Indtil den holder op med at give 3 point pr. udekamp er jeg overtroisk nok til ikke ønske den væk. Så snart det glipper er jeg fuldstændig enig.Køllen I Møllen skrev: ↑14. jul 2018, 07:58Trøjen er en skændsel af dimensioner. Virkelig grim. Men det værste er sgu at der står Aalborg på ryggen. Fuck hvor er det kikset udover alle grænser. Ad...
AaB trøjer 18/19
Re: AaB trøjer 18/19
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
En vanvittig grim trøje. De to værste ting er, at der krave på samt Aalborg over nummeret. Er det ikke bare lidt for århus-agtigt? Derudover bryder jeg mig egentlig heller ikke om farvekombinationerne, så alt i alt vil jeg give den 0. Det er nok kun AaB-logoet der hæver den op fra en minus-karakter.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Enig med den blå - den var super fed. Den bordeaux farvede kom også tæt på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Går sgu lidt mod strømmen - syntes virkelig den er fed! Et minus er dog kraven, men ellers syntes jeg den er skide flot. Kan godt lide det der AALBORG på ryggen.
Jeg synes det er den fedeste trøje vi nogensinde har haft!Mogens skrev: ↑14. jul 2018, 22:59En vanvittig grim trøje. De to værste ting er, at der krave på samt Aalborg over nummeret. Er det ikke bare lidt for århus-agtigt? Derudover bryder jeg mig egentlig heller ikke om farvekombinationerne, så alt i alt vil jeg give den 0. Det er nok kun AaB-logoet der hæver den op fra en minus-karakter.
Den bedste udetrøje vi har haft er den brune CL-trøje, den var sgu cool.... Kan også godt lide den blå... Med hensyn til den nye, var den nok lidt pænere i action end i præsentation. Tror nu ikke jeg køber den
- Kristian60
- 1. div
Ja, og så du ved - Bundesligaen.De Fem skrev:Synes er kedelig. Vil tilbage til den Bourdieu farvede sag for nogen år siden og ja, så er Aalborg skiltet direkte dumt. Det bruger man på niveauer hvor folk ikke har egen trøje, men trækker et nummer fra kamp til kamp.Køllen I Møllen skrev: ↑14. jul 2018, 07:58Trøjen er en skændsel af dimensioner. Virkelig grim. Men det værste er sgu at der står Aalborg på ryggen. Fuck hvor er det kikset udover alle grænser. Ad...
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Fedt. Jeg tror bare, jeg sparer pengene.Kokkefar skrev: ↑15. jul 2018, 15:28Jeg synes det er den fedeste trøje vi nogensinde har haft!Mogens skrev: ↑14. jul 2018, 22:59En vanvittig grim trøje. De to værste ting er, at der krave på samt Aalborg over nummeret. Er det ikke bare lidt for århus-agtigt? Derudover bryder jeg mig egentlig heller ikke om farvekombinationerne, så alt i alt vil jeg give den 0. Det er nok kun AaB-logoet der hæver den op fra en minus-karakter.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Vi skal ikke spille i bordeaux. Det er simpelthen noget juks at udebanetrøjen er en nuance af rød når vi skal bruge den mod andre hold i rødt.De Fem skrev:Synes er kedelig. Vil tilbage til den Bourdieu farvede sag for nogen år siden og ja, så er Aalborg skiltet direkte dumt. Det bruger man på niveauer hvor folk ikke har egen trøje, men trækker et nummer fra kamp til kamp.Køllen I Møllen skrev: ↑14. jul 2018, 07:58Trøjen er en skændsel af dimensioner. Virkelig grim. Men det værste er sgu at der står Aalborg på ryggen. Fuck hvor er det kikset udover alle grænser. Ad...
Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Forstår heller ikke helt det var lovligt, men det er en fed trøje alligevel.Jakobsen skrev: ↑17. jul 2018, 19:06Vi skal ikke spille i bordeaux. Det er simpelthen noget juks at udebanetrøjen er en nuance af rød når vi skal bruge den mod andre hold i rødt.De Fem skrev:Synes er kedelig. Vil tilbage til den Bourdieu farvede sag for nogen år siden og ja, så er Aalborg skiltet direkte dumt. Det bruger man på niveauer hvor folk ikke har egen trøje, men trækker et nummer fra kamp til kamp.Køllen I Møllen skrev: ↑14. jul 2018, 07:58Trøjen er en skændsel af dimensioner. Virkelig grim. Men det værste er sgu at der står Aalborg på ryggen. Fuck hvor er det kikset udover alle grænser. Ad...
Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk