Haha korrekt! Jeg håber dog i første omgang blot at han er i stand til at beskytte forsvaret, især med hans hovedspil, så vi delvist kan holde Københavnerne fra de store chancer. At holde dem helt fra chancer tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre.
Kamptråd: FC København - AaB, 29.07.2018
Re: Kamptråd: FC København - AaB, 29.07.2018
- AltidPaaTvaers
- Drenge
- Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
- Geografisk sted: 9000
Kan vi få lukket bare en smule ned for deres dødbolde, og så få fat på bare nogle af 2. boldene, så kan vi få en helt spændende kamp at se.Kongpohl skrev: ↑28. jul 2018, 16:59Haha korrekt! Jeg håber dog i første omgang blot at han er i stand til at beskytte forsvaret, især med hans hovedspil, så vi delvist kan holde Københavnerne fra de store chancer. At holde dem helt fra chancer tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre.
Det her er internettet. Slap af.
-
- Allstar
Og for lige at krydre det . Så blev hans eneste mål faktisk scoret i Hans debut . Så de sidste 44 kampe hedder 0 mål og 1 assistYankee skrev: ↑27. jul 2018, 14:04Men skulle vi ikke hellere satse på at spille os ud af problemerne snarere end at kæmpe? Jeg synes Abildgaard er alt, alt for langsom i tanke, løb og boldomgang til at spille på et tophold.Funky skrev: ↑27. jul 2018, 13:40Abildgaard er vel en bejler til at overtage efter Wurtz, til og med har han nogle styrker i luftrummet som Wurtz ikke er i nærheden af. Wieghorst fremhævede ham efter FCM-kampen som den eneste spiller i vores trup som kunne kæmpe på lige vilkår med FCM's bedste. Det er store ord.
Og hvis han er så god i luftrummet - hvorfor er han så aldrig farlig i luftrummet eller vinder førstebolde? Han har lavet ét mål og én assist i 45 kampe i en alder af 22 år. Det er vist kun i AaB at man ser en kommende topholdsspiller i Abildgaard.
Det opsummerer jo ikke kun Abildgaard problem, men reelt også MC . Og til dels lesniak ..
Man snakker om at de kan spille 8’er sammen med Risgaard / Flores osv. Men vi kan da ikke have 8’ere som ikke kan slå bolde fremad i banen, lave mål eller assist. Den rolle har wurtz allerede på holdet.
Fakta er at jeg faktisk syntes MC og Abildgaard begge er habile superligaspillere/har potentialet til det. Problemet er at de begge efter min menig kun kan spille wurtz plads.. så pt har vi wurtz, Abildgaard og MC , hvor vi kun bør have en af dem på banen samtidig. Enten skal wurtz udsluses meget snart og de to unge konkurrere om hans plads, eller også må en af dem udlejes eller lignende .
Når MW vil spille med wurtz gør vi altså ikke MC eller Abildgaard en tjeneste ved at bruge dem som kant eller 8’er eller nummer 2 6’er osv. De skal spille på den plads de kan (alene 6’er bag enten en еlære 2’ 8’er) eller godt skal de slet ikke spille
Det er som om både gaarde og MW godt kan se vi har to potentielt stærke 6’ere i de to unge . Men samtidig vil man ikke af med wurtz. Så står man i et dilemma der så ender med at man pludselig ender med alt for mange af samme typer på holdet.
Ved godt nogle siger man bare kan omskole dem til 8’er men man kan jo ikke bare pludselig lære dem at aflevere fremad, få drive med bolden osv
Lad os nu bruge spillerne på de rigtige pladser , og Tim de pladser vi ikke har gode spillere lad os hente nogl E nye. Istedet for at bruge spillere på pladser de ikke kan spille .
Ellers skal vi tage konsekvensen og sige vi spiller med 3 6’ere foran forsvaret der ikke kan meget med bolden , står dybt i banen og forsvarer og så spiller på kontra hvor vi har 3 hurtigere konttaspillere i kusk, thelle og Pohl
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Lige nøjagtigt! Håber på det, samt en dreamer af en away i morgen! :-)AltidPaaTvaers skrev: ↑28. jul 2018, 17:46Kan vi få lukket bare en smule ned for deres dødbolde, og så få fat på bare nogle af 2. boldene, så kan vi få en helt spændende kamp at se.Kongpohl skrev: ↑28. jul 2018, 16:59Haha korrekt! Jeg håber dog i første omgang blot at han er i stand til at beskytte forsvaret, især med hans hovedspil, så vi delvist kan holde Københavnerne fra de store chancer. At holde dem helt fra chancer tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre.
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Efter en svag sæsonstart er FCK kommet i gang de sidste par kampe, de har fået mere fart i deres spil og deres individualister er blevet sat i scene. Deres seneste kampe er dog på en billig baggrund mod nogle sløje modstandere (Hobro IK og Stjarnan).
Nøglen til sejr i aften bliver at neutralisere V. Fischer som med afstand er FCKs bedste spiller.
Nøglen til sejr i aften bliver at neutralisere V. Fischer som med afstand er FCKs bedste spiller.
frederikshavneren skrev: ↑29. jul 2018, 08:10Efter en svag sæsonstart er FCK kommet i gang de sidste par kampe, de har fået mere fart i deres spil og deres individualister er blevet sat i scene. Deres seneste kampe er dog på en billig baggrund mod nogle sløje modstandere (Hobro IK og Stjarnan).
