Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018
- Mr. Larsen
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jeg var ligeså rystet. Og han håbede på 1-2 chancer i resten af kampen. Det tyder ikke ligefrem på at man gik efter at score. Nu kom den velfortjente 2-3 scoring. Der røg den plan.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Derfor er det nu stadig lykkedes Michael Lumb at ligne Marcelo op til flere gange i dag i 1v1 dueller mod Pallesen.Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:22Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den ene udelukker ikke den anden. Okore har været banens dårligste. Men alle Horsens angreb har udnyttet at Pallesen intet dækker dernede.Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:22Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
- Frank Buck
- Superliga
- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Bliver det et nederlag i dag, så må Okore tage det på sin kappe.
Lidt utroligt at en så erfaren fodboldspiller kan lave så mange fejl på så kort tid - alle kan have en dårlig dag, men de fleste formår da at begrænse det. Den evne har Okore ikke. Det er entent skidegodt eller frygtelig ringe....
Lidt utroligt at en så erfaren fodboldspiller kan lave så mange fejl på så kort tid - alle kan have en dårlig dag, men de fleste formår da at begrænse det. Den evne har Okore ikke. Det er entent skidegodt eller frygtelig ringe....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Uden overdrivelse er det den dårligste AaB kamp jeg nogensinde har set.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det var sgu ikke lang tid opturen efter fyringen varede.. Ca 115 minutter...
Nå jaja, nu skal man heller false i pessimisme hullet igen.. Men med karantæner i næste uge, ja så er top 6 vist væk i forhold til vinterpausen.. Før i dag, ja der sad jeg med en fornemmelse om at man kunne næste sikre top 6 før vinterpausen..
Nå jaja, nu skal man heller false i pessimisme hullet igen.. Men med karantæner i næste uge, ja så er top 6 vist væk i forhold til vinterpausen.. Før i dag, ja der sad jeg med en fornemmelse om at man kunne næste sikre top 6 før vinterpausen..
Det kan kun gå for langsomt med at få Augo ud at sælge forsikringspolicer i stedet for at være en del af trænerteamet i AaB...
- Mr. Larsen
- Allstar
- Kontakt:
Men var det sket hvis vi havde haft 11 mand på banen? Så havde vi kunne truet dem noget mere offensivt og holdt dem fra at dominerer så meget med bolden som de har gjort.Forza skrev: ↑9. dec 2018, 15:24Den ene udelukker ikke den anden. Okore har været banens dårligste. Men alle Horsens angreb har udnyttet at Pallesen intet dækker dernede.Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:22Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jamen kampen i dag kan vi slet ikke være uenige i. Nu bar det konkret det gule kort der blev nævnt og der anfægtede jeg at det i sig selv skulle være under lavmålet for en anfører.Gamen skrev: ↑9. dec 2018, 15:19Come on, det er 4 hovedrystende handlinger på 20 min.
Et totalt unødvendigt straffespark.
Gult kort for brok lige inden straffesparket skal afvikles.
Voldsomt "efterslæng" på Drost efter der er fløjtet frispark, hvilket sagtens kunne have givet det andet gule.
Forærer et frispark på kanten af feltet ved at lade en ufarlig situation blive farlig, og får rødt kort på den.
Vi taler en spiller der har spillet Premier League. Der er altså ingen undskyldninger.
Hvad så med de andre kampe, hvor Pallesen har lignet noget der er løgn?Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:22Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
- Mr. Larsen
- Allstar
- Kontakt:
Jeg forholder mig til kampen idagDalbjerg skrev: ↑9. dec 2018, 15:26Hvad så med de andre kampe, hvor Pallesen har ligner noget der er løgn?Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:22Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
Nu var Pallesen også horribel defensivt da vi var 11 mod 11. Og uanset antallet af spillere vi har på banen må man ikke tabe alle mand mod mand dueller som forsvarsspiller.Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:26Men var det sket hvis vi havde haft 11 mand på banen? Så havde vi kunne truet dem noget mere offensivt og holdt dem fra at dominerer så meget med bolden som de har gjort.Forza skrev: ↑9. dec 2018, 15:24Den ene udelukker ikke den anden. Okore har været banens dårligste. Men alle Horsens angreb har udnyttet at Pallesen intet dækker dernede.Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:22Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
Det giver bare sjældent det reel billede, hvis man kun bedømmer spillerne en kamp af gangen..Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:27Jeg forholder mig til kampen idagDalbjerg skrev: ↑9. dec 2018, 15:26Hvad så med de andre kampe, hvor Pallesen har ligner noget der er løgn?Mr. Larsen skrev: ↑9. dec 2018, 15:22Du kan takke Okore for hans dumme røde kort ikke Pallesen, det er Okore der sælger holdet idag
Pallesen bør være færdig i AaB.. Jeg ser hellere en u19 spiller, og så leve med fejlene..
Pallesen er en katastrofe defensivt, og offensive kvaliteter hjælper ikke, når han ikke kan slå et indlæg, om så hans liv afhang af det..
Dejligt at se, Okore på tilskuerpladserne, storsmilende imens han kigger på sin telefon.......godt at se, at han ikke er slået ud over at have solgt holdet FULDSTÆNDIG!!
-
- Allstar
Dommeren har da dømt fint. ?Gamen skrev: ↑9. dec 2018, 15:20Det var da til dommeren.andreasaab89 skrev: ↑9. dec 2018, 15:18Btw hvorfor fik spillerne pibekoncert i halvlegen
Syntes jeg ikke var fortjent
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Uhhh... Kampen er på Eurosport 2....andreasaab89 skrev: ↑9. dec 2018, 15:31Dommeren har da dømt fint. ?Gamen skrev: ↑9. dec 2018, 15:20Det var da til dommeren.andreasaab89 skrev: ↑9. dec 2018, 15:18Btw hvorfor fik spillerne pibekoncert i halvlegen
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Straffesparket var ikke til gultandreasaab89 skrev: ↑9. dec 2018, 15:31Dommeren har da dømt fint. ?Gamen skrev: ↑9. dec 2018, 15:20Det var da til dommeren.andreasaab89 skrev: ↑9. dec 2018, 15:18Btw hvorfor fik spillerne pibekoncert i halvlegen
Komplet ubrugelig indstilling og taktik vi kommer ud til anden halvleg med. Det ligner vi mangler 3 mand eller mere. Det er jo pindsvinefodbold som ikke engang persson kunne praktisere det.
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Okore fik gult for brok efterfølgende - ikke for selve straffesparket....binderup skrev: ↑9. dec 2018, 15:32Straffesparket var ikke til gultandreasaab89 skrev: ↑9. dec 2018, 15:31Dommeren har da dømt fint. ?Gamen skrev: ↑9. dec 2018, 15:20Det var da til dommeren.andreasaab89 skrev: ↑9. dec 2018, 15:18Btw hvorfor fik spillerne pibekoncert i halvlegen
AaB fan since 1991