Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023
Re: Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023
Theo skal ikke spille flere kampe fra start i dette nedrykningsspil. Han er slet ikke gearet og moden nok. Samtidig er han rystende usikker ringe ved udspark og med foden. Valget er nemt nu Hr. Hiljemark.
Theo har kostet en hel del point, og han forsætter med at koste point, og AaB forsætter bare blåøjet med at bruge ham... De point bliver dyre at undværer
Jeg tror der er større chance for at sælge Theo, hvis han ikke spiller.
Håbløst! Theo har satme heller ikke været god i dag. Og generelt er det jo et kæmpe problem, at han så ofte sender bolden udover sidelinjen.
Den nedgradering af Rinne kommer til at koste os en evt. Nedrykning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Bedste målmand siden Nicolai Larsen til at spille os selv under pres
Jeg har lige skrevet Sander koster...........
En dreng er og bliver en dreng
En dreng er og bliver en dreng
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
At vi ikke fik en ordentlig erstatning for Rinne kan sneget vel være forskellen på overlevelse og nedrykning.
Hader København!
Sander har vel kostet 7-8 point i den her sæson alene. Skandale at man ikke løste det målmandsproblem i vinters.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, det er måske ikke den bedste kamp på sæsonen at give modstanderen to mål
Vi må simpelthen til at snakke om, at Sander er alt for overvurderet! Han har efterhånden kostet rigtig mange point denne sæson.
Vi har en målmand, der er med på det tyske u-21-landshold. Få nu bare skiftet på den målmandsplads.
Vi har en målmand, der er med på det tyske u-21-landshold. Få nu bare skiftet på den målmandsplads.
Så det er Inge og Bælums skyld? Amen stop! Fandme da ikke dem som sætter holdet.. Håbløst at den lille dreng skal derind. En målmand skal vise karisma og karakter - Sander ligner en 13 årige skoledreng.. NUL udstråling!
Han er overvurderet.. Han er et middelmådigt målmands talent..
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Du tænker ikke det er nemmere at sætte en kvalificeret erstatning derind hvis vi havde en erstatning?
Og hvem er det der ikke har hentet en målmand der faktisk kunne levere?
Målt på præstationer er Sander og Posavec de to med afstand ringeste AaB-keepere jeg kan huske som fan (Jimmy og frem).
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Man kunne jo spille med Mantl. Men nææ nej…
Dumt, dumt, mega dumt. Hvor er det ærgerligt.
Dumt, dumt, mega dumt. Hvor er det ærgerligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg har simpelthen svært ved at se Mantl levere samme rystende usikre kamp, som Theo har gjort i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Det er vanvittigt ringe arbejde og en kæmpe joke hvad vi har lavet på den målmandspost.Kunji skrev:Det er bare ikke godtnok af Theo, men det falder stadig tilbage på Inge og Bælum. Hvorfor skal Theo være fast mand i den her situation?
Eeejjj hvor er det bittert at vi smed det igen. Vi havde alt momentum.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14