Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00
Joshua John er bare altid træls mod os. Nå, så må AK jo igang igen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Den her ender 3-6!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
SÅ KONCENTRER JER DOG EFTER EN SCORING! Kæft det har vi gjort mange gange det der.
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
KEP er suveraen i den her kamp indtil videre!
- Erasmus Montanus
- Allstar
- Favoritspiller: Kasper Risgård
- Geografisk sted: Frederiksberg
Dalle luikkede da John fuldstændig ned sidst vi spillede mod FCN.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Vi er lækkert aggressive lige nu. Vi hamrer igennem i alle dueller.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Flower
- Allstar
- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Vi spiller godt nok med en høj forsvarslinie. Lækkert at vi tør, det plejer vi ikke at gøre, med den fart vi har i forsvaret..
Det lugter af at den der får flest mål i 1. halvleg, vinder kampen. Målringe 1. halvlege, bliver som regel efterfulgt af 0-0 i 2. halvleg.
Det lugter af at den der får flest mål i 1. halvleg, vinder kampen. Målringe 1. halvlege, bliver som regel efterfulgt af 0-0 i 2. halvleg.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Fløjt bare af nuFlower skrev:Vi spiller godt nok med en høj forsvarslinie. Lækkert at vi tør, det plejer vi ikke at gøre, med den fart vi har i forsvaret..
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kan vi ikke få lov til at bytte hjørnespark til et indkast eller et målspark. Vi er TOTALT ufarlige på de hjørnespark
Tager det i mig igen
Tager det i mig igen
Kom nu igang AaB!!!
Prøv igen...Bisgaard skrev:Kan vi ikke få lov til at bytte hjørnespark til et indkast eller et målspark. Vi er TOTALT ufarlige på de hjørnespark
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Hinrup85
- Allstar
- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
KEP KEP KEP
HAHAHA. Mere af sådant noget her.Bisgaard skrev:Kan vi ikke få lov til at bytte hjørnespark til et indkast eller et målspark. Vi er TOTALT ufarlige på de hjørnespark
Satme ærgeligt Kusk, godt spil ellers.
EDIT: Haha, mit stream er bagus, lækkert.
EDIT: Haha, mit stream er bagus, lækkert.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Flower
- Allstar
- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Bliv ved.Bisgaard skrev:Kan vi ikke få lov til at bytte hjørnespark til et indkast eller et målspark. Vi er TOTALT ufarlige på de hjørnespark
- Winning doesn't really matter as long as you win.
MÅL på hjørnespark! Nu kan alt ske!
Jeg vil gå så langt at sige, at Kusk har været nærmest fremragende de sidste 30 minutter.huzaza skrev:Tja det kan du måske have ret i, men når man ved hvor god han kan være så har han været ret skidt kørende de sidste på kampe, men det har han bestemt ikke været ene om.Provst i Brovst skrev:Forventningerne til Kusk er blevet helt urimelige.huzaza skrev:Kusk er desværre helt væk, nu hvor vi har brug for ham allermest....
Patmand tager aldrig fejl. Den er hjemme.
JAAAAAA OG SÅ PÅ ET HJØRNE. Tror ikke mine egne øjne. SÅ KONCENTRERER VI OS NU TAK!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 2. div
- Favoritspiller: Erik Bo´naldo
- Geografisk sted: 9000
Enig en sand fornøjelse at se ham turde igen og lykkesKunji skrev:Jeg vil gå så langt at sige, at Kusk har været nærmest fremragende de sidste 30 minutter.huzaza skrev:Tja det kan du måske have ret i, men når man ved hvor god han kan være så har han været ret skidt kørende de sidste på kampe, men det har han bestemt ikke været ene om.Provst i Brovst skrev:Forventningerne til Kusk er blevet helt urimelige.huzaza skrev:Kusk er desværre helt væk, nu hvor vi har brug for ham allermest....
KEP. På hjørne.
Hvad skal det ikke ende med?
Hvad skal det ikke ende med?