Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4774
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Maglau » 30. maj 2016, 12:35

Pastorius skrev: ....men helt grundlæggende har jeg nu - siden børsintroduktionen - også sagt at det er helt afgørende at vi får løftet vores økonomiske ramme. Den der med at få styr på udgifterne var den nemme del.
Det der er hovedet på sømmet...vi får ingen dyre og store kontrakter/indkøb før vi har løftet vores indtjening - ud over tranfers, som man ikke VIL budgettere med. Alternativt finder en suggardaddy der er ligeglad med om der plus eller minus.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 12:38

Martino skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:Er det andet end et voldsomt løst rygte, at Jönsson skal til OB?

Jeg er sådan set mere irriteret over, hvis de også nupper Thrane - det ville tyde på, at de vurderer hans talent helt anderledes end AaB.

Men mht. Jönsson, så var det vel som forventet, nu hvor det ikke bliver til Europa. Jeg er ærgerlig - han er klart blevet bedre og bedre i den forgangne sæson. Skulle ikke undre mig om han næste sæson er helt oppe på beatet igen. Æv.
Nej, det betyder vel blot at de skal have en ung afløser for Lucas Jensen, der har været en elendig signing og stort set ikke har spillet for OB.

Jönsson har været en decideret skuffelse til pengene - og det har AaB ikke råd til. Mon ikke klubben har tilbudt ham en lønnedgang, og det er dét der har betydet et farvel. Skadet halvdelen af kontraktperioden og svingende fra udmærket til decideret ringe i resten.
Han kommer ikke tilbage på 2014-niveau, dertil har han simpelthen mistet for meget fart.
Jeg er fuldstændig enig. Jeg elsker Jønne fordi man kan se han kan så meget, men han er for langsom til at blive en profil igen tror jeg. Han er utrolig svingende.Derudover er jeg lykkelig for at vi slap af med KEP. Han er også blevet alt alt for langsom og laver et hav af fejl.
Det her giver lønkroner til at Gaarde kan gå ud og forstærke truppen med kvalitet. Ydermere så vi igår at Pohl i den grad er klar! Han kan holde i bolden, true dybt, er ok pasningmæssigt og har fysikken til at tage kampen i luften.
Jeg er mest ked af at vi mister Thrane. Ham så jeg potentiale i, men sådan skulle det ikke være.
Argumentet om at det giver lønkroner at arbejde med er latterligt. Vi har mistet spillerne til OB fordi de mener deres markedspris er højere end vi gør, OG fordi de mener at de får mere for pengene der, end ved alternativerne. Så de lønkroner vi får frigivet er mindre værd end de spillere vi har mistet, medmindre både OB og os selv har fejlvurderet markedet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 12:38

Pastorius skrev:
Jeg tror roligt at du kan regne med at der er mere end 15-20% i forskel på værdien af kontrakten i AaB vs OB. Ville du skifte job for 15% af din løn? Det ville jeg - uden at tøve.
Det er noget af et postulat. Man skal lige huske på, at Thorborg har signaleret at man skal sætte tæring efter næring, hvorfor OB har sænket deres lønbudget markant de sidste par år. Det var bl.a. derfor man sagde farvel til en masse løntunge spillere sidste og forrige år.

Vidner signings som Thomas Mikkelsen, Oliver Lund m. fl. om at man har et lønbudget der er 10-15 mio. højere end AaB. Det synes jeg ikke.

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 12:40

Pastorius skrev: Argumentet om at det giver lønkroner at arbejde med er latterligt. Vi har mistet spillerne til OB fordi de mener deres markedspris er højere end vi gør, OG fordi de mener at de får mere for pengene der, end ved alternativerne. Så de lønkroner vi får frigivet er mindre værd end de spillere vi har mistet, medmindre både OB og os selv har fejlvurderet markedet.
Vi kan hente væsentlig mere kvalitet for 1,5-2 mio. årligt, end Rasmus Jönsson. Så det er ikke noget latterligt argument. Det handler vel også om signalværdi.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 12:40

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:
gravballe skrev:
Funky skrev:Er det andet end et voldsomt løst rygte, at Jönsson skal til OB?
det er bekræftet

http://www.ob.dk/artikel/rasmus-jonsson ... il-ob.aspx
Ok tak. Jeg bli'r træt i øjnene af argumentet om, at spillerne gerne vil hen et sted hvor "man gør tingene lidt anderledes". Hvad er det - en kritik af træneren, af den økonomiske strategi, eller hvad? Det er i alt fald en presbold til AaB. Jönsson har generobret en plads i startopstillingen, og vælger alligevel at skifte - ikke til en stærkere liga, men til en konkurrent i samme liga. Hvis han er lønførende i AaB, så er det formodentlig ikke fordi OB vil betale MEGET mere. Så det må enten være fordi han er utilfreds med noget konkret i AaB, eller bare tror mere på OB-projektet. Ingen af delene er smigrende for AaB, med mindre altså vi bare vedtager, at Jönsson er dum, bum.
Jeg tror roligt at du kan regne med at der er mere end 15-20% i forskel på værdien af kontrakten i AaB vs OB. Ville du skifte job for 15% af din løn? Det ville jeg - uden at tøve.
Så meget, alligevel? Ok.
Det er jeg helt overbevist om, eller giver det ikke meget mening. Alternativet er at Lars Søndergaard er en stor nar, som spillerne ikke kan holde ud at arbejde under og de vil tilbage til far Kent, men det synes jeg ikke der tegn på hverken nu eller tidligere i hans karriere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af dyhrmaN » 30. maj 2016, 12:41

gravballe skrev:
dyhrmaN skrev:
Eksil skrev:Pisse irreterende, hvem hvad gør man når de vil betale bedre?
Så accepterer man, at man ikke kan give bankelevløn til alle, blot fordi det er så hyggeligt i Aalborg.
Det er også særdeles tankevækkende at disse 4 ex-AaBere alle søger hen til deres forrige træner - det må jo sige noget om, hvis projekt og hvis profil, de synes bedst om, og jeg er nu endnu mere end tidligere meget bekymret for valget af Lars Søndergaard.
Det er også let at bruge løs af penge, når man har andre der betaler for sit overforbrug... Dengang AaB var ved at dø pga underskud på underskud, var det jo heller ikke småt med kritiken her inde fra...
Den plade er så slidt, at ingen gider høre den mere. AaB HAR penge, men opfører sig som en klub uden ambitioner og foretrækker at alle disse penge bliver liggende i tanken til en minimal rente. At investere og konkurrere med de nærmeste konkurrenter, også på løn, fører ikke til overbrug og nærdød - en diskussion der har kørt igen og igen herinde.

Når både KEP, Risgård og nu også Jönsson udtaler sig kritisk om måden at gøre tingene på i AaB, så må der jo være et eller andet helt galt - det er sjældent at spillere ellers plejer at komme med den slags stikpiller mod danske klubber. Jeg tror mest af at, at spillerne føler, at de er en del af klub, der ikke er på vej nogen steder hen. Klubben satser ikke, hyrer en særdeles middelmådig træner ind, fordi han taler den lokale dialekt og har på ingen måde vist rettidig omhu i forhold at holde holdet konkurrencedygtig.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 12:43

Gamen skrev:
Pastorius skrev: Argumentet om at det giver lønkroner at arbejde med er latterligt. Vi har mistet spillerne til OB fordi de mener deres markedspris er højere end vi gør, OG fordi de mener at de får mere for pengene der, end ved alternativerne. Så de lønkroner vi får frigivet er mindre værd end de spillere vi har mistet, medmindre både OB og os selv har fejlvurderet markedet.
Vi kan hente væsentlig mere kvalitet for 1,5-2 mio. årligt, end Rasmus Jönsson. Så det er ikke noget latterligt argument. Det handler vel også om signalværdi.
Ja, det har vi jo så ikke selv vurderet - og ej heller OB, ellers havde ingen af klubberne vel tilbudt ham kontrakt - eller du mener begge klubber er for dovne til at undersøge markedet ordenligt? Eller bare at du ved bedre end dem?

