Den risiko foreligger. Jeg kunne nu godt se SSE22 acceptere en begrænset sum for ham, for det er vist tydeligt, at såvel for Højholt som for AaB, så skal der ske noget nyt. Jeg ved ikke, hvilken kontinuitet omkring Højholt, man er interesseret i at bibeholde.Forza skrev: ↑11. maj 2024, 15:27Jeg er ikke sikker på at Højholt smutter. Tvivler på klubber vil betale særlig meget for ham, så tænker AaB ender med at beholde ham til kontraktudløb - for at have en eller anden form for kontinuitet.
Runde 29: Sønderjyske - AaB, lørdag den 11. Maj 2024
Re: Runde 29: Sønderjyske - AaB, lørdag den 11. Maj 2024
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvilket meget vel kunne have kostet os oprykningen, jf. det vi har set i foråret. Vi har bare slet ikke haft truppen til både at holde tæt bagude og skabe chancer fremadrettet. Der var en grund til, at vi spillede med livrem og seler i efteråret.Sauer skrev: ↑11. maj 2024, 15:11Håber på en kedelig 0-0’er. Når oprykningen er i hus og ny træner er på plads, kan vi arbejde med at udvikle den spillestil, vi skulle være begyndt på fra sidste sommer.Hanga skrev: ↑11. maj 2024, 15:00De første 30 minutter var fornuftige, derfra synes jeg at det var Sønderjyske der fik tag på kampen. Kan godt frygte at vi får problemer med kræfterne på et tidspunkt.
Markant anderledes kamp i dag end det vi ellers har set i foråret. Formationsændring har så afgjort stabiliseret men også gjort at vi er tilbage til at have svært ved at lave chancer.
- Trickster
- Superliga
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Endnu en elendig indsats af Widell, han kroner med et rødt kort. Nu skal 0-0 køres hjem.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Nå, alligevel lidt for meget attityyyd fra Melker, 2x gult. Jaja, så får vi vel lidt gnist på kampen til sidst.
-
- 1. div
Kraftedme dumt af Widell.
Nå, det må nok blive næste uge så med den oprykning. Igen…
Nå, det må nok blive næste uge så med den oprykning. Igen…
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
lugter af man taber de resterende kampe.. altid noget man har det mål forspring.. for satan det er elendigt
-
- 1. div
Altså hvor dum har man lige lov at være. Vi var i total kontrol.
Det kan sgu da aldrig være rødt... Hvorfor sætter man så urutineret dommer ind i så vigtig en kamp????
Jeg ved ikke, om det handler om, at Widell er frustreret over spillet, såvel eget som holdet, om succesen fra efteråret er steget ham til hovedet, eller om han bare er så kompromisløst vindertype, at den slags følger med. Måske lidt af det hele. Han er stadig en af de få, som i efteråret viste et niveau, jeg tør stole på i superligaen.
Og 20 minuter før tid skal en udvisning da ikke være lig med nederlag. Defensivt udgangspunkt og satse på skarpe kontraer, ja.
Og 20 minuter før tid skal en udvisning da ikke være lig med nederlag. Defensivt udgangspunkt og satse på skarpe kontraer, ja.
-
- 2. div
- Favoritspiller: Prica
Det er nu Havgåsen skal vise at han er det gigantiske træner talent, som alle har udskreget ham til at være
Hvad skete der?
Tærsklen er ret lav i 1. Division. Kortene sidder godt nok løst.. men det ændrer ikke på at vi bare skal stå lavt og undgå at indkassere et mål..
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Enig. Og når man i forvejen har et gult kort holder man sig fra tvivlsomme glidende taklinger. Mega urutineret.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Mr. Larsen
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Der er en grund til det skrald render rundt i 1 division, de har ikke evnerne til mere end det
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Tyndt straffe men den kan dømmes. Forestil jer man ikke havde det forspring på mål scoren. Hold kæft et shit show
Jeg var mere bekymret over indskiftningen af Odada end udvisningen af Widell .. med rette