Kamptråd: AaB - Kolding IF, 03.09.2023
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Kamptråd: AaB - Kolding IF, 03.09.2023
Dato: 3. september 2023
Kick off: Kl. 15
Sted: Aalborg Stadion
TV: Viaplay
Række: 1. division
Runde: 8
Karantæne: Ferreira
Kick off: Kl. 15
Sted: Aalborg Stadion
TV: Viaplay
Række: 1. division
Runde: 8
Karantæne: Ferreira
Re: Kamptråd: AaB - Kolding IF, 03.09.2023
Gad godt se den her
Posa
KJ - Otoa - Kram - Ahl
Jeppe P - Højholt - Widell
Sousa - Helenius - Ross
Posa
KJ - Otoa - Kram - Ahl
Jeppe P - Højholt - Widell
Sousa - Helenius - Ross
-
- Allstar
Er Caballo stadig ude?
Ellers ville jeg gerne se:
Posavec
Jørgensen - Otoa - Kramer - Caballo
Højholt
Widell - Odada
Sousa - Ross - Bakiz
Ædruelighedens stemme
Helt enig. Det kunne være spændende.R Rosenberg skrev: ↑29. aug 2023, 08:33Er Caballo stadig ude?
Posavec
Højholt
Widell - Odada
Sousa - Ross - Bakiz
Synes også den kombination ser spændende ud. Der er noget power i den som kan noget.Nautrup88 skrev: ↑29. aug 2023, 08:42Helt enig. Det kunne være spændende.R Rosenberg skrev: ↑29. aug 2023, 08:33Er Caballo stadig ude?
Posavec
Højholt
Widell - Odada
Sousa - Ross - Bakiz
Samtidig vildt, hvis Thelander, Lucas, Helenius, Ahlmann og Prica sidder på bænken. + Pedro i karantæne og Pallesen skadet. Der har aldrig været så mange penge bundet op i fallerede profiler som vi ser nu. Det må give anledning til selvransagelse hos disse og hovedpine for Kappmeier, at holdets profiler levere så langt under niveau.
- Spanky
- Allstar
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
Mod B93 lavede vi tre mål efter han var kommet på banen, i søndags lavede vi 2 mål efter han var kommet på banen.
Han skal bare spille kontinuerlig.
Prica er helt på månen, ikke en eneste positiv aktion i søndags.
Mod B93 lavede vi tre mål efter han var kommet på banen, i søndags lavede vi 2 mål efter han var kommet på banen.
Det er vel reelt set kun Thelander, Lucas og helenius der for resten af fodbold Danmark er overraskende på bænken, de 2 sidste har ikke præsteret stabilt længe, og prica har vel aldrig rigtig præsteret.. Lucas er bedst som indskifter og det samme med Helenius, de viste noget vilje da de blev skiftet ind sidst og bestemmer jeg skulle det være deres roller for eftertiden.. Thelander ville jeg vælge fremfor kramer, men de er meget tæt på hinanden..Sønderhof skrev: ↑29. aug 2023, 09:25Synes også den kombination ser spændende ud. Der er noget power i den som kan noget.Nautrup88 skrev: ↑29. aug 2023, 08:42Helt enig. Det kunne være spændende.R Rosenberg skrev: ↑29. aug 2023, 08:33Er Caballo stadig ude?
Posavec
Højholt
Widell - Odada
Sousa - Ross - Bakiz
Samtidig vildt, hvis Thelander, Lucas, Helenius, Ahlmann og Prica sidder på bænken. + Pedro i karantæne og Pallesen skadet. Der har aldrig været så mange penge bundet op i fallerede profiler som vi ser nu. Det må give anledning til selvransagelse hos disse og hovedpine for Kappmeier, at holdets profiler levere så langt under niveau.
Tror det er vigtigt at klubben kommer væk fra det med profiler der SKAL spille, vi skal stille med det bedste hold, ikke med det dyreste..
Det handler jo ikke om Prica skal spille. Det handler om Ross skal spille så sin naturlige plads oppe foran. En af grundene til det både bliver svært at sælge Ross og overbevise ham om at forlænge er at han ikke har nogen fast plads. Han bliver brugt lidt som kant, lidt som 8er lidt som 10er og lidt som spidsangriber. Han skal have en fast plads, en forlængelse og sars på hamSpanky skrev: ↑29. aug 2023, 09:31Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
Vi skal ikke give ham sars, det ville være fjolletAlexis skrev: ↑29. aug 2023, 09:39Det handler jo ikke om Prica skal spille. Det handler om Ross skal spille så sin naturlige plads oppe foran. En af grundene til det både bliver svært at sælge Ross og overbevise ham om at forlænge er at han ikke har nogen fast plads. Han bliver brugt lidt som kant, lidt som 8er lidt som 10er og lidt som spidsangriber. Han skal have en fast plads, en forlængelse og sars på hamSpanky skrev: ↑29. aug 2023, 09:31Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
- Spanky
- Allstar
Ross skal spille fast som 8'er. Han kan bogstavelig blive guld værd, hvis han kan holde sit målsnit derfra (ja, det er nok for meget at forlange). Men en målfarlig 8'er vil være eftertragtet.Alexis skrev: ↑29. aug 2023, 09:39Det handler jo ikke om Prica skal spille. Det handler om Ross skal spille så sin naturlige plads oppe foran. En af grundene til det både bliver svært at sælge Ross og overbevise ham om at forlænge er at han ikke har nogen fast plads. Han bliver brugt lidt som kant, lidt som 8er lidt som 10er og lidt som spidsangriber. Han skal have en fast plads, en forlængelse og sars på hamSpanky skrev: ↑29. aug 2023, 09:31Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Kolding er et atypisk hold, der gerne spiller med lange bolde og mange dueller.
