Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 5. sep 2010, 01:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ny ASC-hjemmeside fortsat undervejs...
AaB Support Club

Vores hjemmeside er ramt af tekniske problemer, og derfor vil nyheder m.v. indtil videre blive annonceret her på dette forum i sin fulde form.

Vores webshop virker som normalt og kan benyttes på adressen http://www.aabsportfashion.dk/group.asp?group=15

Har du brug for at komme i kontakt med os, så send en mail til administrator@AaB-support-club.dk eller ring til kontoret på 20 65 31 39.

Mvh
AaB Support Club
Bestyrelsen

Titel: Re: ASC-hjemmesiden ramt af tekniske problemer
Superliga
Superliga
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordenfjords
Vi er alligevel også ved at trænge til en ny ;-)

Lilleput
Lilleput

Hvor lang tid kan det tage at få lavet den?

AaB Support Club

I forbindelse med de tekniske problemer, som vi desværre for øjeblikket har med vores hjemmeside, har vi besluttet at fremrykke det projekt om en helt ny hjemmeside, som vi har haft planlagt gennem et stykke tid. Vi vil derfor bruge vinterpausen i Superligaen på bl.a. at færdiggøre et nyt layout og delvist nyt indhold for http://www.AaB-support-club.dk.

Den nye hjemmeside forventes at gå i luften i løbet af februar 2010, og indtil da vil nyheder m.v. blive annonceret her på debatsiden.

Husk at vores webshop virker som normalt og kan benyttes på adressen http://www.aabsportfashion.dk/group.asp?group=15. Hér kan du melde dig ind, købe udebaneture, merchandise m.v.

Har du brug for at komme i kontakt med os, så send en mail til administrator@AaB-support-club.dk eller ring til kontoret på 20 65 31 39 indenfor telefontiderne, der er som følger:

Mandage 10-13
Tirsdage 17-20
Torsdage 12-15

Mvh
AaB Support Club
Bestyrelsen

Titel: Re: ASC undervejs med ny hjemmeside
1. div
1. div

Geografisk sted: Aalborg
Er der noget nyt i forhold til hjemmesiden? Februar er jo efterhånden ved at være gået.

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Kunne jeg også godt tænke mig at vide..

Lilleput
Lilleput

Hvor bliver den hjemmeside af, der går da utrolig langsomt...

AaB Support Club

Vi har tidligere her i tråden meldt ud, at vi forventede at kunne præsentere en ny hjemmeside i løbet af februar 2010!

Desværre er der yderst begrænsede mandskabsmæssige ressourcer i IT-udvalget, og det tager derfor længere tid en forventet at få gjort den nye hjemmeside færdig. Hvornår projektet kan være i mål, vil vi med baggrund i det hidtidige forløb undlade at gætte på, men når det er tid vil den nye side naturligvis blive offentliggjort bl.a. her på debatsiden.

Indtil da vil nyheder m.v. fortsat blive annonceret her på debatsiden, ligesom vores webshop jo også virker som normalt. I det hele taget har vi qua debatsiden og webshoppen de muligheder på nettet, som vi har brug for, og vi tager os derfor den tid det nu engang tager, at få opbygget en ny hjemmeside i henhold til de ønsker og krav, som vi har.

Vi har tidligere såvel på hjemmesiden/debatsiden som i Supporteren annonceret efter frivillige hjælpere til IT-udvalget, og det vil vi selvfølgelig gerne benytte lejligheden til at gentage. Har du således tid og lyst til at hjælpe os med udvikling, vedligeholdelse og ordinær drift af hjemmeside, debatside, webshop m.v. så kontakt os på mail@AaB-support-club.dk og hør nærmere…

Mvh
AaB Support Club
Bestyrelsen

Titel: Re: Ny ASC-hjemmeside fortsat undervejs...
2. div
2. div
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg
Hvorfor ikke kontakte fx AaBis.dk og høre om de kunne være behjælpelige - evt. køb deres opsætning og tilret til en ASC side. Det samme kunne AaBhs.dk fx gøre og så kunne der være en fælles startside hvor man valgte hvilken supportklub side man vil ind på...

På AaBis.dk er vel alt det som skal bruges og ellers har de været hurtige til at ændre og tilføje yderligere når der har været ønsker om det.

Det er jo ikke nødvendigt at opfinde den dybe tallerken to gange og nogle gange kan en sum penge være godt givet ud...

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Er helt med Can.

AaBis.dk har virkelig fået lavet en flok side..som i mine øjne sagtens kunne bruges.

Og enig med Can i at de forskellige AaB fan klubber jo lige så godt kan arbejde sammen omkring hjemmeside! SYNERGI er ordet!(det har vi vist hørt før ;-) )

Håber ASC tager det til efterretning!

2. div
2. div
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg
Så er der igen gået over en måned uden der er sket det mindste...

Det virker fuldstændig forkert, at den nemmeste måde at komme ud til medlemmer og samarbejdspartnere på ikke fungerer i så lang tid.

KOM NU I GANG ASC...!

Se da på mit forslag længere oppe og kontakt AaBis.dk - så har I både integreret hjemmeside, debatforum, chat og webshop. Sværere er det ikke...

Ynglinge
Ynglinge

sker der ikke snart noget på hjemmesidefronten ? - det er satme skuffende....

Superliga
Superliga

Geografisk sted: Aalborg
Jeg kan tilføje, at vi i AaBHS er i dialog med AaBIS om en smartere hjemmesideløsning. Jeg håber, at ASC vil følge trop. Vi kan lige så godt samarbejde, vi er jo i samme båd :-)

At jeg/vi nok vil lave en smule om i designet på håndboldsiden er hvad det er - men samme system og link til hinanden, måske endda en fælles startside hvor man vælger "afdeling", ville i mine øjne være rigtig smart.

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Har fået følgende svar fra ASC på min henvendelse:

Jeg kan gentage min
seneste melding til dig - nemlig at vi ganske enkelt ikke har ret mange
mandskabsmæssige ressourcer i foreningen til dette projekt, og at vi
derfor vil undlade at gætte på, hvornår den nye side er færdig, men når
tid er vil det blive offentliggjort bl.a. på debatsiden.

--
Jeg tolker sådan er der ikke rigtigt arbejdes med projektet. Og har i en svarmail anbefalet dem at tage fat at i folkene fra aabis.dk som også flere har foreslået her på siden.

Allstar
Allstar

Peter A. skrev:
Har fået følgende svar fra ASC på min henvendelse:

Jeg kan gentage min
seneste melding til dig - nemlig at vi ganske enkelt ikke har ret mange
mandskabsmæssige ressourcer i foreningen til dette projekt, og at vi
derfor vil undlade at gætte på, hvornår den nye side er færdig, men når
tid er vil det blive offentliggjort bl.a. på debatsiden.

--
Jeg tolker sådan er der ikke rigtigt arbejdes med projektet. Og har i en svarmail anbefalet dem at tage fat at i folkene fra aabis.dk som også flere har foreslået her på siden.

Hvorfor er den hjemmeside så vigtig for dig? Personligt er det yderst begrænset hvad jeg har brugt deres hjemmeside tidligere og forstår derfor ikke helt hvad der er så ekstremt vigtigt ved den. Og hvis de melder ud at de kun har få personer, som frivilligt og gratis, kan/vil lave hjemmesiden, jamen så er det jo sådan det er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time