Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af BoT » 22. jul 2019, 13:59

Selvfølgelig skal MC med, hvis han er klar. SønderjyskE pissede igennem os, da ingen af de tre på midten er positionsspillere.

Og så skal vi selvfølgelig også bruge Pallesen på backen igen, da han spillede sin bedste kamp i går.

Børsting kunne evt spille i forreste linje i stedet for Kaufmann for at presse SIFs bagkæde.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. jul 2019, 14:01

Jakobsen skrev:
22. jul 2019, 12:01
Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 10:15
Hvis vi spiller med en decideret 6’er og 8’er så er jeg enig i at MC ikke dur. Men det gør Børsting heller ikke. Han har slet ikke teknik til at spille den position. Så vil jeg hellere lade PO spille den og Magnus tage 6’eren. Vi mangler virkelig en 8’er.
Kan sagtens følge din pointe, men jeg synes det er fuldstændig essentielt at have en mobil boldspiller på den 6'er - især i en hjemmekamp mod Silkeborg. Patrick Olsen er jo ret usynlig, men prøv at læg mærke til hvor godt han placerer sig i vores opspil og hvordan han næsten hver gang spiller bolden videre på sin førsteberøring. Det kan hverken Børsting eller MC og det er den type, jeg gerne vil have på som den centrale og mest dybe af de tre på midten. Olsen er i mine øjne et fremragende indkøb.

Og 8'eren? Det er Lucas Andersen. Han er sgu ikke kantangriber, han skal spille centralt og have en fri rolle i fase 2 og 3. Så mangler vi bare en lynhurtig venstrekant, der kan løbe dybt og trække modstanderens forsvar bagud, så Kusk og Lucas får plads i mellemrummet og van Weert kan koncentrere sig om at time sine indløb i boksen.
Lucas skal ikke være 8’er, men. 10’er med en relativt fri rolle bag en angriber eller fri rolle på kanten. Han kan sagtens have udgangspunkt i en af siderne, men decideret kant skal han ikke være. 8’er skal Lucas dog slet ikke være - den rolle vil hæmme hans offensive spil alt for meget og han er slet ikke den type spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Helt og aldeles enig. Og dermed min oprindelige pointe : Vi mangler vores 8’er. Om så Magnus eller PO har 6’eren er en anden diskussion. Men der er ikke plads til Børsting hvis man spørger mig. Heller ikke på hverken kanten, bænken eller hos reserverne. Han er for ringe.
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 14:59

Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 14:01
Jakobsen skrev:
22. jul 2019, 12:01
Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 10:15
Hvis vi spiller med en decideret 6’er og 8’er så er jeg enig i at MC ikke dur. Men det gør Børsting heller ikke. Han har slet ikke teknik til at spille den position. Så vil jeg hellere lade PO spille den og Magnus tage 6’eren. Vi mangler virkelig en 8’er.
Kan sagtens følge din pointe, men jeg synes det er fuldstændig essentielt at have en mobil boldspiller på den 6'er - især i en hjemmekamp mod Silkeborg. Patrick Olsen er jo ret usynlig, men prøv at læg mærke til hvor godt han placerer sig i vores opspil og hvordan han næsten hver gang spiller bolden videre på sin førsteberøring. Det kan hverken Børsting eller MC og det er den type, jeg gerne vil have på som den centrale og mest dybe af de tre på midten. Olsen er i mine øjne et fremragende indkøb.

Og 8'eren? Det er Lucas Andersen. Han er sgu ikke kantangriber, han skal spille centralt og have en fri rolle i fase 2 og 3. Så mangler vi bare en lynhurtig venstrekant, der kan løbe dybt og trække modstanderens forsvar bagud, så Kusk og Lucas får plads i mellemrummet og van Weert kan koncentrere sig om at time sine indløb i boksen.
Lucas skal ikke være 8’er, men. 10’er med en relativt fri rolle bag en angriber eller fri rolle på kanten. Han kan sagtens have udgangspunkt i en af siderne, men decideret kant skal han ikke være. 8’er skal Lucas dog slet ikke være - den rolle vil hæmme hans offensive spil alt for meget og han er slet ikke den type spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Helt og aldeles enig. Og dermed min oprindelige pointe : Vi mangler vores 8’er. Om så Magnus eller PO har 6’eren er en anden diskussion. Men der er ikke plads til Børsting hvis man spørger mig. Heller ikke på hverken kanten, bænken eller hos reserverne. Han er for ringe.
Børsting er en nødløsning af mangel på bedre som burde være elimineret forlænget. Ifølge en bruger på twitter tjener han 80k. Det er sgu mange penge for en under middel spiller der lever på at kunne husere uden den store succes på mange pladser.

I AaB’s situation er det dog fint med en spiller som ham og tidligere Patrick der kan dække ind på de huller vi konstant har rundt omkring.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Gamen » 22. jul 2019, 15:57

BoT skrev:
22. jul 2019, 13:59
Selvfølgelig skal MC med, hvis han er klar. SønderjyskE pissede igennem os, da ingen af de tre på midten er positionsspillere.
Patrick Olsen er opfostret som 6’er. Selvfølgelig kan han spille den plads.
Lønstrup havde ham på listen over de 5 største talenter i Superligaen, da Helsingør var oppe, af en grund. Han er en terrier, der får velfriserede MC til at blegne.
Jeg var skeptisk, men efter at have hørt hvordan han har overrasket alt og alle i truppen i træning og kamp, så tror jeg på at han er fremtiden. Hurtigere, bedre pasningsmæssigt, en rigtig fighter og så tør han afslutte.

Baseret på de første to kampe, så har han løbet næstflest meter og haft flest afleveringer af alle. Han er allerede et fint aktiv, og Gaardes første gode køb længe, som ikke er tidligere AaB’er.
Lad os nu spille med de bedste spillere!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af BoT » 22. jul 2019, 16:16

Gamen skrev:
22. jul 2019, 15:57
BoT skrev:
22. jul 2019, 13:59
Selvfølgelig skal MC med, hvis han er klar. SønderjyskE pissede igennem os, da ingen af de tre på midten er positionsspillere.
Patrick Olsen er opfostret som 6’er. Selvfølgelig kan han spille den plads.
Lønstrup havde ham på listen over de 5 største talenter i Superligaen, da Helsingør var oppe, af en grund. Han er en terrier, der får velfriserede MC til at blegne.
Jeg var skeptisk, men efter at have hørt hvordan han har overrasket alt og alle i truppen i træning og kamp, så tror jeg på at han er fremtiden. Hurtigere, bedre pasningsmæssigt, en rigtig fighter og så tør han afslutte.

Baseret på de første to kampe, så har han løbet næstflest meter og haft flest afleveringer af alle. Han er allerede et fint aktiv, og Gaardes første gode køb længe, som ikke er tidligere AaB’er.
Lad os nu spille med de bedste spillere!
Enig i, at Patrick Olsen ser lovende ud. Men han opfører sig ikke som en født 6'er, mere en 8' der gerne vil fremad. MC som 6'er vil netop give mere frihed til Olsen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Pastorius » 22. jul 2019, 16:34

Gamen skrev:
BoT skrev:
22. jul 2019, 13:59
Selvfølgelig skal MC med, hvis han er klar. SønderjyskE pissede igennem os, da ingen af de tre på midten er positionsspillere.
Patrick Olsen er opfostret som 6’er. Selvfølgelig kan han spille den plads.
Lønstrup havde ham på listen over de 5 største talenter i Superligaen, da Helsingør var oppe, af en grund. Han er en terrier, der får velfriserede MC til at blegne.
Jeg var skeptisk, men efter at have hørt hvordan han har overrasket alt og alle i truppen i træning og kamp, så tror jeg på at han er fremtiden. Hurtigere, bedre pasningsmæssigt, en rigtig fighter og så tør han afslutte.

Baseret på de første to kampe, så har han løbet næstflest meter og haft flest afleveringer af alle. Han er allerede et fint aktiv, og Gaardes første gode køb længe, som ikke er tidligere AaB’er.
Lad os nu spille med de bedste spillere!
En stor del af vores problemer de seneste mange år er netop at midtbanespillerne bliver tilbage, og hvis de ikke gør, er der ingen hverken angribere eller fløje der så holder sig lidt tilbage.

En 6’er skal ikke altid holde sig tilbage. Det gør spillet stereotypt og nemt forudsigeligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2590
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af baresi » 22. jul 2019, 16:50

Pastorius skrev:
22. jul 2019, 16:34
Gamen skrev:
BoT skrev:
22. jul 2019, 13:59
Selvfølgelig skal MC med, hvis han er klar. SønderjyskE pissede igennem os, da ingen af de tre på midten er positionsspillere.
Patrick Olsen er opfostret som 6’er. Selvfølgelig kan han spille den plads.
Lønstrup havde ham på listen over de 5 største talenter i Superligaen, da Helsingør var oppe, af en grund. Han er en terrier, der får velfriserede MC til at blegne.
Jeg var skeptisk, men efter at have hørt hvordan han har overrasket alt og alle i truppen i træning og kamp, så tror jeg på at han er fremtiden. Hurtigere, bedre pasningsmæssigt, en rigtig fighter og så tør han afslutte.

Baseret på de første to kampe, så har han løbet næstflest meter og haft flest afleveringer af alle. Han er allerede et fint aktiv, og Gaardes første gode køb længe, som ikke er tidligere AaB’er.
Lad os nu spille med de bedste spillere!
En stor del af vores problemer de seneste mange år er netop at midtbanespillerne bliver tilbage, og hvis de ikke gør, er der ingen hverken angribere eller fløje der så holder sig lidt tilbage.

En 6’er skal ikke altid holde sig tilbage. Det gør spillet stereotypt og nemt forudsigeligt.
Tror aldrig vi blir enige om MC herinde / og der må være plads til forskellige holdninger . Statistikker eller ej så ser jeg simpelthen ikke det store lys i ham. Specielt IKKe som 6er. Af den grund at det er 6eren - den defensive mand - hvor mange bolde fra forsvaret går igennem og som han skal formidle videre. Der ser jeg store mangler i MCs spil. Og ser ik store forbedringer for han får mange chancer.
Hvis man skal se på den Defensive del - så syns jeg ikke han er tilstrækkelig dygtig til at være den styrmand som forsvaret har brug for og de andre på midten skal hvile sig op af. Han er ikke en der er på modstanderens taktik brædt.
Min mening er at han blir hypet for meget. Alt for meget. Og det er i mangel af konkurrence at han spiller så meget.
6eren er mega vigtig i den måde vi skal spille på ogcjeg så gerne Olsen fiK chancen for at få den.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 22. jul 2019, 21:09

Nr. 13 mod nr. 14, der er dømt tidligt bundbrag ;)
Vi har allerede smidt mange unødvendige point hvorfor vi skal tilbage på sporet med en sejr. Alt andet end en sejr vil være pinligt, SIF har set pivringe ud og særligt defensivt har de sejlet totalt.

Breastmilk
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. jul 2019, 21:11
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Breastmilk » 22. jul 2019, 21:16

Jeg er helt ny på forummet. Hej alle sammen.
Hvorfor ikke prøve Kakeeto. Han spiller gode bold fremad i banen og han dækker også sine rum godt

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 22. jul 2019, 21:19

Yankee skrev:
22. jul 2019, 10:56
Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 10:15
Hvis vi spiller med en decideret 6’er og 8’er så er jeg enig i at MC ikke dur. Men det gør Børsting heller ikke. Han har slet ikke teknik til at spille den position. Så vil jeg hellere lade PO spille den og Magnus tage 6’eren. Vi mangler virkelig en 8’er.
Kan sagtens følge din pointe, men jeg synes det er fuldstændig essentielt at have en mobil boldspiller på den 6'er - især i en hjemmekamp mod Silkeborg. Patrick Olsen er jo ret usynlig, men prøv at læg mærke til hvor godt han placerer sig i vores opspil og hvordan han næsten hver gang spiller bolden videre på sin førsteberøring. Det kan hverken Børsting eller MC og det er den type, jeg gerne vil have på som den centrale og mest dybe af de tre på midten. Olsen er i mine øjne et fremragende indkøb.

