Kamptråd: B93 - AaB, 22.07.2023
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Kamptråd: B93 - AaB, 22.07.2023
Helt mærkeligt at kunne juble uden at frygte VAR...
- FlæskeFrank
Enig, sikke en befrielse!
Det er vel Lucas, der assisterer til 3-0?
Rigtig gode indhop af Helenius, Prip og Pedro!
Rigtig gode indhop af Helenius, Prip og Pedro!
-
- Allstar
Jep og jep. Ahlmann skal ud, og Diego eller Poulsen skal ind. Og Prica var ikke imponerende, så det må gerne blive Helenius eller Ross mod Horsens.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 15:49Måske en upopulær holdning, men jeg tror Ramkildes fart ville have gjort ondt på rigtig mange af de her 1.div hold. Der er jeg mere bekymret for Prica. Helenius skal vel starte?
Rigtig positivt med Widell. Vi skal have Ahlmann ud af den start 11 mod bedre hold, så ser det fornuftigt ud.
Lucas er med i 0-3 målet men det er nu Prip der spiller til Nicklas.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Poulsen er bare endnu ringere, jeg håber Diego kan et eller andet, men ikke et godt tegn han ikke får spilletid på så svagt besat en positionStegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:02Jep og jep. Ahlmann skal ud, og Diego eller Poulsen skal ind. Og Prica var ikke imponerende, så det må gerne blive Helenius eller Ross mod Horsens.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 15:49Måske en upopulær holdning, men jeg tror Ramkildes fart ville have gjort ondt på rigtig mange af de her 1.div hold. Der er jeg mere bekymret for Prica. Helenius skal vel starte?
Rigtig positivt med Widell. Vi skal have Ahlmann ud af den start 11 mod bedre hold, så ser det fornuftigt ud.
Kappmeier meddelte, at der kunne gå uger før han var i kampform.troelsh skrev: ↑22. jul 2023, 16:06Poulsen er bare endnu ringere, jeg håber Diego kan et eller andet, men ikke et godt tegn han ikke får spilletid på så svagt besat en positionStegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:02Jep og jep. Ahlmann skal ud, og Diego eller Poulsen skal ind. Og Prica var ikke imponerende, så det må gerne blive Helenius eller Ross mod Horsens.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 15:49Måske en upopulær holdning, men jeg tror Ramkildes fart ville have gjort ondt på rigtig mange af de her 1.div hold. Der er jeg mere bekymret for Prica. Helenius skal vel starte?
Ahlmann er færdig…tror stadig Poulsen ville være et bedre bud, omend han nok er fortid meget snart. Caballo er ikke 100% endnu, men håber han bliver en gevinst.troelsh skrev: ↑22. jul 2023, 16:06Poulsen er bare endnu ringere, jeg håber Diego kan et eller andet, men ikke et godt tegn han ikke får spilletid på så svagt besat en positionStegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:02Jep og jep. Ahlmann skal ud, og Diego eller Poulsen skal ind. Og Prica var ikke imponerende, så det må gerne blive Helenius eller Ross mod Horsens.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 15:49Måske en upopulær holdning, men jeg tror Ramkildes fart ville have gjort ondt på rigtig mange af de her 1.div hold. Der er jeg mere bekymret for Prica. Helenius skal vel starte?
Jeg savner Winsnes
-
- Allstar
Ahlmann var sgu da en regulær skandale i dag. Han ville ikke engang have siddet på bænken for B93. Hans niveau er til oldboys i KFUM.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 16:11Ahlmann er færdig…tror stadig Poulsen ville være et bedre bud, omend han nok er fortid meget snart. Caballo er ikke 100% endnu, men håber han bliver en gevinst.troelsh skrev: ↑22. jul 2023, 16:06Poulsen er bare endnu ringere, jeg håber Diego kan et eller andet, men ikke et godt tegn han ikke får spilletid på så svagt besat en positionStegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:02Jep og jep. Ahlmann skal ud, og Diego eller Poulsen skal ind. Og Prica var ikke imponerende, så det må gerne blive Helenius eller Ross mod Horsens.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 15:49Måske en upopulær holdning, men jeg tror Ramkildes fart ville have gjort ondt på rigtig mange af de her 1.div hold. Der er jeg mere bekymret for Prica. Helenius skal vel starte?
Poulsen er stadig bedre, men lyder jo også til at være på vej væk hvis nogen finder et muldvarpeskind med et par Vejgaard-dollars i.
Hvad skete der før kampen? EB melder om sammenstød, men også at der kun blev “råbt og skreget af hinanden” imens Nordjyske melder at AaB fans “fik klø”?
Hans hjerte er der stadig men det er efterhånden nogle år siden at evnerne har været der.Stegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:20Ahlmann var sgu da en regulær skandale i dag. Han ville ikke engang have siddet på bænken for B93. Hans niveau er til oldboys i KFUM.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 16:11Ahlmann er færdig…tror stadig Poulsen ville være et bedre bud, omend han nok er fortid meget snart. Caballo er ikke 100% endnu, men håber han bliver en gevinst.troelsh skrev: ↑22. jul 2023, 16:06Poulsen er bare endnu ringere, jeg håber Diego kan et eller andet, men ikke et godt tegn han ikke får spilletid på så svagt besat en positionStegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:02Jep og jep. Ahlmann skal ud, og Diego eller Poulsen skal ind. Og Prica var ikke imponerende, så det må gerne blive Helenius eller Ross mod Horsens.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 15:49Måske en upopulær holdning, men jeg tror Ramkildes fart ville have gjort ondt på rigtig mange af de her 1.div hold. Der er jeg mere bekymret for Prica. Helenius skal vel starte?
