Kamptråd: Pokalfinalen, AaB - Sønderjyske, 01.07.2020
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Kamptråd: Pokalfinalen, AaB - Sønderjyske, 01.07.2020
Nu skal de pludselig godt være tæt på hinAnden. Før måtte de ikke. Det er heller ikke letgravballe skrev: ↑1. jul 2020, 21:14Hold kæft nogle idioter https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ns/8186438
„The less you care, the happier you will be.“
Gider du ikke bare holde din kæft?Nestor skrev: ↑1. jul 2020, 21:16Det er helt fint, men hvis man vil være med på det her niveau og i øvrigt har drømme om at spille i en af de store ligaer, må man altså vise en vis psykisk robusthed.Buzz Killington skrev: ↑1. jul 2020, 21:10At man viser sine følelser har vitterligt intet at gøre med om man kan klare modgang.Nestor skrev: ↑1. jul 2020, 21:01Det er totalt bullshit. Det viser da netop, hvorfor holdet klapper totalt sammen, når de får lidt modgang.Buzz Killington skrev: ↑1. jul 2020, 20:59Sikker en omgang stenalderlort at lukke ud. Jesus christ.
Og det er noget stenalderlort at tro man ikke kan være stærk og vise andre følelser end vrede. Og i dette tilfælde giver det på ingen måde mening, da han netop er ked at ikke at kunne kæmpe for AaB og holdet.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
2. halvleg kan næsten kun blive bedre men det er selvfølgelig ikke til at vide med dette AaB hold
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Psykisk robusthed hænger ellers godt sammen med evnen til at håndtere sine følelser på en sund måde. F.eks. at turde tale om dem eller vise dem i stedet for at f.eks. drikke dem væk eller tæske konen.Nestor skrev: ↑1. jul 2020, 21:16Det er helt fint, men hvis man vil være med på det her niveau og i øvrigt har drømme om at spille i en af de store ligaer, må man altså vise en vis psykisk robusthed.Buzz Killington skrev: ↑1. jul 2020, 21:10At man viser sine følelser har vitterligt intet at gøre med om man kan klare modgang.Nestor skrev: ↑1. jul 2020, 21:01Det er totalt bullshit. Det viser da netop, hvorfor holdet klapper totalt sammen, når de får lidt modgang.Buzz Killington skrev: ↑1. jul 2020, 20:59Sikker en omgang stenalderlort at lukke ud. Jesus christ.
Og det er noget stenalderlort at tro man ikke kan være stærk og vise andre følelser end vrede. Og i dette tilfælde giver det på ingen måde mening, da han netop er ked at ikke at kunne kæmpe for AaB og holdet.
At vende en kamp har ikke været holdets styrke på det seneste. Derudover vil SJ-spillerne sikkert benytte samtlige tricks i bogen for at frustrere AaB-spillerne, og det kan jeg desværre sagtens forestille mig have god effekt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑1. jul 2020, 21:182. halvleg kan næsten kun blive bedre men det er selvfølgelig ikke til at vide med dette AaB hold
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
Nej netop.Funky skrev: ↑1. jul 2020, 21:21At vende en kamp har ikke været holdets styrke på det seneste. Derudover vil SJ-spillerne sikkert benytte samtlige tricks i bogen for at frustrere AaB-spillerne, og det kan jeg desværre sagtens forestille mig have god effekt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑1. jul 2020, 21:182. halvleg kan næsten kun blive bedre men det er selvfølgelig ikke til at vide med dette AaB hold
Vi har stadigvæk til gode at skabe en chance, det er godt nok op ad bakke det her
Det kunne jeg så slet ikke forestille mig, at Lucas Andersen gør.Buzz Killington skrev: ↑1. jul 2020, 21:19Psykisk robusthed hænger ellers godt sammen med evnen til at håndtere sine følelser på en sund måde. F.eks. at turde tale om dem eller vise dem i stedet for at f.eks. drikke dem væk eller tæske konen.Nestor skrev: ↑1. jul 2020, 21:16Det er helt fint, men hvis man vil være med på det her niveau og i øvrigt har drømme om at spille i en af de store ligaer, må man altså vise en vis psykisk robusthed.Buzz Killington skrev: ↑1. jul 2020, 21:10At man viser sine følelser har vitterligt intet at gøre med om man kan klare modgang.Nestor skrev: ↑1. jul 2020, 21:01Det er totalt bullshit. Det viser da netop, hvorfor holdet klapper totalt sammen, når de får lidt modgang.Buzz Killington skrev: ↑1. jul 2020, 20:59Sikker en omgang stenalderlort at lukke ud. Jesus christ.
Jeg vil tro, at SJ-spillerne er helt klar på at tage et gult kort hver for at smadre kampen fra nu af. Og et rødt de sidste 10 minutter.Aalborg frederikshavner skrev: ↑1. jul 2020, 21:23Nej netop.Funky skrev: ↑1. jul 2020, 21:21At vende en kamp har ikke været holdets styrke på det seneste. Derudover vil SJ-spillerne sikkert benytte samtlige tricks i bogen for at frustrere AaB-spillerne, og det kan jeg desværre sagtens forestille mig have god effekt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑1. jul 2020, 21:182. halvleg kan næsten kun blive bedre men det er selvfølgelig ikke til at vide med dette AaB hold
Vi har stadigvæk til gode at skabe en chance, det er godt nok op ad bakke det her
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Kusk tager nogle mærkelige løb.
-
- 2. div
Indtil videre har vi set:
- at hvis man spiller fysisk mod AaB, kan de 9 ud af 10 kampe ikke få tingene til at hænge sammen.
- at Friis for ca. 117 gang har været ude af stand til at sætte holdet ordentligt op og er blevet udmanøvreret taktisk.
Det ser svært ud!
- at hvis man spiller fysisk mod AaB, kan de 9 ud af 10 kampe ikke få tingene til at hænge sammen.
- at Friis for ca. 117 gang har været ude af stand til at sætte holdet ordentligt op og er blevet udmanøvreret taktisk.
Det ser svært ud!
- Frank Buck
- Superliga
- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Hold da kæft, det var ringe forsvarsspil!
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Svært at se AaB komme tilbage i denne her kamp. Godt man smed 500 på sønderjyske sejr
Det var den kamp.
Friis raus
Det var den kamp.
Friis raus
-
- Superliga
- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Så er det vist slut
-
- Allstar
Vi er også ramt af at holdet gik ned i kadence efter pladsen i slutspillet var sikret, vi vandt godt nok senest i Århus men det skyldtes mest skarphed på dødbolde.
Vi har spillet elendigt i slutspillet og som frygtet er det taget med i pokalfinalen
Vi har spillet elendigt i slutspillet og som frygtet er det taget med i pokalfinalen
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Har vi overhovedet haft en afslutning? En skændsel.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Hvem er det nu vores højre back er?
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar