Skade Status

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Skade Status

Indlæg af Provst i Brovst » 9. aug 2010, 20:36

Køllen I Møllen skrev:
A_Strandfelt skrev:
ps_vb skrev:I øvrigt enig med Elegia: Kunne være interessant at vide, om der arbejdes videre med Hamrens/Svendsens fokus på kost...
Curth sagde i et interview med P4 for nogle uger sigen, at de stadig spiser havregrød om morgenen i AaB. :P
Kanske de putter for meget sukker i nu...
Ja man kan jo bruge banan, æble eller pære istedet....
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Skade Status

Indlæg af MV » 9. aug 2010, 20:38

Elscorpio skrev:Kunne også være interessant i næste Halftime at høre hvor langt Rolfe er henne for at kunne træne med igen på fodboldbanen.

Han regner med at der maksimalt går 1-2 uger før han er tilbage på træningsbanen. Det er gået bedre end forventet med genoptræningen de sidste par uger og fortsætter det går der ikke lang tid før han snører støvlerne igen.
Samtidigt er han nervøs for at forcere det, så han tager det stille og roligt for at undgå at der sker tilbagefald.
...

Mr9001
1. div
1. div
Indlæg: 302
Tilmeldt: 17. jan 2010, 20:05

Re: Skade Status

Indlæg af Mr9001 » 9. aug 2010, 21:49

Hvor kommer den info fra?

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Skade Status

Indlæg af MV » 9. aug 2010, 21:53

Mr9001 skrev:Hvor kommer den info fra?
Den kommer fra ham selv. Snakkede med ham i torsdags hvor han fortalte om sin situation.
...

Brugeravatar
Viking
Allstar
Allstar
Indlæg: 1587
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:45

Re: Skade Status

Indlæg af Viking » 9. aug 2010, 23:59

MV skrev: Han regner med at der maksimalt går 1-2 uger før han er tilbage på træningsbanen. Det er gået bedre end forventet med genoptræningen de sidste par uger og fortsætter det går der ikke lang tid før han snører støvlerne igen.
Samtidigt er han nervøs for at forcere det, så han tager det stille og roligt for at undgå at der sker tilbagefald.
Det lyder underligt. Jeg talte med ham i dag, og det med maksimalt 1-2 er bestemt ikke hvad han fortalte mig.

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Skade Status

Indlæg af danielnoll » 10. aug 2010, 11:33

...

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Skade Status

Indlæg af jensemand57 » 10. aug 2010, 11:38

Viking skrev:
MV skrev: Han regner med at der maksimalt går 1-2 uger før han er tilbage på træningsbanen. Det er gået bedre end forventet med genoptræningen de sidste par uger og fortsætter det går der ikke lang tid før han snører støvlerne igen.
Samtidigt er han nervøs for at forcere det, så han tager det stille og roligt for at undgå at der sker tilbagefald.
Det lyder underligt. Jeg talte med ham i dag, og det med maksimalt 1-2 er bestemt ikke hvad han fortalte mig.
Det kan jo være, at Rolfe ikke havde snakket med sundhedssektoren, før han udtalte sig i positive vendninger. Med AaBs sundhedssektor sker tingene aldrig hurtigt nærmere tværtimod, hvilket Rolfe skam ikke skal ændre på. :cool:

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Skade Status

Indlæg af AaB1978 » 11. aug 2010, 22:27

Ifølge VG´s liveopdatering fra landskampen Norge-Frankrig er Wæhler blevet skiftet ud i pausen med en skade :(

http://vglive.no/#match=10002497&sv=cli ... itlive=102" onclick="window.open(this.href);return false;

Håber sgu ikke, det er noget alvorligt - ham kan vi simpelthen ikke undvære.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Skade Status

Indlæg af Funky » 11. aug 2010, 22:33

AaB1978 skrev:Ifølge VG´s liveopdatering fra landskampen Norge-Frankrig er Wæhler blevet skiftet ud i pausen med en skade :(

http://vglive.no/#match=10002497&sv=cli ... itlive=102" onclick="window.open(this.href);return false;

Håber sgu ikke, det er noget alvorligt - ham kan vi simpelthen ikke undvære.
Vi har da i det mindste KEP tilbage....og Lasse er efter et par halvsvage kampe i starten af sæsonen også tilbage på sit sædvanlige gode niveau. Wæhler er truppens bedste forsvarer, ja, men nr. 2 og 3 i rækken er altså heller ikke uefne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Elegia

Re: Skade Status

Indlæg af Elegia » 11. aug 2010, 23:15

Jeg tror ikke, der er grund til bekymring.

Udskiftningen af Moa var i hvert tilfælde aftalt på forhånd og det samme kan sagtens være tilfældet med Wæhler. Før kampen lagde Drillo op til at teste flere forskellige folk og norsk TV2's livetekst siger da heller ikke noget om en skade til Wæhler.

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 11. aug 2010, 23:30

Elegia skrev:Jeg tror ikke, der er grund til bekymring.

Udskiftningen af Moa var i hvert tilfælde aftalt på forhånd og det samme kan sagtens være tilfældet med Wæhler. Før kampen lagde Drillo op til at teste flere forskellige folk og norsk TV2's livetekst siger da heller ikke noget om en skade til Wæhler.
"I pausen gikk både Moa og Kjetil Wæhler ut med skader for Norge, og ble erstattet av Espen Ruud og Vadim Demidov."
http://msn.tv2sporten.no/fotball/landsl ... 63942.html

I nedtagten snakkede de kun med Moa om hans skade og den var vist ikke så slem. Håber virkelig Wæhler er klar på mandag.

Elegia

Re: Skade Status

Indlæg af Elegia » 11. aug 2010, 23:51

Thorshauge skrev:
Elegia skrev:Jeg tror ikke, der er grund til bekymring.

Udskiftningen af Moa var i hvert tilfælde aftalt på forhånd og det samme kan sagtens være tilfældet med Wæhler. Før kampen lagde Drillo op til at teste flere forskellige folk og norsk TV2's livetekst siger da heller ikke noget om en skade til Wæhler.
"I pausen gikk både Moa og Kjetil Wæhler ut med skader for Norge, og ble erstattet av Espen Ruud og Vadim Demidov."
http://msn.tv2sporten.no/fotball/landsl ... 63942.html

I nedtagten snakkede de kun med Moa om hans skade og den var vist ikke så slem. Håber virkelig Wæhler er klar på mandag.
Det er sgu et underligt tilfælde. For som sagt var udskiftningen af Moa varslet på forhånd...

Nå, men jeg tror stadig ikke, Wæhler er skadet som i "skadet" - altså så han ikke kan spille for AaB.

Jeg tror, det højst handler om et bette skrub, så han skal spares lidt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2010, 23:52

Elegia skrev:Jeg tror ikke, der er grund til bekymring.

Udskiftningen af Moa var i hvert tilfælde aftalt på forhånd og det samme kan sagtens være tilfældet med Wæhler. Før kampen lagde Drillo op til at teste flere forskellige folk og norsk TV2's livetekst siger da heller ikke noget om en skade til Wæhler.
Jeg så det meste af 1. halvleg og lagde heller ikke mærke til nogen situationer der skulle kunne indikere en skade.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Elegia

Re: Skade Status

Indlæg af Elegia » 13. aug 2010, 10:13

Satans også. Det ser ud til, der alligevel skete noget:
http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 249,2815,3" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Skade Status

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. aug 2010, 10:55

Elegia skrev:Satans også. Det ser ud til, der alligevel skete noget:
http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 249,2815,3" onclick="window.open(this.href);return false;
Trælæg?

Det burde kunne ordnes med et par kompressionsstrømper... Uden pis. Men den slags bruger man nok ikke i fodbold-verdenen.
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Skade Status

Indlæg af Lindvang » 13. aug 2010, 14:42

Super! Vores klart mest uundværlige spiller.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Skade Status

Indlæg af Kilde » 13. aug 2010, 15:02

Lindvang skrev:Super! Vores klart mest uundværlige spiller.
.. og så alligevel ikke.. Wæhlers erstatning må være KEP. Hvis Zaza derimod blev skadet, så ville jeg straks være mere skeptisk ved Nicolai Larsen.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af jernskjorten » 13. aug 2010, 15:22

Kilde skrev:
Lindvang skrev:Super! Vores klart mest uundværlige spiller.
.. og så alligevel ikke.. Wæhlers erstatning må være KEP. Hvis Zaza derimod blev skadet, så ville jeg straks være mere skeptisk ved Nicolai Larsen.
Er KEP ikke ude med to springerknæ?

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Skade Status

Indlæg af AaB1978 » 13. aug 2010, 15:23

jernskjorten skrev:
Kilde skrev:
Lindvang skrev:Super! Vores klart mest uundværlige spiller.
.. og så alligevel ikke.. Wæhlers erstatning må være KEP. Hvis Zaza derimod blev skadet, så ville jeg straks være mere skeptisk ved Nicolai Larsen.
Er KEP ikke ude med to springerknæ?
Ikke længere - han var med i truppen i sidste weekends kamp mod SIF

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af jernskjorten » 13. aug 2010, 15:48

AaB1978 skrev:
jernskjorten skrev: Er KEP ikke ude med to springerknæ?
Ikke længere - han var med i truppen i sidste weekends kamp mod SIF
Det er da også rigtigt - jeg så ham da godt rende rundt med reserverne. Det er bare hukommelsen, der svigter.

Besvar