Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Ny Træner
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Ny Træner / Fyr Jacob Friis
Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Underskuddet vil også i 2020 være mellem 1-10 mio dkr efter salgaf spillere for 40 mio dkr.
Det er godt nok til AaBs bestyrelsens forventninger.
Uden Synd Ingen Frelse
Er det ikke tilladt at forholde sig kritisk til visse dele af holdet/trænerteamet, eller er point det eneste man må forholde sig til?raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Forza:Forza skrev: ↑13. jul 2020, 12:37Er det ikke tilladt at forholde sig kritisk til visse dele af holdet/trænerteamet, eller er point det eneste man må forholde sig til?raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Point set over X antal kampe er da en ritti god rettesnor!
Tag for f.eks. AaBs point snit for runde 25-29. 1 point.(edit: retteligt 0.25 point i snit)
Uden Synd Ingen Frelse
Det er da absolut et af de vigtige parametre.Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:56Forza:Forza skrev: ↑13. jul 2020, 12:37Er det ikke tilladt at forholde sig kritisk til visse dele af holdet/trænerteamet, eller er point det eneste man må forholde sig til?raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Point set over X antal kampe er da en ritti god rettesnor!
Tag for f.eks. AaBs point snit for runde 25-29. 1 point.
Men jeg synes også spillestil, taktiske evner i form af kamp-ændringer når tingene ikke spiller og motivation/krav til og af spillertruppen er vigtige at kigge på.
------------------------------------------------
-
- Allstar
Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Underskuddet vil også i 2020 være mellem 1-10 mio dkr efter salgaf spillere for 40 mio dkr.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
- Allstar
My point exactly!!! Men hvis du vil vide det, så kaldes det pause punktummer i et kommunikativt talesprog, som beskriver en uformel tone...Men undskyld du følte dig så støt, at du fokuserede på det i stedet for indhold. Det er sgu sjovt...Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 17:42Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
*stødtraekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 18:10My point exactly!!! Men hvis du vil vide det, så kaldes det pause punktummer i et kommunikativt talesprog, som beskriver en uformel tone...Men undskyld du følte dig så støt, at du fokuserede på det i stedet for indhold. Det er sgu sjovt...Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 17:42Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Ellers godt (be)skrevet.
AaB i hjertet
-
- Allstar
Haha...pis;) hader ordbog på android....swfc skrev: ↑13. jul 2020, 18:32*stødtraekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 18:10My point exactly!!! Men hvis du vil vide det, så kaldes det pause punktummer i et kommunikativt talesprog, som beskriver en uformel tone...Men undskyld du følte dig så støt, at du fokuserede på det i stedet for indhold. Det er sgu sjovt...Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 17:42Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05
Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Ellers godt (be)skrevet.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Vrøvl.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 18:10My point exactly!!! Men hvis du vil vide det, så kaldes det pause punktummer i et kommunikativt talesprog, som beskriver en uformel tone...Men undskyld du følte dig så støt, at du fokuserede på det i stedet for indhold. Det er sgu sjovt...Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 17:42Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Det virker mere som om du ikke helt ved om du skal sætte punktum, semikolon, komma eller tankestreg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 18:10My point exactly!!! Men hvis du vil vide det, så kaldes det pause punktummer i et kommunikativt talesprog, som beskriver en uformel tone...Men undskyld du følte dig så støt, at du fokuserede på det i stedet for indhold. Det er sgu sjovt...Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 17:42Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
-
- Allstar
Ja. Alt er skidt. Vejret er også lort. Det er også AaB, og bestyrelsen gør intet!!!!Buzz Killington skrev: ↑13. jul 2020, 20:31Det virker mere som om du ikke helt ved om du skal sætte punktum, semikolon, komma eller tankestreg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 18:10My point exactly!!! Men hvis du vil vide det, så kaldes det pause punktummer i et kommunikativt talesprog, som beskriver en uformel tone...Men undskyld du følte dig så støt, at du fokuserede på det i stedet for indhold. Det er sgu sjovt...Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 17:42Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05
-
- Allstar
I er søde. Men kan vi være enige om, at vi rykker ned næste år, fordi der er absolut ingen der ved, hvad de laver ude på Hornevej?Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 20:25Vrøvl.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 18:10My point exactly!!! Men hvis du vil vide det, så kaldes det pause punktummer i et kommunikativt talesprog, som beskriver en uformel tone...Men undskyld du følte dig så støt, at du fokuserede på det i stedet for indhold. Det er sgu sjovt...Brodernumsi skrev: ↑13. jul 2020, 17:42Hvor har du gået i folkeskole, og hvem i alverden har lært dig, at sætte alle de punktummer? Det er meget bizart at læse dine indlæg.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05
Nah, sådan går det nok ikke.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Uden Synd Ingen Frelse
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
NEJraekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 21:22I er søde. Men kan vi være enige om, at vi rykker ned næste år, fordi der er absolut ingen der ved, hvad de laver ude på Hornevej?
