Økonomisk stabilitet...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Økonomisk stabilitet...

Indlæg af hje1980 » 11. jun 2014, 14:11

Synes godt denne gode nyhed fortjener sin egen NYE tråd... fremfor den kedelige omkring feriepengesagen og økonomiske problemer...:

http://www.aabsport.dk/nyheder/2014/06/ ... -2019.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvor er det positivt at man i sådan en sæson også formår at forlænge med den vigtigste sponsor af alle. HOVEDSPONSOREN... gad vide hvor meget det kaster af sig pr. år.
Mit gæt er et sted mellem 5-7 mio / år.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Provst i Brovst » 11. jun 2014, 14:22

Det er en dårlig ide med to tråde. Især hvis den gamle dør og bliver slettet, jeg savner virkelig at kunne gå tilbage i tid og læse om historiske AaB begivenheder som de sker.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af FlæskeFrank » 11. jun 2014, 14:24

to tråde med positivt indhold. Nej nu stopper det.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af YesAaBcan » 11. jun 2014, 19:12

Rigtig god og passende tråd hje1980, en Curth herfra. I øvrigt tror jeg vi nærmer os det længestvarende ægteskab med en hovedsponsor i suppen. Nogen der kan be- eller afkræfte?
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Provst i Brovst » 11. jun 2014, 19:19

YesAaBcan skrev:Rigtig god og passende tråd hje1980, en Curth herfra. I øvrigt tror jeg vi nærmer os det længestvarende ægteskab med en hovedsponsor i suppen. Nogen der kan be- eller afkræfte?
"Carlsberg har været hovedsponsor for F.C. København siden 2002."
http://www.fck.dk/nyhed/2011/08/22/61312" onclick="window.open(this.href);return false;

Husk det når du køber øl mm.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2900
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Eksil » 11. jun 2014, 20:33

Provst i Brovst skrev:
YesAaBcan skrev:Rigtig god og passende tråd hje1980, en Curth herfra. I øvrigt tror jeg vi nærmer os det længestvarende ægteskab med en hovedsponsor i suppen. Nogen der kan be- eller afkræfte?
"Carlsberg har været hovedsponsor for F.C. København siden 2002."
http://www.fck.dk/nyhed/2011/08/22/61312" onclick="window.open(this.href);return false;

Husk det når du køber øl mm.
Og Harboe sender penge til FCV, Ceres til Randers og andre. Du kan drikke vand, det hjælper kommunen som hjælper klubben eller komme ned af den høje hest.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Arendt » 11. jun 2014, 20:39

hje1980 skrev:Synes godt denne gode nyhed fortjener sin egen NYE tråd... fremfor den kedelige omkring feriepengesagen og økonomiske problemer...:

http://www.aabsport.dk/nyheder/2014/06/ ... -2019.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvor er det positivt at man i sådan en sæson også formår at forlænge med den vigtigste sponsor af alle. HOVEDSPONSOREN... gad vide hvor meget det kaster af sig pr. år.
Mit gæt er et sted mellem 5-7 mio / år.
Jurastudiet har smittet mig, og derfor går jeg meget op i fakta. Hvordan er du kommet frem til de 5-7 mio/år?

Derudover kan vi hurtigt blive enige om, at det er en fantastisk nyhed!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Mogens » 11. jun 2014, 22:38

Provst i Brovst skrev:
YesAaBcan skrev:Rigtig god og passende tråd hje1980, en Curth herfra. I øvrigt tror jeg vi nærmer os det længestvarende ægteskab med en hovedsponsor i suppen. Nogen der kan be- eller afkræfte?
"Carlsberg har været hovedsponsor for F.C. København siden 2002."
http://www.fck.dk/nyhed/2011/08/22/61312" onclick="window.open(this.href);return false;

Husk det når du køber øl mm.
Af samme årsag drikker jeg aldrig Carlsberg.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jun 2014, 23:30

Royal må lige flotte sig med et sponsorat af AaB. Ellers ender det jo med, at man kun kan drikke vand.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af limey » 12. jun 2014, 07:20

Kom nu folkens. Hverken øllet fra Carlsberg/Tuborg og da slet ikke fra Ceres Unibrew er egnet til at drikke, så der er absolut ingen grund til at støtte dem.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2900
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Eksil » 12. jun 2014, 09:19

limey skrev:Kom nu folkens. Hverken øllet fra Carlsberg/Tuborg og da slet ikke fra Ceres Unibrew er egnet til at drikke, så der er absolut ingen grund til at støtte dem.
Kan du overbevise ham i døren om, at du skal have din Søgaards med ind på stadion?

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af BBS » 13. jun 2014, 10:19

http://epn.dk/brancher/detail/ECE680116 ... -om-dagen/" onclick="window.open(this.href);return false;

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af AabMaster » 13. jun 2014, 11:01

http://epn.dk/brancher/underholdning/sp ... -5-mio-kr/" onclick="window.open(this.href);return false; :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det bliver spændende at se, hvordan man vil reagere på Hornevej, hvis den bliver fuldtegnet og man igen har økonomisk råderum.
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af le Cid » 13. jun 2014, 11:10

AabMaster skrev:http://epn.dk/brancher/underholdning/sp ... -5-mio-kr/ :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det bliver spændende at se, hvordan man vil reagere på Hornevej, hvis den bliver fuldtegnet og man igen har økonomisk råderum.
Regner bestemt med, at man fortsat vil forsøge at have positive resultater på ordinær drift. Man kan så overveje at gamble lidt med indkøb, hvis der skulle kommer et tidspunkt, hvor man står med gode muligheder for success...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. jun 2014, 11:31

le Cid skrev:
AabMaster skrev:http://epn.dk/brancher/underholdning/sp ... -5-mio-kr/ :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det bliver spændende at se, hvordan man vil reagere på Hornevej, hvis den bliver fuldtegnet og man igen har økonomisk råderum.
Regner bestemt med, at man fortsat vil forsøge at have positive resultater på ordinær drift. Man kan så overveje at gamble lidt med indkøb, hvis der skulle kommer et tidspunkt, hvor man står med gode muligheder for success...
Som i nu!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Søgaard » 13. jun 2014, 11:37

Frygter lidt for et resultat som ved sidste emission, hvor der ikke var fuldtegning. Hæfter mig ved at man stadig "kun" har tilsagt for de 30 millioner. Men der må jo være nogle indikationer fra andre investorer og storaktionærer, som gør at man vælger at sige 75, i stedet for 50.

Håber på fuldtegning og fortsat økonomisk ansvarlighed - så kan vi forhåbentlig slippe for flere emissioner. Nu skal det være en sund forretning.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af le Cid » 13. jun 2014, 11:48

Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:
AabMaster skrev:http://epn.dk/brancher/underholdning/sp ... -5-mio-kr/ :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det bliver spændende at se, hvordan man vil reagere på Hornevej, hvis den bliver fuldtegnet og man igen har økonomisk råderum.
Regner bestemt med, at man fortsat vil forsøge at have positive resultater på ordinær drift. Man kan så overveje at gamble lidt med indkøb, hvis der skulle kommer et tidspunkt, hvor man står med gode muligheder for success...
Som i nu!!!
Som i vi ikke har pengene endnu?
Som i vi har en historisk vanskelig europæisk kval foran os?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. jun 2014, 11:51

Søgaard skrev:Frygter lidt for et resultat som ved sidste emission, hvor der ikke var fuldtegning. Hæfter mig ved at man stadig "kun" har tilsagt for de 30 millioner. Men der må jo være nogle indikationer fra andre investorer og storaktionærer, som gør at man vælger at sige 75, i stedet for 50.

Håber på fuldtegning og fortsat økonomisk ansvarlighed - så kan vi forhåbentlig slippe for flere emissioner. Nu skal det være en sund forretning.

/Søgaard
Der var tilsagn for 30 millioner. Det skal jo ikke forståes sådan at man ringer rundt dagligt til alle nordjyder for at "tigge" og så løbende ændre beløbet der er givet tilsagn til.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. jun 2014, 11:52

le Cid skrev:
Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:
AabMaster skrev:http://epn.dk/brancher/underholdning/sp ... -5-mio-kr/ :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det bliver spændende at se, hvordan man vil reagere på Hornevej, hvis den bliver fuldtegnet og man igen har økonomisk råderum.
Regner bestemt med, at man fortsat vil forsøge at have positive resultater på ordinær drift. Man kan så overveje at gamble lidt med indkøb, hvis der skulle kommer et tidspunkt, hvor man står med gode muligheder for success...
Som i nu!!!
Som i vi ikke har pengene endnu?
Som i vi har en historisk vanskelig europæisk kval foran os?
Nu er ikke nødvendigvis lige her idag før midnat.
Nu kan også være indenfor den næste uge, den næste måned eller resten af 2014 :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Økonomisk stabilitet...

Indlæg af Søgaard » 13. jun 2014, 14:45

Køllen I Møllen skrev:
Søgaard skrev:Frygter lidt for et resultat som ved sidste emission, hvor der ikke var fuldtegning. Hæfter mig ved at man stadig "kun" har tilsagt for de 30 millioner. Men der må jo være nogle indikationer fra andre investorer og storaktionærer, som gør at man vælger at sige 75, i stedet for 50.

Håber på fuldtegning og fortsat økonomisk ansvarlighed - så kan vi forhåbentlig slippe for flere emissioner. Nu skal det være en sund forretning.

/Søgaard
Der var tilsagn for 30 millioner. Det skal jo ikke forståes sådan at man ringer rundt dagligt til alle nordjyder for at "tigge" og så løbende ændre beløbet der er givet tilsagn til.
Hvem har forstået det sådan?

Det jeg hæfter mig ved er, at man stadig er på samme beløb som man var på, da emissionstankerne første gang blev aftalt. Dermed er det klart, at der ikke er yderligere storinvestorer der har meldt sig siden, med sikre investeringer. For nej, dine og mine 500 eller 5.000 kr. rækker ikke særlig langt, selvom det er en romantisk tanke at nordjyderne skulle finde muldvarpen frem og investere de sidste 45 millioner. Hvis vi skal nå 75, eller bare 50 millioner, så skal der være nogle store aktører som melder sig på banen. Og det jeg siger er så, at hvis man melder 75 ud, så håber jeg at der er sådanne aktører der har tilkendegivet en vis form for interesse, ellers ender det som en fiasko-historie i medierne, hvis vi kun får 38 millioner.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Besvar