Steaua Bukarest - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aabsupporter4ever
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 19. maj 2007, 10:43
Geografisk sted: 9400 - Nørresundby
Kontakt:

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Aabsupporter4ever » 18. sep 2014, 23:03

steau bliver taber dømt, skulle de ikke spille for ingen tilskuere hvem f........ var den flok på 30 tilhængere, det gælder vel alle undtagen de to hold plus trænere

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Provst i Brovst » 18. sep 2014, 23:04

andreasaab89 skrev:
Provst i Brovst skrev:Vores reserve keeper ligner jo en bums, fedladen og elendig. Havde han en eneste redning?

Desværre er vores hold for urutineret, igen og igen er det en af de unge der failer, selvfølgelig er det det, men hold da op det svier.

Som de spiller så tror jeg faktisk det kan blive godt, men den reserve keeper koster os nok den næste kamp også!

Jeg er faktisk fortrøstningsfuld, de spillede som sidste år gangske længe, indtil Larsens hjerneblødning.

Videre jungs!

Nå, nu er jeg ikke engang pissed off længere. underligt :D
Seriøst
Det er ikke iorden det der
Karsten er sq da chanceløs på alle deres 5 mål !
Ja, det vil jeg sikkert også være, det er det der er problemet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af jensemand57 » 18. sep 2014, 23:04

Hvis der skal noget positivt med herfra. Må det være at spillet indtil det russersvin laver korrupte fejlkending, spiller holdet faktisk noget godt fodbold. Det skal overføres til ligaen.

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af duncan88 » 18. sep 2014, 23:04

Elsker de her tråde når de røde taber, så vågner alle medgangs fans op.. fedt fedt fedt
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af frederikshavneren » 18. sep 2014, 23:05

Shit happens. Om ikke andet spiller vi nogle underholdende kampe på udebane i Europa... At tabe med tennis cifrene indikerer tydeligt kæmpe klasse forskel, men det var der ikke engang. Vi havde store chancer i 1. halvleg, hvorfor resultatet er lidt misvisende.

Gori, Zagreb (hvor vi mirakuløst holdt nullet), Nicosia og Bukarest viser at vi har kæmpe problemer med den defensive organisation på udebane i europæiske regi. Det er ikke dårlige modstandere, men omvendt er det bestemt heller ikke skræmmende modstandere vi har mødt.
Tegnene har også været der i suppen . Vi giver generelt mange chancer væk.

Nu ser videre avancement uhyggelig svært ud. Vi skal vinde hjemmekampen mod Rio Ave om to uger, det er en must win kamp. Vinder vi ikke så er det game over. Så må vi prioriterer suppen og give chancen til Blåbjerg, Bruhn, Børsting, V. Ahlmann mv.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Funky » 18. sep 2014, 23:05

andreasaab89 skrev:
Provst i Brovst skrev:Vores reserve keeper ligner jo en bums, fedladen og elendig. Havde han en eneste redning?

Desværre er vores hold for urutineret, igen og igen er det en af de unge der failer, selvfølgelig er det det, men hold da op det svier.

Som de spiller så tror jeg faktisk det kan blive godt, men den reserve keeper koster os nok den næste kamp også!

Jeg er faktisk fortrøstningsfuld, de spillede som sidste år gangske længe, indtil Larsens hjerneblødning.

Videre jungs!

Nå, nu er jeg ikke engang pissed off længere. underligt :D
Seriøst
Det er ikke iorden det der
Karsten er sq da chanceløs på alle deres 5 mål !
Enig. Under lavmålet. Karsten C. burde få en klokkeklar undskyldning, bragt i Nordjyske i morgen, fra de tumper foran ham, som totalt sælger ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af alithebeast » 18. sep 2014, 23:05

Funky skrev:Selvfølgelig kan den her historisk pinlige "kamp" ikke begrænses til en snak om spillerne. Der er ellers nok at tage fat på, men nej. Gaarde bør bede om en særdeles god forklaring på, hvorfor spillerne mentalt slet ikke kan håndtere de her kampe, for det er der faktisk nogen i organisationen, som har ansvaret for at interessere sig for, og optimere på.
Det er nærmere modgang, de ikke kan håndtere. De spiller fint indtil 2-0.
Hader København!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Elscorpio » 18. sep 2014, 23:06

Synes kun Kent begår 1 fejl ved at tage S. Frederiksen med som gardering for Gorter (medmindre Blåbjerg også har fået en skade).

