3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af frederikshavneren » 24. jul 2014, 12:51

Kokkefar skrev:Jeg fik lige en lidt skæv tanke...

Kunne Kent måske have bedt sine spillere underspille mod Sønderjyske i håb om at Zagreb ville scoute kampen?
Måske vægter han europa højere end han giver udtryk for, og vil sagtens ofre 2 point for at Zagreb undervurderer os.
Som jeg husker det havde vi ikke en eneste afslutning, ja vi var faktisk næsten ikke i nærheden af deres mål. Det virker underligt taget vores træningskampe i betragtning, ja det var træningskampe, men alligevel. Jeg synes også at en mand som Helenius virkede alt alt for dvask i forhold til et comeback i AaB, som han længe har ønsket. Manden fik jo knap nok sved på panden, og så dårlig form kommer en professionel fodboldspiller altså ikke i på trods af de få kampe han har fået. Han kunne sagtens ligne en mand der havde fået besked på ikke at gå ind og vise sig for meget frem.

Jeg ved det er langt ude, men jeg synes Kent lyder ualmindelig selvsikker i nedestående artikel, og det var egentlig derfor jeg kom til at tænke tanken. Måske håber jeg bare at vi ikke, og specielt Helenius, er så langt fra topform som vi viste.
http://www.bold.dk/nyt/kent-n-ikke-en-uloeselig-opgave" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvad tror i, kunne Kent være så snu?
Det vil være tæt på utænkeligt at gå på banen med det formål at spille elendigt og smide point. Nej det var en elendig indsats hvor AaB imponerede med 2 afslutninger i kampen, til sammenligning havde FCK 18 afslutninger mod Silkeborg. Man kan så mene at det var elendigt at FCK ikke scorede når de havde så mange chancer, men det er bedre at skabe chancer og brænde dem, end slet ikke at skabe chancer. Måske scoutede Zagreb kampen i Haderslev, det håber jeg at de gjorde, men det må næsten være helt sikkert at de er til stede på stadion på lørdag.

Jeg har stor tiltro til at trænerteamet samt den snu spion PEA kan lægge en masterplan til onsdagens kamp.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af AllanPedersen » 24. jul 2014, 12:53

Wurtz ikke klar lørdag
Og regner ikke selv med at være klar til den her kamp. :'(
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af limey » 24. jul 2014, 12:55

Kokkefar skrev:Jeg fik lige en lidt skæv tanke...

Kunne Kent måske have bedt sine spillere underspille mod Sønderjyske i håb om at Zagreb ville scoute kampen?
Måske vægter han europa højere end han giver udtryk for, og vil sagtens ofre 2 point for at Zagreb undervurderer os.
[...]
Hvad tror i, kunne Kent være så snu?
Skulle Kent så lade os tabe 0-5 imod FCM? Det ville virkeligt outsmarte kroaterne.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af frederikshavneren » 24. jul 2014, 12:56

Jeg får så meget fnidder når debattører herinde giver vores spillere prædikater. Glasben, jamen herrebevares hvad det betyder det egentlig at have glasben? Nu går der ikke længe før det er en debatside-sandhed at Ene og Jönsson har glasben

Skader er ligeså meget et udslag af tilfældigheder som det er af genotype - Neymar har jo heller ikke en glasryg fordi han blev pløjet ned bagfra af en colombianer vel?

Hvis vi skulle hente andre spillere i samme prisklasse, havde det været til en væsentlig lavere kvalitet og jeg foretrækker at Gaarde henter kvalitetsspillere.[/quote]

Nu er der jo nogle spillere som er mere disponeret for skader end andre...

Du tror ikke at vi kunne have fået tilsvarende kvalitet for de samme penge ved at hente andre spillere, det er jeg godt nok ikke enig i. Vi er bestemt ikke enige og sådan er det, skal vi ikke lægge diskussionen til side og i stedet se frem til kampen!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af doukas » 24. jul 2014, 12:57

limey skrev:
Kokkefar skrev:Jeg fik lige en lidt skæv tanke...

Kunne Kent måske have bedt sine spillere underspille mod Sønderjyske i håb om at Zagreb ville scoute kampen?
Måske vægter han europa højere end han giver udtryk for, og vil sagtens ofre 2 point for at Zagreb undervurderer os.
[...]
Hvad tror i, kunne Kent være så snu?
Skulle Kent så lade os tabe 0-5 imod FCM? Det ville virkeligt outsmarte kroaterne.
Det ville være et historisk taktisk træk.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af frederikshavneren » 24. jul 2014, 12:58

doukas skrev:
limey skrev:
Kokkefar skrev:Jeg fik lige en lidt skæv tanke...

Kunne Kent måske have bedt sine spillere underspille mod Sønderjyske i håb om at Zagreb ville scoute kampen?
Måske vægter han europa højere end han giver udtryk for, og vil sagtens ofre 2 point for at Zagreb undervurderer os.
[...]
Hvad tror i, kunne Kent være så snu?
Skulle Kent så lade os tabe 0-5 imod FCM? Det ville virkeligt outsmarte kroaterne.
Det ville være et historisk taktisk træk.
Så går Disco Glen og Bach Bak da helt amok.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af doukas » 24. jul 2014, 13:03

doukas skrev:Jeg får så meget fnidder når debattører herinde giver vores spillere prædikater. Glasben, jamen herrebevares hvad det betyder det egentlig at have glasben? Nu går der ikke længe før det er en debatside-sandhed at Ene og Jönsson har glasben

Skader er ligeså meget et udslag af tilfældigheder som det er af genotype - Neymar har jo heller ikke en glasryg fordi han blev pløjet ned bagfra af en colombianer vel?

Hvis vi skulle hente andre spillere i samme prisklasse, havde det været til en væsentlig lavere kvalitet og jeg foretrækker at Gaarde henter kvalitetsspillere.
frederikshavneren skrev: Nu er der jo nogle spillere som er mere disponeret for skader end andre...

Du tror ikke at vi kunne have fået tilsvarende kvalitet for de samme penge ved at hente andre spillere, det er jeg godt nok ikke enig i. Vi er bestemt ikke enige og sådan er det, skal vi ikke lægge diskussionen til side og i stedet se frem til kampen!
Punkt 1 - ja nogle er mere disponeret end andre, det er jo også det jeg skriver ved at sige det er et udslag af tilfældigheder og genotype

Punkt 2 - jeg synes det er en vild holdning at have, jeg mener, AaB kører stadigvæk rundt med et af de mindste budgetter i Superligaen (bortset fra de 2 oprykkere), og alligevel er det lykkes at finde en svensk og 2 danske landsholdsboblere i en engelsk, tysk og belgisk klub.

Men fair nok, det er du ikke enig i og det respekterer jeg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Hovedet » 24. jul 2014, 13:30

Ja, vi kan da håbe, at Zagreb havde spioner ude mod SønderjyskE ...

Vi har på papiret et meget stærkt hold - omkring september/oktober. I praksis er vi pt. endda markant svækkede i forhold til det hold, der blev mestre. Vi har mistet Kusk, vi har mange skader (Würtz og Thomsen gør rigtig nas) og for mange spillere, der ikke er i form. Vi virker usammenhængende, hvad bekræftedes i den skrækkelige kamp forleden.

I fredags efter lodtrækningen betragtede jeg det her som en 50/50 - kamp, men jeg er langt mere pessimistisk nu. Dels er det kroatiske hold nok stærkere, end jeg troede, og dels - og meget, meget ærgerligt - skal vi spille en af vigtigste kampe i sæsonen med et hold, der slet ikke er på plads.

Vi er i den grad underdogs mod Dinamo Zagreb, og der findes intet logisk argument for, at vi på nuværende tidspunkt kan klare den opgave. Mit lille håb ligger deri, at nu har vi i to gange i træk smidt europæisk deltagelse væk mod hold, vi burde have søndersmadret (i hvert fald Sarajevo).

Kan vi så her gøre det stik modsatte, lidt á la Gent i 2007, hvor vi også stillede med et hold, der lignede noget, der var løgn - og i endnu højere grad senere på året mod Sampdoria (hvor vi dog var langt bedre kørende generelt end mod Gent)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Funky » 24. jul 2014, 14:00

Hovedet skrev:Ja, vi kan da håbe, at Zagreb havde spioner ude mod SønderjyskE ...

Vi har på papiret et meget stærkt hold - omkring september/oktober. I praksis er vi pt. endda markant svækkede i forhold til det hold, der blev mestre. Vi har mistet Kusk, vi har mange skader (Würtz og Thomsen gør rigtig nas) og for mange spillere, der ikke er i form. Vi virker usammenhængende, hvad bekræftedes i den skrækkelige kamp forleden.

I fredags efter lodtrækningen betragtede jeg det her som en 50/50 - kamp, men jeg er langt mere pessimistisk nu. Dels er det kroatiske hold nok stærkere, end jeg troede, og dels - og meget, meget ærgerligt - skal vi spille en af vigtigste kampe i sæsonen med et hold, der slet ikke er på plads.

Vi er i den grad underdogs mod Dinamo Zagreb, og der findes intet logisk argument for, at vi på nuværende tidspunkt kan klare den opgave. Mit lille håb ligger deri, at nu har vi i to gange i træk smidt europæisk deltagelse væk mod hold, vi burde have søndersmadret (i hvert fald Sarajevo).

Kan vi så her gøre det stik modsatte, lidt á la Gent i 2007, hvor vi også stillede med et hold, der lignede noget, der var løgn - og i endnu højere grad senere på året mod Sampdoria (hvor vi dog var langt bedre kørende generelt end mod Gent)
Hvis vi nu tager det kæde for kæde, så virker det nu til at være et helt ok forsvar, vi kan sætte på banen. Det er 5 mand, som kender hinanden rigtig godt fra sidste sæson, og som burde være oppe i omdrejninger - hvad jeg da også synes sidste kamp bekræftede.

Midtbanen, uha, 3 af 4 startere fra mesterholdet er pt. væk/ude. Det er vel ikke umuligt, at Thomsen bliver klar, og kan vi også være så heldige, at han kan præstere med det samme, så ser alting straks lidt lysere ud. Augu, Ris og højrekanten (Wich eller Ene?) har kampen på lørdag som en god test. De vil garanteret blive presset hårdt af FCM, så der får vi en indikation på, hvor skarpe de egentlig er.

Angrebet burde være forstærket (men lider generelt set naturligvis under Kusks fravær og Risgårds måske lidt famlende form). AK og Spalvis får forhåbentlig chancen igen mod FCM, og jeg vil særligt lure på, om AK kan vise et passende niveau. Det er jo spændende, hvem af de to, der om få måneder har mistet pladsen til Helenius.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af frederikshavneren » 24. jul 2014, 14:08

Hovedet skrev:Ja, vi kan da håbe, at Zagreb havde spioner ude mod SønderjyskE ...

Vi har på papiret et meget stærkt hold - omkring september/oktober. I praksis er vi pt. endda markant svækkede i forhold til det hold, der blev mestre. Vi har mistet Kusk, vi har mange skader (Würtz og Thomsen gør rigtig nas) og for mange spillere, der ikke er i form. Vi virker usammenhængende, hvad bekræftedes i den skrækkelige kamp forleden.

I fredags efter lodtrækningen betragtede jeg det her som en 50/50 - kamp, men jeg er langt mere pessimistisk nu. Dels er det kroatiske hold nok stærkere, end jeg troede, og dels - og meget, meget ærgerligt - skal vi spille en af vigtigste kampe i sæsonen med et hold, der slet ikke er på plads.

Vi er i den grad underdogs mod Dinamo Zagreb, og der findes intet logisk argument for, at vi på nuværende tidspunkt kan klare den opgave. Mit lille håb ligger deri, at nu har vi i to gange i træk smidt europæisk deltagelse væk mod hold, vi burde have søndersmadret (i hvert fald Sarajevo).

Kan vi så her gøre det stik modsatte, lidt á la Gent i 2007, hvor vi også stillede med et hold, der lignede noget, der var løgn - og i endnu højere grad senere på året mod Sampdoria (hvor vi dog var langt bedre kørende generelt end mod Gent)
God analyse.
Ja det bliver svært og meget taler imod, men håbet kan ligge i at vi traditionelt præsterer godt som undertippet. Vi var storfavoritter i de seneste europæiske opgør mod Slavija Sarajevo og Gori, men det passer måske holdet bedre at være undertippet. Kan holdet onsdag aften genfinde nogle af takterne fra sidste sæson så er det ikke umuligt at opnå et brugbart resultat. Der er sket meget siden afslutningen på sidste sæson, men det er trods alt kun ca. 2,5 måned siden at vi uden Jönsson og med en Kusk der underpræsterede smadrede FCK i pokalfinalen, og det tilmed på en bane hvor vi har lidt så mange traumatiske nederlag.

Kroaterne er naturligvis favoritter bl.a. grundet deres store europæiske erfaring, men måske det kan være til vores fordel at vi muligvis bliver matchet hårdere i ligaen. Zagreb virker ret enerådende i den kroatiske liga lidt lige som Celtic er det i Skotland, det kan koste dem europæisk.

Jeg tror at vi præsterer godt på onsdag, men om det er nok til at gå videre aner jeg naturligvis ikke. Jeg har stor tiltro til at trænerteamet får lagt en god gameplan, det er ikke uden betydning at Kuhn og PEA har stor europæisk erfaring. PEA skal nok få kortlagt kroaternes styrker og svagheder og hvis ellers spillerne kan forstå ham, så skal de nok være rigtig godt forberedt til opgøret.

frey
Junior
Junior
Indlæg: 58
Tilmeldt: 3. sep 2008, 14:48

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af frey » 24. jul 2014, 14:15

Så er de ubrugte sæsonkortholderes billetter frigivet på aabsport.dk - blot en hurtig service-info til os som endnu ikke har købt billet :)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Hovedet » 24. jul 2014, 17:59

frederikshavneren skrev:
Hovedet skrev:Ja, vi kan da håbe, at Zagreb havde spioner ude mod SønderjyskE ...

Vi har på papiret et meget stærkt hold - omkring september/oktober. I praksis er vi pt. endda markant svækkede i forhold til det hold, der blev mestre. Vi har mistet Kusk, vi har mange skader (Würtz og Thomsen gør rigtig nas) og for mange spillere, der ikke er i form. Vi virker usammenhængende, hvad bekræftedes i den skrækkelige kamp forleden.

I fredags efter lodtrækningen betragtede jeg det her som en 50/50 - kamp, men jeg er langt mere pessimistisk nu. Dels er det kroatiske hold nok stærkere, end jeg troede, og dels - og meget, meget ærgerligt - skal vi spille en af vigtigste kampe i sæsonen med et hold, der slet ikke er på plads.

Vi er i den grad underdogs mod Dinamo Zagreb, og der findes intet logisk argument for, at vi på nuværende tidspunkt kan klare den opgave. Mit lille håb ligger deri, at nu har vi i to gange i træk smidt europæisk deltagelse væk mod hold, vi burde have søndersmadret (i hvert fald Sarajevo).

Kan vi så her gøre det stik modsatte, lidt á la Gent i 2007, hvor vi også stillede med et hold, der lignede noget, der var løgn - og i endnu højere grad senere på året mod Sampdoria (hvor vi dog var langt bedre kørende generelt end mod Gent)
God analyse.
Ja det bliver svært og meget taler imod, men håbet kan ligge i at vi traditionelt præsterer godt som undertippet. Vi var storfavoritter i de seneste europæiske opgør mod Slavija Sarajevo og Gori, men det passer måske holdet bedre at være undertippet. Kan holdet onsdag aften genfinde nogle af takterne fra sidste sæson så er det ikke umuligt at opnå et brugbart resultat. Der er sket meget siden afslutningen på sidste sæson, men det er trods alt kun ca. 2,5 måned siden at vi uden Jönsson og med en Kusk der underpræsterede smadrede FCK i pokalfinalen, og det tilmed på en bane hvor vi har lidt så mange traumatiske nederlag.

Kroaterne er naturligvis favoritter bl.a. grundet deres store europæiske erfaring, men måske det kan være til vores fordel at vi muligvis bliver matchet hårdere i ligaen. Zagreb virker ret enerådende i den kroatiske liga lidt lige som Celtic er det i Skotland, det kan koste dem europæisk.

