Målmandsvalget indikerer, at den nye træner er tæt på at være lige så inkompetent som den gamle..
Runde 26. AaB - Kolding IF
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Runde 26. AaB - Kolding IF
Hader København!
Der findes målmænd i serie 4 der er væsentligt bedre end De Boer, få nu den sæbehandske skiftet i pausen, han bidrager kun med kæmpe usikkerhed….
Kom nu igang AaB!!!
Det ligner for mig et klassisk forsøg på at fryse en spiller ude for at tvinge denne til et skifte. Posavec har angiveligt en ret høj hyre og vi skal spare penge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Hvilket for mig indikerer at man ikke forsøger at sætte det bedste hold, men det hold der er mest økonomisk. Hvilken bør være dybt kritisabelt.
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvis det er korrekt, så må jeg bare sige, at det er uværdigt af AaB som klub. Vi må kræve af AaB, at de spiller med de bedste eller dem med mest perspektiv i. Ikke alt det andet pis der.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Og det er simpelthen noget svineri, vi har selv skrevet kontrakten og Posavec har være overordentlig professionel igennem hele det shit show han har været udsat for i AaB. AaB skal fandme være ordenlige!
Det er desuden hamrende useriøst at stille med andet end stærkeste opstilling.
Jeg er da enig og det er også kun spekulation, men så ualmindeligt er det jo desværre ikke. Sikkert er det da i hvert fald at det ikke er det Rody leverer mellem stængerne, der holder ham i starstopstillingen.doukas skrev: ↑21. apr 2024, 15:51Hvis det er korrekt, så må jeg bare sige, at det er uværdigt af AaB som klub. Vi må kræve af AaB, at de spiller med de bedste eller dem med mest perspektiv i. Ikke alt det andet pis der.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
Den strategi er velkendt, hvor usympatisk den end er.
Dog plejer man at benytte den, når alternativet er lige så eller næsten lige så god - ikke når der er klasseforskel.
Skulle det være grunden, taber tyskerne en hel del anseelse i mine øjne, fordi det er usympatisk, og fordi det koster point.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar
Det hjælper måske heller ikke at de Boer har været så ringe sidst og nu er direkte involveret igen. Men det første mål er vi jo bare passive foran boksen. Og de får lov at stå og slå indlæg, som er noget af det eneste de er farlige på.
Vi kom ud med for lad energi. Ind med Bomholt, vi ser altid bedre ud når Bomholt er inde
Vi kom ud med for lad energi. Ind med Bomholt, vi ser altid bedre ud når Bomholt er inde
- doukas
- Allstar
Et andet problem er, at det ikke ligefrem højner moralen hos resten af holdet, når visse spillere er med på en badebillet og kan spille uendeligt ringe kamp efter kamp, uden det får konsekvenser. Føj.Hanga skrev: ↑21. apr 2024, 15:52Jeg er da enig og det er også kun spekulation, men så ualmindeligt er det jo desværre ikke. Sikkert er det da i hvert fald at det ikke er det Rody leverer mellem stængerne, der holder ham i starstopstillingen.doukas skrev: ↑21. apr 2024, 15:51Hvis det er korrekt, så må jeg bare sige, at det er uværdigt af AaB som klub. Vi må kræve af AaB, at de spiller med de bedste eller dem med mest perspektiv i. Ikke alt det andet pis der.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Men var Posavec ikke blevet skadet i løbet af ugen, inden I går helt amok?
Edit: Han er dog på bænken.
Edit: Han er dog på bænken.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Gentleman Finn
- Allstar
Stemmer på Posavec som dagens spiller! Det burde kunne give et vink med en vognstang hvis mange gjorde det....
Der var en melding om det men han er dog med på bænken. Og det er jo ikke en skade der har holdt ham ude af startopstillingen indtil videre i foråret.
Anyway, målmanden er kun ét problem. Vi ser igen et hold der ikke evner at sætte mere end 1-2 fornuftige angreb op i løbet af 45 minutter. Har vi overhovedet testet deres keeper? Jeg tror det ikke. Meget sigende at målet er nød til at komme fra en dødbold.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvis man tror, at det ikke kan blive dårligere, så er AaB efterhånden svaret på, at det kan det. De overrasker konstant i negativ retning. En første halvleg uden etableret angrebsspil. Med Ask der ikke sætter en fod rigtig og konstant placerer sig forkert. De Boer på mål er en farce og indstillingen fra spillerne er horribel. Jeg kan slet ikke se, hvilken træner, der skulle sige "ja" til at overtage dette vrag af en trup.
Vi vil altid have hjørnespark.
Det er en seriøst ynkelig trup.
Det er en seriøst ynkelig trup.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Umiddelbart ingen som varmer op…. Hvis den indsats ikke for konsekvenser for Caballo, Ask, Bakiz mfl…. Så tror jeg godt nok snart opbakningen og troen forsvinder. Der må være grænser for hvad vi efterhånden skal udsætte for af lade indsatser og manglende lyst til at gøre en forskel
- doukas
- Allstar
Det er også svært, med en midtbane, der hænger så ufatteligt dårligt sammen. Man skulle tro, at Ask i virkeligheden var bandy-spiller, og Højholt virker også som en, der trænger til luftforandring.Hanga skrev: ↑21. apr 2024, 15:57Der var en melding om det men han er dog med på bænken. Og det er jo ikke en skade der har holdt ham ude af startopstillingen indtil videre i foråret.
Anyway, målmanden er kun ét problem. Vi ser igen et hold der ikke evner at sætte mere end 1-2 fornuftige angreb op i løbet af 45 minutter. Har vi overhovedet testet deres keeper? Jeg tror det ikke. Meget sigende at målet er nød til at komme fra en dødbold.
Nu vil jeg slet ikke kommentere på spillet, for hvor skal man lige starte?
Men én skærende kontrast i forhold til Hilje, er at under Hilje synes jeg konstant at der var nogle der varmede op, og ikke bare en eller to. Der sker ikke meget på bænken i dag
Men én skærende kontrast i forhold til Hilje, er at under Hilje synes jeg konstant at der var nogle der varmede op, og ikke bare en eller to. Der sker ikke meget på bænken i dag