Runde 29: Sønderjyske - AaB, lørdag den 11. Maj 2024
Re: Runde 29: Sønderjyske - AaB, lørdag den 11. Maj 2024
Nåh, vi får bekræftet, at Odada heller ikke skal blive i AaB. Kom så Posavec....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hold op den roterer ikke super hurtigt på øverste etage ved størstedelen af AaBs spillere..
Disciplin er en by i Rusland i denne trup..
Disciplin er en by i Rusland i denne trup..
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Odada. Hvem skreg ham op??
Latterlig spiller, med frispark begået som eneste kompetence.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Latterlig spiller, med frispark begået som eneste kompetence.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Den ene amatør efter den anden
Straffe i hjørnet af feltet. Det bliver ikke meget dummere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det her hold ejer ikke rygrad.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Egentlig har det vel forsvarsmæssigt været med ok rygrad indtil Odadas dumhed. Bevares, læg også Widells til, han er bare en meget dygtigere spiller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Odada startede sit lejeophold godt men har udviklet sig til en mindre katastrofe. Koster i hver kamp.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 1. div
- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Kæft hvor er Posavec et monster. At han har været på bænken er en joke
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Det er satme også nogle tynde pisdomme de får
Pis .. jeg synes ellers vi greb kampen rigtigt an.
Personlige dumheder kostede, også må det altså være sidste gang vi har set Odada i en AaB trøje ..
Personlige dumheder kostede, også må det altså være sidste gang vi har set Odada i en AaB trøje ..
-
- 1. div
At De Boer har stået har været den største skandale.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Hvad der skulle være en sæson hvor man skulle brage op i superligaen igen, ender det nu med, at man sidder med følelsen af, om vi overhovedet burde rykke op.
Dommere eller ej, det er dybt elendigt at vi har hentet 2 point i de sidste 6 kampe i 1.div.
Tror faktisk ikke det hjælper at tilskuerne kommer og støtter AaB.
Tror vi burde gå på sommerferie som spillerne åbenbart allerede har gjort.
Og nåå ja..0 fucking skud indenfor målrammen. Amen i guder hvor er der elendigt det der foregår.
Dommere eller ej, det er dybt elendigt at vi har hentet 2 point i de sidste 6 kampe i 1.div.
Tror faktisk ikke det hjælper at tilskuerne kommer og støtter AaB.
Tror vi burde gå på sommerferie som spillerne åbenbart allerede har gjort.
Og nåå ja..0 fucking skud indenfor målrammen. Amen i guder hvor er der elendigt det der foregår.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Den uhyggelige sandhed... Vi har haft nul (0) forsøg indenfor rammen.... Fortjent nederlag igen. . Vi er SÅ dårlige... Odada dårligste mand sidst og koster et straffe i dag.... Men hvem helvede skifter ham ind...
Åh, dén disposition skriver sig såmænd blot ind i en uendelig lang perlerække af absurditeter. Denne sæson kunne have været forfattet af Monty Python.
Vi står i afgrundsdyb taknemmelighedsgæld til fodboldguderne. Først og fremmest skal vi huske at takke dem for, at denne sæson ikke begyndte midt i oktober, hvor det lurende forfald bed sig endegyldigt fast.
Det her hold spiller totalt skandaløst
Der er intet der virker
Man har pisset 1 år væk
Der er intet der virker
Man har pisset 1 år væk
-
- Allstar
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Sikke en stime
Generelt har vi ikke haft (og har ikke) en særlig god trup, selvom mange (måske også visse spillere) har haft travlt med at mene noget andet. Vores såkaldte profiler/stjerner ville ikke blive kigget på af SL klubber, om så de var gratis. Eneste undtagelse er Mathias J.. Vi kan ikke rigtig true nogle hold i 1. div., og vi er blevet udstillet af Hobro. Ja, Hobro. Det skyldes primært, at vores spillere er overvurderede og ikke noget at skrive hjem om.
I efteråret tog man konsekvensen og spillede med livrem og seler. Det gik man så, belært af forårets kampe, tilbage til i dag, og her formåede holdet at levere 0 forsøg på mål, 0 som i nul.
I efteråret tog man konsekvensen og spillede med livrem og seler. Det gik man så, belært af forårets kampe, tilbage til i dag, og her formåede holdet at levere 0 forsøg på mål, 0 som i nul.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Vi skal spille 1. Div igen om 1,5 år ca..halleluja.Raptorr skrev: ↑11. maj 2024, 16:13Generelt har vi ikke haft (og har ikke) en særlig god trup, selvom mange (måske også visse spillere) har haft travlt med at mene noget andet. Vores såkaldte profiler/stjerner ville ikke blive kigget på af SL klubber, om så de var gratis. Eneste undtagelse er Mathias J.. Vi kan ikke rigtig true nogle hold i 1. div., og vi er blevet udstillet af Hobro. Ja, Hobro. Det skyldes primært, at vores spillere er overvurderede og ikke noget at skrive hjem om.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
For helvede, Havgåsen er jo ligeså elendig som Hiljemark… hvorfor skifte formation og gå tilbage til 0 offensiv
Også det show med spillere ude af position…. Stop det!
Odada…. Jeg er tabt for ord, lovende start, men er som alle andre indkøb faldet til samme pinlige niveau som den resterende trup. Men vi har åbenbart en træner som skifter ham ind, det er helt gak gak
Også det show med spillere ude af position…. Stop det!
Odada…. Jeg er tabt for ord, lovende start, men er som alle andre indkøb faldet til samme pinlige niveau som den resterende trup. Men vi har åbenbart en træner som skifter ham ind, det er helt gak gak