Til det har vi brug for både Kramer og Thelander, hvis de er klar.
Derudover bliver det endnu vigtigere, at vi formår at holde tempo i vores spil.
Jeg ser gerne denne opstilling.
Posavec
Jørgensen, Kramer, Thelander, Ahlmann
Højholt
Ross, Widell
Sousa, Helenius, Bakiz
Alternativt skal Bakiz på bænken og Odada fra start for at styrke vores tilstedeværelse i luften. Dermed Ross på kanten. Vigtigst ser jeg det, at vi går væk fra de to seksere. Det hæmmer vores spil ekstremt meget. Modargumentet ville være, at der kommer rigtig mange andenbolde omkring Koldings angribere.
Posavec
Højholt
Ross, Widell
Sousa, Helenius, Bakiz
Alternativt skal Bakiz på bænken og Odada fra start for at styrke vores tilstedeværelse i luften. Dermed Ross på kanten. Vigtigst ser jeg det, at vi går væk fra de to seksere. Det hæmmer vores spil ekstremt meget. Modargumentet ville være, at der kommer rigtig mange andenbolde omkring Koldings angribere.
bakiz enig hvis han er start klar, så skal han altid starte inde. Ift. Jeppe P - så gad jeg godt se hans drive på den 8er - med både ham og widell som 8ere (boks til boks) og højholt regulær 1 mands 6er. Bare for at se om det ændrer dynamikken lidt. Men hvis vi spiller 4-2-3-1 så tror jeg Odada er tæt på en startplads.R Rosenberg skrev: ↑29. aug 2023, 08:33Er Caballo stadig ude?
Posavec
Højholt
Widell - Odada
Sousa - Ross - Bakiz
jeg er bare SÅ ærgerlig over at Widell parkeres på den højrekant. Og hvorfor er det at sousa og widell ikke skifter side hvis han nu endelig vil spille sådan. så bliver det da endnu mere farligt.
Enig. Dog kan det sagtens gå med to 6´ere, hvis Højholt og Odada spiller sammen. De er begge gode på bolden og Odada giver noget tiltrængt fysik imod et fysisk hold.Reyad skrev: ↑29. aug 2023, 10:06Kolding er et atypisk hold, der gerne spiller med lange bolde og mange dueller.
Posavec
Højholt
Ross, Widell
Sousa, Helenius, Bakiz
Spillerne skal op i gear i forhold til Hillerød-kampen - ellers taber vi kampen. Så enkelt er det. Kolding skulle eftersigende være et ret svært hold at spille imod, og er gode på dødbolde.
Jeg vil fanme se noget tempo i spillet i denne kamp. Dvs. Lucas skal starte ude.
-
- Allstar
Præcis. Efter han var kommet på banen.Spanky skrev: ↑29. aug 2023, 09:31Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
Han er glimrende at kunne skifte ind. Det samme med Luke.
Fælles for dem begge er, at de er sygt ringe, når de starter inde.
Og der er vel omtrent nul personer, der agiterer for, at Prica skal starte inde.
Ædruelighedens stemme
- Spanky
- Allstar
Helenius var også millimeter fra at blive matchwinner i Hobro, hvor han spiller fuld tid. En spiller som ham skal, i min optik, have kontinuerlig spilletid for at vise sig fra sin bedste side, der er meget mere i ham.R Rosenberg skrev: ↑29. aug 2023, 10:46Præcis. Efter han var kommet på banen.Spanky skrev: ↑29. aug 2023, 09:31Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
Og der er vel omtrent nul personer, der agiterer for, at Prica skal starte inde.
Jeg har ikke påstået nogen vil have Prica ind, blot at han er røvelendig.
