Det så noget skidt ud.
Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg syntes præstationerne under Cifuentes kan stå helt for sig selv i forhold til deres elendighed. Kæft det har været dårligt.Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 15:55Marginalt bedre end under Friis, men ja. Inge skal godt nok arbejde med holdsammensætningen.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 15:5310 minutters guld fra Hiljemark, men derudover har det igen igen været elendigt, i nedrykningsspillet, mod en nedrykker. Jøsses.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Få nu afskaffet VAR
Grotesk så mange tynde straffespark der dømmes pga. hands, hvad skal de stakkels forsvarsspilllere gøre?
Grotesk så mange tynde straffespark der dømmes pga. hands, hvad skal de stakkels forsvarsspilllere gøre?
Det er andre steder på banen det hænger. En kamp som i dag, hvor Kusk og Lucas begge er blege, kan de andre spillere simpelthen for lidt med bolden. Det går for langsomt, bliver for usikkert, og vi formøbler for mange gode tilløb.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ja, enormt fald i kvalitet. Jeg er gået fra, at være hans største fan, til han nu irriterer mig mere end MC. Hans sidste boldomgang i kampen her, illustrerer det meget godt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Nej, til gengæld kan han erobre bolden tilbage og komme i vejen for en masse defensivt, og så fik han endda sendt en afslutning afsted indenfor rammen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvilken hjemmebrygget teori? Er det prisen du hentyder til?Forza skrev: ↑16. maj 2021, 15:37Hvis du syntes det taler for sig selv, så kan jeg da undre mig over at du fortsætter så ihærdigt med dine vage hjemmebryggede teorier/forklaringer.jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 15:35Jeg synes nu at præstationerne og poinhøsten taler for sig selv. Jeg behøver ikke at skabe et narrativForza skrev: ↑16. maj 2021, 15:31jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 15:28Men han var da også urimeligt dårlig i de første par kampe. I foråret har han været blandt vores ringeste spillere og har mistet sin plads til Magnus som ellers havde fået at vide han skulle ud af vagten. Skal man virkelig snakke om høj klasse og store udlandsskfte i den situation?DenGamleMand skrev: ↑16. maj 2021, 15:25Nogenlunde portugiser? Haha, lige som man havde glemt alt om hvordan du konstant forsøgte at tale ham ned allerede inden han havde spillet sin første kamp for AaB.
Det her forsøg på at tegne et narrativ bliver mere og mere desperat og tåbeligt. Kan du ikke tage den et andet sted end i kamptråden.
Din egen teori om at Inge indtil nu ikke har brugt penge på transfers er da om noget hevet direkte ud af røven
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ikke nær så ringe som i nedrykningsspillet i 1. sæson under Friis, men klart, ikke godkendt.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 15:57Jeg syntes præstationerne under Cifuentes kan stå helt for sig selv i forhold til deres elendighed. Kæft det har været dårligt.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det er han da blevet. 1 min igen, vi har 5 mand i Horsens felt, han lægger så bolden tilbage...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Igen underpræsterer vores nøglespillere, og så er det altså svært at vinde. Kusk, Lucas og Fossum med meget tynde indsatser.
Hiljemark desværre meget rusten, på nær en fin indsats ved målet. Men han skal selvfølgelig have masser af spilletid, så han kan komme i form.
Magnus bedste mand, Ferreira ligger langt efter pt.
Hiljemark desværre meget rusten, på nær en fin indsats ved målet. Men han skal selvfølgelig have masser af spilletid, så han kan komme i form.
Helt enig..Forza skrev: ↑16. maj 2021, 15:53Jeg synes straffet er helt korrekt, men for fanden hvor er VAR noget lort. Jeg lever langt hellere med dommernes fejlkendelser fra tid til anden.
Men isoleret set her, så bør Morten Krog selv kunne dømme den der, fordi der er ikke nogen undskyldning fra forsvarsspilleren.. De må bare lære, at sådan en figur kan man ikke lave i sit forsvarsspil, og det er jo bare en dårlig vane/fordi den "går" at man har armene ud til siden på den måde, når man er fuldt i balance..
Og så er det altid let at være klog, men nøøøj Pricas blik flakkede, da han stod og ventede..
Ved at det er godt at lade angriberen sparke (når han scorer), fordi det giver selvtillid og gode priser ved salg.. Men jeg havde godt nok foretrukket rutine i det 88. minut ved 1-1
FOR HELVEDE EN TYND KOP THE IGEN. Hvis man vil spille 4-3-3 bliver det ikke med lucas på midten og hannes oppe foran.
hannes fart og fysik skal nok bruges anderledes. og som wingback.
Jeg så gerne den oprindelige 4-2-3-1 (uden fossum)
Ny hb - ross - the - ahl
hilje - pedro
kusk - samuelsen - lucas
prica
4-3-3 (med fossum)
hilje - pedro - fossum
kusk - prica - lucas.
Hannesbo passer bedre som wingback. eller måske i en 4-4-2
hannes fart og fysik skal nok bruges anderledes. og som wingback.
Jeg så gerne den oprindelige 4-2-3-1 (uden fossum)
Ny hb - ross - the - ahl
hilje - pedro
kusk - samuelsen - lucas
prica
4-3-3 (med fossum)
hilje - pedro - fossum
kusk - prica - lucas.
Hannesbo passer bedre som wingback. eller måske i en 4-4-2
Men ringere end Friis...og så var det sidste gang nogen af os to nævnte Cifu og Friis i samme indlæg. Deal?Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 15:59Ikke nær så ringe som i nedrykningsspillet i 1. sæson under Friis, men klart, ikke godkendt.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 15:57Jeg syntes præstationerne under Cifuentes kan stå helt for sig selv i forhold til deres elendighed. Kæft det har været dårligt.
Eller præcise pasninger. Dårligt indhop, men okay, ikke mange minutter, han fik.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Første kamp, at Prica fik 90 min. I superligaen. Så han er stadig ny i klassen.
- FlæskeFrank
Enig i stort set det hele. Dog viste Lucas sig trods en halvbleg indsats afgørende.BoT skrev: ↑16. maj 2021, 16:00Igen underpræsterer vores nøglespillere, og så er det altså svært at vinde. Kusk, Lucas og Fossum med meget tynde indsatser.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Det kan jo koges ned til at vi er meget afhængige af 2-3 spillere - og at det så siger lidt om niveauet på resten.
Inge skal få ryddet op de næste måneder, og sendt nogle af spillerne videre og få friske og ærgerrige folk ind. En spiller som Jacob Buus med enorm vilje og aggressivitet og spil til at bakke det op kunne være rart - det er sådan nogle spillere vi gerne skal ryste ud af ærmet.
Inge skal få ryddet op de næste måneder, og sendt nogle af spillerne videre og få friske og ærgerrige folk ind. En spiller som Jacob Buus med enorm vilje og aggressivitet og spil til at bakke det op kunne være rart - det er sådan nogle spillere vi gerne skal ryste ud af ærmet.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg så heldigvis kun de sidste 30
Kan forstå det var de bedste.
Helt til grin, at vi får det straffe. Få nu afskaffet det lorte VAR.
Der er hård kamp i ‘kvalifikationsspillet’ om at undgå den syvendeplads. Ingen af holdene virker interesseret. Mon ikke Sønderjyske også formøbler det.
Under alle omstændigheder svært at se AaB eller andre at slå AGF eller FCK.
Kan forstå det var de bedste.
Helt til grin, at vi får det straffe. Få nu afskaffet det lorte VAR.
Der er hård kamp i ‘kvalifikationsspillet’ om at undgå den syvendeplads. Ingen af holdene virker interesseret. Mon ikke Sønderjyske også formøbler det.
Under alle omstændigheder svært at se AaB eller andre at slå AGF eller FCK.
Men han ligner dog et fremragende køb til de penge. Jeg tror ikke der er mange 19-årige i Skandinavien der har samme selvtillid som han har lige for tiden.FlæskeFrank skrev: ↑16. maj 2021, 16:06Første kamp, at Prica fik 90 min. I superligaen. Så han er stadig ny i klassen.
Dog ikke mere selvtillid end at han faldt for presset ved straffesparket.Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 16:09Men han ligner dog et fremragende køb til de penge. Jeg tror ikke der er mange 19-årige i Skandinavien der har samme selvtillid som han har lige for tiden.FlæskeFrank skrev: ↑16. maj 2021, 16:06Første kamp, at Prica fik 90 min. I superligaen. Så han er stadig ny i klassen.
Men ellers enig, han tager gode skridt i øjeblikket Prica. En kamp hvor ikke meget lykkes for ham, men han får alligevel scoret, og det er nu engang det vigtigste. Vi skal have en stærk angriber ind til at være 1. angriber og så skal Prica udfordre ham. Selvfølgelig med chancer undervejs. Hvis han gør det godt nok, så kommer spilletiden af sig selv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14