Og 8'eren? Det er Lucas Andersen. Han er sgu ikke kantangriber, han skal spille centralt og have en fri rolle i fase 2 og 3. Så mangler vi bare en lynhurtig venstrekant, der kan løbe dybt og trække modstanderens forsvar bagud, så Kusk og Lucas får plads i mellemrummet og van Weert kan koncentrere sig om at time sine indløb i boksen.
Olsen startede dårligt mod Sønderjyske med nogle forfærdelige førsteberøringer i starten men efter en shaky start blev han klart bedre.
Og ja det pynter virkelig med en spiller der kan spille bolden videre på førsteberøringen, det giver bare et andet flow i spillet. Desværre er Olsen en af meget få som kan det, prøv bare at se et hold som OB der tydeligt demonstrerer hvor vigtigt og effektivt det er.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2019, 21:28

Breastmilk skrev:
22. jul 2019, 21:16
Jeg er helt ny på forummet. Hej alle sammen.
Hvorfor ikke prøve Kakeeto. Han spiller gode bold fremad i banen og han dækker også sine rum godt
Jeg vil medgive at han overraskede mig positivt, som i at han ikke lavede graverende fejl. Han var også med til at vende spillet et par gange, med direkte præcise bolde fremad efter modtagelse. Men, hvis han skulle være værd at satse på, så skal han godt nok have lagt en masse på siden sidste han spillede nogenlunde kontinuerligt. Han var decideret rædselsfuld. Ikke nok fysik, ikke nok fart, ikke nok præcision i afleveringerne, og alt for febrilsk i sit spil. Han var efter sigende (vist nævnt herinde) heller ikke nogen åbenbaring i anden division for Jammerbugt. Så jeg har meget svært ved at tro på ham som andet end 6-7 mand til den centrale midtbane.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Breastmilk
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. jul 2019, 21:11
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Breastmilk » 22. jul 2019, 21:40

Hvis nu han får tilliden og selvtilliden. Det er endelig en midt der spiller bolden fremad

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 22. jul 2019, 21:54

1) jeg skriver sjældent herinde. Havde et andet Nick tidligere.
1a ) jeg hylder Lynge
1b) jeg arbejder på en restaurant. Vi har rejer. Smørrebrød og andet godt.
1c) Lynge har været der på transferdag de seneste år..med sin ipad.
2) man ved aldrig hvad der sker. Men alle dem der siger det er rent Gaarde, de ved intet.
:aabfan:

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2590
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af baresi » 22. jul 2019, 22:21

Aalborg frederikshavner skrev:
22. jul 2019, 21:09
Nr. 13 mod nr. 14, der er dømt tidligt bundbrag ;)
Vi har allerede smidt mange unødvendige point hvorfor vi skal tilbage på sporet med en sejr. Alt andet end en sejr vil være pinligt, SIF har set pivringe ud og særligt defensivt har de sejlet totalt.
Altså allerede nu må vi nøgternt konstatere at sab skulle stå med 6 point. Men har tabt 5.
Der er ingen undskyldninger For at tabe i Lyngby.
Og på hjemmebane der skal og vil man igen gerne have er fort og det kræver 100% sejre over de holde man må
Formode at kæmpe om at komme i top 6 med SOM er målsætningen.
På den baggrund er det en elendig start poimtmæssiht og.
Silkeborg hjemme - der er Ingen undskyldninger.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Yankee » 23. jul 2019, 11:07

PohlErDenNyeAugo skrev:
22. jul 2019, 21:54
1) jeg skriver sjældent herinde. Havde et andet Nick tidligere.
1a ) jeg hylder Lynge
1b) jeg arbejder på en restaurant. Vi har rejer. Smørrebrød og andet godt.
1c) Lynge har været der på transferdag de seneste år..med sin ipad.
2) man ved aldrig hvad der sker. Men alle dem der siger det er rent Gaarde, de ved intet.
Spændende nok - men Lynge er altså medlem af bestyrelsen, så det er jo ikke nogen sensation.