Jeg er enig. Af de valgmuligheder vi har, som lader til kun at være Helenius og Prica da Ross aldrig får angriberpladsen, så er Helenius klart at foretrække. Jeg tror ikke der er nogen der synes han har spillet til topkarakterer, langt fra endda, men han er nu engang det bedste bud på en målscorer som vi har. Det er dog klart at når/hvis attituden bliver et problem så skal Hiljemark reagere på det. Men som Lynge har sagt for nyligt, så har han altid været en spiller der let kunne ligne en der havde "meldt sig ud", selvom han egentlig ikke har det.Spanky skrev: ↑29. aug 2023, 11:18Helenius var også millimeter fra at blive matchwinner i Hobro, hvor han spiller fuld tid. En spiller som ham skal, i min optik, have kontinuerlig spilletid for at vise sig fra sin bedste side, der er meget mere i ham.R Rosenberg skrev: ↑29. aug 2023, 10:46Præcis. Efter han var kommet på banen.Spanky skrev: ↑29. aug 2023, 09:31Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
Jeg vil rigtig gerne tro på Prica men han griber ikke sine chancer desværre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Landshold
Det er fint, at Lynge render rundt med den holdning, men når Helenius kontinuerligt fremstår negativ i kropssprog og brokker sig verbalt, så sender det nogle signaler ned igennem truppen. Da han var yngre, synes jeg ikke, at der var så meget ift negativitet/opgivende attitude. Helt principielt er det jo fint, at der kommer en sviner engang i mellem, men så skal afsenderen også præstere selv og der har det haltet lidt for HeleniusHanga skrev: ↑29. aug 2023, 11:21Jeg er enig. Af de valgmuligheder vi har, som lader til kun at være Helenius og Prica da Ross aldrig får angriberpladsen, så er Helenius klart at foretrække. Jeg tror ikke der er nogen der synes han har spillet til topkarakterer, langt fra endda, men han er nu engang det bedste bud på en målscorer som vi har. Det er dog klart at når/hvis attituden bliver et problem så skal Hiljemark reagere på det. Men som Lynge har sagt for nyligt, så har han altid været en spiller der let kunne ligne en der havde "meldt sig ud", selvom han egentlig ikke har det.Spanky skrev: ↑29. aug 2023, 11:18Helenius var også millimeter fra at blive matchwinner i Hobro, hvor han spiller fuld tid. En spiller som ham skal, i min optik, have kontinuerlig spilletid for at vise sig fra sin bedste side, der er meget mere i ham.R Rosenberg skrev: ↑29. aug 2023, 10:46Præcis. Efter han var kommet på banen.Spanky skrev: ↑29. aug 2023, 09:31Selvfølgelig skal Helenius ikke sidde på bænken igen.
Jeg vil rigtig gerne tro på Prica men han griber ikke sine chancer desværre.
Han er dog langt bedre en Prica. Puha Prica var ringe og lavede stort set intet af værdi - desværre.
Jeg håber, at vi får noget mere sort muskel. Vi mangler en stærk, hurtig og brutal afrikaner på toppen.
Højholt har spillet 75 kampe og ikke lavet assist. Han er ikke god på bolden. Fornuftig til at sende bolden ud til backs eller andre midtbane. Men han er ikke nogen synderligt god boldspiller. Han er erobringsspiller. Hans evner med bolden er et af holdets helt store problemer fordi der aldrig kommer noget fra hamFIDEL skrev: ↑29. aug 2023, 10:23Enig. Dog kan det sagtens gå med to 6´ere, hvis Højholt og Odada spiller sammen. De er begge gode på bolden og Odada giver noget tiltrængt fysik imod et fysisk hold.Reyad skrev: ↑29. aug 2023, 10:06Kolding er et atypisk hold, der gerne spiller med lange bolde og mange dueller.
Posavec
Højholt
Ross, Widell
Sousa, Helenius, Bakiz
Spillerne skal op i gear i forhold til Hillerød-kampen - ellers taber vi kampen. Så enkelt er det. Kolding skulle eftersigende være et ret svært hold at spille imod, og er gode på dødbolde.
Jeg vil fanme se noget tempo i spillet i denne kamp. Dvs. Lucas skal starte ude.
Han har spillet 92 kampe, og lavet 0 mål men 1 assist i en pokalkamp AaB vandt med 13-0 over FIUK, Odense.Alexis skrev: ↑29. aug 2023, 11:48Højholt har spillet 75 kampe og ikke lavet assist. Han er ikke god på bolden. Fornuftig til at sende bolden ud til backs eller andre midtbane. Men han er ikke nogen synderligt god boldspiller. Han er erobringsspiller. Hans evner med bolden er et af holdets helt store problemer fordi der aldrig kommer noget fra hamFIDEL skrev: ↑29. aug 2023, 10:23Enig. Dog kan det sagtens gå med to 6´ere, hvis Højholt og Odada spiller sammen. De er begge gode på bolden og Odada giver noget tiltrængt fysik imod et fysisk hold.Reyad skrev: ↑29. aug 2023, 10:06Kolding er et atypisk hold, der gerne spiller med lange bolde og mange dueller.
Posavec
Højholt
Ross, Widell
Sousa, Helenius, Bakiz