Meldingen var, at han var rusten og skulle bruge nogle uger før han kan slå nogen.
Det er Poulsen for nu.
Spillet er fint, vi skal bare ramme kassen, det skal nok komme.Thequest71 skrev: ↑29. jul 2023, 15:22Alle vidste at 1 division ikke var en walkover, men det jeg ser nu bekymrer mig.
Bullshit.. Spillet set bedre ud men vi kan stadig ikke lave mål.. Det er bekymrende....Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:24Spillet er fint, vi skal bare ramme kassen, det skal nok komme.Thequest71 skrev: ↑29. jul 2023, 15:22Alle vidste at 1 division ikke var en walkover, men det jeg ser nu bekymrer mig.
Det bliver den mest sikre oprykning længe.
Er det ikke også det jeg skriver? Synes ikke det er bekymrende at vi ikke scorer, hvis vi ikke kom frem til chancer, var det bekymrende.DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:26Bullshit.. Spillet set bedre ud men vi kan stadig ikke lave mål.. Det er bekymrende....Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:24Spillet er fint, vi skal bare ramme kassen, det skal nok komme.Thequest71 skrev: ↑29. jul 2023, 15:22Alle vidste at 1 division ikke var en walkover, men det jeg ser nu bekymrer mig.
Nej for jeg er ikke enig i vi bliver den mest sikre oprykker længe.. Jeg mindes foråret startede på samme måde, men som målene udblev blev spillet dårligt. Selv Silkeborg kampen var der jo masser af chancer men Helenius er uskarp og elendigt køb for 5m...Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:28Er det ikke også det jeg skriver? Synes ikke det er bekymrende at vi ikke scorer, hvis vi ikke kom frem til chancer, var det bekymrende.DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:26Bullshit.. Spillet set bedre ud men vi kan stadig ikke lave mål.. Det er bekymrende....Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:24Spillet er fint, vi skal bare ramme kassen, det skal nok komme.Thequest71 skrev: ↑29. jul 2023, 15:22Alle vidste at 1 division ikke var en walkover, men det jeg ser nu bekymrer mig.
Vil de gøre det samme som Horsens? Altså en målmand, der spiller sit livs kamp?DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:31Nej for jeg er ikke enig i vi bliver den mest sikre oprykker længe.. Jeg mindes foråret startede på samme måde, men som målene udblev blev spillet dårligt. Selv Silkeborg kampen var der jo masser af chancer men Helenius er uskarp og elendigt køb for 5m...Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:28Er det ikke også det jeg skriver? Synes ikke det er bekymrende at vi ikke scorer, hvis vi ikke kom frem til chancer, var det bekymrende.DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:26Bullshit.. Spillet set bedre ud men vi kan stadig ikke lave mål.. Det er bekymrende....Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:24Spillet er fint, vi skal bare ramme kassen, det skal nok komme.Thequest71 skrev: ↑29. jul 2023, 15:22Alle vidste at 1 division ikke var en walkover, men det jeg ser nu bekymrer mig.
Allé andre hold vil gøre det samme som Horsens..
Du ved hvad jeg mener.. Stille sig tilbage og håbe på et lucky punch..Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:32Vil de gøre det samme som Horsens? Altså en målmand, der spiller sit livs kamp?DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:31Nej for jeg er ikke enig i vi bliver den mest sikre oprykker længe.. Jeg mindes foråret startede på samme måde, men som målene udblev blev spillet dårligt. Selv Silkeborg kampen var der jo masser af chancer men Helenius er uskarp og elendigt køb for 5m...Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:28Er det ikke også det jeg skriver? Synes ikke det er bekymrende at vi ikke scorer, hvis vi ikke kom frem til chancer, var det bekymrende.DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:26Bullshit.. Spillet set bedre ud men vi kan stadig ikke lave mål.. Det er bekymrende....Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:24Spillet er fint, vi skal bare ramme kassen, det skal nok komme.Thequest71 skrev: ↑29. jul 2023, 15:22Alle vidste at 1 division ikke var en walkover, men det jeg ser nu bekymrer mig.
Det lyder i øvrigt som du har en anden agenda, end hvad der lige foregår i denne kamp vi spiller nu.
Horsens er vel det bedste hold i 1. div til netop den disciplin, og alligevel har vi haft et hav af chancer. Det er udelukkende Delacs fortjeneste at Horsens stadig har et resultat.DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:36Du ved hvad jeg mener.. Stille sig tilbage og håbe på et lucky punch..Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:32Vil de gøre det samme som Horsens? Altså en målmand, der spiller sit livs kamp?DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:31Nej for jeg er ikke enig i vi bliver den mest sikre oprykker længe.. Jeg mindes foråret startede på samme måde, men som målene udblev blev spillet dårligt. Selv Silkeborg kampen var der jo masser af chancer men Helenius er uskarp og elendigt køb for 5m...Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:28Er det ikke også det jeg skriver? Synes ikke det er bekymrende at vi ikke scorer, hvis vi ikke kom frem til chancer, var det bekymrende.DenSataniskeHest skrev: ↑29. jul 2023, 15:26Bullshit.. Spillet set bedre ud men vi kan stadig ikke lave mål.. Det er bekymrende....Brodernumsi skrev: ↑29. jul 2023, 15:24
Spillet er fint, vi skal bare ramme kassen, det skal nok komme.
Det lyder i øvrigt som du har en anden agenda, end hvad der lige foregår i denne kamp vi spiller nu.
Det er en meget mærkelig sammenligning, da de typemæssig da ikke minder om hinanden?Alpa Chino skrev: ↑29. jul 2023, 15:21Hvad er lige forskellen på Kasper Jørgensen og Frederik Børsting?