Det er helt normalt at bestyrelsen (eller udvalgte medlemmer) sidder klar på sidste dag i vinduet, da der kan være store beslutninger at træffe. Typisk kan en sportsdirektør kun træffe beslutninger op til X mio. kr. Derudover er det også helt normalt at man i en bestyrelse har et sportsligt udvalg eller en sportslig repræsentant, som er sparringspartner og mellemled til sportsdirektøren, så der hurtigt kan træffes lidt større beslutninger på fx sidste dag i vinduet.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af 9000AaB » 23. jul 2019, 14:56

Sad og tænkte hvor lang snor får Friis og Gasrde hvis vi endte med at tabe til Silkeborg. Så har vi mistet 6 point til 2 hold vi ser som direkte nedrykker og 2 point mod en direkte konkurrent ifm Sønderjyske.

Ved godt det kun er 3 kampe men HVIS vi skulle ende med at tabe igen så der altså ikke mange kampe tilbage hvor vi burde og kan få 3 point pr kamp.

Håber virkelig vi vinder.................

Syntes vi spillede godt mod Sønderjyske men føler sku Lucas er bedste i en 4-4-2 opstilling og det samme med Kusk.

RINNE
PALLE-OKORE-KP-AHLMAN
KUSK-MC/BØRSTING-PATRICK O-THELLE
WERT-LUCAS

Det gad jeg godt se prøvet af.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Kristian » 23. jul 2019, 16:50

9000AaB skrev:
23. jul 2019, 14:56
Sad og tænkte hvor lang snor får Friis og Gasrde hvis vi endte med at tabe til Silkeborg. Så har vi mistet 6 point til 2 hold vi ser som direkte nedrykker og 2 point mod en direkte konkurrent ifm Sønderjyske.

Ved godt det kun er 3 kampe men HVIS vi skulle ende med at tabe igen så der altså ikke mange kampe tilbage hvor vi burde og kan få 3 point pr kamp.

Håber virkelig vi vinder.................

Syntes vi spillede godt mod Sønderjyske men føler sku Lucas er bedste i en 4-4-2 opstilling og det samme med Kusk.

RINNE
PALLE-OKORE-KP-AHLMAN
KUSK-MC/BØRSTING-PATRICK O-THELLE
WERT-LUCAS

Det gad jeg godt se prøvet af.
Enig med startopstillingen..MC skal dog ikke ind.
Skift Lucas og Thellufsen dog.

Det er en MUST WIN..der er ikke andet og sige til det.
------------------
mvh Kristian

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Nitten » 23. jul 2019, 17:25

Kristian skrev:
23. jul 2019, 16:50
9000AaB skrev:
23. jul 2019, 14:56
Sad og tænkte hvor lang snor får Friis og Gasrde hvis vi endte med at tabe til Silkeborg. Så har vi mistet 6 point til 2 hold vi ser som direkte nedrykker og 2 point mod en direkte konkurrent ifm Sønderjyske.

Ved godt det kun er 3 kampe men HVIS vi skulle ende med at tabe igen så der altså ikke mange kampe tilbage hvor vi burde og kan få 3 point pr kamp.

Håber virkelig vi vinder.................

Syntes vi spillede godt mod Sønderjyske men føler sku Lucas er bedste i en 4-4-2 opstilling og det samme med Kusk.

RINNE
PALLE-OKORE-KP-AHLMAN
KUSK-MC/BØRSTING-PATRICK O-THELLE
WERT-LUCAS

Det gad jeg godt se prøvet af.
Enig med startopstillingen..MC skal dog ikke ind.
Skift Lucas og Thellufsen dog.

Det er en MUST WIN..der er ikke andet og sige til det.
Det kan da ikke være med baggrund i sønderjysk kampen at thellufsen skal starte inde. Han havde jo ikke en eneste tæmning eller første berøring der lykkedes

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af Kristian » 23. jul 2019, 17:30

Nitten skrev:
23. jul 2019, 17:25
Kristian skrev:
23. jul 2019, 16:50
9000AaB skrev:
23. jul 2019, 14:56
Sad og tænkte hvor lang snor får Friis og Gasrde hvis vi endte med at tabe til Silkeborg. Så har vi mistet 6 point til 2 hold vi ser som direkte nedrykker og 2 point mod en direkte konkurrent ifm Sønderjyske.

Ved godt det kun er 3 kampe men HVIS vi skulle ende med at tabe igen så der altså ikke mange kampe tilbage hvor vi burde og kan få 3 point pr kamp.

Håber virkelig vi vinder.................

Syntes vi spillede godt mod Sønderjyske men føler sku Lucas er bedste i en 4-4-2 opstilling og det samme med Kusk.

RINNE
PALLE-OKORE-KP-AHLMAN
KUSK-MC/BØRSTING-PATRICK O-THELLE
WERT-LUCAS

Det gad jeg godt se prøvet af.
Enig med startopstillingen..MC skal dog ikke ind.
Skift Lucas og Thellufsen dog.

Det er en MUST WIN..der er ikke andet og sige til det.
Det kan da ikke være med baggrund i sønderjysk kampen at thellufsen skal starte inde. Han havde jo ikke en eneste tæmning eller første berøring der lykkedes
Så længe vi ikke har en ordentlig midtbane mand til at ligge med tempo i fødderne, så skal Lucas efter min mening derned, og så skal der en kantspiller ind. Her er Thellufsen eneste, foruden Klitten.
------------------
mvh Kristian

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 29.07.2019

Indlæg af raekkeettre » 23. jul 2019, 18:25

Kristian skrev:
23. jul 2019, 17:30
Nitten skrev:
23. jul 2019, 17:25
Kristian skrev:
23. jul 2019, 16:50
9000AaB skrev:
23. jul 2019, 14:56
Sad og tænkte hvor lang snor får Friis og Gasrde hvis vi endte med at tabe til Silkeborg. Så har vi mistet 6 point til 2 hold vi ser som direkte nedrykker og 2 point mod en direkte konkurrent ifm Sønderjyske.

Ved godt det kun er 3 kampe men HVIS vi skulle ende med at tabe igen så der altså ikke mange kampe tilbage hvor vi burde og kan få 3 point pr kamp.

Håber virkelig vi vinder.................

Syntes vi spillede godt mod Sønderjyske men føler sku Lucas er bedste i en 4-4-2 opstilling og det samme med Kusk.

RINNE
PALLE-OKORE-KP-AHLMAN
KUSK-MC/BØRSTING-PATRICK O-THELLE
WERT-LUCAS

Det gad jeg godt se prøvet af.
Enig med startopstillingen..MC skal dog ikke ind.
Skift Lucas og Thellufsen dog.

Det er en MUST WIN..der er ikke andet og sige til det.
Det kan da ikke være med baggrund i sønderjysk kampen at thellufsen skal starte inde. Han havde jo ikke en eneste tæmning eller første berøring der lykkedes
Så længe vi ikke har en ordentlig midtbane mand til at ligge med tempo i fødderne, så skal Lucas efter min mening derned, og så skal der en kantspiller ind. Her er Thellufsen eneste, foruden Klitten.
Tommy boy gjorde det sgu da godt på venstre kanten når Kaufmann tog slagene på midten. Så helt enig...Lucas skal på midten med Olsen ved sin side og MC som 6'er. Så smadre vi Silkeborg!!

Besvar