Har du overvejet om din opfattelse af en københavner er en smule stereotyp? Eller er Ivan Nielsen også nordjyde?Kristian skrev:Synes bestemt ikke Kent opføre sig som en Københavner i hverken fremtoning eller talemåde. Han bære præg af en tilværelse i Horsens og nu Aalborg. Så det der er noget værre fis at skrive.Elvis lever skrev:Der er intet skabs whatsoever over Kent. Kent er en vaskeægte KØBENHAVNER. Den eneste grund til at udnævne ham, som skabs- det ene eller andet, er behovet for at skabe et kunstigt modsætningsforhold til København.MHJ skrev:Kent er en kaempe skabsnordjyde, og passer fantastisk heroppe. Jeg er samtidig sikker paa tanken er gengaeldt og med mindre han er blevet rastloes, eller har andre mere spaendende projekter i baghaanden, saa er der ingen grund til at sige farvel til ham. Han virker som en traener der aldrig bliver maet, men ogsaa en traener der forventer fremgang, og hvis Gaarde ikke kan love dette, saa tror jeg ikke han gider. Samtidig har han vist at han har tillid til vores ungdomsarbejde og forstaar at bruge de spillere vi udvikler, og det er saa afsindigt vigtigt i en klub der ikke kan (eller skal!!!!) konkurrere paa importsiden.
Jeg tror han forlaenger, og bliver i mange aar frem, og bliver den mest succesfulde traener i AaB's historie (det er han vel allerede). Men gud hvor var jeg sur da vi ansatte den betondefensive knoldesparker i sin tid.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Kent Nielsen
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Re: Sv: Kent Nielsen
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Selvfølgelig kan man blive for stereotyp i sit syn på folk, men det er da ikke forkert, at der er forskel på mentaliteten i fx København og Nordjylland. Generelt set. Og Kent Nielsen er som person og i sin udstråling nærmere billedet på en nordjyde end på en københavner.Elvis lever skrev:Har du overvejet om din opfattelse af en københavner er en smule stereotyp? Eller er Ivan Nielsen også nordjyde?Kristian skrev:Synes bestemt ikke Kent opføre sig som en Københavner i hverken fremtoning eller talemåde. Han bære præg af en tilværelse i Horsens og nu Aalborg. Så det der er noget værre fis at skrive.Elvis lever skrev:Der er intet skabs whatsoever over Kent. Kent er en vaskeægte KØBENHAVNER. Den eneste grund til at udnævne ham, som skabs- det ene eller andet, er behovet for at skabe et kunstigt modsætningsforhold til København.MHJ skrev:Kent er en kaempe skabsnordjyde, og passer fantastisk heroppe. Jeg er samtidig sikker paa tanken er gengaeldt og med mindre han er blevet rastloes, eller har andre mere spaendende projekter i baghaanden, saa er der ingen grund til at sige farvel til ham. Han virker som en traener der aldrig bliver maet, men ogsaa en traener der forventer fremgang, og hvis Gaarde ikke kan love dette, saa tror jeg ikke han gider. Samtidig har han vist at han har tillid til vores ungdomsarbejde og forstaar at bruge de spillere vi udvikler, og det er saa afsindigt vigtigt i en klub der ikke kan (eller skal!!!!) konkurrere paa importsiden.
Jeg tror han forlaenger, og bliver i mange aar frem, og bliver den mest succesfulde traener i AaB's historie (det er han vel allerede). Men gud hvor var jeg sur da vi ansatte den betondefensive knoldesparker i sin tid.
Re: Kent Nielsen
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... stort-aar/" onclick="window.open(this.href);return false;
Denne artikel antyder, at afgørelsen om Kents fremtid er tæt på nu.
Kom så, det vil være skønt at have forlængelsen i hus inden juleferien!
Kunne virkelig være lækkert med en forlængelse med Kent. Han passer perfekt ind i vores koncept og han brokker sig aldrig over manglen på finanser og kvalitets spillere. Han tager blot ungdomsspillere op og knokler videre med hans materiale så godt som han nu kan. Man skulle virkelig tro han var nordjyde!ebbejeppe skrev:http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... stort-aar/
fingers crossed
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Det ER en tåbelig stereotyp, at det er jyske trænere, der underspiller og ikke vil være favoritter, mens københavnske trænere kæfter op.
Okay, måske kæftede Ole Mørk op som den ærkekøbenhavner, han var, men han var også den mest underspillende træner, vi næsten har kendt. Uanset hvilket hold, han trænede, så var modstanderne jo altid 20 gange rigere og trænede 5 gange så meget, og det var altid fuldstændig tåbeligt at forestille sig, at lille Oles hold skulle have noget at sige. Ebbe Skovdahl havde også den evig taknemlige attitude: "jarmen, vi er glade for overhovedet at være med, og så får vi måske et heldigt mål til sidst (for 20. gang i 22 kampe, glemte han at sige)". Det er næsten kun Christian Andersen, der bekræfter stereotypen.
Og spørg lige om jyder som Glen Riddermikkel, Peter Sørensen og Poul "kraftedderme" Hansen er eller var specielt underspillende.
Okay, måske kæftede Ole Mørk op som den ærkekøbenhavner, han var, men han var også den mest underspillende træner, vi næsten har kendt. Uanset hvilket hold, han trænede, så var modstanderne jo altid 20 gange rigere og trænede 5 gange så meget, og det var altid fuldstændig tåbeligt at forestille sig, at lille Oles hold skulle have noget at sige. Ebbe Skovdahl havde også den evig taknemlige attitude: "jarmen, vi er glade for overhovedet at være med, og så får vi måske et heldigt mål til sidst (for 20. gang i 22 kampe, glemte han at sige)". Det er næsten kun Christian Andersen, der bekræfter stereotypen.
Og spørg lige om jyder som Glen Riddermikkel, Peter Sørensen og Poul "kraftedderme" Hansen er eller var specielt underspillende.
Jeg er overbevist om at Peter Sørensen rent faktisk er dybt underspillet. Til daglig fremstår han som et halvarrogant røvhul, men i virkeligheden tror jeg han er typen, der ville sælge sine børns organer hvis tilbuddet var godt nok.
Bliver spændende hvad fremtiden bringer med KN - var det ikke her efter kampen i går at de i nærmeste fremtid ville komme med en udmelding om fremtiden?
-
A_Strandfelt
- Allstar

Farvel til Kent. Hvor er det ærgerligt!
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... ommer.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... ommer.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
En trist dag! Men forstår godt Kent, det er det optimale tidspunkt for ham at finde et ny klub. Kan heldigvis ikke se ham træne andre klubber i DK.A_Strandfelt skrev:Farvel til Kent. Hvor er det ærgerligt!
-
white splash
- Allstar

Kan se at Joachim Löw overvejer at træne et klubhold..... 
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Arrhh!
Afløseren bliver jo nok ikke dansker.
-
white splash
- Allstar

Hvorfor ikke?Trickster skrev:Arrhh!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvem skulle være dygtig nok?white splash skrev:Hvorfor ikke?Trickster skrev:Arrhh!
Kuhn skal have chancen nu, ikke flere eksperimenter og midlertidige løsninger tak.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Ingen danske trænere med de rigtige kvalifikationer er ledige på markedet.white splash skrev:Hvorfor ikke?Trickster skrev:Arrhh!
Edit: Ja det skulle da lige være Kuhn(: - )), men jeg tvivler på han får lov.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Bare der ikke bliver nogen nye farce ud af det det denne gang...meget gerne afklaring hurtigt så unødig uro undgåes..
-
white splash
- Allstar

Så er AaB altså heller ikke større.... Tænker Allan Kuhn, Lars Søndergaard eller måske Pikhesten kunne være interesseret i at forlade den synkende skude...alithebeast skrev:Hvem skulle være dygtig nok?white splash skrev:Hvorfor ikke?Trickster skrev:Arrhh!
Selv på en så trist dag kan man glæde sig over at se vores kommende trænerduo i godt humør.

-
white splash
- Allstar

Yankee skrev:Selv på en så trist dag kan man glæde sig over at se vores kommende trænerduo i godt humør.
Kuhn er assistent og skal han blive ved med.Brent skrev:Kuhn skal have chancen nu, ikke flere eksperimenter og midlertidige løsninger tak.
Ingen danskere findes pt med den filosofi vi spiller efter. Og den strategi der er lagt.