Jeg tror at vi præsterer godt på onsdag, men om det er nok til at gå videre aner jeg naturligvis ikke. Jeg har stor tiltro til at trænerteamet får lagt en god gameplan, det er ikke uden betydning at Kuhn og PEA har stor europæisk erfaring. PEA skal nok få kortlagt kroaternes styrker og svagheder og hvis ellers spillerne kan forstå ham, så skal de nok være rigtig godt forberedt til opgøret.
Vi har naturligvis ingen indflydelse på modstanderens styrke, og det kom noget bag på mig, at Dinamo Zagreb har en angriber som Soussani (eller noget), der virkelig imponerede for Algeriet ved VM. Dertil kommer, at de 7 år i træk har kvalificeret sig til gruppespil dog uden på nogen måde at imponere.

Det, der irriterer mig noget, er, at vi på papiret står med et meget stærkt hold, som jeg næsten vil svinge mig op til at kalde AaBs bedste nogensinde. Og så i praksis må sende et småfesent hold i kamp her på onsdag.

Men hvad pokker: Jeg overværede TOTO cup - kampen mod finske Honka i juli 2007 (1-1) og udbrød efter kampen: "Det her AaB-hold er det ringeste, jeg nogen sinde har set". Inden for godt et år efter den kamp blev AaB suveræne mestre, nåede UEFA Cuppens gruppespil og kom videre fra Champions League...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. jul 2014, 00:59

Måske er der en grund til (udover vi sjældent spiller godt mod Sønderjyske) at spillet ikke fungerede i sidste weekends kamp. Jeg sad og hørte fodboldmagasint fra Radio24/7, hvor KEP udtalte noget i retning af at han håbede Kent ikke hørte ham sige det, men at banen i Haderslev var så tør at "det slog gnister når han løb".

Vi kender jo Kent godt nok til at vide han på ingen måde vil have spillerne kommer med den slags undskyldninger, men der er ingen tvivl om at hvis den bane har været tilnærmelsesvis lige så tør som alle andre græsplæner er i øjeblikket (den var ikke vandet op til kampen), så er der rigtigt gode chancer for at det er en stor del af grunden til spillet ikke hang sammen.

Lad os nu se om vi ikke får en helt anden indsats at se mod vindertyperne fra Herning, det tror jeg vi gør.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af AllanPedersen » 25. jul 2014, 09:12

Det er så ærgeligt sådan noget her kan være slut så hurtigt synes i ikke :D

Man går hele foråret og snakker placeringer og europæisk, og drømmer og penge, og hvilke spillere vil blive for at spille champions league

og så... 90 minutter i en kroatisk heksekedel.. og så kan det være slut, ses næste år :o
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1218
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Spanky » 25. jul 2014, 09:18

AllanPedersen skrev:Det er så ærgeligt sådan noget her kan være slut så hurtigt synes i ikke :D

Man går hele foråret og snakker placeringer og europæisk, og drømmer og penge, og hvilke spillere vil blive for at spille champions league

og så... 90 minutter i en kroatisk heksekedel.. og så kan det være slut, ses næste år :o

Under alle omstændigerheder får vi jo en chance mere for EL, hvis vi samlet taber til kroaterne.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af doukas » 25. jul 2014, 09:19

AllanPedersen skrev:Det er så ærgeligt sådan noget her kan være slut så hurtigt synes i ikke :D

Man går hele foråret og snakker placeringer og europæisk, og drømmer og penge, og hvilke spillere vil blive for at spille champions league

og så... 90 minutter i en kroatisk heksekedel.. og så kan det være slut, ses næste år :o
Naaah, vi får nu altså en sidste chance for europæisk i Euroleague kval hvis vi ryger ud til Dinamo.

Men sidste år var frygtelig. 2 kampe imod et georgisk hold og bum, ikke mere europæisk bold.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af frederikshavneren » 25. jul 2014, 10:24

AllanPedersen skrev:Det er så ærgeligt sådan noget her kan være slut så hurtigt synes i ikke :D

Man går hele foråret og snakker placeringer og europæisk, og drømmer og penge, og hvilke spillere vil blive for at spille champions league

og så... 90 minutter i en kroatisk heksekedel.. og så kan det være slut, ses næste år :o
Der venter nærmere en kroatisk spøgelseskulisse i Zagreb. Til deres hjemmekamp mod Zalgiris var der ca. 4.500 tilskuere på Maksimir Stadion, og det på et stadion med en kapacitet på 35.000 tilskuere.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Califfen » 25. jul 2014, 10:53

frederikshavneren skrev:
AllanPedersen skrev:Det er så ærgeligt sådan noget her kan være slut så hurtigt synes i ikke :D

