Ikke her. Der er langt mere professionelle tilstande i de store klubber, og langt større muligheder for at vise hvad man kan i forbindelse med senere avancement.
U19, U17 og U15 tråden
Re: U19, U17 og U15 tråden
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Der er bare forskel på spillere, og så ledere især cheftræner..Mogens skrev: ↑23. jun 2022, 21:18Ja, man kunne jo (mis)tolke mit indlæg på flere måder.Patmand skrev: ↑23. jun 2022, 17:13Enig. Engang imellem er det fint lige at stikke en lussing til en kollega.
Mon ikke alligevel der går længe inden vi hører hans sprøde bondske stemme i Ripodsten, især set i lyset af han nægter at udtale sig til selvsamme medie vedrørende den skæbnesvangre episode.
Det bedste havde selvfølgelig været, hvis han havde været den voksne og gået. Vi ved ikke hvad der er sket. At slå et andet menneske er aldrig ok, men alligevel kunne jeg godt forestille mig flere situationer, hvor mange ok fornuftige mennesker følte sig SÅ provokeret, at det alligevel udløste en flad -kollega eller ej. Ikke mindst når der (formentlig) har været alkohol inde over.
I egen klub: Gaarde vs David - og det var endda i ædru tilstand.
Lyder også til at Zinck med det samme vidste at den var helt gal..
Desværre for AaB er selvfølgelig helt uforligneligt at ansætte ham som cheftræner for U19 med sådan en episode i frisk erindring..
Satme pinligt at blive fyret over et ølspil, og så pga bataljer med ens egen mest betroet medarbejder.
Spændende hvornår Zinck er klar til at stille op, men der er nok lige noget arbejdsretligt, som først skal afklares, især fordi han nok har dummet sig ved at sige op i en brandert, og uden fratrædelsesforhandlinger.
Men ingen er vel i tvivl om, at Zinck selv havde haft store og højlydte meninger, hvis det var sket i en anden klub.. Må håbe at han også kommer med lige så markante meldinger, når jurarøgen har lagt sig..
Ja det er jeg helt enig og selve fodbolden er sikkert også er højere niveau teknisk og taktisk da samtlige u19 spillere i AaB siden u13 har været “skolet” af professionelle trænere.Pastorius skrev: ↑23. jun 2022, 23:35Ikke her. Der er langt mere professionelle tilstande i de store klubber, og langt større muligheder for at vise hvad man kan i forbindelse med senere avancement.
Man er selvfølgelig også som u19 i AaB rigtigt tæt på den øverste top i Danmark da man afgiver spillere hertil. Men troede bare lønnen var højere som 2 div træner hvor man trods alt er kaliffen i klubben.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det er nok naivt st håbe Alexander Simmelhack kommer til AaB efter at have ophævet i Randers
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Jeg tænker, at det netop lignede os i dette vindue. Der bliver oprustet meget på det område, og det lyder vel klart som om, at han ikke skal hjem til mors kødgryder.
- FlæskeFrank
Det er bare lige et step eller to over dem vi har hentet. U17-topscorer, U17-landsholdsspiller, debut i superligaen, prøvetræning i RomaFlæskeFrank skrev: ↑24. jun 2022, 11:27Jeg tænker, at det netop lignede os i dette vindue. Der bliver oprustet meget på det område, og det lyder vel klart som om, at han ikke skal hjem til mors kødgryder.
Fair nok. Så er det næppe os. Især også nu når agenten påstår at det er hjemve til Sjælland.Moen skrev: ↑24. jun 2022, 11:36Det er bare lige et step eller to over dem vi har hentet. U17-topscorer, U17-landsholdsspiller, debut i superligaen, prøvetræning i RomaFlæskeFrank skrev: ↑24. jun 2022, 11:27Jeg tænker, at det netop lignede os i dette vindue. Der bliver oprustet meget på det område, og det lyder vel klart som om, at han ikke skal hjem til mors kødgryder.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Søren Pedersen virker dog meget pigesur over forløbet, for mig kunne det godt indikere at det er os eller agf der er på spil, og vi er jo igang med at opruste ungdomsårene med spillere udefra, men vi må se hvor han enderForza skrev: ↑24. jun 2022, 11:55Fair nok. Så er det næppe os. Især også nu når agenten påstår at det er hjemve til Sjælland.Moen skrev: ↑24. jun 2022, 11:36Det er bare lige et step eller to over dem vi har hentet. U17-topscorer, U17-landsholdsspiller, debut i superligaen, prøvetræning i RomaFlæskeFrank skrev: ↑24. jun 2022, 11:27Jeg tænker, at det netop lignede os i dette vindue. Der bliver oprustet meget på det område, og det lyder vel klart som om, at han ikke skal hjem til mors kødgryder.
-
- 1. div
Det er jo også en mulighed at Roma gerne ville have ham efter hans prøvetræning.troelsh skrev: ↑24. jun 2022, 12:01Søren Pedersen virker dog meget pigesur over forløbet, for mig kunne det godt indikere at det er os eller agf der er på spil, og vi er jo igang med at opruste ungdomsårene med spillere udefra, men vi må se hvor han enderForza skrev: ↑24. jun 2022, 11:55Fair nok. Så er det næppe os. Især også nu når agenten påstår at det er hjemve til Sjælland.Moen skrev: ↑24. jun 2022, 11:36Det er bare lige et step eller to over dem vi har hentet. U17-topscorer, U17-landsholdsspiller, debut i superligaen, prøvetræning i RomaFlæskeFrank skrev: ↑24. jun 2022, 11:27Jeg tænker, at det netop lignede os i dette vindue. Der bliver oprustet meget på det område, og det lyder vel klart som om, at han ikke skal hjem til mors kødgryder.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... de/3017129
Simon Ydesen fra Nordjyske sætter nogle fine ord på den nye ungdomsstrategi med Figo i spidsen.
Simon Ydesen fra Nordjyske sætter nogle fine ord på den nye ungdomsstrategi med Figo i spidsen.
Han konkluderer at stratigien virker, før den overhovedet er sat i gang. Enten er han meget optimistik eller er han skabt til et lederjob.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 12:41https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... de/3017129
Som jeg læser det så konkluderer han at der er et kæmpe problem, og at man nu (endelig) forsøger at gøre noget ved det.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 12:56Han konkluderer at stratigien virker, før den overhovedet er sat i gang. Enten er han meget optimistik eller er han skabt til et lederjob.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 12:41https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... de/3017129
Det er en mere venlig læsning end jeg ville give det. Han skriver "Et talentarbejde man stolt har brystet sig af at være gode til. Det kan vi roligt konstatere, at man er godt på vej til at blive igen.". Det er lidt som at konstatere slankekuren virker fordi man har købt en agurk og et par tomater.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 13:06Som jeg læser det så konkluderer han at der er et kæmpe problem, og at man nu (endelig) forsøger at gøre noget ved det.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 12:56Han konkluderer at stratigien virker, før den overhovedet er sat i gang. Enten er han meget optimistik eller er han skabt til et lederjob.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 12:41https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... de/3017129
Anyways, så synes jeg idéen er god. Rod gennem andres skrald, for der kunne være guld imellem.
Lige præcis! Man skulle tro han var ansat af AaB som spindoktor.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 13:22Det er en mere venlig læsning end jeg ville give det. Han skriver "Et talentarbejde man stolt har brystet sig af at være gode til. Det kan vi roligt konstatere, at man er godt på vej til at blive igen.". Det er lidt som at konstatere slankekuren virker fordi man har købt en agurk og et par tomater.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 13:06Som jeg læser det så konkluderer han at der er et kæmpe problem, og at man nu (endelig) forsøger at gøre noget ved det.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 12:56Han konkluderer at stratigien virker, før den overhovedet er sat i gang. Enten er han meget optimistik eller er han skabt til et lederjob.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 12:41https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... de/3017129
Anyways, så synes jeg idéen er god. Rod gennem andres skrald, for der kunne være guld imellem.
Det skriver til himlen det statement han afslutter artiklen med:
"Et talentarbejde man stolt har brystet sig af at være gode til. Det kan vi roligt konstatere, at man er godt på vej til at blive igen."
Man er sgu da ikke lige pludselig på rette kurs, fordi man henter de ungdomsspillere som andre klubber har opgivet. Det er da et tegn på ren afmagt - når andre klubbers rejects er bedre end de talenter man selv kan fremelske.
Det er fint han beskriver de tiltag AaB foretager sig, men det er pinligt at han konkluderer at det alt sammen bliver en kæmpe succes. Det bliver ekstremt tydeligt at Nordjyske ikke har en normal journalistisk vinkel på deres dækning af AaB.
Simon Ydesen virker i den grad som mikrofonholder for AaB. Ligesom han lige pludselig skrev en leder om baneforhold i AaB for Superligaen, som om det ikke var mere eller mindre bestillingsarbejde fra AaB/Inge.Patmand skrev: ↑24. jun 2022, 20:14Lige præcis! Man skulle tro han var ansat af AaB som spindoktor.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 13:22Det er en mere venlig læsning end jeg ville give det. Han skriver "Et talentarbejde man stolt har brystet sig af at være gode til. Det kan vi roligt konstatere, at man er godt på vej til at blive igen.". Det er lidt som at konstatere slankekuren virker fordi man har købt en agurk og et par tomater.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 13:06Som jeg læser det så konkluderer han at der er et kæmpe problem, og at man nu (endelig) forsøger at gøre noget ved det.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 12:56Han konkluderer at stratigien virker, før den overhovedet er sat i gang. Enten er han meget optimistik eller er han skabt til et lederjob.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 12:41https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... de/3017129
"Et talentarbejde man stolt har brystet sig af at være gode til. Det kan vi roligt konstatere, at man er godt på vej til at blive igen."
Man er sgu da ikke lige pludselig på rette kurs, fordi man henter de ungdomsspillere som andre klubber har opgivet. Det er da et tegn på ren afmagt - når andre klubbers rejects er bedre end de talenter man selv kan fremelske.
Det er fint han beskriver de tiltag AaB foretager sig, men det er pinligt at han konkluderer at det alt sammen bliver en kæmpe succes. Det bliver ekstremt tydeligt at Nordjyske ikke har en normal journalistisk vinkel på deres dækning af AaB.
Det er slet ikke mit indtryk. Han har været mega-kritisk omkring talentmiljøerne i Nordjylland generelt, og han er nok den journalist der følger det tættest og ved mest om det. AaB har også fået deres kritik om samme emner i ripodsten.AaB&SAFC skrev:Simon Ydesen virker i den grad som mikrofonholder for AaB. Ligesom han lige pludselig skrev en leder om baneforhold i AaB for Superligaen, som om det ikke var mere eller mindre bestillingsarbejde fra AaB/Inge.Patmand skrev: ↑24. jun 2022, 20:14Lige præcis! Man skulle tro han var ansat af AaB som spindoktor.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 13:22Det er en mere venlig læsning end jeg ville give det. Han skriver "Et talentarbejde man stolt har brystet sig af at være gode til. Det kan vi roligt konstatere, at man er godt på vej til at blive igen.". Det er lidt som at konstatere slankekuren virker fordi man har købt en agurk og et par tomater.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 13:06Som jeg læser det så konkluderer han at der er et kæmpe problem, og at man nu (endelig) forsøger at gøre noget ved det.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 12:56Han konkluderer at stratigien virker, før den overhovedet er sat i gang. Enten er han meget optimistik eller er han skabt til et lederjob.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 12:41https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... de/3017129
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Enig. Nu er Nordjyske generelt ingen Aarhus Stiften, men det er da fair at dele ud af sin indsigt i talentudvikling og ungdomsfodbold? Og ja, det er nok tidligt at danne en konklusion, men nu sker der da i hvert fald noget med elendighedenPastorius skrev: ↑24. jun 2022, 21:28Det er slet ikke mit indtryk. Han har været mega-kritisk omkring talentmiljøerne i Nordjylland generelt, og han er nok den journalist der følger det tættest og ved mest om det. AaB har også fået deres kritik om samme emner i ripodsten.AaB&SAFC skrev:Simon Ydesen virker i den grad som mikrofonholder for AaB. Ligesom han lige pludselig skrev en leder om baneforhold i AaB for Superligaen, som om det ikke var mere eller mindre bestillingsarbejde fra AaB/Inge.Patmand skrev: ↑24. jun 2022, 20:14Lige præcis! Man skulle tro han var ansat af AaB som spindoktor.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 13:22Det er en mere venlig læsning end jeg ville give det. Han skriver "Et talentarbejde man stolt har brystet sig af at være gode til. Det kan vi roligt konstatere, at man er godt på vej til at blive igen.". Det er lidt som at konstatere slankekuren virker fordi man har købt en agurk og et par tomater.