklaring på spørgsmål fra en journalist om hvornår der bliver forlænget med de mere profilerede spillere som Kusk?

- Er der noget som helst i Sivebæks udtalelse, som iøvrigt helt klart forsøger at nedtone situationen, som tyder på at Kusk går efter en anden klub? F.eks. afsnittet om at man har haft en god dialog og bestemt ikke afviser han fortsætter i AaB?

- Er der noget som helst underligt i at Kusk, efter en spillemæssig svær periode, udtaler at han vælger at lægge al fokus på de sidste 3 kampe, og først derefter forholde sig til fremtiden?

Det er FULDSTÆNDIGT ude i hampen, og på grænsen til det anstændige, at fyre bredsider af mod knægten, og allerede nu kræve at han skal straffes for ikke at ville forlænge, eller anfægte hans klubfølelse... jeg synes simpelthen det er tåkrummende at læse de sidste mange sider i denne tråd.

Hvis Kusk skulle være i tvivl om han vil fortsætte i AaB, er det da i hvert fald også stensikkert et ekstra plus at se sig selv blive svinet til på forhånd af fansene...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Provst i Brovst » 21. nov 2012, 07:20

Var det ikke Sivebæk der fik et helt AGF hold til at skifte væk på fritransfer efter at han havde spillet sammen med dem? Ovenikøbet var han hentet dyrt ind som redningsmand og han brugte tiden til at forberede sin agent karriere...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AllanPedersen » 21. nov 2012, 08:30

Jo sivebæk er notorisk kendt som grådig i branchen. Så mange herinde der ikke ser klart hvad der sker. Jeg synes det er tydeligt. Vi ser om en måned
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kontraktudløb

Indlæg af MrBangDK » 21. nov 2012, 08:32

AllanPedersen skrev:Jo sivebæk er notorisk kendt som grådig i branchen. Så mange herinde der ikke ser klart hvad der sker. Jeg synes det er tydeligt. Vi ser om en måned
Så Kusks ord på, at han gerne vil koncentrere sig om de resterende kampe i efteråret og derefter tage fat i forhandlingerne, det er bare løgn?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Buzz Killington » 21. nov 2012, 09:36

AllanPedersen skrev:Jo sivebæk er notorisk kendt som grådig i branchen. Så mange herinde der ikke ser klart hvad der sker. Jeg synes det er tydeligt. Vi ser om en måned
Skulle Sivebæk være mere grådig end andre agenter? Desuden, forklarede/forsvarede du overhovedet nogensinde dette udsagn du bragte tidligere:
"jeg havde set det komme.. Kusk har ikke noget specielt tilhørsforhold til klubben"
? Eller anerkender du at du ikke har noget at have det i?

Dertil gad jeg da egentlig godt høre hvad det var "mange herinde" ikke ser klart.
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. nov 2012, 10:19

AllanPedersen skrev:Jo sivebæk er notorisk kendt som grådig i branchen. Så mange herinde der ikke ser klart hvad der sker. Jeg synes det er tydeligt. Vi ser om en måned
Pointen er jo ikke hvad der sker eller ikke sker, det er da bestemt en mulighed at Kusk ikke bliver.

Pointen, og problemet, er at du og andre tager begivenhederne voldsomt på forskud, og konkluderer at det allerede er sikkert som amen i kirken at han forlader os. Og ikke nok med det, så bruges energien på at svine manden til for manglende klubfølelse osv. På snak om sanktioner og straffeaktioner, når man rent faktisk KUNNE forsøge at gøre noget for at Kusk følte fansene satte pris på ham og ønsker han skal fortsætte... fremfor det stik modsatte.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kontraktudløb

Indlæg af sulakvelidze » 21. nov 2012, 10:59

Yankee skrev:Lad os i hvert fald blive enige om at det ville være galimatias at bænke Kusk alene fordi han har skrevet en ny kontrakt andetsteds.

Kent skal stille det bedste hold HVER gang. Man kan godt tænke langsigtet - som at Lucas spillede en del i 2012 uden måske at være den bedste - men i dette tilfælde er der slet ikke noget at diskutere. Vi har en gylden mulighed for at spille os i Europa og måske endda få et sæt medaljer og så skal vi sgu ikke sætte det over styr fordi vi er tøsefornærmede på Kasper Kusk. Hvis han begynder at spille på 80% så kommer det jo helt af sig selv at han skal på bænken.

Skulle vi også have hældt Erik Hamrén ud da det i foråret 2008 stod klart at han ikke ville forlænge...

Enig, det er jo kørt helt af sporet med den trang til at se nogen blive straffet.

Hvad er der blevet af klicheen om, at den næste kamp altid er den vigtigste? Det er den ikke længere, eller hvad? Det er kampe i september 2013, der betyder noget nu? Ikke fredagens direkte kamp om tredjepladsen mod Randers? Hvorfor skal Kent Nielsen med vilje svække AaB i halvdelen sæson, fordi nogle fornærmede tilhængere bliver sure, når en spiller vil videre? Det holder jo ingen steder.

Sat på spidsen så betyder det, at hvis AaB en dag får et talent på niveau med Cristiano Ronaldo, og han så på et tidspunkt melder ud, at han i næste sæson vil videre i karrieren, så skal han bænkes i de sidste 15-20 kampe. Så skal træneren ellers skide på, at den talentfulde spiller kunne være med til at skaffe et godkendt resultat for sæsonen - og derudover i øvrigt også hjælpe andre talenter videre i deres udvikling ved at skaffe succes i foråret.

For at sætte det mindre på spidsen: Mon ikke Ahlmann, Helenius, Larsen, Dalsgaard og de andre talenter vil udvikle sig mere på et AaB-hold, der vinder sine kampe i foråret, end på et AaB-hold, der taber? Og mon ikke chancerne for at vinde er større, når man stiller med det bedste hold, end når man ikke gør det?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5112
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Kunji » 21. nov 2012, 11:13

AllanPedersen skrev:Jo sivebæk er notorisk kendt som grådig i branchen. Så mange herinde der ikke ser klart hvad der sker. Jeg synes det er tydeligt. Vi ser om en måned
Det er meget muligt, at Kusk skifter væk, men der er ikke sket noget, der gør det hverken mere eller mindre sandsynligt, end det var for en uge siden.
Der er i hvert fald ikke noget i medierne, der tyder på, at man er hverken længere fra eller tættere på end afklaring. Parterne forhandler via medierne, og det skal ikke læses, som om noget er definitivt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AllanPedersen » 21. nov 2012, 13:13

Det passer da ikke.. vi har fået bekræftiget at Kusk har nægtet at tale kontrakt her i efteråret.
Hvor vi indtil denne uge vel allesammen havde en ide om at vi var igang med at forhandle med Kusk

Motivationen vil jeg ikke gøre mig klog på, og har jeg heller ikke forsøgt
Det kan da sagtens være han bare vil fokusere på de sidste kampe.

Men ligemeget hvad motivationen er.. så sætter det AaB lidt med røven i vandskorpen fordi vi snart går ind i en periode hvor han må handle med andre klubber
Og skal man stole på Lynge (hvilket man selvfølgelig ikke nødvendigvis behøver) så havde de ellers en aftale om at snakke kontrakt i september.

Her kommer min personlige holdning så om Sivebæk ind.. og det er han vil have Kusk til at vente til januar.. så han kan presse AaB økonomisk ved at åbne dørene for tilbud fra alle klubber.
Og min personlige holdning til det.. er at det ikke er 'rigtigt' det er ikke pænt mod den klub man har fået sin opdragelse i
Kasper Kusk skal have de penge han fortjener, men det her er jo lidt mafia metoder. (hvis overstående kommer til at ske)

Og jeg synes der tegner sig et pænt billede af det.. Det er jo altså ikke første gang Sivebæk bruger den her taktik, og absolut ikke første gang han får en spiller væk fra sin klub på fri transfer.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Indie » 21. nov 2012, 13:56

AllanPedersen skrev:Det passer da ikke.. vi har fået bekræftiget at Kusk har nægtet at tale kontrakt her i efteråret.
Hvor vi indtil denne uge vel allesammen havde en ide om at vi var igang med at forhandle med Kusk

Motivationen vil jeg ikke gøre mig klog på, og har jeg heller ikke forsøgt
Det kan da sagtens være han bare vil fokusere på de sidste kampe.

Men ligemeget hvad motivationen er.. så sætter det AaB lidt med røven i vandskorpen fordi vi snart går ind i en periode hvor han må handle med andre klubber
Og skal man stole på Lynge (hvilket man selvfølgelig ikke nødvendigvis behøver) så havde de ellers en aftale om at snakke kontrakt i september.

Her kommer min personlige holdning så om Sivebæk ind.. og det er han vil have Kusk til at vente til januar.. så han kan presse AaB økonomisk ved at åbne dørene for tilbud fra alle klubber.
Og min personlige holdning til det.. er at det ikke er 'rigtigt' det er ikke pænt mod den klub man har fået sin opdragelse i
Kasper Kusk skal have de penge han fortjener, men det her er jo lidt mafia metoder. (hvis overstående kommer til at ske)

Og jeg synes der tegner sig et pænt billede af det.. Det er jo altså ikke første gang Sivebæk bruger den her taktik, og absolut ikke første gang han får en spiller væk fra sin klub på fri transfer.
Slap nu af, og lad os se hvad der sker efter de sidste par kampe. Man skal ikke male fanden på væggen inden noget er officielt. Så længe Kusk har kontrakt i AaB, så længe støtter jeg ham!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. nov 2012, 14:08

AllanPedersen skrev:Det passer da ikke.. vi har fået bekræftiget at Kusk har nægtet at tale kontrakt her i efteråret.
Hvor vi indtil denne uge vel allesammen havde en ide om at vi var igang med at forhandle med Kusk

Motivationen vil jeg ikke gøre mig klog på, og har jeg heller ikke forsøgt
Det kan da sagtens være han bare vil fokusere på de sidste kampe.

Men ligemeget hvad motivationen er.. så sætter det AaB lidt med røven i vandskorpen fordi vi snart går ind i en periode hvor han må handle med andre klubber
Og skal man stole på Lynge (hvilket man selvfølgelig ikke nødvendigvis behøver) så havde de ellers en aftale om at snakke kontrakt i september.

Her kommer min personlige holdning så om Sivebæk ind.. og det er han vil have Kusk til at vente til januar.. så han kan presse AaB økonomisk ved at åbne dørene for tilbud fra alle klubber.
Og min personlige holdning til det.. er at det ikke er 'rigtigt' det er ikke pænt mod den klub man har fået sin opdragelse i
Kasper Kusk skal have de penge han fortjener, men det her er jo lidt mafia metoder. (hvis overstående kommer til at ske)

Og jeg synes der tegner sig et pænt billede af det.. Det er jo altså ikke første gang Sivebæk bruger den her taktik, og absolut ikke første gang han får en spiller væk fra sin klub på fri transfer.
Du overfortolker jo stadig i vildskab. Hverken Kusk eller Sivebæk har sagt noget om at de først vil forhandle til januar, men at man vil vente til de sidste 3 spillerunder er spillet. Resten af din holdning er rent gætværk.

Jeg forstår godt at Lynge gerne ville have lukket forhandlingerne allerede i september, vi ville vel alle have foretrukket at en aftale allerede var på plads. Men man må da også bare acceptere at Kusk, med sin eksplosive udvikling og stigende betydning for holdet, nærmest efter hver spillerunde i efteråret, er blevet mere og mere værdifuld for holdet, og at man vil stå i så god en forhandlingssituation som muligt ved at trække forhandlingerne....det er en del af spillets regler at tingene nogle gange foregår på den måde.

Hverken Sivebæk eller Kusk selv har sagt noget som helst der tyder på at døren til AaB skulle være lukket, tværtimod, og jeg mener fortsat at der er mindst lige så stor chance for at han forlænger, som det modsatte.

Der er ikke noget som helst der direkte indikerer at Kusk allerede nu skulle have truffet beslutning om at AaB er fortid. Period!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kontraktudløb

Indlæg af NIN » 21. nov 2012, 15:05

Jesper Schmidt skrev:
AllanPedersen skrev:Det passer da ikke.. vi har fået bekræftiget at Kusk har nægtet at tale kontrakt her i efteråret.
Hvor vi indtil denne uge vel allesammen havde en ide om at vi var igang med at forhandle med Kusk

Motivationen vil jeg ikke gøre mig klog på, og har jeg heller ikke forsøgt
Det kan da sagtens være han bare vil fokusere på de sidste kampe.

Men ligemeget hvad motivationen er.. så sætter det AaB lidt med røven i vandskorpen fordi vi snart går ind i en periode hvor han må handle med andre klubber
Og skal man stole på Lynge (hvilket man selvfølgelig ikke nødvendigvis behøver) så havde de ellers en aftale om at snakke kontrakt i september.

Her kommer min personlige holdning så om Sivebæk ind.. og det er han vil have Kusk til at vente til januar.. så han kan presse AaB økonomisk ved at åbne dørene for tilbud fra alle klubber.
Og min personlige holdning til det.. er at det ikke er 'rigtigt' det er ikke pænt mod den klub man har fået sin opdragelse i
Kasper Kusk skal have de penge han fortjener, men det her er jo lidt mafia metoder. (hvis overstående kommer til at ske)

Og jeg synes der tegner sig et pænt billede af det.. Det er jo altså ikke første gang Sivebæk bruger den her taktik, og absolut ikke første gang han får en spiller væk fra sin klub på fri transfer.
Du overfortolker jo stadig i vildskab. Hverken Kusk eller Sivebæk har sagt noget om at de først vil forhandle til januar, men at man vil vente til de sidste 3 spillerunder er spillet. Resten af din holdning er rent gætværk.

Jeg forstår godt at Lynge gerne ville have lukket forhandlingerne allerede i september, vi ville vel alle have foretrukket at en aftale allerede var på plads. Men man må da også bare acceptere at Kusk, med sin eksplosive udvikling og stigende betydning for holdet, nærmest efter hver spillerunde i efteråret, er blevet mere og mere værdifuld for holdet, og at man vil stå i så god en forhandlingssituation som muligt ved at trække forhandlingerne....det er en del af spillets regler at tingene nogle gange foregår på den måde.

Hverken Sivebæk eller Kusk selv har sagt noget som helst der tyder på at døren til AaB skulle være lukket, tværtimod, og jeg mener fortsat at der er mindst lige så stor chance for at han forlænger, som det modsatte.

Der er ikke noget som helst der direkte indikerer at Kusk allerede nu skulle have truffet beslutning om at AaB er fortid. Period!
Du pisser mod vinder Jesper. Hvornår har Allan Pedersen nogensinde udvist et optimistisk syn på AaB's situtioen, hvor det modsatte var muligt?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kontraktudløb

Indlæg af frederikshavneren » 21. nov 2012, 15:25

Udmeldingerne fra Lynge, Kusk og Sivebæk kan fortolkes på vidt forskellige måder, men som jeg ser det stiller de udskudte/aflyste forhandlinger uden tvivl AaB i en meget dårlig situation.
Kusk kan snart forhandle frit med andre interesserede klubber, hvilket virkelig kan bruges til at presse AaB.

Kusk skal selvfølgelig have den løn som han fortjener, hvilket godt kan blive noget af et problem grundet den økonomiske situation. Kusk er vel pt. en af truppens lavest lønnede, hvorfor det bliver dyrt med en eventuel kontraktforlængelse da han har gjort sig fortjent til en markant lønforhøjelse.
Hvis det ender med at en høj løn bliver afgørende så har vi ikke en chance. Andre klubber som FCK, FC Nordsjælland, OB og sikkert også AGF kan langt overmatche hvad vi har råd til.

Endelig vil jeg nævne muligheden for, at Kusk og Sivebæk måske allerede er blevet enige med en anden klub. Jeg har bestemt ingen dokumenation for denne påstand, men det er set mange gange før at klubber/agenter skider på 6 måneders reglen (spillere må tidligst begynde at forhandle med andre klubber 6 måneder før kontraktudløb).
Man skal være temmelig naiv hvis man tror at interesserede klubber (tror kun at et fåtal af klubber respekterer lovgivningen) venter med at kontakte agenter/spiller til der er under et halvt år til kontraktudløb.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3538
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kontraktudløb

Indlæg af hje1980 » 21. nov 2012, 15:34

frederikshavneren skrev:Udmeldingerne fra Lynge, Kusk og Sivebæk kan fortolkes på vidt forskellige måder, men som jeg ser det stiller de udskudte/aflyste forhandlinger uden tvivl AaB i en meget dårlig situation.
Kusk kan snart forhandle frit med andre interesserede klubber, hvilket virkelig kan bruges til at presse AaB.

