Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 9. dec 2016, 18:11

9520AaB skrev:Ekstremt godt dækket op af Magnus Christensen der, lader lige O brien stå og servere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det var en kombi af MC som kigger bold, og en af vores lokale drenge i centerforsvaret som igen-igen-igen er for langsomme i tanke og handling, og laver et hjernedødt udfald, som bliver udnyttet. Holger havde sgu ikke noget at gøre med det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af De Fem » 9. dec 2016, 18:12

Funky skrev:
De Fem skrev:Ifølge resultat.dk er Holgerson at finde på en kant???

Er det en 3-5-3/5-3-2 opstilling?
Han spiller vist defensiv midtbane - en plads han ifølge kommentatorerne HAR spillet før.
Okay, spændende. Normalt flyttes en spiller bagud når han bliver langsom, men målmand var måske ikke lige sagen?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Martino » 9. dec 2016, 18:12

Hvis vi skal ha Holger i start11 kunne vi så ikke smide ham frem og så losse bolden derop.
Men Gaarde, do the right thing og stop pinslerne...tak.
Jeg savner Winsnes

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Patmand » 9. dec 2016, 18:15

Funky skrev:
Patmand skrev:
Funky skrev:
seamann skrev:Det er ihvertfald ikke Crowd-pleasing han skal beskyldes for.
Det bør måske heller ikke være hans topprioritet til denne kamp. Det handler kun om de 3 point i aften, det er ret tydeligt, synes jeg.
Så når det handler om at få point, så bænker man alle de offensive spillere?

På bænken:

Enevoldsen
Grønning
Flores
Sloth
Risgård
Mæhle (måske en tilsnigelse at kalde ham decideret offensiv, men trods alt mere offensiv end Patrick K.)

Jeg syntes aldrig det har været klarere hvilken fodboldfilosofi Lars Søndergaard foretrækker.
Ja hvis analysen (altså, trænerens) peger på, at kampbilledet ikke kommer til at favorisere det spil, som de kan spille. Jeg så da selv gerne Flores på banen (har foreslået ham tidligere i tråden), men det er da også ret chancebetonet af mig - og jeg kan tillade mig at gøre det omkostningsfrit. Enevoldsen og Grønning kan ikke være i kampform, Sloth er helt uden selvtillid, Risgård er skadet, Mæhle er ikke så defensiv stærk. Jeg tror LS for alt i verden vil indgå, at vi kommer bagud hurtigt. Det kan man da godt skyde på ham for - men jeg synes bare, det bliver for skingert, når det fremstilles som om han nok slet ikke har tænkt en tanke om startopstillingen.
Nå okay, jamen så giver det god mening.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pollack2 » 9. dec 2016, 18:15

Vi ligner et hold der skriger på at få en snitter!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Hanga » 9. dec 2016, 18:15

Godt nok en ussel midtbane vi stiller op med, og helt som forventet, hænger det slet ikke sammen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 9. dec 2016, 18:17

De Fem skrev:
Funky skrev:
De Fem skrev:Ifølge resultat.dk er Holgerson at finde på en kant???

Er det en 3-5-3/5-3-2 opstilling?
Han spiller vist defensiv midtbane - en plads han ifølge kommentatorerne HAR spillet før.
Okay, spændende. Normalt flyttes en spiller bagud når han bliver langsom, men målmand var måske ikke lige sagen?
Han spillede defensiv midtbane et par gange da han var i Helsingborg.

Tror godt man kan konstatere at vi stiller med Superligaens langsomste midtbane :(

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Kunji » 9. dec 2016, 18:18

Bo Henriksen er godt nok træls.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af white splash » 9. dec 2016, 18:18

Når man kommer op i alderen, så skal man have fornyet sit kørekort. Måske LS snart trænger til at få fornyet sin træner licens??
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 9. dec 2016, 18:18

Patmand skrev:
Funky skrev:
Patmand skrev:
Funky skrev:
seamann skrev:Det er ihvertfald ikke Crowd-pleasing han skal beskyldes for.
Det bør måske heller ikke være hans topprioritet til denne kamp. Det handler kun om de 3 point i aften, det er ret tydeligt, synes jeg.
Så når det handler om at få point, så bænker man alle de offensive spillere?

På bænken:

Enevoldsen
Grønning
Flores
Sloth
Risgård
Mæhle (måske en tilsnigelse at kalde ham decideret offensiv, men trods alt mere offensiv end Patrick K.)

Jeg syntes aldrig det har været klarere hvilken fodboldfilosofi Lars Søndergaard foretrækker.
Ja hvis analysen (altså, trænerens) peger på, at kampbilledet ikke kommer til at favorisere det spil, som de kan spille. Jeg så da selv gerne Flores på banen (har foreslået ham tidligere i tråden), men det er da også ret chancebetonet af mig - og jeg kan tillade mig at gøre det omkostningsfrit. Enevoldsen og Grønning kan ikke være i kampform, Sloth er helt uden selvtillid, Risgård er skadet, Mæhle er ikke så defensiv stærk. Jeg tror LS for alt i verden vil indgå, at vi kommer bagud hurtigt. Det kan man da godt skyde på ham for - men jeg synes bare, det bliver for skingert, når det fremstilles som om han nok slet ikke har tænkt en tanke om startopstillingen.
Nå okay, jamen så giver det god mening.
Hvis du hørte assistenttrænerens kommentarer på tv, så var han altså enormt maje uimponeret over spillernes indsats ved målet. Og jeg så ikke Holgerson som en af de skyldige. Just sayin'.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2579
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af troelsh » 9. dec 2016, 18:19

Håber gaarde viser sig som en leder og gør noget ved det her rævepis i vinterpausen

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Meelsen » 9. dec 2016, 18:20

Den her opstilling er en spytklat i ansigtet på alle der følger AaB.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af andreasaab89 » 9. dec 2016, 18:21

Nogle mener Kuhn ikke er god taktisk og for god ven med spillerne

Men Søndergaard kan sq da intet taktisk når han bænker alle spillere der kan bare lidt med bolden og stiller det værste pindsvinehold op jeg længe har set
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Buzz Killington » 9. dec 2016, 18:23

Godt tilbageloeb af Abildgaard der. Han er hurtigere end han ser ud.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Frank Buck » 9. dec 2016, 18:26

Tydeligt at LS havde en klar plan inden kampen. En defensiv plan, som han var villig til at satse alt på.
Og det var så en satsning, som slet ikke gav pote.

Lidt skræmmende, at stort set alle på Debatside.dk kunne se det inden, og det må da få Gaarde til at spekulere alvorligt over trænerens kompetencer.
LS er en god træner, men åbenbart slet ikke til den type spil og de spillere, som AaB har. Jeg var en af dem, der syntes godt om det, da LS kom til, og indtil nu har jeg været villig til at lade tvivlen komme ham til gode. Men den startopstilling han stiller med i dag, får mig over på det hold der virkelig håber Gaarde er begyndt at kigge efter LS's afløser. Uanset hvordan denne kamp ender.

En håbløs opstilling og taktik i dag. At krige for det, er Horsens' spidskompetence, og så er det sådan man ønsker at udfordre dem?! Det kan godt være banen ikke er god, men kan man undlade at føre kamp på modstanderens præmisser, så skal man da gøre det....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 9. dec 2016, 18:27

Kæmpechance til Meilinger på et godt løb på en aflevering over 30-40 meter fra Ahlmann. Desværre afslutning lige over mål. Den havde sgu fortjent bedre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af MrRepsak » 9. dec 2016, 18:28

Tror det to år siden mit sidste indlæg og havde glemt min kode, men det LS har gang i nu er jo så hjernedødt at man ikke begriber hvadfanden der sket i den der 1 årige ansættelses proces med Mckenzie konsulenter og hvad fanden ved jeg.
Om så vi kommer tilbage og vinder 5-1 må han gerne skride.

forza de røde
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af MrRepsak » 9. dec 2016, 18:29

Stram nu op meillinger
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 9. dec 2016, 18:30

Frank Buck skrev:Tydeligt at LS havde en klar plan inden kampen. En defensiv plan, som han var villig til at satse alt på.
Og det var så en satsning, som slet ikke gav pote.

Lidt skræmmende, at stort set alle på Debatside.dk kunne se det inden, og det må da få Gaarde til at spekulere alvorligt over trænerens kompetencer.
LS er en god træner, men åbenbart slet ikke til den type spil og de spillere, som AaB har. Jeg var en af dem, der syntes godt om det, da LS kom til, og indtil nu har jeg været villig til at lade tvivlen komme ham til gode. Men den startopstilling han stiller med i dag, får mig over på det hold der virkelig håber Gaarde er begyndt at kigge efter LS's afløser. Uanset hvordan denne kamp ender.

En håbløs opstilling og taktik i dag. At krige for det, er Horsens' spidskompetence, og så er det sådan man ønsker at udfordre dem?! Det kan godt være banen ikke er god, men kan man undlade at føre kamp på modstanderens præmisser, så skal man da gøre det....
Hvis man har holdet til det. Jeg kan ikke se, at AaB til denne kamp har holdet til at spille et pasningsspil som kan udklassere Horsens. Skulle Enevoldsen, Sloth eller Flores give et meget mere sammenhængende og flydende højtempo-spil? Det gad jeg da godt - jeg tror bare ikke på det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2031
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af 9520AaB » 9. dec 2016, 18:30

30 minutter og Basso ikke med en eneste aktion endnu. Grønning passer bedre til den måde vi spiller idag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Besvar