Jakob Ahlmann stopper karrieren

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
optimisten
2. div
2. div
Indlæg: 108
Tilmeldt: 24. feb 2023, 08:53

Jakob Ahlmann stopper karrieren

Indlæg af optimisten » 8. maj 2024, 12:07

Efter 15 år i AaB's førsteholdstrup fortjener dette sin egen tråd.

Der er langt mellem one club players og der bliver givetvis længere og længere. Ahlmann mødte på arbejde i AaB's førsteholdstrup for første gang i 2009. Om fire kampe er det slut. Han har ikke bare været one club player, han har også været det i en meget begivenhedsrig periode i AaB's historie. Mange opture og mange nedture, utallige trænere, guldmedalje, pokaltriumf, pokalfadæser, Europa-eventyr, nedrykning, oprykning, og meget mere.
Jakob Ahlmann bliver derfor en af de spillere, som vi husker.

Tak for indsatsen og oplevelserne!

https://aabsport.dk/nyheder/2024/maj/ah ... ter-i-AaB/
Vi må da håbe det bliver bedre i morgen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Jakob Ahlmann stopper karrieren

Indlæg af Hanga » 8. maj 2024, 12:36

Tak til Ahlmann for indsatsen og loyaliteten gennem alle årene. Har prøvet det hele med AaB og jeg mindes ikke at han på noget som helst tidspunkt har været andet end professionel og dedikeret til sin rolle i AaB :aabfan:

Jeg synes at det er stort at han vælger at slutte som one club player. Han kunne nu godt tage 1-2 sæsoner mere på lavt niveau.

Nu skal det ikke fjerne noget af anerkendelsen fra Ahlmann, og han kan være den helt rigtige i rollen som scout, men jeg finder det pudsigt at vi altid lige står og mangler en i staben, som en spiller der stopper kan udfylde :S
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Jakob Ahlmann stopper karrieren

Indlæg af Funky » 9. maj 2024, 21:58

optimisten skrev:
8. maj 2024, 12:07
Efter 15 år i AaB's førsteholdstrup fortjener dette sin egen tråd.

Der er langt mellem one club players og der bliver givetvis længere og længere. Ahlmann mødte på arbejde i AaB's førsteholdstrup for første gang i 2009. Om fire kampe er det slut. Han har ikke bare været one club player, han har også været det i en meget begivenhedsrig periode i AaB's historie. Mange opture og mange nedture, utallige trænere, guldmedalje, pokaltriumf, pokalfadæser, Europa-eventyr, nedrykning, oprykning, og meget mere.
Jakob Ahlmann bliver derfor en af de spillere, som vi husker.

Tak for indsatsen og oplevelserne!

https://aabsport.dk/nyheder/2024/maj/ah ... ter-i-AaB/
Enig, det fortjener absolut sin egen tråd. Sandheden er nok, at var Jakob ikke rendt ind i sine alvorlige skader, så var han ikke endt som one-club player. Så havde han været omkring nogle dyrere adresser, og det er temmelig ærgerligt for alle at tænke på, hvad det kunne være blevet til. For da han var bedst, huha han var go’.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar