Kamptråd: FC København - AaB, 26.02.2023
Re: Kamptråd: FC København - AaB, 26.02.2023
Den største dødvægt har været fossum.
Han burde spille med højholt og pedro som 2 seksere - og så 3 spillere foran - souza - Lucas/bakiz - prip
Med helenius i front.
4-5-1 / 4-2-3-1
Syns der er bedre balance med de spillere vi har.
Men allerhelst 3-4-3 men det sker ik.
Syns det er problematisk med venstre siden når granli er VB.
Han kommer i hvert tilfælde ikke med frem - så venstre Wing skal klare sig selv . Syns i øvrigt st Ahlmann er den bedste VB vi har.
Han burde spille med højholt og pedro som 2 seksere - og så 3 spillere foran - souza - Lucas/bakiz - prip
Med helenius i front.
4-5-1 / 4-2-3-1
Han kommer i hvert tilfælde ikke med frem - så venstre Wing skal klare sig selv . Syns i øvrigt st Ahlmann er den bedste VB vi har.
Det var sgu da et dejligt velovervejet svar. Fedt.. Og jeg forstår dig, men håber ikke du får retFunky skrev: ↑25. feb 2023, 21:58Det er sgu et meget fair spørgsmål.RicoBR02 skrev: ↑25. feb 2023, 21:45Jeg forstår godt at fodbold er følelser, men hvorfor bliver man ved med at være på en AaB debatside hvis det hele kun handler om at lave indlæg omkring hvor fucked vi er, hvor elendige vi er og hvor dårlig vores ledelse og trænere er? (Den er ikke kun til dig og du er absolut heller ikke den værste)Funky skrev: ↑25. feb 2023, 21:37Det er da ren put-and-take for FCK i morgen. Og der er ligesom intet at gøre ved det, skaden ER sket.Frygah skrev: ↑25. feb 2023, 21:19Men vi kan altså godt få en røvfuld uden at det er tegn på opgivende adfærd eller at alt er galt under Hamrén.baresi skrev: ↑25. feb 2023, 17:12Det er IKKe er problem at tabe i parken og slet ikke med dem trup FCK hard
Men hvis vi blir skilt af og feks får en røvtur som vores sidste efterårs kamp mod FCN - så må træneren enten UD eller sadle om nu.
For 1 ting er at tabe en anden møde er hvis det er opgivende adfærd .
I øvrigt fin artikel af Morten Bruun ift AaB - må stille lig op i Er Enig Køen …0
FCK har lige tævet Silkeborg 3-0 på kunstgræs i Silkeborg - Det er altså et voldsomt hold vi møder, og selv uden vores nuværende placering og krise ville vi nemt kunne rende ind i en røvfuld i morgen.
For mit eget vedkommende tror jeg, der er flere elementer i spil; mestendels er det måske en øvelse i at forberede sig på at kunne sove om natten, når nedrykningen ER blevet en realitet, at have sagt det højt nogle gange forinden, og hvis det så er det, man har i hovedet, så er det jo også det, man ender med at udtrykke. Altså, jeg HAR faktisk mistet al tro på, at det kan lykkes, og det har jo været en lang nedslidning at nå til det punkt, efter at have støttet og troet på klubben i laaang tid og en række mere eller mindre hårrejsende situationer. Men nu er der simpelthen for langt op og for længe siden, klubben har præsteret bare én gennemført god kamp.
Så det er måske egentlig et udtryk for psykologisk selvforsvar. Men ikke mere, end at jeg også vil mene, at vi helt objektivt står uhyre svagt i billedet.
Ahlmann må virkelig være skidt kørende, når Granli er foretrukket som back.
Forstår ikke vi tilsyneladende fortsætter i samme formation, fck smadrer lige igennem den firebackkæde der er hullet som en schweizerost
Forstår ikke vi tilsyneladende fortsætter i samme formation, fck smadrer lige igennem den firebackkæde der er hullet som en schweizerost
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Granli har gjort det rigtig fint, så det er vel fair nok.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
De skifter jo over til en 3 backkæde i angrebet så han skal ikke med frem, der spiller vi med wingback og med Lucas som venstre 8er, og hvad jeg tror bliver Sousa som venstrewingback og kant i forsvarspillet.baresi skrev: ↑26. feb 2023, 15:29Den største dødvægt har været fossum.
Med helenius i front.
4-5-1 / 4-2-3-1
Jaja altså vi kan blive positivt overrasket og der er jo altid en chance hver gang der er en ny kamp.raekkeettre skrev: ↑26. feb 2023, 15:56De skifter jo over til en 3 backkæde i angrebet så han skal ikke med frem, der spiller vi med wingback og med Lucas som venstre 8er, og hvad jeg tror bliver Sousa som venstrewingback og kant i forsvarspillet.baresi skrev: ↑26. feb 2023, 15:29Den største dødvægt har været fossum.
Med helenius i front.
4-5-1 / 4-2-3-1
Er der nogen der kan se kampen som ikke har 6eren - send gerne en privat besked evt.
Kom nu Lucas
Læg mærke til, hvordan Helenius løber og prøver at dirigere med sine holdkammerater i presset, men at der absolut ingen af dem, der følger med. Jeg kan godt forstå, at han føler sig alene deroppe.
Altså vi har da spillet bedre end vi plejer... Det siger så ikke det helt store for det er stadig ikke godt.
Håber på et rødt kort til FCK så kan vi muligvis få en nogenlunde lige kamp ellers bliver det et blodbad når først fck lige kommer i gang
Håber på et rødt kort til FCK så kan vi muligvis få en nogenlunde lige kamp ellers bliver det et blodbad når først fck lige kommer i gang
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
- 2. div
- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Kom nu for hulen, vi kan godt vinde den her kamp
Men vi skal være mere skarp på omstillingerne. Og så skal Kehlert tage sig sammen. Klart frispark der!
Men vi skal være mere skarp på omstillingerne. Og så skal Kehlert tage sig sammen. Klart frispark der!
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Kramer er squ en dejlig mand, at have med igen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Kristian
- Allstar
Vi spiller helt fint taget i betragtning over hvor vi ligger og hvem modstanderen er.
Det er svært at være negativ.
Vi skal dog være monster skarpe i opstillingerne.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
De udspiller os altså. Har nu haft 3 enorme chancer på 24 minutter.
Edit: 4 chancer nu.
Edit: 4 chancer nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kristian
- Allstar
De har også bare en kæmpe fordel af at være så gode på bolden.
Men det trækker op til mål.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Bliver let lidt kontrafaktisk, men stærk indsats af Theo på de to chancer..
Han dækker målet godt, og har bolden selv h is den var indenfor stolpen..
Men ser lidt for let ud..
Vi har ingen centralmidtbane tyngde.. De vader igennem..
Han dækker målet godt, og har bolden selv h is den var indenfor stolpen..
Men ser lidt for let ud..
Vi har ingen centralmidtbane tyngde.. De vader igennem..
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg er meget enig i at Ludewig ikke skal spille på kanten, men Sousa er godt nok en hund i et spil kegler defensivt. Han kommer til at koste i denne kamp.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Boldene frem i banen er alt for ringe. Bagkæden er elendig på bolden.
Sousa er meget bedre i højre side.
Lucas Andersen taber konsekvent duellerne til Falck.
Pedro ind i stedet for Fossum
Jeg vil sige i stedet for Lucas, der slet ikke er med I kampen hverken med eller uden bold. Og sæt Sousa over på højrekanten og lad Prip have den lidt mere defensive kantrolle i venstresiden.bedstefar skrev:Pedro ind i stedet for Fossum
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14