4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10826
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af jonas386 » 9. aug 2014, 12:23

Fede fingre på mobilen fungerer ikke. Inde skulle der stå.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

MightyReds
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 28. aug 2008, 23:37

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af MightyReds » 9. aug 2014, 12:38

Skal på stadion nu jeg er hjemme i det nordjyske. Men, mine forældres printer er gået til de evige jagtmarker. Kan billetten/stregkoden skannes fra mobilen, eller skal det være fra en printet billet?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14891
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Hanga » 9. aug 2014, 12:47

MightyReds skrev:Skal på stadion nu jeg er hjemme i det nordjyske. Men, mine forældres printer er gået til de evige jagtmarker. Kan billetten/stregkoden skannes fra mobilen, eller skal det være fra en printet billet?
Det virker vist ikke fra mobil, så jeg ville finde en printer. Alternativt kan de printe den ude ved stadion men det er nok lidt bøvlet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Califfen » 9. aug 2014, 13:05

jonas386 skrev:Fede fingre på mobilen fungerer ikke. Inde skulle der stå.
Der skulle vel også stå Helenius..

Brent skrev:Iøvrigt står der i Nordjyske at Nicolaj Thomsen blev testet på back pladsen til gårsdagens træning, mon han er i spil til den plads i dag?
Arghh det lyder nedern. Hvorfor ikke bare bruge Blåbjerg, som har gjort det glimrende? Går ud fra der er tale om venstre back-pladsen.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Meelsen » 9. aug 2014, 13:58

MightyReds skrev:Skal på stadion nu jeg er hjemme i det nordjyske. Men, mine forældres printer er gået til de evige jagtmarker. Kan billetten/stregkoden skannes fra mobilen, eller skal det være fra en printet billet?

Medbring din mobil og vis din billet til personalet i billetkiosken ved siden af Stadioncafeen, så printer de den ud til dig. Mener de åbner 1,5 time før kampstart.

God kamp idag, folks!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1389
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Kasper » 9. aug 2014, 14:13

Meelsen skrev:
MightyReds skrev:Skal på stadion nu jeg er hjemme i det nordjyske. Men, mine forældres printer er gået til de evige jagtmarker. Kan billetten/stregkoden skannes fra mobilen, eller skal det være fra en printet billet?

Medbring din mobil og vis din billet til personalet i billetkiosken ved siden af Stadioncafeen, så printer de den ud til dig. Mener de åbner 1,5 time før kampstart.

God kamp idag, folks!
Tak i lige måde. Helenius x2!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af MrRepsak » 9. aug 2014, 14:24

Regn og blæst... Tidligere ville jeg altid mene det var en fordel for os mod FCN. Men med spillets udvikling håber jeg godt nok det stilner lidt af de næste timer.

God kamp ligner varm kakao vejr!
Kom så de RØ'E!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af FlæskeFrank » 9. aug 2014, 14:31

Jeg har svært ved at se, hvem vi skulle tabe til.

Når jeg har det sådan taber vi pludselig. Selvfølgelig kan vi tabe i dag, men det ville godt nok være øv efter i onsdags.

Det virker til, at trænerne godt ved, at folk ikke bare skal spille til de er plejet for trætte(for mange kampe i træk), så forventer en fuldgod indsats.

Selvom Børsting åbenbart starter inde, så håber jeg på en del spilletid til Thrane.

Anders K fortsætter og Enevoldsen kommer i gang. 2-0 eller 2-1 til os.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14891
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Hanga » 9. aug 2014, 14:37

Jeg er ikke vild med, at vi allerede på nuværende tidspunkt roterer så meget på holdet. En stor kontinuitet skaber alt andet lige de bedste resultater, og har været en stærk medvirkende faktor til den udvikling som vi har haft de seneste sæsoner.
Dette gælder naturligvis ikke, hvis spillerne er trætte, men jeg synes det er meget tidligt at være "presset" på form og fysik. Vi skifter altså lige 3 mand på midten, og jeg synes godt man har kunnet se på vores spil indtil videre denne sæson, at der er skiftet mere end der plejer. Vi har ikke nået samme spillemæssige højder som forrige sæson, og jeg vil mene at det allerede har kostet en smule - jeg er f.eks. overbevist om, at vi havde vundet 1-1 kampen i Odense forrige sæson.