Desværre går vi helt ned med klappen ved udvisningen af Nikolaj Larsen, lignede et mentalt kollaps. Det røde kort var mega mega tyndt.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 18. sep 2014, 23:07

AllanPedersen skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Provst i Brovst skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.

Der skal både kigges på Kent, Kuhn, sundhedssektoren og Gaarde (som jeg håber har mere end travlt med at finde en transferering angriber efter at han gamblede, da Spalvis blev skadet).
Du er helt væk!
Kunne du, som åbenbart er helt til stede, lige uddybe dit indlæg?
Jeg er da totalt enig, du er helt væk..
Hvad med du selv argumentere for hvorfor det her er trænerens skyld?

Jeg ser en kamp hvor taktikken sidder lige i skabet..
Kent nielsen har planlagt ned til mindste detalje hvordan vi skal komme frem til alle vores chancer og få spil overtaget.
OG det gør vi.

Det er NIkolaj Thomsen, og AK.. og Enevoldsen.. der brænder 100% chancer..
Det kan kent sku da ikke lave taktik imod!!
Taktikken har fine momenter, om end det sjældent giver succes i Europa at spille så naivt.

Men når et hold så mange gange på kort tid, kan kollapse totalt i europæiske kampe, bliver man da nødt til at finde årsagen. Og her er træneren jo et af de første steder, man må kigge kritisk. Med mindre man bare vil sætte sig ned og vente på næste lussing.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2014, 23:07

AaB 85 95 99 08 skrev:
Provst i Brovst skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.

Der skal både kigges på Kent, Kuhn, sundhedssektoren og Gaarde (som jeg håber har mere end travlt med at finde en transferering angriber efter at han gamblede, da Spalvis blev skadet).
Du er helt væk!
Kunne du, som åbenbart er helt til stede, lige uddybe dit indlæg?
Jeg kan hjælpe...

Du er helt og aldeles væk. Pist-borte.
Med venlig Hilsen
--
Robert

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af fish » 18. sep 2014, 23:08

Ser lige straffesparket fra flere vinkler. Er det ikke ufatteligt billigt?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Kunji » 18. sep 2014, 23:08

frederikshavneren skrev:Shit happens. Om ikke andet spiller vi nogle underholdende kampe på udebane i Europa... At tabe med tennis cifrene indikerer tydeligt kæmpe klasse forskel, men det var der ikke engang. Vi havde store chancer i 1. halvleg, hvorfor resultatet er lidt misvisende.

Gori, Zagreb (hvor vi mirakuløst holdt nullet), Nicosia og Bukarest viser at vi har kæmpe problemer med den defensive organisation på udebane i europæiske regi. Det er ikke dårlige modstandere, men omvendt er det bestemt heller ikke skræmmende modstandere vi har mødt.
Tegnene har også været der i suppen . Vi giver generelt mange chancer væk.

Nu ser videre avancement uhyggelig svært ud. Vi skal vinde hjemmekampen mod Rio Ave om to uger, det er en must win kamp. Vinder vi ikke så er det game over. Så må vi prioriterer suppen og give chancen til Blåbjerg, Bruhn, Børsting, V. Ahlmann mv.
Det er for vildt det her. frederikshavneren er positiv, og Pastorius er negativ. Bizarro-debatside.dk.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af AllanPedersen » 18. sep 2014, 23:09

duncan88 skrev:Elsker de her tråde når de røde taber, så vågner alle medgangs fans op.. fedt fedt fedt
Du er så blæst.. du tror det at være en rigtig fan betyder man ikke må kritisere når holdet spiller skidt.
Tror du vi havde vundet mesterskabet sidste år, hvis ikke man reagerede på de dårlige resultater?.

