AaB'ere på diverse landshold
Re: AaB'ere på diverse landshold
Det er mærkværdigt, at Viktor Ahlmann ikke er blevet udtaget. Jess Thorup har i stedet udtaget Kasper Junker fra Randers, Marcus "Hulk" Solberg AGF, Mikkel Jensen fra FCN og Morten Beck fra Sønderjydske.
Dette ændrer sig da forhåbentligt i løbet af året, da Viktor ser rigtig talentfuld ud.
Dette ændrer sig da forhåbentligt i løbet af året, da Viktor ser rigtig talentfuld ud.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Morten Beck har vel spillet en del superliga. Kasper Junker skulle også være et stort angrebstalent. Mikkel Jensen kender jeg ikke. Marcus Solberg forstår jeg ikke. Han har fået nogle chancer med AGF(meget skadet) men endnu ikke trådt ind på scenen.Arendt skrev:Det er mærkværdigt, at Viktor Ahlmann ikke er blevet udtaget. Jess Thorup har i stedet udtaget Kasper Junker fra Randers, Marcus "Hulk" Solberg AGF, Mikkel Jensen fra FCN og Morten Beck fra Sønderjydske.
- FlæskeFrank
Der kan jo være flere grunde til nogle spillere er udtaget foran andre, feks kan man fra klubbens side vurdere at der er brug for dem hjemme i klubben, og der derfor ikke er så god tid til at rende rundt og spille træningskampe mod Liverpools ungdomshold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Allstar
Nicolaj Larsen udtaget. Kanon med et rygklap til ham før i aften. Samme med Würtz. Thomsen er på U/21. Desuden er der 3 pladser åbne, især til offensiven, og da MO blev spurgt til dem sagde han "Vi skal lige se AaB i aften og FCK i morgen". Lidt ekstra motivation til AK og Helenius der.
AK ser ud til at være tæt på. Fra eb.dk:
Olsen udtaler samtidig, at AaB-angriberen Anders K. Jacobsen meget vel kunne være en af de spillere, der bliver efterudtaget.
-
- Allstar
Samtidig værd at bemærke, at Kusk er på A-landsholdet og Lucas Andersen er med U/21.
Så kan AK jo passende levere et hattrick i aften for at sikre sin udtagelseFantomas skrev:AK ser ud til at være tæt på. Fra eb.dk:
Olsen udtaler samtidig, at AaB-angriberen Anders K. Jacobsen meget vel kunne være en af de spillere, der bliver efterudtaget.
Life is good..... AaB is better!
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Har svært ved at se AK på landsholdet. Men han leverer selvfølgelig varen og er ikke bleg for at prøve noget, ligesom han er vant til at indgå i et spilsystem, som foregår ved jorden.
Hvis han udtages, så kan han få debut på OBs hjemmebane, hvor den første kamp spilles. Det ville være salt i såret på OB-fans.
Hvis han udtages, så kan han få debut på OBs hjemmebane, hvor den første kamp spilles. Det ville være salt i såret på OB-fans.
- FlæskeFrank
- Supersystem
- 2. div
- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Jacob skrev:Så kan AK jo passende levere et hattrick i aften for at sikre sin udtagelseFantomas skrev:AK ser ud til at være tæt på. Fra eb.dk:
Er du bimmer en komet karriere han har fået - Må være en fantastisk følelse at gå med indeni
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Så bare vent til vi sælger ham for 50 mio til EnglandSupersystem skrev:Jacob skrev:Så kan AK jo passende levere et hattrick i aften for at sikre sin udtagelseFantomas skrev:AK ser ud til at være tæt på. Fra eb.dk:
Er du bimmer en komet karriere han har fået - Må være en fantastisk følelse at gå med indeni
Life is good..... AaB is better!
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jacob skrev:Så bare vent til vi sælger ham for 50 mio til EnglandSupersystem skrev:Jacob skrev:Så kan AK jo passende levere et hattrick i aften for at sikre sin udtagelseFantomas skrev:AK ser ud til at være tæt på. Fra eb.dk:
Euro...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Pund sgu!Mogens skrev:Jacob skrev:Så bare vent til vi sælger ham for 50 mio til EnglandSupersystem skrev:Jacob skrev:Så kan AK jo passende levere et hattrick i aften for at sikre sin udtagelseFantomas skrev:AK ser ud til at være tæt på. Fra eb.dk:
Euro...
Hader København!
Det blev Bendtner og Vibe
http://www.bold.dk/nyt/aaber-indkaldt-t ... andsholdet" onclick="window.open(this.href);return false;
Stærkt!
Stærkt!
http://www.dr.dk/tv/live/dr3#!/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dagens U-21 landskamp kan ses på ovenstående link. Hvis man har lyst til at div AaB'ere i aktion.
Både Nikolaj Thomsen og Lucas Andersen starter inde.
Dagens U-21 landskamp kan ses på ovenstående link. Hvis man har lyst til at div AaB'ere i aktion.
Og Lucas Andersen allerede bag to mål efter en god halv time!jonas386 skrev:http://www.dr.dk/tv/live/dr3#!/
Er her nogen, som ved hvor man kan finde mål fra U21-kampen. Læste mig frem til at Thomsen havde fod i de første 4, så det kunne da være meget spændende at se kan ikke finde det på dr's side.
Tak
Tak
Aalborg BK 1885!
- Elscorpio
- Allstar
- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Mon ikke snart Lucas og Nikolaj får chancen på A-landsholdet?
- astonvilla
- Allstar
- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg ved ikke hvor du kan finde den - men jeg var ude og se kampen. Thomsen var outstanding.Søgaard skrev:Er her nogen, som ved hvor man kan finde mål fra U21-kampen. Læste mig frem til at Thomsen havde fod i de første 4, så det kunne da være meget spændende at se kan ikke finde det på dr's side.
Tak
Kun overstrålet af Lukas. For fanden hvor er han god.
(og så lige Jannick Vestergaard - savl mand, han er fantastisk. Han har en "tilstædeværelse" og er en ledertype jeg sjældent har set. Han bliver rigtig stor)
Eneste minus var at som kampen skred frem var Thomsen mere og mere mærket af smerter omkring knæet. Han løb og holdt sig varm hele pausen (i.ø. sammen med Lukas som fik en ordentlig slagter da de fik en mand smidt ud). Efter Thomsen blev skiftet ud kort inde i anden halvleg gik lægestaben straks i gang med tape og is osv.
Håber knægten er ok og ikke overbelastet.
Men god - det var han. Elegant og kraftfuld på samme tid, kan man sige.
Jeg skal i øvrigt love for at Lukas Andersen har fået bygget noget fysik ind i hans spil. Sky is the limit.
Bienvenu Bassogog!
Højdepunkter - http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/0 ... 200414.htm" onclick="window.open(this.href);return false;astonvilla skrev:Jeg ved ikke hvor du kan finde den - men jeg var ude og se kampen. Thomsen var outstanding.Søgaard skrev:Er her nogen, som ved hvor man kan finde mål fra U21-kampen. Læste mig frem til at Thomsen havde fod i de første 4, så det kunne da være meget spændende at se kan ikke finde det på dr's side.
Tak
Kun overstrålet af Lukas. For fanden hvor er han god.
(og så lige Jannick Vestergaard - savl mand, han er fantastisk. Han har en "tilstædeværelse" og er en ledertype jeg sjældent har set. Han bliver rigtig stor)
Eneste minus var at som kampen skred frem var Thomsen mere og mere mærket af smerter omkring knæet. Han løb og holdt sig varm hele pausen (i.ø. sammen med Lukas som fik en ordentlig slagter da de fik en mand smidt ud). Efter Thomsen blev skiftet ud kort inde i anden halvleg gik lægestaben straks i gang med tape og is osv.
Håber knægten er ok og ikke overbelastet.
Men god - det var han. Elegant og kraftfuld på samme tid, kan man sige.
Jeg skal i øvrigt love for at Lukas Andersen har fået bygget noget fysik ind i hans spil. Sky is the limit.