Skade Status

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Skade Status

Indlæg af MrBangDK » 16. sep 2010, 15:09

Pastorius skrev:
Zee skrev:Ja især KEP glæder jeg mig til! Lige netop ham, fordi han har den fandenivoldskhed som vi står og mangler!
Derudover, så håber jeg virkelig Rolfe er så god, som vi hele tiden har gået og håbet på!
Jamen håbet er lige netop nøgleordet.

Jeg synes ikke hverken KEP, Rolfe eller nogle af de andre har konsistent vist noget for AaB, der kan berettige til at tro at det for alvor vender når de kommer tilbage. Det giver selvfølgelig lidt flere strenge at spille på - og det kan da hjælpe, men nogle revolutioner tror jeg ikke på.

Den der kommer tættest på at kunne være frelser er vel Holm, men heller ikke han har vel for alvor vist at han kan redde verden, andet end i glimt (han var sgu god i den sidste kamp han spillede inden han igen blev skadet).

Jeg synes stadig det peger tilbage på hvordan kortene bliver blandet - vi må have en ny dealer.
Jeg synes det er en unfair vurdering af Rolfe - han har ikke haft tiden til at vise, om han har fighter hjerte eller ej. Han har knap nok spillet en kamp samlet...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Skade Status

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. sep 2010, 15:14

Jeg vil gerne se en statestik for kampe hvor KEP har været med på midtbanen (i foråret) kontra de kampe han har været ude. Det føles ligenu som om det eneste tidspunkt vi var nogenlunde kørende, var da han tonsede rundt derinde, men måske er det bare wishfull thinking.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2010, 15:17

MrBangDK skrev: Jeg synes det er en unfair vurdering af Rolfe - han har ikke haft tiden til at vise, om han har fighter hjerte eller ej. Han har knap nok spillet en kamp samlet...
Det er vel også det jeg skriver. Der er ingen af os der har set dem vise noget for AaB, så indtil videre lever vi kun i håbet om at det er dem vi søger.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 16. sep 2010, 15:25

Pastorius skrev:
MrBangDK skrev: Jeg synes det er en unfair vurdering af Rolfe - han har ikke haft tiden til at vise, om han har fighter hjerte eller ej. Han har knap nok spillet en kamp samlet...
Det er vel også det jeg skriver. Der er ingen af os der har set dem vise noget for AaB, så indtil videre lever vi kun i håbet om at det er dem vi søger.
Som han er blevet beskrevet af MLS fans og som jeg har set ham, er han ikke typen der springer ned i glidende tacklinger (Due)... Men at han kan noget som resten af truppen ikke kan fremad banen, det er jeg helt sikker på....så det er bestemt glædeligt at vi er tæt på at få et angrebs es på hånden igen.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Skade Status

Indlæg af hje1980 » 16. sep 2010, 15:33

Pastorius skrev:
MrBangDK skrev: Jeg synes det er en unfair vurdering af Rolfe - han har ikke haft tiden til at vise, om han har fighter hjerte eller ej. Han har knap nok spillet en kamp samlet...
Det er vel også det jeg skriver. Der er ingen af os der har set dem vise noget for AaB, så indtil videre lever vi kun i håbet om at det er dem vi søger.
Men alligevel drager du konklusionen at Perhsson ikke kan blande kortene rigtigt, trods det er begrænset hvad han har af billedekort lige pt...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2010, 16:14

hje1980 skrev:
Pastorius skrev:
MrBangDK skrev: Jeg synes det er en unfair vurdering af Rolfe - han har ikke haft tiden til at vise, om han har fighter hjerte eller ej. Han har knap nok spillet en kamp samlet...
Det er vel også det jeg skriver. Der er ingen af os der har set dem vise noget for AaB, så indtil videre lever vi kun i håbet om at det er dem vi søger.
Men alligevel drager du konklusionen at Perhsson ikke kan blande kortene rigtigt, trods det er begrænset hvad han har af billedekort lige pt...
Det har jeg uddybet i andre tråde meget grundigere end her. Det er ikke et resultat af kampene i denne sæson, det er en konklusion baseret på det seneste halvandet år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Skade Status

Indlæg af jensemand57 » 16. sep 2010, 16:39

Det er under alle omstændigheder positivt, at der er flere spillere, som begynder at blive fri for skader. Det giver trods alt holdet noget mere bredde. Men det freder ikke Magnus, han skal, efter min mening, stadig væk så hurtigt som muligt.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Elscorpio » 18. sep 2010, 09:25

Er der noget nyt om Rolfe, Curth og Tracy?

De kunne godt bruges til vores slunkne angreb

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Skade Status

Indlæg af Dot Bot » 18. sep 2010, 10:11

Elscorpio skrev:Er der noget nyt om Rolfe, Curth og Tracy?