Du lyder som den type der i sit arbejde nægter at modtage kritik og derfor aldrig vil blive bedre til det du laver
Burger King?

jeg er 1000x mere fan end dig, fordi jeg stiller krav og forventninger til de folk der skal bære vores logo på trøjen.
Hvis det stod til dig kunne det være blinde høns.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af NIN » 18. sep 2014, 23:11

Kan vi vinde DM på en bedre målscore, kan vi også gå videre i Europa. Hyp lille Lotte.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 18. sep 2014, 23:12

Pastorius skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Provst i Brovst skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.

Der skal både kigges på Kent, Kuhn, sundhedssektoren og Gaarde (som jeg håber har mere end travlt med at finde en transferering angriber efter at han gamblede, da Spalvis blev skadet).
Du er helt væk!
Kunne du, som åbenbart er helt til stede, lige uddybe dit indlæg?
Jeg kan hjælpe...

Du er helt og aldeles væk. Pist-borte.
Ros for at bevare debatniveaut højt. Selvklap på skulderen for det. Og så ellers bare hovedet i busken, så vi i morgen kan lade som om, at alt er godt i AaB.
Fodbold skal ses med hjertet!

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af STE » 18. sep 2014, 23:13

Tjaa. Jeg tror, jeg vælger at se fremad. Som flere siger, så er det et middelmådigt hold, vi taber til i dag. Det røde kort smadrer os - mere er det ikke at sige til det.

Målscoren er selvfølgelig helt i skoven, så der skal point på kontoen. Minimum 7 på hjemmebane, så kan der stadig være en mulighed.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af AllanPedersen » 18. sep 2014, 23:13

AaB 85 95 99 08 skrev:
Pastorius skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Provst i Brovst skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.

Der skal både kigges på Kent, Kuhn, sundhedssektoren og Gaarde (som jeg håber har mere end travlt med at finde en transferering angriber efter at han gamblede, da Spalvis blev skadet).
Du er helt væk!
Kunne du, som åbenbart er helt til stede, lige uddybe dit indlæg?
Jeg kan hjælpe...

Du er helt og aldeles væk. Pist-borte.
Ros for at bevare debatniveaut højt. Selvklap på skulderen for det. Og så ellers bare hovedet i busken, så vi i morgen kan lade som om, at alt er godt i AaB.

Hvad er det du regner med.. prøv lige at læse din post... Sundhedssektoren?!
Du vil smide vores læge og massører for porten fordi vores spillere får skader på banen?
prøv dog lige at tage dig lidt sammen...
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Funky » 18. sep 2014, 23:14

Jeg vil mene, at lige netop i aften er det vist mere relevant at skælde ud på spillerne, end på hinanden herinde. Mangler i nogle emner? Jeg har en liste....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 18. sep 2014, 23:15

AllanPedersen skrev:
duncan88 skrev:Elsker de her tråde når de røde taber, så vågner alle medgangs fans op.. fedt fedt fedt
Du er så blæst.. du tror det at være en rigtig fan betyder man ikke må kritisere når holdet spiller skidt.
Tror du vi havde vundet mesterskabet sidste år, hvis ikke man reagerede på de dårlige resultater?.

Du lyder som den type der i sit arbejde nægter at modtage kritik og derfor aldrig vil blive bedre til det du laver
Burger King?

jeg er 1000x mere fan end dig, fordi jeg stiller krav og forventninger til de folk der skal bære vores logo på trøjen.
Hvis det stod til dig kunne det være blinde høns.
Og du tænker at opnå hvad med dine forventninger?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af AllanPedersen » 18. sep 2014, 23:15

STE skrev:Tjaa. Jeg tror, jeg vælger at se fremad. Som flere siger, så er det et middelmådigt hold, vi taber til i dag. Det røde kort smadrer os - mere er det ikke at sige til det.

Målscoren er selvfølgelig helt i skoven, så der skal point på kontoen. Minimum 7 på hjemmebane, så kan der stadig være en mulighed.
Vi valgte også at se fremad ved APOEL kampen.. hvornår er vi fremme?

Helt seriøst.. vores 2. halvleg i dag er den største nedsmeltning jeg har set AaB foretage sig de sidste 5-6 år.
Så det med at se frem synes jeg er ret skræmmende at gøre.. for vi bliver ikke bedre og bedre lige pt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar