Næstved Boldklub - AaB
-
- Allstar
Re: Næstved Boldklub - AaB
Nu prøver han simpelthen Bomholt i start 11
Og ross tilbage som 9'er
Og ross tilbage som 9'er
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Jeg er så træt af Hiljemark
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Erasmus Montanus
- Allstar
- Favoritspiller: Kasper Risgård
- Geografisk sted: Frederiksberg
Det er godt set af Hilje - Bomholt første målscorerandreasaab89 skrev: ↑12. nov 2023, 12:03Nu prøver han simpelthen Bomholt i start 11
Og ross tilbage som 9'er
Posavec
Otoa-Thelander-Kramer
Jørgensen-Bomholt-Højholt-Caballo
Widell-Ross-Bakiz
Men det er da ærgerligt, vi ikke finder frem til en fast start-11.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Bomholt simpelthen.
Det siger da noget om hvor meget på røven vi stadig er med midtbanespillere. Det er jo ikke fordi han har shinet når han kommer ind og han slår mig også som noget klejn ifht. at skulle ind og pæle med næver drengene i mudderpølen.
Jeg håber, at han virkelig brænder banen af og viser sig som en 8'er, men jeg er nok ikke så fortrystningsfuld ifht. at introducere en totalt uprøvet spiller på et hold der ikke fungerer.
Det siger da noget om hvor meget på røven vi stadig er med midtbanespillere. Det er jo ikke fordi han har shinet når han kommer ind og han slår mig også som noget klejn ifht. at skulle ind og pæle med næver drengene i mudderpølen.
Jeg håber, at han virkelig brænder banen af og viser sig som en 8'er, men jeg er nok ikke så fortrystningsfuld ifht. at introducere en totalt uprøvet spiller på et hold der ikke fungerer.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Er Hilje igang med en magtkamp over trupsammesætning eller hvad sker der?
Lucas, Odada og Pedro er overhalet af en 17 årig som primært har siddet ubrugt på bænket i alle kampe
Der må stikke noget under
Lucas, Odada og Pedro er overhalet af en 17 årig som primært har siddet ubrugt på bænket i alle kampe
Der må stikke noget under
-
- Landshold
- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Der er et godt mix ift. alder på det her hold.
Længe leve arbejderklassen!
- Trickster
- Superliga
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes det er fedt, at Hiljemark giver en af de unge chancen. Vi må gå ud fra, at han har gjort sig fortjent til en startplads gennem hårdt arbejde til træning. Nu skal chances gribes.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Tror bare det siger lidt om niveauet hos de andre.
Vi ved jo heller ikke hvordan de gør det til træning, lad os da håbe Bomholt viser han er fremtidens mand på den centrale midt
Hvordan skal der nogensinde komme en rytme på det hold, det er jo en ny opstilling hver ENESTE gang
Kom nu igang AaB!!!
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fedt nok, at man giver en ung chancen på midtbanen, men kunne det så for helvede ikke være i stedet for Højholt...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det er da nu at vi skal bruge tiden på at eksperimenterer med forskellige opstillinger og kommende talenter. Ikke når vi, forhåbentlig, er tilbage i suppen
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Hiljemark er en klovn
Det er jo til grin at kigge på den bænk og så den måde man vælger at bruge eller rettere IKKE bruge sine spillere på.
Klart en 3-5-2 med widell og Ross fremme..
Jeg skal nok tie stille for min frustration over Hilje kan jeg næsten ikke være i.
Ufatteligt misbrug af en trup der kan dominere og spille offensivt hvis man turde
Truppen indeholder mok offensiv kvalitet og der er også spillere nu hvor man kan presse højt.
Men de her valg af hilje ift spillestil og formation er til grin.
Og svin bare min kommentar til. Fint
Det er jo til grin at kigge på den bænk og så den måde man vælger at bruge eller rettere IKKE bruge sine spillere på.
Jeg skal nok tie stille for min frustration over Hilje kan jeg næsten ikke være i.
Ufatteligt misbrug af en trup der kan dominere og spille offensivt hvis man turde
Truppen indeholder mok offensiv kvalitet og der er også spillere nu hvor man kan presse højt.
- doukas
- Allstar
Jøsses et fuckup...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ahhh hahaha så meget for at SIKrE forsvaret
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Jeg har set nok. Hiljemark skal ud til vinter hvis man kan få Niels Frederiksen eller en anden kapacitet ind
- doukas
- Allstar
Odada eller Widell kun bidrage med 300-400 % mere end Højholt
100% enig, men nu bliver vi da også nødt til at skal fremad. Vi kommer til at møde en mur nu…..baresi skrev: ↑12. nov 2023, 13:01Hiljemark er en klovn
Kom nu igang AaB!!!
- Trickster
- Superliga
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Nu er der intet at rafle om. Den skal have fuld gas, ikke noget med at spille henholdende.
Dårligt forsvarsspil af Otoa, men det er hvad der kan ske, når man spiller med så ung en spiller...
Dårligt forsvarsspil af Otoa, men det er hvad der kan ske, når man spiller med så ung en spiller...
Hair is not a right: it´s a privilege!