Kusk skal selvfølgelig have den løn som han fortjener, hvilket godt kan blive noget af et problem grundet den økonomiske situation. Kusk er vel pt. en af truppens lavest lønnede, hvorfor det bliver dyrt med en eventuel kontraktforlængelse da han har gjort sig fortjent til en markant lønforhøjelse.
Hvis det ender med at en høj løn bliver afgørende så har vi ikke en chance. Andre klubber som FCK, FC Nordsjælland, OB og sikkert også AGF kan langt overmatche hvad vi har råd til.

Endelig vil jeg nævne muligheden for, at Kusk og Sivebæk måske allerede er blevet enige med en anden klub. Jeg har bestemt ingen dokumenation for denne påstand, men det er set mange gange før at klubber/agenter skider på 6 måneders reglen (spillere må tidligst begynde at forhandle med andre klubber 6 måneder før kontraktudløb).
Man skal være temmelig naiv hvis man tror at interesserede klubber (tror kun at et fåtal af klubber respekterer lovgivningen) venter med at kontakte agenter/spiller til der er under et halvt år til kontraktudløb.
Hold du bare FCK, FCN og alle de andre ude... Tvivler han nogen interesse den vej. WHAT SO EVER...

Kan kun se 2 scenarier for Kusk. AaB eller en mindre klub i udlandet.

Tror slet ikke på din mulighed om han allerede har lavet kontrakt uden AaB's viden.
Sivebæk kan risikere at miste sin licens som agent hvis dette er tilfældet!!!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. nov 2012, 16:52

NIN den fromme skrev: Du pisser mod vinder Jesper. Hvornår har Allan Pedersen nogensinde udvist et optimistisk syn på AaB's situtioen, hvor det modsatte var muligt?
Man må jo prøve at pisse mod vinden engang imellem, for at se om oplevelsen er anderledes end sidst man prøvede ;)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Kristian » 21. nov 2012, 18:30

http://www.bold.dk/nyt/Rutineret-kant-f ... er-med-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Ser ud til, at Due også er ved at komme på plads. Synes egentlig det er helt okay. Han er en god rutineret spiller at have i stalden. Men self, det kommer helt an på hvad hans løn kommer til at være, men mon ikke de har styr på det.

Har stadig en lille drøm om, at Kayke bliver skiftet ud med ham fra AB
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Kontraktudløb

Indlæg af sir-kargo » 21. nov 2012, 20:32

Han skal da ikke straffes - bare sættes af.

Hvis man nægter at snakke kontrakt - stik imod indgåede aftaler - som man ellers gerne holder når man er fra Nordjylland!!! ja - så kan jeg også godt læse mellem linierne. Det er der vist ikke alle der kan herinde. Så nu skal jeg oversætte:

"Jeg siger kun dette for stadig at spille - indtil jeg kan skrive kontrakt med en anden klub eller presse AaB"!. Citat Kusk

Og så synes jeg ligeså godt vi kan bruge wichman eller patric eller toft - eller hvem som helst ellers. Hvorfor skulle vi hjælpe ham mere.

Personligt kan Kusk så få lov til at rådne op for min skyld og det lige herfra og til sommer... men derfor står jeg jo heller ikke og råber SVIIIINN efter ham på stadion. Men min begejstring over ham den er godt nok svundet ind til ingenting.

Løgnere og folk der ikke overholder deres aftaler de kan hoppe i fjorden for min skyld. Og der kender jeg Lynge godt nok til at vide han ikke lyver når han siger Kusk har afvist at forhandle kontrakt.

I andre der fastholder jeres naive barnetro - amen for det :thumbsup: - men jeg er ligegodt for gammel til ikke at kunne lugte en løgn når man træder på den :@
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Besvar