Poulsen er stadig bedre, men lyder jo også til at være på vej væk hvis nogen finder et muldvarpeskind med et par Vejgaard-dollars i.
Vigtig sejr i dag. Vi kommer til at afgøre en del kampe i den sidste tredjedel af kampene i denne sæson med vores kondition. Det burde vi i hvert fald.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
- Allstar
Ja.. muligvis en typisk kamp for de næste 9 måneder: ikke smukt, men mere effektivt end modstanderen.Forza skrev: ↑22. jul 2023, 16:32Hans hjerte er der stadig men det er efterhånden nogle år siden at evnerne har været der.Stegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:20Ahlmann var sgu da en regulær skandale i dag. Han ville ikke engang have siddet på bænken for B93. Hans niveau er til oldboys i KFUM.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 16:11Ahlmann er færdig…tror stadig Poulsen ville være et bedre bud, omend han nok er fortid meget snart. Caballo er ikke 100% endnu, men håber han bliver en gevinst.troelsh skrev: ↑22. jul 2023, 16:06Poulsen er bare endnu ringere, jeg håber Diego kan et eller andet, men ikke et godt tegn han ikke får spilletid på så svagt besat en positionStegosaurus skrev: ↑22. jul 2023, 16:02Jep og jep. Ahlmann skal ud, og Diego eller Poulsen skal ind. Og Prica var ikke imponerende, så det må gerne blive Helenius eller Ross mod Horsens.Martino skrev: ↑22. jul 2023, 15:49Måske en upopulær holdning, men jeg tror Ramkildes fart ville have gjort ondt på rigtig mange af de her 1.div hold. Der er jeg mere bekymret for Prica. Helenius skal vel starte?
Vigtig sejr i dag. Vi kommer til at afgøre en del kampe i den sidste tredjedel af kampene i denne sæson med vores kondition. Det burde vi i hvert fald.
nu er jeg ikke normal prip tilhænger - men han får et 2 tal i nordjyske hvor de skriver følgende:
Fik den sidste halve time på banen, og det startede godt med et målgivende pasning til Lucas Andersen. Derfra var der dog intet, der lykkedes for den offensive midtbanespiller.
MEn altså han lavede 3 assist
de skriver også at Widell ikke rigtigt fik sat et aftryk mm. hmmm det var ikke en god kamp som sådan af nogen men altså come on...
Fik den sidste halve time på banen, og det startede godt med et målgivende pasning til Lucas Andersen. Derfra var der dog intet, der lykkedes for den offensive midtbanespiller.
de skriver også at Widell ikke rigtigt fik sat et aftryk mm. hmmm det var ikke en god kamp som sådan af nogen men altså come on...
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
God start på sæsonen, nu er vi i gang og det med tre fortjente point på tavlen. Professionel indsats hvor vi gjorde det der skulle til for at hente sejren, til tider blev det lidt for stillestående men det skal nok blive bedre med tiden når vi får øvet endnu mere på at spille mod etableret forsvar.
Rigtig fine takter af Widell bortset fra de lidt sløje afslutninger, også vigtigt at se stærke indhop af Prip og Helenius. Prica er stadigvæk langsom
Rigtig fine takter af Widell bortset fra de lidt sløje afslutninger, også vigtigt at se stærke indhop af Prip og Helenius. Prica er stadigvæk langsom
Nordjyske er efterhånden helt væk.baresi skrev: ↑22. jul 2023, 16:48nu er jeg ikke normal prip tilhænger - men han får et 2 tal i nordjyske hvor de skriver følgende:
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Det er et af de store plusser ved at være i 1. division
-
- Allstar
Helt væk..,! Kan ikke tage dem seriøstbaresi skrev: ↑22. jul 2023, 16:48nu er jeg ikke normal prip tilhænger - men han får et 2 tal i nordjyske hvor de skriver følgende:
Er det Ydesen? Synes altid han rammer helt skævt i hans spillerbedømmelser.Kunji skrev: ↑22. jul 2023, 16:51Nordjyske er efterhånden helt væk.baresi skrev: ↑22. jul 2023, 16:48nu er jeg ikke normal prip tilhænger - men han får et 2 tal i nordjyske hvor de skriver følgende:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Både ham og Claus står som afsendere.Hanga skrev: ↑22. jul 2023, 17:05Er det Ydesen? Synes altid han rammer helt skævt i hans spillerbedømmelser.Kunji skrev: ↑22. jul 2023, 16:51Nordjyske er efterhånden helt væk.baresi skrev: ↑22. jul 2023, 16:48nu er jeg ikke normal prip tilhænger - men han får et 2 tal i nordjyske hvor de skriver følgende:
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Nordjyske er jo bare pinlige efterhånden.
+ Posavec, Kramer, Prip og Pedro
- Jørgensen, Ahlmann, Prica og Ross
+ Posavec, Kramer, Prip og Pedro
- Jørgensen, Ahlmann, Prica og Ross