Jeg forstår ikke den evige jagten Hiljemark på at der ikke er en åbenlys formation. Det fylder mere end 75% af kamp indlæggende.Sauer skrev: ↑15. sep 2023, 22:03Jeg forstår ikke?Maglau skrev: ↑15. sep 2023, 21:17Jeg vidste ikke det var en del af betingelserne for Hiljemarks succes. Hvor har du hørt det.Nautrup88 skrev: ↑15. sep 2023, 21:09Jamen vi er enige, men det med forskellige systemer og flytten rundt på folk, må da også give bekymring længere oppe. Vi har jo ikke lagt os på et fast koncept endnu.baresi skrev: ↑15. sep 2023, 21:03Der er for mange mærkelige dispositioner
Udover de åbenlyse med spillere på forkerte pladser så hænger vores spil bare ik sammen
Vi spiller dårligt ikke mindst offensivt
Vi spiller så ultra langsommeligt
Som om det er slowmotion
Og ja vi ligger nr 1. - men det skal vi jo også
Det virker ret tydeligt, at de mange formationsskift giver os en del problemer. Jeg kan ikke lure hvilken formation, der er bedst for os. Men det bekymrer mig, at Hiljemark tilsyneladende heller ikke kan. Og jeg håber ellers virkelig, at Hilje kan blive den rigtige mand for os.
Når man hører både kappmeier og Gow så virker det ikke til at det noget man har decideret fokus på endnu.
Der sidder så mange mandagstrænere herinde og kloger sig på alt muligt som en hel stab af professionelle mennesker står bag - en stab som er ny og prøver at bygge noget op.
Min egen personlige holdning er at 1 div har givet klub og sportslig stab en mulighed for at sætte en proces i gang helt helt fra bunden. Hvilke steps der kommer først, næst og hvor vi skal ende overlader jeg trygt til Hilje og hans stab over og under ham.