Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 7. sep 2010, 00:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 221 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste
Forfatter besked
 Titel: 2 Spillere til prøvetræning
1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
AaB skulle have 2 spillere til prøvetræning idag, hvor de balnd andet skulle spille med i reserveholdskampen imod Fcm. En Argentinsk venstreback på 25 Luiz Rodriguez, han kommer fra de Moldaviske mestre.
Og en Georgisk angriber Mamuka Toronjadaze.
Nogen der kender noget som helst til de her spillere ? eller evt har været ude at se kampen idag, der kan give lidt info.

Titel: Re: 2 Spillere til prøvetræning
Landshold
Landshold
Brugeravatar

Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Martin P.
Mamuka Toronjadze

LUIZ RODRIGUEZ (virker som en hård, beskidt spiller som vil give mange røde kort. Bemærk han spiller uden støvler!)

Milton Friedman The 4 Ways to Spend Money (2:39), Greed (2:24) og Free to Choose (57:50)

Senest rettet af Provst i Brovst 20. jul 2010, 14:35, rettet i alt 2 gange.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Som mange allerede har sagt, er det svært at bedømme ud fra slige klip, men kan nu godt lide den allerførste dribling, han laver i klippet. Og den måde han napper den igen, da han har mistet bolden.

Han ser hurtig og stærk ud, hvilket jeg synes er, hvad man kan udlede af det klip, med de forbehold for modstander, etc.

Allstar
Allstar

Geografisk sted: 9000
Kunne sgu være lækkert hvis vi en dag finder et guldæg som blomstre vildt op ved os... en som ellers var totalt ukendt i Dansk fodbold inden her.

1. div
1. div

Nogen som var ude og se kampen som kan fortælle lidt om de to spillere? Kan se kampen endte 0-0...

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ud fra den video synes jeg det er ganske tydeligt hvad han er for en gut. Han virker ret aggressiv, pågående og samtidig hurtig. Tilmed ser han fysisk stærk ud. Synes han ligner Movsisyan fra rfc i sin stil...
Men om han er god nok ved jeg selvfølgelig intet om...

1. div
1. div
Brugeravatar

tobak77 skrev:
Nogen som var ude og se kampen som kan fortælle lidt om de to spillere? Kan se kampen endte 0-0...

Jeg var på Hornevej og se kampen. Det er godt nok svært at vurdere efter bare en kamp. Og så mod Herning, der stillede med en del unge spillere. En seriøs vurdering kræver at man ser dem noget mere. Begge to virkede til at være solide spillere. Angriberen var af middelhøjde, men alligevel ganske stærk i hovedspillet. Venstre badk virkede ganske solid både defensivt og offensivt.

Jeg kan da sige lidt om kampen også, så kan folk måske bedre bedømme grundlaget. FCM stillede med en række 1. års seniorer tror jeg nok, og så en 5-6 afrikanske spillere, hvoraf måske 4 var på banen af gangen. De er nogenlunden samme størrelse og facon, så det kan være lidt svært at se forskel, men kunne da se at Baba Collins var med, og en der hedder Izunu. De er godt nok kropsstærke og hurtige på fødderne. De kom også til en del chancer, men var ubehjælpsomt ineffektive. Men nogle af AaBs unge havde temmelig svært ved at følge med. Ja og så var Ken Fagerberg også med det meste af kampen. Han har vist været på heden en 2-3 år nu, så der tror jeg nu nok de har trukket en nitte (hi hi).

FCM blev jo U19-danmarksmestre, og de har en række kompetente unge spillere, bl.a. Erik Sviatkichenko (eller deromkring - og han var med (på trods af udvisning i weekend)), og så en giftig venstrekantdribler, Rilwan Hassan, som gav unge Tobias Ø store problemer i 2. halvleg.

AaB stillede med
Nikolai Larsen
Tobias Ø - Michael Steen - Dedovic - Louis Prøvespiller
Kusk - Wichmann - JKS - Dalsgaard
PK - Prøvespiller fra Moldavien eller hvor det nu er.

I anden halvleg kom der flere unge spillere på banen, bla Aksel, Bruun(ja han er vist ikke så ung), Niclas, Mark

Ja PK fik lov at spille lidt angriber som han jo gjorde i sin ungdom. Han er jo en hurtig fætter med et godt spark. I anden halvleg fik Dalsgaard også lov til at spille angriber, og Niclas kom ind i 20-25 minutter. Mon ikke lige han er kommet hjem fra ferie. Jeg har ikke set ham til træning de par gange jeg har været derude. Jeg er næsten mest stemt for at give de her tre gutter nogle chancer i angrebet, i stedet for at hyre sådan en fyr som ham vi så i dag. Hvis der skal hentes angribere så skal de være markant bedre. Jeg synes at det tre nævnte unge skulle få noget spilletid i år, også i angrebet.

Nå men kampen dominerede FCM en anelse. De havde nok lidt mere boldbesiddelse, og nogle af de helt unge spillere var lidt svært machet mod FCM lidt mere modne spillere. Men AaB var absolut ikke uden chancer. I første halvleg mindes jeg to friløbere af PK og Dalsgaard, PKs blev lidt spids, og hans lob gik lige udenfor, mens Dalsgaard, lynhurtig som han er, selv skabte sin friløber, afsluttede fint og fladt, men FCMs udemærkede og lange keeper reddede flot.

FCM spillede, og driblede og havde max fight og råb på, mens AaB spiller lidt mere coolt i den gode AaB-stil, hvor man sætter pris på individuelle ideer og færdigheder. Ja ja, FCM har mange ungdomslandsholdspillere osv, men jeg vil faktisk ikke bytte spillere som Niclas Jensen og Kasper Kusk og Wichmann med FCMs løbe-passe-tacklespillere. De drenge har nogle gode ideer og nogle specielle evner som bliver spændende at følge. 2. halvleg var også en anelse domineret af FCM og de fik sat en del i scene over kanterne. Men specielt deres mørke spillere var dårlige til at gøre arbejdet færdigt, og Kuhn og ham der assistenten, der ligner en gris, var lidt irritable, mens de ellers nødt den subtropiske varme på Hornevej. Kuhn der ikke var på arbejde havde medbragt kone og børn og feriebørn (så det ud til).

Til sidst var Henrik Bruun lige ved at afgøre kampen på en kæmpechance og Niklas var også tæt på. En fornøjelig (men varm) eftermiddag, og rigtig gode præstationer af flere AaB-spillere. Og sikkert er det at det her reserve-halløj er en god ide. De unge spillere blev hårdt matchet, i en intens kamp, og man fik set et par udemærkede prøvespillere, men om de får kontrakt er svært at sige. Men vi vil også alle gerne følge dramaet om Dennis Marshall og se om han bliver superligaspiller, eller om han må forlade byen i skam.

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
super referat... :) bliver spændende om de 2 prøvespillere kan bruges og om der måske når at komme en del flere inden udgangen af august... Bare der kunne kommet et par stykker vi kan bruge til noget.

Drenge
Drenge
Brugeravatar

Tak Hopla - lækkert med information fra "træningsbanerne".

1. div
1. div
Brugeravatar

Jeg kan se fra FCMs referat: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=6962&mode=laes_nyhed&topID= at FCMs målmand var ingen ringere end Kasper Jensen, som så vidt jeg husker er gammel Aalborg-dreng. Han gjorde det rigtigt godt som de også skriver.

Ellers skriver de, i vanlig selvovervurderende FCM-stil, at de spillede "klart bedst". De var overlegne på nogle positioner jovist, men AaB havde nogle forrygende angrebsåbninger og de største åbne chancer.

1. div
1. div
Brugeravatar

Super indlæg Hopla fedt med lidt fra kampen. Kan se at AaB har valgt at den Argentinske venstre back skal blive og træne med truppen resten af ugen.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Favoritspiller: Chris Rolfe
Favoritformation: 4-4-2
RØDESVIN skrev:
Super indlæg Hopla fedt med lidt fra kampen. Kan se at AaB har valgt at den Argentinske venstre back skal blive og træne med truppen resten af ugen.

Det var nu bestemt på forhånd

1. div
1. div
Brugeravatar

Thorshauge skrev:
RØDESVIN skrev:

Ok det var jeg ikke klar over, er det så det sammen emd ham angriberen ?

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Favoritspiller: Chris Rolfe
Favoritformation: 4-4-2
RØDESVIN skrev:
Thorshauge skrev:
RØDESVIN skrev:

Ok det var jeg ikke klar over, er det så det sammen emd ham angriberen ?

Ved jeg ikke, hørte kun om venstre backen.

1. div
1. div

Jeg ved ikke helt om det er nævnt før, men hvad fuck sker der for tipsbladets overskrift i denne artikel:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-AaB-sejr

Syntes godt nok journalistiken i dagens Danmark bliver dårligere og mindre kvalitetsbevidst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 221 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time