Ska' vi hak'?
Smukt! Efter at have sommerferielæst herinde hvert år, har jeg altid fortalt mine kollegaer at et frækt bet ville være at spille AaB til nedrykning, fordi nu var vi simpelthen så elendige, at nedrykningen er den eneste mulige løsning. Ingen andre end alle på debatsiden har set det.raekkeettre skrev: ↑13. jul 2020, 16:52Det tror jeg ikke...Jeg tror alt kommer til at gå galt. Vi rykker ned, fordi hele vores hold er lort...og de kan ingen ting...Vi vælger at sælge vores bedste kapacitet Tengsted som er lig med alt vores kultur og vores strategi, vi er dumme nok til ikke bare at betale hvad Okore forlanger....og Lucas og Thelander kan alle jo se bare er skadet hele tiden....Men ikke mindst Friis, har løjet om sin trænerlicens, han vælger med vilje at underminere AaB og deres hold, og udtager kun din dårligste. Men AaB har også tabt Nordjylland, det kan alle se....Vi går til at have et gennemsnit på 1.845 næste sæson...Der bliver lorte stemning.....og vores økonomi ender i minus 54 millioner....Alt er noget Pis...Men ikke mindst...Bestyrelsen!!!! Bestyrelsen spiser rejemader på havnen og synes det hele går godt.....Det er simpelthen for sindssygt...at alle I og omkring AaB ikke kan se det!! Deres fans fortæller det uge efter uge....Men ingen lytter....Jeg tænker jeg holder med AGF til næste sæson for der er sgu en klub der ved hvad de laver!!! Farvel....Halil skrev: ↑13. jul 2020, 12:15Næste år bliver endnu en fin sæson med en plads mellem 5-8 og en kvartfinale/semifinale i pokalen.raekkeettre skrev: ↑10. jul 2020, 00:05Vores hold er kun lige toppen af 1. Div...og vores træner kunne måske træne et hold på Færøerne....Vi har bare været pisse heldige igennem hele sæsonen. Det er vildt!! Vi må rykke ned næste år....
Heldigvis er de forudsigelser blevet gjort til skamme, om end vi heller ikke har shinet i nogen voldsom grad - men ja, dommedagsprofetierne har det med at gå lidt i selvsving.
Jeg synes næste sæson et pisse interessant for os.
Vi er vel det hold med absolut størst udsving fra top til bund niveau.
Spiller vi 50% flere kampe til topniveau end denne sæson kam vi nemt tale med om medaljer. Omvendt kan vi med flere kampe med vores bund niveau også nemt løbe ind i en bundgyser.
Det gælder om at få kontinuitet på øverste niveau og det er det Inge i samråd med Krogh og Bælum skal finde ud af om Friis er manden der kan - og hvordan man i givet fald hjælper ham til det.
Vi er vel det hold med absolut størst udsving fra top til bund niveau.
Spiller vi 50% flere kampe til topniveau end denne sæson kam vi nemt tale med om medaljer. Omvendt kan vi med flere kampe med vores bund niveau også nemt løbe ind i en bundgyser.
Det gælder om at få kontinuitet på øverste niveau og det er det Inge i samråd med Krogh og Bælum skal finde ud af om Friis er manden der kan - og hvordan man i givet fald hjælper ham til det.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg kan slet ikke få øje på dommedagsprofetier eller snak om nedrykning herinde. Hvor ser du dog det henne?dyhrmaN skrev: ↑14. jul 2020, 10:59Smukt! Efter at have sommerferielæst herinde hvert år, har jeg altid fortalt mine kollegaer at et frækt bet ville være at spille AaB til nedrykning, fordi nu var vi simpelthen så elendige, at nedrykningen er den eneste mulige løsning. Ingen andre end alle på debatsiden har set det.
Heldigvis er de forudsigelser blevet gjort til skamme, om end vi heller ikke har shinet i nogen voldsom grad - men ja, dommedagsprofetierne har det med at gå lidt i selvsving.
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
viewtopic.php?f=1&t=16887&p=574183#p574164Yankee skrev: ↑14. jul 2020, 11:09Jeg kan slet ikke få øje på dommedagsprofetier eller snak om nedrykning herinde. Hvor ser du dog det henne?dyhrmaN skrev: ↑14. jul 2020, 10:59Smukt! Efter at have sommerferielæst herinde hvert år, har jeg altid fortalt mine kollegaer at et frækt bet ville være at spille AaB til nedrykning, fordi nu var vi simpelthen så elendige, at nedrykningen er den eneste mulige løsning. Ingen andre end alle på debatsiden har set det.
Ska' vi hak'?