Sjov "debat". Jeg ved ikke, hvorfor i ikke går til kernen. Ja, hun har et fint cv, men hendes altovervejende kvalifikation i den her sammenhæng er, at hun er kvinde. AGF har i nogen tid haft et ønske om at få en kvinde ind i bestyrelsen og det er så lykkes nu. Men ellers er hun vel bare et bestrelsesmedlem som så mange andre.R Rosenberg skrev: ↑29. okt 2022, 15:39Det er helt fint, at du synes, det er sjovt. Og jeg mener ikke noget i det, jeg skriver. Du har bare stadig ikke svaret på mine spørgsmål. Du gætter blot.raekkeettre skrev: ↑29. okt 2022, 15:16Det er på grænsen til det sjoveste. Hvad kan mon en person der har været direktør i FCK og DBU mon bidrage med iforhold til vores egen bestyrelse. Ja, den kan du jo tænke over. Og fordi jeg har det i denne her tråd er fordi vi har snakket om vores egen fantastiske bestyrelse i denne her tråd.R Rosenberg skrev: ↑29. okt 2022, 11:21Nej, jeg skal ikke fortælle noget, for jeg har ikke hævdet noget.raekkeettre skrev: ↑29. okt 2022, 09:35Se oven over. Men fortæl mig så også gerne,.som åbenbart ikke er så oplyst om AaBs bestyrelses fortræffeligheder, hvem der har større viden og netværk end hende? Er det hasard spilleren, eller måske reklame manden elle...ja fortæl gerne.R Rosenberg skrev: ↑29. okt 2022, 01:05Okay. Hvad er det så specifikt, hun kan bidrage med ifølge dig? Den "enorme viden" må du også gerne pinne lidt ud for dem af os, der ikke er så oplyste.raekkeettre skrev: ↑28. okt 2022, 20:14Kan godt lig den måde GF hyre bestyrelsesmedlemmer, som nu med Katja. Det er en enorm viden der kommer ind, og ikke en der bare har købt 5% af aktierne men ellers ikke ved en skid om elite idræt eller fodbold....
Og jeg har set ovenfor, men det giver ikke rigtig noget fyldestgørende i forhold til, hvad det er, denne person vil kunne bidrage med, og hvad det er for "enorm viden", hun kommer med.
Du må da kunne redegøre for de ting, når du hævder det og i øvrigt bringer hende på bane i en tråd om AaB's økonomi.
Hvis du ikke synes det så okay - jeg siger, jeg ser gerne at vores bestyrelse begynder at kigge rundt efter nogle der kan bidrage med andet end det vi har nu, og hvor en plads i bestyrelsen er afhængig af hvor mange aktier du ejer i stedet for hvor kompetent du er. Og ja, jeg mener en person der har siddet som Direktør i Danmarks største klub og underholdningsvirksomhed, samtidig siddet som direktør i DBU, må have en viden og et netværk der ville kunne overtrumfe vores samlede bestyrelses erfaring og kompetence inden for det område deres bestyrelsessædde beskæftiger sig med.
Jow du har hævdet hun ikke har en viden som kan bidrage til vores bestyrelse, eller at du ikke forstår det, eller du ikke tror hendes positioner vil give hende erfaring - og du hævder du er knap så oplyst. Jeg oplyser dig igen. Og du kan så vælge at debatter om du synes min holdning til hendes tilstedeværelse i AaB kunne være givtig, eller du mener vores bestyrelse har de kompetencer som du tror hun besidder.
Men ellers er det sgu sjovt nok det du skriver...på en dejlig lørdag
Du aner reelt ikke noget om hende, vel?
I øvrigt ser jeg det heller ikke som en absolut nødvendighed at alle i en bestyrelse skal have en aktiv fodboldbaggrund. Men jeg synes at det er en fordel, at nogle har.