Lader til at styret så også må sluge nogle kameler i deres forsøg på at blive en fodbold stormagt. Kan vel egentlig vise sig at blive positivt i forhold til kvindernes rettigheder dernede.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
2 ud af 3 af vores målmænd fra sidste sæson sidder på bænkene i champions league i dag.
-
- Junior
- Favoritspiller: Ib Simonsen
Kusk, A. Poulsen, Ementa og Fossum starter alle altid ude ....måske rigtigt vi kom af med dem
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Kakeeto startede inde for Middelfart i går mod AB, som han plejer. Men denne gang blev han matchvindere med hans mål til 1-0.
Han er dog ikke blevet mere målfarlig siden sine dage hos os...
Han er dog ikke blevet mere målfarlig siden sine dage hos os...
- FlæskeFrank
Ementa kom godt nok ind, men han er stadig på 1 mål i 9 kampe, fordelt over 650 minutter. Han har godt nok også to assists, men han er stadig ikke en stor offensiv åbenbaring.kjeldgaard12 skrev: ↑24. sep 2023, 14:00Kusk, A. Poulsen, Ementa og Fossum starter alle altid ude ....måske rigtigt vi kom af med dem
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-2 ... enes-skyld
Her forklarer Rinne om motivationen for at skifte til Saudi Arabien. Han er da i hvert fald ærlig. Så kan man man jo selv mene om det hvad man vil.
Kunne jeg sige klart nej hvis jeg blev tilbudt 5 gange så meget i løn for præcis det samme arbejde? Jeg ved det ikke er.
Her forklarer Rinne om motivationen for at skifte til Saudi Arabien. Han er da i hvert fald ærlig. Så kan man man jo selv mene om det hvad man vil.
Kunne jeg sige klart nej hvis jeg blev tilbudt 5 gange så meget i løn for præcis det samme arbejde? Jeg ved det ikke er.
Altså jeg kan kun tale for mig selv. Jeg VED at jeg ikke ville overveje det så meget som et sekund. Af flere årsager, men herunder naturligvis også hvad det er for et land og kultur man dermed bliver en del af. Men det er en svær diskussion at have på et internet forum og der findes ikke ét rigtigt svar. Men jeg har svært ved at hidse mig vildt meget op over Rinne eller Sousa. Forstår jeg deres valg? Nej, det gør jeg som nævnt ikke, og jeg synes det er ærgerligt og lidt skuffende at de går den vej, men i deres tilfælde gør den økonomiske vinding i det mindste en forskel og på den måde giver det mening. Der hvor jeg til gengæld kun kan sidde rystet tilbage er når de spillere, der i forvejen er blandt klodens absolut højest lønnede, alligevel vil have mere. En griskhed der ikke er til at forstå. Spillere der har et kæmpe ansvar som globale rollemodeller sælger ud selvom de i forvejen har sikret deres familie og efterkommere et liv med materialistisk overflod. Dét væmmes jeg over. Og ja, i det mindste siger Rinne det lige ud. Han er der for pengene, intet andet.haghdk skrev: ↑24. sep 2023, 19:11https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-2 ... enes-skyld
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den tidligere AaB-spiller (i hvert fald i et par dage) Don Deedson scorde i dag for Den Fynske Stolthed mod et hold fra Herning.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Børsting scorede i dag til 1-0 for Brann mod Tromsøe
-
- 2. div
- Favoritspiller: Prica
Nogen der ved om Marco Ramkilde er skadet? Han har ikke været på holdkortet hos Hvidovre en eneste gang i denne sæson
Han blev skadet i starten, men altså han har jo knap niveau til de dårlige 1. div hold. Aner ikke om han træner igen.Baatnakken skrev:Nogen der ved om Marco Ramkilde er skadet? Han har ikke været på holdkortet hos Hvidovre en eneste gang i denne sæson
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Måske lidt overraskende, at Theo Sander er på bænken imod Lyseng.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ementa med mål mod EFB
Neestrup påstår det var fordi FCK stillede i stærkeste opstilling.
Vejen til spilletid bliver sikkert kortere når det er europæisk fodbold der står på spil, i stedet for kampe imod hold fra 3. Division, som man kun slår med 9 mål.
Jeg havde aldrig forventet at FCK ville satse på Theo Efter Grabara, men det var alligevel hurtigt Neestrup bekendte kulør ift til den position
Lad mig se i min krysalkuglejonas386 skrev: ↑28. sep 2023, 08:35Neestrup påstår det var fordi FCK stillede i stærkeste opstilling.
Vejen til spilletid bliver sikkert kortere når det er europæisk fodbold der står på spil, i stedet for kampe imod hold fra 3. Division, som man kun slår med 9 mål.
Jeg havde aldrig forventet at FCK ville satse på Theo Efter Grabara, men det var alligevel hurtigt Neestrup bekendte kulør ift til den position
Sæsonen 23/24 - Næsten ingen spilletid
Sommeren 24 - udlejet til nedrykkerne fra Vejle, begrænset med spilletid
Sommeren 25 - udlejet til HamKam, begrænset med spilletid
Sommeren 26 - Solgt, billigt, til tysk 2.bundesliga.
Jeg studser også over Neestup hele tiden nævner Theo og Diethmar sammen. Altså at det ikke nødvendigvis er Theo der skal tage over selvom han officielt er 2 målmand til kampene, men at det åbenbart er tæt mellem de 2 andrejonas386 skrev: ↑28. sep 2023, 08:35Neestrup påstår det var fordi FCK stillede i stærkeste opstilling.
Jeg tror da også, at de er I samme båd ift ingen af dem bliver ny 1. Målmand når Grabara tager til Wolfsburg. De kommer med statsgaranti til at hente et langt mere driftsikkert og rutineret kort, og det forstår man da også godt, når man tænker på hvor mange penges forskel der kan være på bare conference league og europa league.Alexis skrev: ↑28. sep 2023, 09:27Jeg studser også over Neestup hele tiden nævner Theo og Diethmar sammen. Altså at det ikke nødvendigvis er Theo der skal tage over selvom han officielt er 2 målmand til kampene, men at det åbenbart er tæt mellem de 2 andrejonas386 skrev: ↑28. sep 2023, 08:35Neestrup påstår det var fordi FCK stillede i stærkeste opstilling.
Ift. At Theo angiveligt skulle have stået en fremragende kamp imod Hvidovre (en kamp jeg ikke har set), så må det være en sær fornemmelse at være bænket mod en modstander fra 3. Division, i en turnering der vel ellers skulle have været Theos (eller Dithmers).
Der er jo ingen grund til at afskrive en talentfuld FCK-keeper som 18-årig, fordi man har hentet et fancy talent i AaB.
At Sander bliver valgt fremfor Dithmer til de pladser, de konkurrerer om, viser vel lidt om hvordan det står til.
Jeg tror desværre også Theo er i farezonen for at blive den næste i en lang række af spillere som AaB og fansene skriger op som et stort talent for derefter at finde ud af de er ganske middelmådige
Det kan man leve med. Det ville bare være fedt for os andre, hvis man var kommet til den erkendelse for ca. et år siden.Alexis skrev: ↑28. sep 2023, 13:14Jeg tror desværre også Theo er i farezonen for at blive den næste i en lang række af spillere som AaB og fansene skriger op som et stort talent for derefter at finde ud af de er ganske middelmådige