Det erjo HeklerGamen skrev:
Bare lige for at minde folk om, hvem vi skal møde...
Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 01.10.2017
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
- Geografisk sted: I et land befolket af idioter
Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 01.10.2017
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg
https://m.imgur.com/Z7mYYzk?rGamen skrev:
Ud fra dagens træning ligner det, at vi også forsøger os med 3-mandsforsvar på søndag.
Har du en ide om opstillingen ud fra hvad du så?aaballday skrev:Ud fra dagens træning ligner det, at vi også forsøger os med 3-mandsforsvar på søndag.
Var ikke selv derude. Ved bare Blåbjerg, Okore og Kasper P trænede 3-mandsforsvar store dele af dagen.9000AaB skrev:Har du en ide om opstillingen ud fra hvad du så?aaballday skrev:Ud fra dagens træning ligner det, at vi også forsøger os med 3-mandsforsvar på søndag.
Spænende!
Rinne
Pallesen - KP - Okore - Blåbjerg - Ahlmann
Flores - Lesniak - Rolim
Pohl Safranko
Håber meget på Rolim starter inde, offensivt er han klart en af vores bedste og kasser skal der til i den her kamp.. Vi kommer ikke til at kunne holde styr på lange poul alligevel, så ser hellere rolim inde i stedet for Kakeeto. 2-2 ender kampen
Rinne
Flores - Lesniak - Rolim
Pohl Safranko
Håber meget på Rolim starter inde, offensivt er han klart en af vores bedste og kasser skal der til i den her kamp.. Vi kommer ikke til at kunne holde styr på lange poul alligevel, så ser hellere rolim inde i stedet for Kakeeto. 2-2 ender kampen
Håber du rammer plet med den startopstilling, for det kunne blive et spændende kamp så.bedstefar skrev:Spænende!
Rinne
Flores - Lesniak - Rolim
Pohl Safranko
Den tror jeg ikke på. Det er for lidt balance på midtbanen med Lesniak der er en to-vejsspiller og Flores og Rolim som er offensive kanter. Der skal være en Kakeeto, MC eller Risgård til at sørge for midtbanen også har noget fysik og defensiv balast.9000AaB skrev:Håber du rammer plet med den startopstilling, for det kunne blive et spændende kamp så.bedstefar skrev:Spænende!
Rinne
Flores - Lesniak - Rolim
Pohl Safranko
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Uanset hvem vi stiller op med i motorrummet så er der dømt sikkert nederlag - som mod BØF og F(U)CK !
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Tidligere har jeg måske dømt Rolim ude for tidligt, men at man efter meget lidt spilletid kan få prædikatet at være en af vores bedste offensivt, det forstår jeg nada af.bedstefar skrev:Spænende!
Rinne
Flores - Lesniak - Rolim
Pohl Safranko
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Du har 100% ret! Vi blev jo lammetævet af dem begge tidligere på sæsonen!Gamling skrev:Uanset hvem vi stiller op med i motorrummet så er der dømt sikkert nederlag - som mod BØF og F(U)CK !
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Jeg tror ikke på at vi spiller 3-5-2. Vi kan ikke spille mand-mand overfor deres tre angribere.bedstefar skrev:Spænende!
Rinne
Flores - Lesniak - Rolim
Pohl Safranko
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
I 3-5-2 spiller vi vel også nærmere med 5 mand overfor deres 3 angribere. Jeg har i hvert fald endnu til gode at se en moderne udgave af 3-5-2/3-4-3 i superligaen, hvor man ikke reelt forsvarer med 5 mand i den bagerste forsvarslinje. Jeg synes hele humlen ved at stille i 3-5-2 til denne kamp er at få en ekstra midterforsvarer ind, så der er 3 mand tæt på deres to store, som er vant til at forsvare centralt i feltet. Derudover tror jeg det er det som i øjeblikket passer bedst til Okore. Samtidig får vi gjort det lidt mere kompakt inde omkring Jacob Poulsen. Jeg synes det er en no-brainer.Yankee skrev:Jeg tror ikke på at vi spiller 3-5-2. Vi kan ikke spille mand-mand overfor deres tre angribere.bedstefar skrev:Spænende!
Rinne
Flores - Lesniak - Rolim
Pohl Safranko
Håber mine tæer er rettet op inden i morgen.Gamen skrev:
Pludselig må selv de hårdeste kritikere, af sangene på vesttribunen erkende, at det ikke står så slemt til alligevel, ikke?9000AA skrev:Håber mine tæer er rettet op inden i morgen.Gamen skrev:
- Køllen I Møllen
- Allstar
Uden at komme ind på kvaliteten af sangene vil jeg tillade den påstand at en stor del af Nordjylland garanteret ikke ser den store forskel på Hekler og dem der står på vest. Jeg siger ikke at dem på vest minder om Hekler på nogen måde men tror at mange mennesker tænker at det er i samme boldgade. Dette bestemt ikke fordi jeg vil svine folk på vest til. Men tror helt ærligt at mange "ikke-fodboldinteresserede" tænker at alle på vest er som ham.PeterS skrev:Pludselig må selv de hårdeste kritikere, af sangene på vesttribunen erkende, at det ikke står så slemt til alligevel, ikke?9000AA skrev:Håber mine tæer er rettet op inden i morgen.Gamen skrev:
Janteloven eksisterer IKKE!
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Truppen er udtaget: https://aabsport.dk/nyheder/2017/septem ... p-mod-fcm/
Risgård, Würtz, Ramkilde og Lansing er skadede
Risgård, Würtz, Ramkilde og Lansing er skadede
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Tipsbladet oversætter artiklen på aabsport til "AaB-træner nervøs inden FCM-møde".
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -fcm-moede
Hvor er det dejligt vi har så seriøst et fodboldmedie...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -fcm-moede
Hvor er det dejligt vi har så seriøst et fodboldmedie...
Jeg tipper på 0-0
12.50 gange tilbage på Danske spil
Det var nemmere at spå om resultatet, dengang alle AaBs kampe endte 0-0 eller i ekstreme tilfælde 1-1. Således ramte jeg plet på resultatet mod i tre tilfælde i træk, inden jeg gik helt galt i byen mod Lyngby. 3-1 ville for blot en måned siden have været et helt science fiction - agtigt udkomme på en kamp, hvor AaB var den ene part.Salle17 skrev:Jeg tipper på 0-0
I morgen bliver der scoret mål og desværre flere til FCM end AaB. 2-0 virker som et sandsynligt slutresultat, men jeg håber, at jeg tager lige så meget fejl, som jeg gjorde mod Lyngby, hvor jeg lidenskabsløst forudså 0-0. Min pessimisme skal findes i trioen Onuacho/Sørlok/Jakob Poulsen, som jeg har svært ved at se os neutralisere.