Drømte i nat vi tabte 4-1 efter hattrick af fiskeren........ håber ikke den drøm går i opfyldelse.......
Ham skov er heller ikke uden talenter. Backerne kommer på arbejde. Det er også spændende om Falk spiller centralt, for så skal der nok sættes en midtbane der kan matche det.frederikshavneren skrev: ↑29. jul 2018, 08:10Efter en svag sæsonstart er FCK kommet i gang de sidste par kampe, de har fået mere fart i deres spil og deres individualister er blevet sat i scene. Deres seneste kampe er dog på en billig baggrund mod nogle sløje modstandere (Hobro IK og Stjarnan).
Håber MW spiller præcis samme opstilling som mod FCM det nok vores bedste chance for at stoppe fck offensiv.De Fem skrev: ↑29. jul 2018, 10:09Ham skov er heller ikke uden talenter. Backerne kommer på arbejde. Det er også spændende om Falk spiller centralt, for så skal der nok sættes en midtbane der kan matche det.frederikshavneren skrev: ↑29. jul 2018, 08:10Efter en svag sæsonstart er FCK kommet i gang de sidste par kampe, de har fået mere fart i deres spil og deres individualister er blevet sat i scene. Deres seneste kampe er dog på en billig baggrund mod nogle sløje modstandere (Hobro IK og Stjarnan).
Nordjyske’s bud på AaB’s startopstilling
(4-5-1): Jacob Rinne - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg, Jakob Ahlmann - Kasper Kusk, Magnus Christensen, Rasmus Würtz, Oliver Abildgaard, Rasmus Thellufsen - Jannik Pohl
(4-5-1): Jacob Rinne - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg, Jakob Ahlmann - Kasper Kusk, Magnus Christensen, Rasmus Würtz, Oliver Abildgaard, Rasmus Thellufsen - Jannik Pohl
-
- Allstar
Tvivler stærkt på at vi kan stoppe FCKs offensiv, da jeg startede kamptråden var jeg fortrøstningsfuld men nu tror jeg at vi får det svært. Jeg har svært ved at se os score de par mål som det nok kræves for at få et godt resultat9000AaB skrev: ↑29. jul 2018, 12:00Håber MW spiller præcis samme opstilling som mod FCM det nok vores bedste chance for at stoppe fck offensiv.De Fem skrev: ↑29. jul 2018, 10:09Ham skov er heller ikke uden talenter. Backerne kommer på arbejde. Det er også spændende om Falk spiller centralt, for så skal der nok sættes en midtbane der kan matche det.frederikshavneren skrev: ↑29. jul 2018, 08:10Efter en svag sæsonstart er FCK kommet i gang de sidste par kampe, de har fået mere fart i deres spil og deres individualister er blevet sat i scene. Deres seneste kampe er dog på en billig baggrund mod nogle sløje modstandere (Hobro IK og Stjarnan).
-
- Allstar
Håber Nordjyske er galt på den.
3 defensive midtbanespillere og ingen Risgård
Bliver der solgt billige billetter foran stadion?
Vil være utilfreds med at give parken A/s for mange af mine skillinger.
Vil være utilfreds med at give parken A/s for mange af mine skillinger.
Uden Synd Ingen Frelse
Lidt sjovt at vi (herinde) regner med at spille lige op mod FCK, alene det faktum gør at jeg sidder foran tv’et og er helt klar
Go get me popcorn and beer
Go get me popcorn and beer
Guld? igen, igen...!
-
- 2. div
- Favoritspiller: Larsen
Jeg synes, det er den helt rigtige opstilling. Måske om et par uger vi kan bytte Kadrii med enten Thellufsen eller MC og så spille med Pål i stedet for Pohl... selv om jeg tror de to sidste vil fungere rigtig godt sammen også.frederikshavneren skrev: ↑29. jul 2018, 12:19Håber Nordjyske er galt på den.
3 defensive midtbanespillere og ingen Risgård
Nogen der kan fortælle hvor AaB’s fans varmer op i København i dag?
-
- Allstar
Startopstillingen:
Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - MC - Würtz - Abildgaard - Thellufsen
Pohl
Reserver:
Lansing
KP
Børsting
Risgård
Lesniak
Safranko
Abou Ali
Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - MC - Würtz - Abildgaard - Thellufsen
Pohl
Reserver:
Lansing
KP
Børsting
Risgård
Lesniak
Safranko
Abou Ali
-
- Allstar
FCKs startopstilling:
Joronen
Ankersen - Vavro - Bjelland - Boilesen
Skov - Falk - Zeca - N. Thomsen
V. Fischer
Dame N' Doye
På papiret et meget stærkt FCK hold, Bjelland spiller sin første kamp fra start
Joronen
V. Fischer
Dame N' Doye
Vi bliver kørt over......frederikshavneren skrev: ↑29. jul 2018, 17:07FCKs startopstilling:
Joronen
V. Fischer
Dame N' Doye
Ro på, vi vinder 1-0 på mål af Blåbjerg9000AaB skrev: ↑29. jul 2018, 17:10Vi bliver kørt over......frederikshavneren skrev: ↑29. jul 2018, 17:07FCKs startopstilling:
Joronen
V. Fischer
Dame N' Doye