Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 5. sep 2010, 01:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 221 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: 2 Spillere til prøvetræning
Landshold
Landshold
Brugeravatar

Freddie skrev:
Jeg undrer mig meget over at Nordjyske beskrev ham som højre back, men det må vel være undskyldningen for at journalisten, der var på Hornevej til reserveholdskampen mod Midtjylland end ikke ænsede ham, på trods af en fremragende 2. halvleg. Hans 1. halvleg bar præg af, at han lige skulle finde sig selv på banen. Han spillede venstre back med alt det man skal kunne, der i blandt et fremragende venstreben, der helt klart virkede som hans foretrukne.
Han virker absolut som en gedigen forstærkning, der absolut vil pynte på såvel defensiv som offensiv. Håber virkelig at Lynge finder midlerne til ham.

AaB-Jones skrev:
Luis er sikkert en ganske dygtig spiller, men på soccerway.com står han anført som højrebenet midtbanespiller på Sheriffs hold. Nordjyskes artikel beskriver ham som højre back, hvilket passer fint med det foretrukne ben - det lyder lidt underligt, at han i så fald skulle være løsningen på venstre back.

Håber at han som Ene/Ronnie kan sparke med venstre ben, men det lyder - ligesom Marshall - som en nyligt omskolet back fra et sydamerikansk land, hvilket ikke umiddelbart rimer på defensiv sikkerhed og taktisk forståelse, vil jeg mene..

Lyder som en type vi godt kan bruge. Nu skal håndbold og hockey lige være færdig med indkøbene, så må vi håber der bliver et håndører til overs vi kan bruge på ham.

1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Svenstrup
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/AaB-argentiner-paa-vej-til-sverige

Så er han sørme væk... Lyder ellers spændende.

2. div
2. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Soweto
A_Strandfelt skrev:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/AaB-argentiner-paa-vej-til-sverige

Så er han sørme væk... Lyder ellers spændende.

Jeg læser det ikke som om at vi ikke kan lande ham, men blot at han er til prøvetræning i Sverige også. Samme link gentager også at vi tidligst kan agere når der er gået en spiller i den anden retning.

Hehe... Endnu et klassisk Lynge citat:
"...Vi har ikke set den sidste prøvespiller i AaB. Det tror jeg bestemt ikke. Vi får tilsendt et utal af DVDer fra agenter, der vil vise os den ene eller den anden spiller. Men jeg tror også, at jeg kan lave en DVD med mig selv, hvor jeg spiller godt...."

Den video vil jeg gerne se :-D

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: Sæby Nordjylland
Jeg synes godtnok det lyder mystisk det her!

Man siger ja til prøvespillere, men samtidig siger man, at man ikke kan købe nogen, før der bliver solgt nogen ???
Hvad er så logiken i at få folk til prøvetræning ?
Ja man kan se dem an og hvad så ? Håbe på at de ikke signer med en anden klub, hvis man spotter et guldæg ?

Landshold
Landshold
Brugeravatar

Gaarde6 skrev:

Man siger ja til prøvespillere, men samtidig siger man, at man ikke kan købe nogen, før der bliver solgt nogen ???
Ja man kan se dem an og hvad så ? Håbe på at de ikke signer med en anden klub, hvis man spotter et guldæg ?

Det er vel så man har en spiller klar på rampen, hvis der bliver solgt yderligere spillere.

Men det åbenbart kun på fodbolden at der er ansættelsesstop. På håndbold og ishockey kan man konstatere at der bliver handlet lystigt ind.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

selvfølgelig de skal have deres stjerner!

Billede

Lilleput
Lilleput

Geografisk sted: 9000 Aalborg
Brent skrev:
Gaarde6 skrev:

Det er vel så man har en spiller klar på rampen, hvis der bliver solgt yderligere spillere.

Men det åbenbart kun på fodbolden at der er ansættelsesstop. På håndbold og ishockey kan man konstatere at der bliver handlet lystigt ind.

nu køre de på forskellige budgetter, derfor må man gå ud fra at håndbolen og hockeyen har luft i deres budgetter til at signe med. Man må jo blot håbe at de stadig holder de sorte tal på bundlinjen som vi er blevet lovet.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Gør de ikke.. ihvertifalde ikke håndbold, desvære er det hele fejet ind under et gulvtæppe!

Billede

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Coma skrev:
Gør de ikke.. ihvertifalde ikke håndbold, desvære er det hele fejet ind under et gulvtæppe!

Nu er jeg normalt ikke den store forsvarer af virksomhedsledelse i AaB, men ret skal være ret.

Jeg tror, du forveksler tingene lidt. Deres regnskaber er fejet ind under ét gulvtæppe, men derfor kører de alligevel med separate budgetter i de forskellige grene af virksomheden.

Så lad os holde styr på fakta, før vi giver dem tæsk. Noget de dog har fortjent i ekstrem grad.

1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Coma skrev:

Øhhhh????

Lilleput
Lilleput

Geografisk sted: 9000 Aalborg
Coma skrev:

Sakset fra 2009 rapporten:
"Der er iværksat en tilsvarende proces [Tilpasning af omkostninger, red.] for AaB Håndbold, indeholdende en realistisk revurdering af de kommercielle fremtidsmuligheder. På baggrund heraf tages der endelig beslutning om aktivitetens fremtid i AaB."

Derfor, hvis dette overholdes, vil de naturligvis have råderum til de spillere de henter inden for de forventede omkostninger og indtjeninger i den kommen Season.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: Foran fjerneren
Ny spiller ankommer til prøvetræning

http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... C5E55E3D13

2. div
2. div

godt der bliver forsøgt noget! Om det så er det rigtige er et andet spørgsmål, vi har jo aldrig haft den store succes med at hente brasilianere (bortset fra Caca). Men hans scorings-gennemsnit er trods alt i orden; men om det er sket på et brugbart liga-niveau er måske tvivlsomt. Men at Schwartz har brug for aflastning (også mentalt) er tydeligt. Så jeg er positiv afventende!

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Lidt underlig formulering "Om Fabiano har en fremtid i AaB træffer sportsdirektør Lynge Jakobsen og cheftræner Magnus Pehrsson en beslutning om 11 dage efter endt prøvetræning". Man skal jo ikke nødvendigvis vente til aller sidste minut af transfervinduet, Lynge! Men måske vil man have ham her i baghånden, hvis der bliver gennemført et salg mod slutningen af vinduet?

2. div
2. div

Poker-One-Kenobi skrev:
Lidt underlig formulering "Om Fabiano har en fremtid i AaB træffer sportsdirektør Lynge Jakobsen og cheftræner Magnus Pehrsson en beslutning om 11 dage efter endt prøvetræning". Man skal jo ikke nødvendigvis vente til aller sidste minut af transfervinduet, Lynge! Men måske vil man have ham her i baghånden, hvis der bliver gennemført et salg mod slutningen af vinduet?

Ja, eller også vil man bare se ham træningsperioden ud inden beslutningen træffes. Det kan jo være at Lynge har en lillebitte pose penge i sit pengeskab til den slags nok ikke altfor dyre handler. jeg mener også man næsten er pisket til at foretage sig noget omkring offensiven, ja jeg ved godt at div. spillere er på vej tilbage, eller på vej til at være på vej tilbage fra skader!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 221 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time