Skade Status

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Skade Status

Indlæg af AaB1978 » 12. apr 2011, 14:43

Lumb er tvivlsom til kampen mod Brøndby pga den hjernerystelse, han pådrog sig i weekenden

Endvidere er Bøgelund helt sikkert ude søndag

http://www.sporten.dk/superligaen/AaB-p ... estemt-tid" onclick="window.open(this.href);return false;

Fantastisk som hver eneste såkaldt småskade hos Bøgelund altid tager en evighed om at hele - han er virkelig AaBs Mr. Glasben :@

Lindvang

Re: Skade Status

Indlæg af Lindvang » 25. apr 2011, 20:47

Nogen, der har noget info på kaptajnen? Han er velsagtens en af de vigtigste spillere i kampen for overlevelse, som vi med al tydelighed så i går.

Elegia

Re: Skade Status

Indlæg af Elegia » 25. apr 2011, 20:51

Lindvang skrev:Nogen, der har noget info på kaptajnen? Han er velsagtens en af de vigtigste spillere i kampen for overlevelse, som vi med al tydelighed så i går.
Der er ikke sluppet noget officielt ud endnu, men da skaden vist sad i lysken, kan det jo betyde alt fra et par dage til flere ugers pause.

Imens kan man glæde sig over, at Dagbladet (i Norge) netop har rangeret Kjetil Wæhler som den i øjeblikket 9. bedste norske fodboldspiller på en helt ny top 50-liste.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af jydenfranord » 25. apr 2011, 21:45

Jeg så lidt af kampen mellem Rosenborg og Vålrenga i aften, hvor Fredheim-holm startede inde. Tidligere har jeg været meget afvisende overfor kritikken af AaBs lægestab, men det undre mig meget hvordan han kan gå fra at være konstant skadet i AaB til at have deltaget i flere kampe for Rosenborg. Han var på vej tilbage fra skaden da han forlod AaB, men ja undre mig bare.

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 25. apr 2011, 21:55

jydenfranord skrev:Jeg så lidt af kampen mellem Rosenborg og Vålrenga i aften, hvor Fredheim-holm startede inde. Tidligere har jeg været meget afvisende overfor kritikken af AaBs lægestab, men det undre mig meget hvordan han kan gå fra at være konstant skadet i AaB til at have deltaget i flere kampe for Rosenborg. Han var på vej tilbage fra skaden da han forlod AaB, men ja undre mig bare.
Du er selvfølgelig i din fulde ret til at undre dig, men han var jo kronisk skadet i AaB og derfor fik han ro og blev opereret, hvorefter han er blevet klar igen. Kan ikke se hvad det siger om mangler hos AaB's lægestab. Jeg savner i den grad nogle facts når der fremføres kritik af lægestaben/sundhedssektoren.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af jydenfranord » 25. apr 2011, 22:04

Thorshauge skrev:
jydenfranord skrev:Jeg så lidt af kampen mellem Rosenborg og Vålrenga i aften, hvor Fredheim-holm startede inde. Tidligere har jeg været meget afvisende overfor kritikken af AaBs lægestab, men det undre mig meget hvordan han kan gå fra at være konstant skadet i AaB til at have deltaget i flere kampe for Rosenborg. Han var på vej tilbage fra skaden da han forlod AaB, men ja undre mig bare.
Du er selvfølgelig i din fulde ret til at undre dig, men han var jo kronisk skadet i AaB og derfor fik han ro og blev opereret, hvorefter han er blevet klar igen. Kan ikke se hvad det siger om mangler hos AaB's lægestab. Jeg savner i den grad nogle facts når der fremføres kritik af lægestaben/sundhedssektoren.
Hvilke facts er det du vil have for at det er iorden at komme med kritik eller være forundret over skaderne i AaB? Hvis der skal være facts bag alt, så er der jo mildest talt ikke meget grund til at have debatsiden, for hvor mange af os herinde har et fyldestgørende indblik i hvordan tingene foregår i AaB?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Skade Status

Indlæg af Funky » 25. apr 2011, 22:06

Prognosen for DFH var ved årsskiftet, at han formentlig ville være klar omkring april. Altså nu. Prognosen holdt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af AaBlover4ever » 25. apr 2011, 22:08

jydenfranord skrev:
Thorshauge skrev:
jydenfranord skrev:Jeg så lidt af kampen mellem Rosenborg og Vålrenga i aften, hvor Fredheim-holm startede inde. Tidligere har jeg været meget afvisende overfor kritikken af AaBs lægestab, men det undre mig meget hvordan han kan gå fra at være konstant skadet i AaB til at have deltaget i flere kampe for Rosenborg. Han var på vej tilbage fra skaden da han forlod AaB, men ja undre mig bare.
Du er selvfølgelig i din fulde ret til at undre dig, men han var jo kronisk skadet i AaB og derfor fik han ro og blev opereret, hvorefter han er blevet klar igen. Kan ikke se hvad det siger om mangler hos AaB's lægestab. Jeg savner i den grad nogle facts når der fremføres kritik af lægestaben/sundhedssektoren.
Hvilke facts er det du vil have for at det er iorden at komme med kritik eller være forundret over skaderne i AaB? Hvis der skal være facts bag alt, så er der jo mildest talt ikke meget grund til at have debatsiden, for hvor mange af os herinde har et fyldestgørende indblik i hvordan tingene foregår i AaB?
Har du da et fyldestgørende indblik i, at AaBs skadesektor er ringe?

Når man har landsholdslægen synes jeg umiddelbart det lyder lidt urealistisk. Med hensyn til Fredheim, så tvivler jeg på at AaB skulle have gjort noget forkert. Havde han ikke været solgt, kunne han formentlig også have spillet i for os, men nu blev han solgt. Og det er jo som bekendt en hel anden sag!

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 25. apr 2011, 22:17

jydenfranord skrev:
Thorshauge skrev:
jydenfranord skrev:Jeg så lidt af kampen mellem Rosenborg og Vålrenga i aften, hvor Fredheim-holm startede inde. Tidligere har jeg været meget afvisende overfor kritikken af AaBs lægestab, men det undre mig meget hvordan han kan gå fra at være konstant skadet i AaB til at have deltaget i flere kampe for Rosenborg. Han var på vej tilbage fra skaden da han forlod AaB, men ja undre mig bare.
Du er selvfølgelig i din fulde ret til at undre dig, men han var jo kronisk skadet i AaB og derfor fik han ro og blev opereret, hvorefter han er blevet klar igen. Kan ikke se hvad det siger om mangler hos AaB's lægestab. Jeg savner i den grad nogle facts når der fremføres kritik af lægestaben/sundhedssektoren.
Hvilke facts er det du vil have for at det er iorden at komme med kritik eller være forundret over skaderne i AaB? Hvis der skal være facts bag alt, så er der jo mildest talt ikke meget grund til at have debatsiden, for hvor mange af os herinde har et fyldestgørende indblik i hvordan tingene foregår i AaB?
Jeg har været med i debatten omkring lægestaben af flere omgange og det ender altid som en omgang ævl og kævl IMO. Hvis man ikke konkret kan påpege fejl eller mangler i det arbejde som er lavet, så klinger kritikken hult IMO. Som jeg skriver er du i din fulde ret til at stille spørgsmåltegn ved alt og alle, men hvis dine og andres spørgsmålstegn ikke er underbyggede med fakta, så er debatten IMO ikke særlig spændende.

Det er naturligvis svært at skaffe fakta omkring eksempelvis behandlingen af DFH's skader, men sidste gang "skadeskritikken" var fremme forklarede Lynge hvordan de i AaB arbejdede med at analysere situationen. Der var ingen sammenfald i skaderne og hovedparten var forårsaget af kampsituationer.

Se evt. viewtopic.php?f=1&t=13312&start=308

K-Lyng
1. div
1. div
Indlæg: 437
Tilmeldt: 18. okt 2005, 15:49
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Skade Status

Indlæg af K-Lyng » 25. apr 2011, 22:34

Freddie skrev:Endnu mere fantastisk at få Patrick Kristensen tilbage. Havde vi haft ham på banen, er jeg temmelig sikker på, at hverken OB eller FCK havde fået scoret på Aalborg Stadion. En meget klar forstærkning af holdet, og helt sikkert farvel til Dennis Marshall som højre back.
Yngvesson skrev:http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... BDD1366A0A

Fantastisk med nogle klare tal og vurderinger på alle skadesplagede spiller. Det er godt nok længe siden der er blevet givet en så udførlig gennemgang af skadessituationen.

Er det dit fulde alvor??

Hvor kunne han ha forstærket forsvaret i disse kampe??

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Skade Status

Indlæg af Yankee » 25. apr 2011, 22:38

Patrick er en af vores dygtigste positions- og omstillingsspillere, så jeg synes faktisk det er en ganske skarp analyse at han kunne have forhindret de to kontra-mål. Dog må vi huske at han er langt fra topformen og i øvrigt heller ikke nær så stærk i duelspillet som Lasse eller Dennis Marshall for den sags skyld, så Patrick er ikke nødvendigvis den bedste løsning på højre back endnu.

K-Lyng
1. div
1. div
Indlæg: 437
Tilmeldt: 18. okt 2005, 15:49
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Skade Status

Indlæg af K-Lyng » 25. apr 2011, 22:50

Men selvom han er klar, er han ikke god nok til at gå ind i vores bagkæde, så kan ikke helt se hvordan han skulle kunne forhindre de mål..

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Skade Status

Indlæg af Brodernumsi » 26. apr 2011, 09:12

Lindvang skrev:Nogen, der har noget info på kaptajnen? Han er velsagtens en af de vigtigste spillere i kampen for overlevelse, som vi med al tydelighed så i går.
Kent N udtalte til Onside at Wæhler først kan træne med torsdag og Kent ser ham som tvivlsom til lørdag.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Skade Status

Indlæg af Jacob » 26. apr 2011, 18:51

Er der nogen der ved hvad status er på Bøgelund? Med Patrick skadet/yderligere sat tilbage i dagens reserveholdskamp og en tvivlsom Wæhler, vil jeg satme være ked af det, hvis ikke Bøgelund er klar til at tage højre back igen på lørdag.
Life is good..... AaB is better!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Skade Status

Indlæg af JLB » 28. apr 2011, 15:59

Wæhler regner med at være klar til lørdag. Det er så vigtigt
Hvem der bare var irsk

Lindvang

Skade Status

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2011, 16:05

JLB skrev:Wæhler regner med at være klar til lørdag. Det er så vigtigt
Ubeskriveligt vigtigt! Sweet news.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Skade Status

Indlæg af astonvilla » 28. apr 2011, 16:37

JLB skrev:Wæhler regner med at være klar til lørdag. Det er så vigtigt
hvor har du det fra?
Bienvenu Bassogog!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Skade Status

Indlæg af JLB » 28. apr 2011, 16:48

astonvilla skrev:
JLB skrev:Wæhler regner med at være klar til lørdag. Det er så vigtigt
hvor har du det fra?
Nordjyske...
Hvem der bare var irsk

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 28. apr 2011, 16:48

astonvilla skrev:
JLB skrev:Wæhler regner med at være klar til lørdag. Det er så vigtigt
hvor har du det fra?
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2815 ... 20w%E6hler

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 1. maj 2011, 18:41

Status på Rolfe? Han kunne jo næsten ikke gå efter FCM kampen

Besvar