Din pris vurdering betragter jeg som et fantasifoster - det er muligvis ikke helt skævt, men det giver ingen mening at diskutere ud fra gætterier.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 12:45

dyhrmaN skrev:
gravballe skrev:
dyhrmaN skrev:
Eksil skrev:Pisse irreterende, hvem hvad gør man når de vil betale bedre?
Så accepterer man, at man ikke kan give bankelevløn til alle, blot fordi det er så hyggeligt i Aalborg.
Det er også særdeles tankevækkende at disse 4 ex-AaBere alle søger hen til deres forrige træner - det må jo sige noget om, hvis projekt og hvis profil, de synes bedst om, og jeg er nu endnu mere end tidligere meget bekymret for valget af Lars Søndergaard.
Det er også let at bruge løs af penge, når man har andre der betaler for sit overforbrug... Dengang AaB var ved at dø pga underskud på underskud, var det jo heller ikke småt med kritiken her inde fra...
Den plade er så slidt, at ingen gider høre den mere. AaB HAR penge, men opfører sig som en klub uden ambitioner og foretrækker at alle disse penge bliver liggende i tanken til en minimal rente. At investere og konkurrere med de nærmeste konkurrenter, også på løn, fører ikke til overbrug og nærdød - en diskussion der har kørt igen og igen herinde.

Når både KEP, Risgård og nu også Jönsson udtaler sig kritisk om måden at gøre tingene på i AaB, så må der jo være et eller andet helt galt - det er sjældent at spillere ellers plejer at komme med den slags stikpiller mod danske klubber. Jeg tror mest af at, at spillerne føler, at de er en del af klub, der ikke er på vej nogen steder hen. Klubben satser ikke, hyrer en særdeles middelmådig træner ind, fordi han taler den lokale dialekt og har på ingen måde vist rettidig omhu i forhold at holde holdet konkurrencedygtig.
AaB's strategi er kendt, fastlagt og fornuftig. Det er ikke fordi vi ikke har penge at bruge, men AaB VIL død og pine ikke lave underskud på driften, og dén har vi ikke været i stand til at øge nok, til at vi kan øge driftsbudgetterne mærkbart.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Glenn Francisco » 30. maj 2016, 12:48

Holdet trænger i den grad til en udrensning og nye input.

Jeg syntes det er komisk alle vores spillere med kontraktudløb ryger til OB, men sådan har det jo været i mange år og det har de ikke vundet noget af, det har vi tværtimod.

VI har en masse spændende talenter, især angribere, og med forhåbenlig nye signings til start 11'veren så tror jeg vi kommer til at være med i toppen næste sæson.

Glæder mig til at se hvem vi signer i den nærmeste fremtid.

Det er POSITIVT med denne udrensning - NYT BLOD, NY SÆSON, NYT GULD :aabfan: ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Martino » 30. maj 2016, 12:51

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
Pastorius skrev: Argumentet om at det giver lønkroner at arbejde med er latterligt. Vi har mistet spillerne til OB fordi de mener deres markedspris er højere end vi gør, OG fordi de mener at de får mere for pengene der, end ved alternativerne. Så de lønkroner vi får frigivet er mindre værd end de spillere vi har mistet, medmindre både OB og os selv har fejlvurderet markedet.
Vi kan hente væsentlig mere kvalitet for 1,5-2 mio. årligt, end Rasmus Jönsson. Så det er ikke noget latterligt argument. Det handler vel også om signalværdi.
Ja, det har vi jo så ikke selv vurderet - og ej heller OB, ellers havde ingen af klubberne vel tilbudt ham kontrakt - eller du mener begge klubber er for dovne til at undersøge markedet ordenligt? Eller bare at du ved bedre end dem?

Din pris vurdering betragter jeg som et fantasifoster - det er muligvis ikke helt skævt, men det giver ingen mening at diskutere ud fra gætterier.
Jeg tror AaB har set helt rigtigt ved ikke at sprænge banken for KEP og Jönsson som intet specielt har vist dette forår. Med KEP har de fået katten i sækken - det er min holdning. Jeg ved ikke hvad de to får i løn men de har helt sikkert været i top 4 i truppen, ERGO vil der være penge at bruge og også på at få spillere af højere kvalitet jævnfør min vurdering længere oppe.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af FlæskeFrank » 30. maj 2016, 12:52

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
Pastorius skrev: Argumentet om at det giver lønkroner at arbejde med er latterligt. Vi har mistet spillerne til OB fordi de mener deres markedspris er højere end vi gør, OG fordi de mener at de får mere for pengene der, end ved alternativerne. Så de lønkroner vi får frigivet er mindre værd end de spillere vi har mistet, medmindre både OB og os selv har fejlvurderet markedet.
Vi kan hente væsentlig mere kvalitet for 1,5-2 mio. årligt, end Rasmus Jönsson. Så det er ikke noget latterligt argument. Det handler vel også om signalværdi.
Ja, det har vi jo så ikke selv vurderet - og ej heller OB, ellers havde ingen af klubberne vel tilbudt ham kontrakt - eller du mener begge klubber er for dovne til at undersøge markedet ordenligt? Eller bare at du ved bedre end dem?

Din pris vurdering betragter jeg som et fantasifoster - det er muligvis ikke helt skævt, men det giver ingen mening at diskutere ud fra gætterier.
Det er vel svært at vurdere Jönsson-sagen sålænge vi ikke ser hvad AaBs alternativ er. Men det er under alle omstændigheder skidt, at AaB gerne vil forlænge, men spilleren så vælger en anden klub.

Vi er desværre også nød til at konstatere, at OB og AaB ved indgangen til den kommende sæson stort set er lige - ingen Europa, ingen pokalfordel. Og her vælger spilleren jo nok mere lønnen og troen på den enkelte klubs vision. Og på en eller begge af de to parameter vandt vi ikke...
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2913
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Eksil » 30. maj 2016, 12:52

Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 12:53

Pastorius skrev: Ja, det har vi jo så ikke selv vurderet - og ej heller OB, ellers havde ingen af klubberne vel tilbudt ham kontrakt - eller du mener begge klubber er for dovne til at undersøge markedet ordenligt? Eller bare at du ved bedre end dem?

Din pris vurdering betragter jeg som et fantasifoster - det er muligvis ikke helt skævt, men det giver ingen mening at diskutere ud fra gætterier.
Jönsson er marginalt billigere i løn end Markus Rosenberg. Det siger det meste. Han ville være blandt de 5 bedst betalte i Allsvenskan. Så højt er hans niveau ikke.

Ja, det vedbliver I jo med at sige - jeg synes ikke den løn lyder utopisk, taget i betragtning af hvad Gaarde sagde om ham da man hentede ham.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13748
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 30. maj 2016, 12:54

Pastorius skrev: AaB's strategi er kendt, fastlagt og fornuftig. Det er ikke fordi vi ikke har penge at bruge, men AaB VIL død og pine ikke lave underskud på driften, og dén har vi ikke været i stand til at øge nok, til at vi kan øge driftsbudgetterne mærkbart.
Det er vel på den lidt længere bane, vi er på vej ind på, at AaB's talentstrategi for alvor skal stå sin prøve. Kan vi lave billigere kvalitet end eks. OB nu kan købe - fra os? Ikke at AaB skal finde en 1-til-1 erstatning for lige netop Jønne i egne ungdomsrækker, men overordnet set ER det vel øvelsen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 12:57

Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Helenius er jo formentlig på vej ud, hvis man skal tage tyskeren's indlæg for pålydende.

Ikke at man ikke forstår det, han har da nogle spidskompetencer, men også en attityde der minder meget om Spalvis her i foråret. Jeg tror han er ude af vagten til sommer.
Bassogog er kun angriber indtil han får lidt defensiv disciplin over sig, så er jeg overbevist om at man flytter ham ned. Pohl, Enevoldsen og Bassogog er lidt for ens typer.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13748
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 30. maj 2016, 13:00

Gamen skrev:
Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Helenius er jo formentlig på vej ud, hvis man skal tage tyskeren's indlæg for pålydende.

Ikke at man ikke forstår det, han har da nogle spidskompetencer, men også en attityde der minder meget om Spalvis her i foråret. Jeg tror han er ude af vagten til sommer.
Bassogog er kun angriber indtil han får lidt defensiv disciplin over sig, så er jeg overbevist om at man flytter ham ned. Pohl, Enevoldsen og Bassogog er lidt for ens typer.
Hvad er det for et rygte om Helenius?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 13:03

Funky skrev:
Hvad er det for et rygte om Helenius?
At vi var ude efter Okotie, fordi vi samtidig vil skille os af med Helenius.

Og igen, inden rygte-haderne kommer på banen, så vil jeg bare sige at det ikke kommer som nogen overraskelse hvis det er sådan det forholder sig. Helenius har isoleret sig ret meget siden han kom hjem, og det er sjældent godt i en trup som AaB's.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 13:05

Gamen skrev:
Pastorius skrev: Ja, det har vi jo så ikke selv vurderet - og ej heller OB, ellers havde ingen af klubberne vel tilbudt ham kontrakt - eller du mener begge klubber er for dovne til at undersøge markedet ordenligt? Eller bare at du ved bedre end dem?

Din pris vurdering betragter jeg som et fantasifoster - det er muligvis ikke helt skævt, men det giver ingen mening at diskutere ud fra gætterier.
Jönsson er marginalt billigere i løn end Markus Rosenberg. Det siger det meste. Han ville være blandt de 5 bedst betalte i Allsvenskan. Så højt er hans niveau ikke.

Ja, det vedbliver I jo med at sige - jeg synes ikke den løn lyder utopisk, taget i betragtning af hvad Gaarde sagde om ham da man hentede ham.
Det er jo godt du har en fantastisk indsigt i hvad både Rosenberg og Jönsson tjener.

1) Jeg tror ikke på Jönsson får det nu, som han fik da vi hentede ham.
2) Jeg tror ikke han har fået tilbudt det samme fremover, som han har nu.
3) Jönsson i sin første AaB-periode var så rigeligt sin løn værd.
4) Ingen AaB spillere er værdige til løn overhovedet, hvis vi kigger isoleret på deres sidste halve sæson.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2913
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Eksil » 30. maj 2016, 13:08

Gamen skrev:
Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Helenius er jo formentlig på vej ud, hvis man skal tage tyskeren's indlæg for pålydende.

Ikke at man ikke forstår det, han har da nogle spidskompetencer, men også en attityde der minder meget om Spalvis her i foråret. Jeg tror han er ude af vagten til sommer.
Bassogog er kun angriber indtil han får lidt defensiv disciplin over sig, så er jeg overbevist om at man flytter ham ned. Pohl, Enevoldsen og Bassogog er lidt for ens typer.
Sender de Helenius ud af byen igen, så håber jeg de nupper George fra Hobro. Med Spalvis mentale fraværd manglede der en boksangriber og det er primært hvad den samling også mangler.

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 13:12

Pastorius skrev: Det er jo godt du har en fantastisk indsigt i hvad både Rosenberg og Jönsson tjener.

1) Jeg tror ikke på Jönsson får det nu, som han fik da vi hentede ham.
2) Jeg tror ikke han har fået tilbudt det samme fremover, som han har nu.
3) Jönsson i sin første AaB-periode var så rigeligt sin løn værd.
4) Ingen AaB spillere er værdige til løn overhovedet, hvis vi kigger isoleret på deres sidste halve sæson.
BT' og EB's bud baserer sig på den eneste kontrakt han har skrevet med AaB - den han skrev efter sit succesfulde lejeophold. Du skriver som om han har haft to kontrakter.

Nej, det har han ganske givet ikke, og derfor er det vel ikke forkert at sige at AaB mener vi kan få mere kvalitet for pengene, hvilket var det du afviste i første omgang.

Der var han på leje, men ja, det var han da. Siden da, har han været stort set ligeså ubetydelig for AaB som Louay Chanko var det.

Nej, det kan du godt argumentere for. Men det er da ikke noget holdbart argument - du talte selv om markedsværdi. Vi betaler ikke spillerne for hvordan de præsterer, men hvad de er værd ved indgangen til kontraktperioden.

Besvar