De kunne godt bruges til vores slunkne angreb
I dag er Curth klar igen:
http://www.bold.dk/nyt/AaB-vader-i-angribere" onclick="window.open(this.href);return false;

Og så går det fremad med KEP og Rolfe.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-trio-tilbage ... ningsbanen" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeppe Curth er tilbage i fuld træning, mens Chris Rolfe og Kenneth Emil Petersen er under optrapning af træningsmængden. De deltog begge i en time i går, så det ser positivt ud i forhold til at få dem tilbage til normal træningsmængde
, siger Pehrsson til klubbens hjemmeside.

- Det er længe siden vi har haft 25 mand på træningsbanen samtidig, så det er naturligvis glædeligt, at skadeslisten nu forhåbentlig er ved at blive mindre.

Daniel Fredheim Holm, Jakob Ahlmann og Marcus Tracy sidder dog stadig ude.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Elscorpio » 18. sep 2010, 12:35

Savner vores kære Halftime, de plejer at kunne spørge om det :-(

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Skade Status

Indlæg af Funky » 19. sep 2010, 11:07

Er der nogen som ved, hvad status er på Dalsgaard efter gårsdagens kamp i Randers?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: Skade Status

Indlæg af iloveaab4ever » 19. sep 2010, 18:05

Funky skrev:Er der nogen som ved, hvad status er på Dalsgaard efter gårsdagens kamp i Randers?
http://www.bold.dk/nyt/Dalsgaard-haaber ... t-comeback" onclick="window.open(this.href);return false;
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Skade Status

Indlæg af danielnoll » 20. sep 2010, 11:18

...

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Elscorpio » 25. sep 2010, 12:36

KEP og Curth må snart være klar, var de ikke på bænken nede i Næstved?

Og hvor langt væk er Holm fra at få kamptræning eller genoptræner han stadig?
Hvad med Tracys springeknæ, er det stadig i genoptræningsfasen eller er han begyndt at deltage i træningen sammen med de andre?

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Skade Status

Indlæg af PeterS » 25. sep 2010, 13:04

Elscorpio skrev:KEP og Curth må snart være klar, var de ikke på bænken nede i Næstved?

Og hvor langt væk er Holm fra at få kamptræning eller genoptræner han stadig?
Hvad med Tracys springeknæ, er det stadig i genoptræningsfasen eller er han begyndt at deltage i træningen sammen med de andre?
Jeg er bange for vi ikke kommer til ar se holm spille mere..

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Skade Status

Indlæg af Yankee » 25. sep 2010, 13:07

Jeppe Curth var bolddreng under det meste af opvarmningen i Næstved så jeg tror ikke han står lige over for at starte inde. Formentlig fordi vi i øjeblikket har flere andre gode emner i angrebet og derfor vil lade Curth komme i ordentlig form før man sætter ham på banen.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Skade Status

Indlæg af alithebeast » 25. sep 2010, 14:34

PeterS skrev:
Elscorpio skrev:KEP og Curth må snart være klar, var de ikke på bænken nede i Næstved?

Og hvor langt væk er Holm fra at få kamptræning eller genoptræner han stadig?
Hvad med Tracys springeknæ, er det stadig i genoptræningsfasen eller er han begyndt at deltage i træningen sammen med de andre?
Jeg er bange for vi ikke kommer til ar se holm spille mere..
Manden er vel i gang med genoptræning efter hans hofteoperation, tror ikke han døjer med den gamle skade længere. Man man valgte jo at tage det hele på én gang, så at han ikke skulle genoptrænes helt, hvorefter han skulle have pause for at blive opereret.

Er der forresten nogen der nogensinde har set spillere som Holm og Tracy godt bedøvede i byen, eller er det kun de danske spillere, der er møgforkælede og uden respekt for sit arbejde?
Hader København!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Skade Status

Indlæg af hje1980 » 25. sep 2010, 14:43

Yankee skrev:Jeppe Curth var bolddreng under det meste af opvarmningen i Næstved så jeg tror ikke han står lige over for at starte inde. Formentlig fordi vi i øjeblikket har flere andre gode emner i angrebet og derfor vil lade Curth komme i ordentlig form før man sætter ham på banen.
Hvilket er AFSINDIG god udviklilng, at man har råd til at vente med comebacket til han er HELT klar... tror det har været den onde cirkel med nogle af de skader vi har haft de sidste par år....
At kvaliteten af de spillere der var klar, ikke var på samme niveau og som gjorde at skulle satse med de gode spillere uden de måske var helt klar...

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Yngvesson » 27. sep 2010, 16:14

Curth er netop udskiftet med "store smerter" i dagens kamp mod viborg (reservehold) ifølge aabfan.dk. Super....

Brugeravatar
Aberdeen
2. div
2. div
Indlæg: 123
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:59
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Skade Status

Indlæg af Aberdeen » 27. sep 2010, 17:54

Yngvesson skrev:Curth er netop udskiftet med "store smerter" i dagens kamp mod viborg (reservehold) ifølge aabfan.dk. Super....
Stakkels mand. Nogen der har status på skaden?
Der findes ingen spørgsmål, dumme

Besvar