8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af frederikshavneren » 22. sep 2014, 18:20

Sauer skrev:Hvordan ser FCVs venstreside ud? Gør mig på forhånd ikke så høje tanker om Bruhns og SFs defensive kvaliteter.
Slagelses venstreside består af Duen og en spiller som jeg ikke lige kan huske.

Jeg er helt blank her før kampen. Jeg kan sagtens se os vinde, men jeg kan også se os blive smadret af Slagelses dødbolde og fysik. Det vil ligne dem at finde deres gamle dyder frem, da de ved at det bestemt ikke vil passe os.

seamann

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af seamann » 22. sep 2014, 18:26

frederikshavneren skrev:
Sauer skrev:Hvordan ser FCVs venstreside ud? Gør mig på forhånd ikke så høje tanker om Bruhns og SFs defensive kvaliteter.
Slagelses venstreside består af Duen og en spiller som jeg ikke lige kan huske.

Jeg er helt blank her før kampen. Jeg kan sagtens se os vinde, men jeg kan også se os blive smadret af Slagelses dødbolde og fysik. Det vil ligne dem at finde deres gamle dyder frem, da de ved at det bestemt ikke vil passe os.
Due og Oliver Lund.

SF på højre back?? Er kn fuld? Hvad med fx gilli eller kep?

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Freddie » 22. sep 2014, 18:30

Man kan jo aldrig vide, men jeg tror nu på AaB som sædvanligt, selv om der til denne kamp er i alt 8 mand ude, her i blandt 4 backer. Ser alternativt ud.
frederikshavneren skrev: Slagelses venstreside består af Duen og en spiller som jeg ikke lige kan huske.

Jeg er helt blank her før kampen. Jeg kan sagtens se os vinde, men jeg kan også se os blive smadret af Slagelses dødbolde og fysik. Det vil ligne dem at finde deres gamle dyder frem, da de ved at det bestemt ikke vil passe os.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Buzz Killington » 22. sep 2014, 18:50

http://www.wincomparator.com/da-dk/bet- ... b-1442521/

Jeg forstår ikke hvordan vi kan være favoritter til den her kamp. Givet jeg ikke har set et eneste minut af FCV, men vi er godt nok skrøbelige, både i spillermateriale og - må man gå ud fra - mentalt. Jeg håber vi får point, og vil blive lykkelig for en sejr. Men et nederlag ville ikke være nogen enorm overraskelse i aften.

Men f*ck hvor ville en sejr lune oven i den europæiske modgang.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af astonvilla » 22. sep 2014, 19:04

Hvad er det Kent vil med Bruhn - og så foran Søren F.
Jeg forstår det ikke.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Kunji » 22. sep 2014, 19:09

astonvilla skrev:Hvad er det Kent vil med Bruhn - og så foran Søren F.
Jeg forstår det ikke.
Slap nu af for pokker. Ando har spillet 8 kampe for os, og han har kun ved 1-2 tilfælde fået mere end 30 minutter. Vi har lige forlænget kontrakten med ham, så klubben må jo tro på ham. Kusk var håbløs i starten (uden sammenligning i øvrigt), så måske vi skulle give ham bare lidt mere tid.

Og det er i øvrigt Blåbjerg - Thomsen, der bliver kørt over lige nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Frygah » 22. sep 2014, 19:11

Jeg tænker Ando skal være en offensiv, hurtig spiller. Og så skal SF bare koncentrere sig om det defensive.

Det ændrer en del i vores koncept, men tror ikke SF som vores backs plejer at gøre vil komme tonsende over kanten hver gang, men derimod lade Ando lave de offensive løb. Jeg er fan af Ando får chancen, selvom det naturligvis ikke er super fedt at vores opstilling lider sådan.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af jensemand57 » 22. sep 2014, 19:13

Det er sgu ikke meget vi har i det offensive.

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Frank Buck » 22. sep 2014, 19:16

Det starter da med at ligne det sædvanlige forløb mod FCV. De parkerer bussen og vi formår ikke at få den flyttet. En 0-0 eller en smal sejr til et af holdene, hvor målet er scoret på dødbold eller en fejl i forsvaret.
Lad os håbe de denne gang viser at de har regnet FCV ud, selv om det ikke lige pt. tyder på det....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af frederikshavneren » 22. sep 2014, 19:20

jensemand57 skrev:Det er sgu ikke meget vi har i det offensive.
Typisk AaB kamp mod Slagelse :S

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af astonvilla » 22. sep 2014, 19:21

FCV står jo endnu lavere end sidste sæson!
Den bliver svær.
Bienvenu Bassogog!

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Reyad » 22. sep 2014, 19:22

Det er godt nok en kamp uden kvalitet. Som det plejer at være mod FCV. Vi kan satme ikke sætte mange offensive afleveringer sammen og det er vel FCV der er bedst. Thomsen ude af kampen og Helenius er igen forfærdelig. Også en dårlig start fra Blåbjerg. AaB ser lidt ramte ud.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Henriksen » 22. sep 2014, 19:22

Jeez! Der er mange af vores spillere der har p*khud på støvlerne...!
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Patmand » 22. sep 2014, 19:25

Jeg fik ikke lige fat i det...hvem var det kommentatoren sagde var danmarksmestrene? De rød/blå eller de sorte?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Kunji » 22. sep 2014, 19:26

Reyad skrev:Det er godt nok en kamp uden kvalitet. Som det plejer at være mod FCV. Vi kan satme ikke sætte mange offensive afleveringer sammen og det er vel FCV der er bedst. Thomsen ude af kampen og Helenius er igen forfærdelig. Også en dårlig start fra Blåbjerg. AaB ser lidt ramte ud.
Altså det nærmer sig lidt en Helenius-hetz. Hvordan har Helenius været ringere end AK i denne kamp?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Reyad » 22. sep 2014, 19:27

Kunji skrev:
Reyad skrev:Det er godt nok en kamp uden kvalitet. Som det plejer at være mod FCV. Vi kan satme ikke sætte mange offensive afleveringer sammen og det er vel FCV der er bedst. Thomsen ude af kampen og Helenius er igen forfærdelig. Også en dårlig start fra Blåbjerg. AaB ser lidt ramte ud.
Altså det nærmer sig lidt en Helenius-hetz. Hvordan har Helenius været ringere end AK i denne kamp?
Han spiller kontinuerligt skidt. Det gør AK ikke. Derfor på sin plads at påpege.

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Frank Buck » 22. sep 2014, 19:29

Kunji skrev:
Reyad skrev:Det er godt nok en kamp uden kvalitet. Som det plejer at være mod FCV. Vi kan satme ikke sætte mange offensive afleveringer sammen og det er vel FCV der er bedst. Thomsen ude af kampen og Helenius er igen forfærdelig. Også en dårlig start fra Blåbjerg. AaB ser lidt ramte ud.
Altså det nærmer sig lidt en Helenius-hetz. Hvordan har Helenius været ringere end AK i denne kamp?
Sådan er det jo altid på debatsiden. Der skal være en syndebuk når holdet ikke præsterer i en periode. I denne sæson er det så Helenius, og det ændrer sig nok ikke før han er MoM et par kampe eller tre i træk.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af astonvilla » 22. sep 2014, 19:31

Reyad skrev:
Kunji skrev:
Reyad skrev:Det er godt nok en kamp uden kvalitet. Som det plejer at være mod FCV. Vi kan satme ikke sætte mange offensive afleveringer sammen og det er vel FCV der er bedst. Thomsen ude af kampen og Helenius er igen forfærdelig. Også en dårlig start fra Blåbjerg. AaB ser lidt ramte ud.
Altså det nærmer sig lidt en Helenius-hetz. Hvordan har Helenius været ringere end AK i denne kamp?
Han spiller kontinuerligt skidt. Det gør AK ikke. Derfor på sin plads at påpege.
Ser du kampen?
Helenius er trukket fint ned og sat de få ting vi har haft i gang.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af Kunji » 22. sep 2014, 19:31

Frank Buck skrev:
Kunji skrev:
Reyad skrev:Det er godt nok en kamp uden kvalitet. Som det plejer at være mod FCV. Vi kan satme ikke sætte mange offensive afleveringer sammen og det er vel FCV der er bedst. Thomsen ude af kampen og Helenius er igen forfærdelig. Også en dårlig start fra Blåbjerg. AaB ser lidt ramte ud.
Altså det nærmer sig lidt en Helenius-hetz. Hvordan har Helenius været ringere end AK i denne kamp?
Sådan er det jo altid på debatsiden. Der skal være en syndebuk når holdet ikke præsterer i en periode. I denne sæson er det så Helenius, og det ændrer sig nok ikke før han er MoM et par kampe eller tre i træk.
Det er bare så trist. Og så kan man så samtidig igen se AK løbe med bolden halvanden meter for langt, således at en chance forsvinder ud i ingenting.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: 8. runde Slagelse (FCV) - AaB

Indlæg af jensemand57 » 22. sep 2014, 19:33

Det er noget tyndt fodbold

Besvar