Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 6. sep 2010, 22:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Ny ASC-hjemmeside fortsat undervejs...
Allstar
Allstar
Brugeravatar

Hvorfor sløjfede man egentlig den gamle hvis man ikke havde en ny klar?

Det er ikke fordi det betyder noget for mig, jeg har aldrig brugt ASC`s hjemmeside, bare nysgerrighed...

1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Svenstrup
Køllen I Møllen skrev:
Hvorfor sløjfede man egentlig den gamle hvis man ikke havde en ny klar?

Det er ikke fordi det betyder noget for mig, jeg har aldrig brugt ASC`s hjemmeside, bare nysgerrighed...

Den gik, så vidt jeg har forstået, "i stykker".

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Favoritspiller: Soren Evigglad
Jeg forstår ikke deres udmelding der. Jeg mødtes med en fra ASC sidste sommer til FCM kampen hvor vi snakkede om der skulle udvikles et nyt site. Jeg tilbød min gratis hjælp med min efterhånden mange års erfaring med programmering.

Jeg gik i gang og fik lavet en del på deres nye system og efter 4-5 mails uden svar valgte jeg at droppe det.

Jeg syntes det er til grin at der ikke sker en skid, uanset om folk bruger sitet lidt eller meget. Vi lever altså i 2010, en hjemmeside til en organisation er efterhånden et krav!

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordenfjords
Flower skrev:
Jeg forstår ikke deres udmelding der. Jeg mødtes med en fra ASC sidste sommer til FCM kampen hvor vi snakkede om der skulle udvikles et nyt site. Jeg tilbød min gratis hjælp med min efterhånden mange års erfaring med programmering.

Jeg gik i gang og fik lavet en del på deres nye system og efter 4-5 mails uden svar valgte jeg at droppe det.

Jeg syntes det er til grin at der ikke sker en skid, uanset om folk bruger sitet lidt eller meget. Vi lever altså i 2010, en hjemmeside til en organisation er efterhånden et krav!

Hmm..de svar jeg har fået fra ASC lyder på at grunden til at der ikke sker noget primært er manglende ressourcer(mandskab) så lyder da direkte tåbeligt at de ikke ville gøre brug af din hjælp! Og derudover var det ikke meget man kunne få af vide om hvad der sker omkring ny hjemmeside...

I øvrigt er jeg helt enig i det du skriver i dit sidte afsnit..

Junior
Junior
Brugeravatar

Geografisk sted: Vordingborg
Favoritspiller: Den evigt elegante Torben Boye
Tjah... Hvis ikke det var fordi jeg sad så langt fra Aalborg, ville jeg også gerne give en hånd med ifbm design og programmering. Hint: Freelancer... ;)

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Vil godt påpege, at både min bror og jeg har tilbudt vores hjælp for lang tid siden og da jeg ejer et IT firma (og brormand laver meget hos mig) så er vi ikke helt umulige. At man ikke har taget imod den hånd er mig uforståeligt.

Nu er tiden gået og jeg har meget at lave med både AaBfan.dk og andet, så tiden er desværre for knap. Men dengang og frem til for et par måneder siden var der masser af tid pga. den fandens finanskrise.

Miniput
Miniput

Viking skrev:
Nu er tiden gået og jeg har meget at lave med både AaBfan.dk og andet, så tiden er desværre for knap. Men dengang og frem til for et par måneder siden var der masser af tid pga. den fandens finanskrise.

Hvis det er dig der står for AaBfan.dk fortjener du lige en :thumbsup: !! Enkel, overskuelig og meget brugbar fansite, ikke noget vi ellers er forvænt med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time