le Cid skrev: ↑14. sep 2023, 15:25
jonas386 skrev: ↑14. sep 2023, 14:51
le Cid skrev: ↑14. sep 2023, 14:02
jonas386 skrev: ↑14. sep 2023, 13:26
le Cid skrev: ↑14. sep 2023, 12:50
Alexis skrev: ↑14. sep 2023, 11:27
Så må højholt på bænken, han bidrager ikke med noget alligevel
Sjovt som fodbold opfattess forskelligt. I Mediano (som ikke er et sandhedsvidne) mener de, at Højholt er den bedste spiller i hele divisionen...
De mener også at Ementa er en trussel i luftspillet, at Lucas Andersen stadig er en profil på superliganiveau og at Helenius er en spillertype der kan skabe ravage i feltet.
Som sagt - ikke et sandhedsvidne. Jeg vil dog stadig mene, at Højholt er vores bedste 6'er
Bevares. Det var mere til påstanden om, at han skulle være den bedste spiller I divisionen. Han er jo ikke engang den bedste midtbanespiller på Hornevej.
Jeg vil vurdere ham som næstbedste i truppen sidste sæson - efter Sousa. Med Sousa væk vil det jo være nærliggende at skyde ham som den bedste i NB ligaen - hvis man da ikke ser ret mange af kampene...!
Jeg er enig så langt, at han var en af de mere stabile spillere over sæsonen. Men det er jo netop vores, igennem flere sæsoner svage, midtbane der er en af grundene til, at vi ikke kan skabe chancer i etableret spil, og at marginalt bedre hold konsekvent render lige igennem os efter behag.
Jeg synes Højholt havde en række gode kampe i foråret, navnlig i den periode hvor en redning pludselig kom indenfor rækkevidde, hvor Pallesen også pludselig lignede en superligaback, men ellers var Højholt lige så dårligt spillende som alle de andre. At han var blandt de bedre siger mere om truppen end om Højholt.
Jeg synes han i denne sæson er blevet klart overstrålet af eks. Widell, og det er ikke kun fordi Widell er en mere offensiv og "flashy" spiller. Men jeg ved sgu ikke helt om jeg synes Widell er den bedste spiller i divisionen, omend han sagtens kan blive det.