Fyringen af Friis kom fra bestyrelsen og så fik Inge besked om at føre den ud i livet, lige som det var bælum der kom med hamren. Begge ting lod man så Inge forsvare i tvFunky skrev: ↑19. mar 2023, 16:21Hold kæft hvor var det dumt at fyre Friis. Altså, hold nu bare helt monumentalt meget kæft hvor var det dumt. We got THIS instead???baresi skrev: ↑19. mar 2023, 16:19Og han står selv med totalt bøjet hoved hamrenFunky skrev: ↑19. mar 2023, 16:14Yep.
Vi ser på Hamréns totale fallit. Forkert tilgang fra day 1. Forkert opstilling. Forkerte spillere man har satset på. Intet spilkoncept. Dårlig moral og bøjede hoveder. Vi kommer ikke i nærheden af overlevelse, med så elendigt trænersarbejde, som kun overgås derude af den elendige ledelse af klubben.
Han er totalt fejlcastet .
Kamptråd: AaB - FC Randers, 19.03.2023
Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 19.03.2023
Kæft, vi er ringe.
Hamren er nødt til at smutte nu. Det har set forfærdeligt ud siden han tog over.
Spillerne? Særligt Lucas og Prip kan rende mig noget så grusomt. Vi rykker ned med et brag.
Hamren er nødt til at smutte nu. Det har set forfærdeligt ud siden han tog over.
Spillerne? Særligt Lucas og Prip kan rende mig noget så grusomt. Vi rykker ned med et brag.
Randers må ikke få gule kort?
Det tror man jo ikke på det her..
Okay, nu er Randers også småheldige med ikke at indkassere er mål. Markspiller redder på stregen…
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nej men har dog vist gennem en lang karriere, at han kan lave mål. Ementa har spillet 30 kampe uden at få bolden i kassen.
Det er også stolpe ud for os må vi sige. Som det ægte bundhold vi er.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Udligning i Lyngby. Horsens dominerer åbenbart i 2. halvleg.
Jeg kan ikke komme i tanke om mange angribere i Superligaens historie, der er mindre målfarlige end Ramkilde. Jeg fatter hat af, at man skrev en længere kontrakt med ham
Det er indianerfodbold nu.Hanga skrev: ↑19. mar 2023, 16:28Nej men har dog vist gennem en lang karriere, at han kan lave mål. Ementa har spillet 30 kampe uden at få bolden i kassen.
Jeg vil stadig langt hellere have Helenius i feltet end Ementa må jeg sige.Funky skrev: ↑19. mar 2023, 16:31Det er indianerfodbold nu.Hanga skrev: ↑19. mar 2023, 16:28Nej men har dog vist gennem en lang karriere, at han kan lave mål. Ementa har spillet 30 kampe uden at få bolden i kassen.
Nå, det er en ligegyldig diskussion.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så faldt niveauet fuldstændig siden afbrænderne..
De kan ikke komme væk fra egen banehalvdel nu..
Randers elsker spillet lige nu..
De kan ikke komme væk fra egen banehalvdel nu..
Randers elsker spillet lige nu..
Så vil man jo heller ikke lave mål..
Hold nu kæft altså det er FCM kampen om igen foran mål. Få nu de bolde i kassen altså.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er jo pinligt nu..
Ellers flot hovedstød af ham dér, men selvfølgelig tryller deres målmand lige en dobbeltredning frem.Hanga skrev: ↑19. mar 2023, 16:33Jeg vil stadig langt hellere have Helenius i feltet end Ementa må jeg sige.Funky skrev: ↑19. mar 2023, 16:31Det er indianerfodbold nu.Hanga skrev: ↑19. mar 2023, 16:28Nej men har dog vist gennem en lang karriere, at han kan lave mål. Ementa har spillet 30 kampe uden at få bolden i kassen.
Det er præcist prikken over i’et
Hamren står uden nogen engagement - sider lige bagved ham
Næsten
Ja, første redning er flot. Men den anden er jo mere en fuldstændig vanvittig dårlig afslutning af Ramkilde.Funky skrev: ↑19. mar 2023, 16:38Ellers flot hovedstød af ham dér, men selvfølgelig tryller deres målmand lige en dobbeltredning frem.Hanga skrev: ↑19. mar 2023, 16:33Jeg vil stadig langt hellere have Helenius i feltet end Ementa må jeg sige.
Om han står og hopper og danser på sidelinien er jeg ret ligeglad med. Det er alt hans arbejde forinden, den er gal med.