Man går hele foråret og snakker placeringer og europæisk, og drømmer og penge, og hvilke spillere vil blive for at spille champions league

og så... 90 minutter i en kroatisk heksekedel.. og så kan det være slut, ses næste år :o
Der venter nærmere en kroatisk spøgelseskulisse i Zagreb. Til deres hjemmekamp mod Zalgiris var der ca. 4.500 tilskuere på Maksimir Stadion, og det på et stadion med en kapacitet på 35.000 tilskuere.
Mon ikk der kommer en tand flere mod os trods alt?

Kroatere har vel også industriferie.. ;)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af doukas » 25. jul 2014, 10:54

frederikshavneren skrev:
AllanPedersen skrev:Det er så ærgeligt sådan noget her kan være slut så hurtigt synes i ikke :D

Man går hele foråret og snakker placeringer og europæisk, og drømmer og penge, og hvilke spillere vil blive for at spille champions league

og så... 90 minutter i en kroatisk heksekedel.. og så kan det være slut, ses næste år :o
Der venter nærmere en kroatisk spøgelseskulisse i Zagreb. Til deres hjemmekamp mod Zalgiris var der ca. 4.500 tilskuere på Maksimir Stadion, og det på et stadion med en kapacitet på 35.000 tilskuere.
Det tror jeg ikke du skal være så sikker på:

Europæiske kvalifikations kampe:

2010-2011:

UCL QR2 - Koper - attedance 7,000
UCL QR3 - Sheriff Tiraspol - attedance 10,000

2011-2012:

UCL QR2 Neftchi Baku - attedance 32,000
UCL QR3 H HJK Helsinki - attedance 35,000
UCL Playoff Malmö FF - attedance 35.000

2012-2013:

UCL QR2 Ludogorets Razgrad - attedance 25,000
UCL QR3 Sheriff Tiraspol - attedance 15,000
UCL Playoff Maribor - attedance 22,000

Tror du skal være påpasselig med at konkludere noget på baggrund af tilskuertallet til Zagrebs første kamp.

Tilskuertallet kommer selvfølgelig meget til at afhænger om Zagreb får et fornuftigt resultat i Aalborg eller ej. Hvis de gør det - så tror jeg de får tæt på fuldt hus.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Califfen » 25. jul 2014, 10:57

doukas skrev:
frederikshavneren skrev:
AllanPedersen skrev:Det er så ærgeligt sådan noget her kan være slut så hurtigt synes i ikke :D

Man går hele foråret og snakker placeringer og europæisk, og drømmer og penge, og hvilke spillere vil blive for at spille champions league

og så... 90 minutter i en kroatisk heksekedel.. og så kan det være slut, ses næste år :o
Der venter nærmere en kroatisk spøgelseskulisse i Zagreb. Til deres hjemmekamp mod Zalgiris var der ca. 4.500 tilskuere på Maksimir Stadion, og det på et stadion med en kapacitet på 35.000 tilskuere.
Det tror jeg ikke du skal være så sikker på:

Europæiske kvalifikations kampe:

2010-2011:

UCL QR2 - Koper - attedance 7,000
UCL QR3 - Sheriff Tiraspol - attedance 10,000

2011-2012:

UCL QR2 Neftchi Baku - attedance 32,000
UCL QR3 H HJK Helsinki - attedance 35,000
UCL Playoff Malmö FF - attedance 35.000

2012-2013:

UCL QR2 Ludogorets Razgrad - attedance 25,000
UCL QR3 Sheriff Tiraspol - attedance 15,000
UCL Playoff Maribor - attedance 22,000

Tror du skal være påpasselig med at konkludere noget på baggrund af tilskuertallet til Zagrebs første kamp.

Tilskuertallet kommer selvfølgelig meget til at afhænger om Zagreb får et fornuftigt resultat i Aalborg eller ej. Hvis de gør det - så tror jeg de får tæt på fuldt hus.
Det bliver en heksekedel

Besvar