AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
David Nielsen har idag ført de hviiiii’e fra Århus til et flot europæisk resultat med 1-1 mod Larne Hammer flot mål af Patrick O også
Det værste er at jeg sgu ikke engang er sikker på vi kunne gøre det meget bedre selv.RufusTheDog skrev: ↑29. jul 2021, 20:54David Nielsen har idag ført de hviiiii’e fra Århus til et flot europæisk resultat med 1-1 mod Larne Hammer flot mål af Patrick O også
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Der sker noget i kampen mellem Hobro og Vendsyssel. To gamle AaBere som målscorer, Klitten for Hobro og Bærtelsen for Vend'erne.
Klitten som målscorer og Jeppe med et halv dårligt indhop.
Som Hobro dreng, skærer det sgu i hjertet at de er så pisse dårlige i den her sæson.Buzz Killington skrev: ↑30. jul 2021, 20:25Der sker noget i kampen mellem Hobro og Vendsyssel. To gamle AaBere som målscorer, Klitten for Hobro og Bærtelsen for Vend'erne.
Synd at sige, at vores talenter brænder 1. division af. Jeppe P med halvdårlig indsats, Oliver Klitten gjorde ikke meget væsen af sig udover målet og Bærtelen og Christiansen er ikke højtprofilerede forsvarsspillere i rækken.
Man har virkelig skudt over mål, da man troede at man uden videre kunne blive ved med at lave lige så gode spillere som vi gjorde i årene op til Double holdet og satse så massivt på akademiet.
Man har virkelig skudt over mål, da man troede at man uden videre kunne blive ved med at lave lige så gode spillere som vi gjorde i årene op til Double holdet og satse så massivt på akademiet.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Ingen af de 1.div spillere du nævner har da på noget som helst tidspunkt været fremhævet som store talenter. Det er folk der er blevet hevet med op og så hurtigt skippet videre, enten som salg eller på leje. Så jeg kan ikke helt se hvordan de siger noget interessant om vores talentsatsning.Jakobsen skrev: ↑30. jul 2021, 23:04Synd at sige, at vores talenter brænder 1. division af. Jeppe P med halvdårlig indsats, Oliver Klitten gjorde ikke meget væsen af sig udover målet og Bærtelen og Christiansen er ikke højtprofilerede forsvarsspillere i rækken.
Ja, jeg synes ærligt talt at vores talentudvikling har fulgt nogenlunde samme kurve efter '14, som før. Er Helenius, Kusk og Lucas e.g. større talenter end Abildgaard, Mæhle og Kauf?
Synes dog Anders Bærtelsen spillede en rigtig fin kamp igår - styrede forsvaret og fin i boldomgangen og duellerne.Jakobsen skrev: ↑30. jul 2021, 23:04Synd at sige, at vores talenter brænder 1. division af. Jeppe P med halvdårlig indsats, Oliver Klitten gjorde ikke meget væsen af sig udover målet og Bærtelen og Christiansen er ikke højtprofilerede forsvarsspillere i rækken.
Jeg savner Winsnes
Du tager fejl, Bærtelsen er højt profilerede i 1. division, det har du bare ikke opdaget endnu. Desværre har akademiet fejlet fuldstændig i forhold til de talenter vi har haft inde i årgang 2000. (2xKlitten, Tengstedt og Bærtelsen)Jakobsen skrev: ↑30. jul 2021, 23:04Synd at sige, at vores talenter brænder 1. division af. Jeppe P med halvdårlig indsats, Oliver Klitten gjorde ikke meget væsen af sig udover målet og Bærtelen og Christiansen er ikke højtprofilerede forsvarsspillere i rækken.
Grønning på tavlen for Viborg mod Silkeborg, der har Helenius og Larsen i start 11.
Edit: VAR overruler for offside.
Edit: VAR overruler for offside.
Helenius spiller faktisk en rigtig god kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Oliver Abildgaard har scoret til 2-1 for Ruben Kazan med få minutter igen af hjemmekampen med Akhmat Grozny. Holder den har de maksimumpoint efter 3 kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Bassogog med 2 mål og et brændt straffe i en 4-2 sejr for Shaghai Shenhua. De ligger 7 af 16 med 19 point efter 12 runder.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Anders Bærtelsen meldes på vej væk fra Vendsyssel FF, han skifter til den norske Elteserieklub Haugesund
Fornuftigt, men et tab for Vendsyssel. Vel deres stærkeste kort i defensiven.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. aug 2021, 12:25Anders Bærtelsen meldes på vej væk fra Vendsyssel FF, han skifter til den norske Elteserieklub Haugesund
Jeg savner Winsnes
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Oliver Børsting fik nettet for første gang i 2. division da Skive IK tidligere på dagen gæstede Hillerød
Så ham sidste kamp live, han er godt nok ufatteligt langsom.Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. aug 2021, 17:22Oliver Børsting fik nettet for første gang i 2. division da Skive IK tidligere på dagen gæstede Hillerød
Skive havde i øvrigt tidligere AaB'er Zifarlino Nsoni i start 11 og tidligere AaB'er Mads Knügle på bænken.Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. aug 2021, 17:22Oliver Børsting fik nettet for første gang i 2. division da Skive IK tidligere på dagen gæstede Hillerød
Jeg tror Patrick Olsen og Søren Tengstedt er glade for at skulle spille 1 division næste år. Og så tror jeg godt at vi kan sætte penge på at vores tidligere spiller David Nielsen er fortid i Århus i aften.