Når det så er sagt, så ser jeg bestemt stadig gode muligheder mod FCN, selvom vi plejer at have det svært mod dem i Aalborg. Jeg synes ikke deres defensiv ser specielt vellykket ud, og hvis vi kan komme op i tempo skal vi nok få produceret chancer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af frederikshavneren » 9. aug 2014, 14:40

MrRepsak skrev:Regn og blæst... Tidligere ville jeg altid mene det var en fordel for os mod FCN. Men med spillets udvikling håber jeg godt nok det stilner lidt af de næste timer.

God kamp ligner varm kakao vejr!
Vejret er pludselig blevet efterårsagtigt. Alle på stadion! Regn eller ej så fortjener holdet naturligvis stor opbakning.
Jeg indfinder mig naturligvis på stadion, men tilskuer mæssigt ligner det ikke just en kamp med mange tilskuere.

APOELs træner G. Donis overværer kampen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af frederikshavneren » 9. aug 2014, 14:46

Hanga skrev:Jeg er ikke vild med, at vi allerede på nuværende tidspunkt roterer så meget på holdet. En stor kontinuitet skaber alt andet lige de bedste resultater, og har været en stærk medvirkende faktor til den udvikling som vi har haft de seneste sæsoner.
Dette gælder naturligvis ikke, hvis spillerne er trætte, men jeg synes det er meget tidligt at være "presset" på form og fysik. Vi skifter altså lige 3 mand på midten, og jeg synes godt man har kunnet se på vores spil indtil videre denne sæson, at der er skiftet mere end der plejer. Vi har ikke nået samme spillemæssige højder som forrige sæson, og jeg vil mene at det allerede har kostet en smule - jeg er f.eks. overbevist om, at vi havde vundet 1-1 kampen i Odense forrige sæson.

Når det så er sagt, så ser jeg bestemt stadig gode muligheder mod FCN, selvom vi plejer at have det svært mod dem i Aalborg. Jeg synes ikke deres defensiv ser specielt vellykket ud, og hvis vi kan komme op i tempo skal vi nok få produceret chancer.
Det er fornuftigt at kigge frem. Måske er spillerne ikke trætte nu, men hvis de ikke hviles nu når chancen er til det så er risikoen, at de går kolde i det sammenpressede program primært i september-november. Der er al mulig grund til især at være opmærksom på midtbanespillerne.

Würtz, Ene, Risgård og Thomsen har været skadet, der skal ikke drives rovdrift på dem så tidligt i sæsonen. De skal sluses stille og roligt ind på holdet, hvis deres comeback med meget spilletid forceres risikerer de tilbagefald.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af AMadsen » 9. aug 2014, 14:48

MrRepsak skrev:Regn og blæst... Tidligere ville jeg altid mene det var en fordel for os mod FCN. Men med spillets udvikling håber jeg godt nok det stilner lidt af de næste timer.

God kamp ligner varm kakao vejr!

Næh Jägerte!!! den er glimrende på stadion
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13748
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Funky » 9. aug 2014, 15:05

Hanga skrev:Jeg er ikke vild med, at vi allerede på nuværende tidspunkt roterer så meget på holdet. En stor kontinuitet skaber alt andet lige de bedste resultater, og har været en stærk medvirkende faktor til den udvikling som vi har haft de seneste sæsoner.
Dette gælder naturligvis ikke, hvis spillerne er trætte, men jeg synes det er meget tidligt at være "presset" på form og fysik. Vi skifter altså lige 3 mand på midten, og jeg synes godt man har kunnet se på vores spil indtil videre denne sæson, at der er skiftet mere end der plejer. Vi har ikke nået samme spillemæssige højder som forrige sæson, og jeg vil mene at det allerede har kostet en smule - jeg er f.eks. overbevist om, at vi havde vundet 1-1 kampen i Odense forrige sæson.

Når det så er sagt, så ser jeg bestemt stadig gode muligheder mod FCN, selvom vi plejer at have det svært mod dem i Aalborg. Jeg synes ikke deres defensiv ser specielt vellykket ud, og hvis vi kan komme op i tempo skal vi nok få produceret chancer.
Jeg tror du skal se på, at de folk man skifter på midtbanen ikke har haft en fuld trænings-opstart. Havde Wurtz eks. ikke været ude så længe i opstarten, så mener jeg du har ret i, at han burde kunne klare mosten.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Brent » 9. aug 2014, 15:25

Funky skrev:
Hanga skrev:Jeg er ikke vild med, at vi allerede på nuværende tidspunkt roterer så meget på holdet. En stor kontinuitet skaber alt andet lige de bedste resultater, og har været en stærk medvirkende faktor til den udvikling som vi har haft de seneste sæsoner.
Dette gælder naturligvis ikke, hvis spillerne er trætte, men jeg synes det er meget tidligt at være "presset" på form og fysik. Vi skifter altså lige 3 mand på midten, og jeg synes godt man har kunnet se på vores spil indtil videre denne sæson, at der er skiftet mere end der plejer. Vi har ikke nået samme spillemæssige højder som forrige sæson, og jeg vil mene at det allerede har kostet en smule - jeg er f.eks. overbevist om, at vi havde vundet 1-1 kampen i Odense forrige sæson.

Når det så er sagt, så ser jeg bestemt stadig gode muligheder mod FCN, selvom vi plejer at have det svært mod dem i Aalborg. Jeg synes ikke deres defensiv ser specielt vellykket ud, og hvis vi kan komme op i tempo skal vi nok få produceret chancer.
Jeg tror du skal se på, at de folk man skifter på midtbanen ikke har haft en fuld trænings-opstart. Havde Wurtz eks. ikke været ude så længe i opstarten, så mener jeg du har ret i, at han burde kunne klare mosten.
Tror også det har noget at gøre med at vi stadig er i opstarten. Jeg synes for så vidt, at det er en god idé at lade Würtz og Thomsen hvile, de har begge været skadet i optakten. Enevoldsen ser jeg som førstevalg til fløjen, at han ikke spillede fra start i Zagreb var en taktisk disposition, så reelt set er det kun to mand fra vores stærkeste opstilling der gilder ud. Nogen der ved om Helenius spiller i dag ovenpå han blev far til tvillinger i går?
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3901
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Gentleman Finn » 9. aug 2014, 15:26

Funky skrev:
Hanga skrev:Jeg er ikke vild med, at vi allerede på nuværende tidspunkt roterer så meget på holdet. En stor kontinuitet skaber alt andet lige de bedste resultater, og har været en stærk medvirkende faktor til den udvikling som vi har haft de seneste sæsoner.
Dette gælder naturligvis ikke, hvis spillerne er trætte, men jeg synes det er meget tidligt at være "presset" på form og fysik. Vi skifter altså lige 3 mand på midten, og jeg synes godt man har kunnet se på vores spil indtil videre denne sæson, at der er skiftet mere end der plejer. Vi har ikke nået samme spillemæssige højder som forrige sæson, og jeg vil mene at det allerede har kostet en smule - jeg er f.eks. overbevist om, at vi havde vundet 1-1 kampen i Odense forrige sæson.

Når det så er sagt, så ser jeg bestemt stadig gode muligheder mod FCN, selvom vi plejer at have det svært mod dem i Aalborg. Jeg synes ikke deres defensiv ser specielt vellykket ud, og hvis vi kan komme op i tempo skal vi nok få produceret chancer.
Jeg tror du skal se på, at de folk man skifter på midtbanen ikke har haft en fuld trænings-opstart. Havde Wurtz eks. ikke været ude så længe i opstarten, så mener jeg du har ret i, at han burde kunne klare mosten.
Det er en god pointe, Würtz' skade var som jeg forstod det også en overbelastningsskade, men Würtz og Thomsen er stort set lige kommet tilbage. Jeg føler mig rimelig tryk ved det, der er en fin balance i mellem at presse særligt de to for meget eller for lidt, de skal naturligvis også gerne i bedst mulige form inden APOEL

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Provst i Brovst » 9. aug 2014, 15:55

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3901
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Gentleman Finn » 9. aug 2014, 15:58

Er du gal et uvejr der er lige nu, bor ikke langt fra stadion. Forhåbentligt stilner det af frem imod kl 17, ifølge yr klarer det op efter 18

Edit: Det er allerede væk igen, ingen undskyldninger for ikke at dukke op!!!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Mr. Larsen » 9. aug 2014, 16:42

Hold nu kæft hvor er jeg træt af at høre på Dan Engelsted, dårligere journalist/tv vært skal man godt nok lede længe efter.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 347
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af Kempes » 9. aug 2014, 16:50

Würtz lysken-skadet for pokker hvor får holdet godt nok mange skader.
Er bange for vi smider 3 point i dag.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: 4. runde. AaB - FCN - HJEMME- Lørdag 09.08.2014 kl. 17.0

Indlæg af mich1596 » 9. aug 2014, 17:02

Kempes skrev:Würtz lysken-skadet for pokker hvor får holdet godt nok mange skader.
Er bange for vi smider 3 point i dag.
Rolig nu...vi spiller lige om det :thumbsup:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Besvar