Kamptråd: AaB-Vejle
-
- Junior
- Favoritspiller: Frank strandli
Re: Kamptråd: AaB-Vejle
Det ville være nemmere at få den ældre del af publikum med på “som ramt af lyntet” hvis tempoet blev sænket en lille smule. Fed melodi og tekst ellers.
Man kunne evt forsøge med at få teksten vist på storskærmene
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
-
- Landshold
- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Der er ingen storskærme på stadion - med mindre 75˚ regnes som storskærm.
You pay for this?
Wauw.. Hvor store skærme har du brug for?Fromthecradle skrev: ↑20. maj 2021, 18:51Der er ingen storskærme på stadion - med mindre 75˚ regnes som storskærm.
Hvis ikke du kan læse teksten på skærmene i de to hjørner, så er det jo et mirakel, at du egentlig har kunne finde ud til stadion i første omgang.
Mine ord...Don Bong skrev: ↑21. maj 2021, 13:57Wauw.. Hvor store skærme har du brug for?Fromthecradle skrev: ↑20. maj 2021, 18:51Der er ingen storskærme på stadion - med mindre 75˚ regnes som storskærm.
Hvis ikke du kan læse teksten på skærmene i de to hjørner, så er det jo et mirakel, at du egentlig har kunne finde ud til stadion i første omgang.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Tidssvarende? Jeg synes de har en passende størrelse.
Jeg kommer ikke på stadion for at se kampen på storskærmen. Hvis jeg kan se tiden og stillingen, så er de sgu tidssvarende nok for mig.
Don Bong skrev: ↑21. maj 2021, 13:57Wauw.. Hvor store skærme har du brug for?Fromthecradle skrev: ↑20. maj 2021, 18:51Der er ingen storskærme på stadion - med mindre 75˚ regnes som storskærm.
Er det stadig samme skærme vi har som i denne artikkel der også angiver størrelsen?
https://nordjyske.dk/nyheder/storskaerm ... 5aef387b1b
Størrelsen er fin, men vil godt give ret i at grafikken på den ligner noget jeg havde i Winamp
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona