Brok over han var blevet sparket ned 5+ gange uden frispark.
Kamptråd: B93 - AaB, 22.07.2023
Re: Kamptråd: B93 - AaB, 22.07.2023
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Man sidder og frygter et mål til B93 på en omstilling eller en fejl i forsvaret.
Tør næsten også godt love at Tim Prica IKKE bliver ligatopscore.....
Kom nu igang AaB!!!
jeg synes det gule kort er dommeren der ikke er skarp nok - han er blevet sparket ned mange gange - lad ham dog brokke sig lidt.Kunji skrev: ↑22. jul 2023, 14:42Brok over han var blevet sparket ned 5+ gange uden frispark.
MEN AaB skal op i gear - man kan ikke se at der er en oprykker og nedrykker. Vi løber ikke for hinanden og så går de IKKE fysisk ind i den kamp her.
Får vi scoret et mål kan det tilgengæld hurtigt give flere hvis b93 skal lidt længere frem
Widell virker ikke til at være blevet suget ned i AaBs leverpostej endnu - håber han får hul på bylden og tværtimod hiver de andre lidt op.
Tag nu Ahlmann ud. Det går SÅ langsomt hver gang han modtager bolden.
Jeg savner Winsnes
Hvem pokker skal lave det?? Har virkelig svært ved at se hvor målene skal komme fra - nøjagtig som det plejer at være.....
Kom nu igang AaB!!!
- Kaare Sagan Larsen
- Superliga
baresi skrev: ↑22. jul 2023, 14:43jeg synes det gule kort er dommeren der ikke er skarp nok - han er blevet sparket ned mange gange - lad ham dog brokke sig lidt.Kunji skrev: ↑22. jul 2023, 14:42Brok over han var blevet sparket ned 5+ gange uden frispark.
MEN AaB skal op i gear - man kan ikke se at der er en oprykker og nedrykker. Vi løber ikke for hinanden og så går de IKKE fysisk ind i den kamp her.
Generelt synes jeg dommeren tillader temmelig hårdt spil.
Ja, velkommen i 1 div.
Absolut ikke så nemt som man kunne håbe.
Alt for lidt kvalitet og fart på bolden, og for svag fysisk presence. Der sker kun noget når Widell eller Sousa har bolden. Ærgerligt at Bakiz måtte udgå tidligt.
Jeg håber at Kunji har ret i at det forhåbentligt bliver lettere som kampen skrider frem og der indfinder sig træthed hos dem.
Alt for lidt kvalitet og fart på bolden, og for svag fysisk presence. Der sker kun noget når Widell eller Sousa har bolden. Ærgerligt at Bakiz måtte udgå tidligt.
Jeg håber at Kunji har ret i at det forhåbentligt bliver lettere som kampen skrider frem og der indfinder sig træthed hos dem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
vi er naturligvis i bedre form MEN vi burde jo lave en Jumbo Visma og køre dem trætte. Vi har intet gjort for at de kommer ud at løbe.Hanga skrev: ↑22. jul 2023, 14:52Ja, velkommen i 1 div.
Alt for lidt kvalitet og fart på bolden, og for fysisk presence. Der sker kun noget når Widell eller Sousa har bolden. Ærgerligt at Bakiz måtte udgå tidligt.
Jeg synes ikke vi får noget ud af ross på den 8er - han er offensiv kant om noget. Bedre at beholde Lucas nede på 8eren.
jeg synes ikke der er nogen undskyldninger for IKKE at sætte sig på kampen - og det gør man ikke. Vi kan jo knap tælle en reel chance.
men widell kan der komme noget godt ud af - der er gode takter.
Et forventet kampbillede. Med lidt held havde vi scoret et mål. Utrolig lav tempo med bolden, men det skyldes nok også en ret tør bane + høj græs.
Melker ser spændende ud. Andersen og Alhmann er squ triste at kigge på..
Melker ser spændende ud. Andersen og Alhmann er squ triste at kigge på..
Ved sgu ikke hvad der er langsomst - spillet eller ølkøen.
Enig. Vi bør kunne dræbe dem til sidst når de bliver trætte. Men kampbilledet er forventeligt.
LA. Dræber alt tempo gang på gang. Og jeg begriber ikke han fortsat render rundt med det anførerbind.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi er åbenbart tilbage ved at Iznogood på trænerbænken kun kunne få det til at fungere i et par runder, og så direkte tilbage i det samme gamle lort.
Ud fra starteren ligner det da heller ikke, at han har lært noget som helst, og at vi stiller med det samme røvlangsomme hold som intet kunne i superligaen.
Det nye Esbjerg?
Ud fra starteren ligner det da heller ikke, at han har lært noget som helst, og at vi stiller med det samme røvlangsomme hold som intet kunne i superligaen.
Det nye Esbjerg?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.